Skrevet av Emne: Lånespiller en kort periode: Jean-Kevin Augustin  (Lest 64001 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #90 på: Februar 02, 2020, 21:50:02 »
Hvis Bielsa ikke skjønner at topp spisser er spisser på instinkt, og dermed forlanger at spissen skal innynde seg et system. Da mister spissen instinktet sitt. Bielsa må la Augustin få være spiss, og ikke en slave under sitt system

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #91 på: Februar 03, 2020, 19:14:25 »
Det å spare en joker av denne dimensjonen når kampen ble som det ble er bare helt utrolig irriterende!

Det er ikke bare irriterende - det er horribel manegement!

Husk at vi vet ikke alt! Kan være at Jan-Kevin ikke helt er i toppform hvis han har vært surmula og trent litt halvveis mens han har varmet benken. Kanskje dumt å slippe han innpå og så henger han ikke med fra start!

Augustin er vel strengt tatt den eneste naturlige målscoreren vi har i klubben.
Han skulle vært på benken, om det så bare var for å kunne være tilgjengelig de siste ti minuttene.
Bielsa tabbet seg ut i dag.

Skulle forresten likt å vite hva Radrizzani tenker om dette...

Så vel ut som ikke JKA var helt matchfit og trenger litt tid.. Kanskje smart å ikke forhaste seg med å kaste han til ulvene med engang!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #92 på: Februar 03, 2020, 19:38:09 »
Høres jo ut som Augustin trenger ukesvis med opptrening og tilvenning til Bielsa-ball før han er klar til å starte en kamp. Det får meg til å undre på hvorfor vi hentet ham. Vi har trengt vår nye spiss siden 2. januar da Eddie forsvant, og må vente kanskje både to og tre måneder før vi endelig kan nyte godt av ham. Men er det da for sent?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

asbfjell

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #93 på: Februar 03, 2020, 19:41:30 »
Det å spare en joker av denne dimensjonen når kampen ble som det ble er bare helt utrolig irriterende!

Det er ikke bare irriterende - det er horribel manegement!

Husk at vi vet ikke alt! Kan være at Jan-Kevin ikke helt er i toppform hvis han har vært surmula og trent litt halvveis mens han har varmet benken. Kanskje dumt å slippe han innpå og så henger han ikke med fra start!

Augustin er vel strengt tatt den eneste naturlige målscoreren vi har i klubben.
Han skulle vært på benken, om det så bare var for å kunne være tilgjengelig de siste ti minuttene.
Bielsa tabbet seg ut i dag.

Skulle forresten likt å vite hva Radrizzani tenker om dette...

Så vel ut som ikke JKA var helt matchfit og trenger litt tid.. Kanskje smart å ikke forhaste seg med å kaste han til ulvene med engang!

Var vel ingen som forventet at skulle starte kampen mot Wigan, men han er ikke så utrent at han ikke kunne kunne klart femten minutter hvis behovet skulle være der - og gudene skal vite at behovet var der!

Hvis ikke smellen han fikk i dag er av den alvorlige sorten, sitter han på benken mot Forest. Så får vi ta det derfra.
« Siste redigering: Februar 03, 2020, 21:54:41 av asbfjell »

Eriksen55

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #94 på: Februar 03, 2020, 19:44:12 »
Høres jo ut som Augustin trenger ukesvis med opptrening og tilvenning til Bielsa-ball før han er klar til å starte en kamp. Det får meg til å undre på hvorfor vi hentet ham. Vi har trengt vår nye spiss siden 2. januar da Eddie forsvant, og må vente kanskje både to og tre måneder før vi endelig kan nyte godt av ham. Men er det da for sent?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gode spillere tilpasser seg systemer. Kanskje greit at en spiss spiller på instinkt også...ikke innøvde varianter over hele linja. Vi sliter såpass med å score, så om han spilles i form kan vel ikke gjøre noe. Vel så viktig at Bamford for litt avveksling også.

asbfjell

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #95 på: Februar 03, 2020, 19:49:49 »
Høres jo ut som Augustin trenger ukesvis med opptrening og tilvenning til Bielsa-ball før han er klar til å starte en kamp. Det får meg til å undre på hvorfor vi hentet ham. Vi har trengt vår nye spiss siden 2. januar da Eddie forsvant, og må vente kanskje både to og tre måneder før vi endelig kan nyte godt av ham. Men er det da for sent?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, de kan så spørre, auren!

Får skrive som jeg skrev etter kampen mot Wigan:
"Med Bielsa ved roret bør vi vel egentlig kun hente spillere i sommervinduet. Eller kanskje satse på at spillere som blir hentet i slutten av januar kan gjøre nytte for seg i play-off kampene i mai, etter at vi i mellomtiden har rotet bort et tilsynelatende sikkert opprykk."

E du me?  ;)

auren

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #96 på: Februar 03, 2020, 19:50:55 »
Høres jo ut som Augustin trenger ukesvis med opptrening og tilvenning til Bielsa-ball før han er klar til å starte en kamp. Det får meg til å undre på hvorfor vi hentet ham. Vi har trengt vår nye spiss siden 2. januar da Eddie forsvant, og må vente kanskje både to og tre måneder før vi endelig kan nyte godt av ham. Men er det da for sent?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gode spillere tilpasser seg systemer. Kanskje greit at en spiss spiller på instinkt også...ikke innøvde varianter over hele linja. Vi sliter såpass med å score, så om han spilles i form kan vel ikke gjøre noe. Vel så viktig at Bamford for litt avveksling også.

Ser ikke helt for meg at Bielsa vil spille han i form. Bamford er nok den foretrukne spissen de neste ukene om ikke han blir skadet eller suspendert. Blir han skadet i helgen, så forundrer det meg ikke om Roberts er nærmest i køen foreløpig.

Men et godt poeng med det du sier om instinkt. En litt uortodoks spiller, som nødvendigvis ikke gjør det samme som Bamford og som kan overraske motstanderne litt. Vi har blitt for statiske i spillet, og kanskje vi kan nyte godt av en spiller som er litt annerledes. Så får det heller være at han evt ikke orker å jage ball så mye som Bambi.

Jeg blir veldig overrasket om han ikke er på benken på lørdag, samtidig som det heller ikke ville forundret meg... Bielsa er Bielsa!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #97 på: Februar 03, 2020, 19:55:09 »
Høres jo ut som Augustin trenger ukesvis med opptrening og tilvenning til Bielsa-ball før han er klar til å starte en kamp. Det får meg til å undre på hvorfor vi hentet ham. Vi har trengt vår nye spiss siden 2. januar da Eddie forsvant, og må vente kanskje både to og tre måneder før vi endelig kan nyte godt av ham. Men er det da for sent?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, de kan så spørre, auren!

Får skrive som jeg skrev etter kampen mot Wigan:
"Med Bielsa ved roret bør vi vel egentlig kun hente spillere i sommervinduet. Eller kanskje satse på at spillere som blir hentet i slutten av januar kan gjøre nytte for seg i play-off kampene i mai, etter at vi i mellomtiden har rotet bort et tilsynelatende sikkert opprykk."

E du me?  ;)

Ja, det er det som er det store skrekkscenariet. Da hadde det liksom vært bedre å hentet en OK Championship-spiller alla Woodrow på Barnsley, som kunne bidratt fra dag 1.

Fortsatt lenge igjen, men den vonde magefølelsen blir verre og verre for hver kamp som går uten at vi vinner.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Josch

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #98 på: Februar 03, 2020, 20:46:30 »
Høres jo ut som Augustin trenger ukesvis med opptrening og tilvenning til Bielsa-ball før han er klar til å starte en kamp. Det får meg til å undre på hvorfor vi hentet ham. Vi har trengt vår nye spiss siden 2. januar da Eddie forsvant, og må vente kanskje både to og tre måneder før vi endelig kan nyte godt av ham. Men er det da for sent?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, de kan så spørre, auren!

Får skrive som jeg skrev etter kampen mot Wigan:
"Med Bielsa ved roret bør vi vel egentlig kun hente spillere i sommervinduet. Eller kanskje satse på at spillere som blir hentet i slutten av januar kan gjøre nytte for seg i play-off kampene i mai, etter at vi i mellomtiden har rotet bort et tilsynelatende sikkert opprykk."

E du me?  ;)

Ja, det er det som er det store skrekkscenariet. Da hadde det liksom vært bedre å hentet en OK Championship-spiller alla Woodrow på Barnsley, som kunne bidratt fra dag 1.

Fortsatt lenge igjen, men den vonde magefølelsen blir verre og verre for hver kamp som går uten at vi vinner.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dette er svakheten (usikkerheten) med å måtte låne spillere. Innlånt spiller kalles tilbake 2. januar. Erstatter lånes inn 27. januar og er fit for fight ca 15. februar.
Hadde Nketiah fått bli hadde vi hatt ham som god innbytter i alle disse 6-7 kampene og ut sesongen. Det hadde betydd kontinuitet. Vi vet ennå ikke sikkert om Augustin slår til. Ideelt sett burde erstatter kommet 1. januar og spilt kamp  4. januar.



Reaney

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #99 på: Februar 03, 2020, 21:42:29 »
Apropos Bielsa. Vil nok tro at svaret gir seg sjøl, men hvem tror dere av RAF sine jagerflygere under 2. verdenskrig som overlevde? De som fulgte regelboken eller de som hadde evnen til å tnke "utenfor boksen"?

HåvardK

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #100 på: Februar 03, 2020, 22:41:41 »
Høres jo ut som Augustin trenger ukesvis med opptrening og tilvenning til Bielsa-ball før han er klar til å starte en kamp. Det får meg til å undre på hvorfor vi hentet ham. Vi har trengt vår nye spiss siden 2. januar da Eddie forsvant, og må vente kanskje både to og tre måneder før vi endelig kan nyte godt av ham. Men er det da for sent?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, de kan så spørre, auren!

Får skrive som jeg skrev etter kampen mot Wigan:
"Med Bielsa ved roret bør vi vel egentlig kun hente spillere i sommervinduet. Eller kanskje satse på at spillere som blir hentet i slutten av januar kan gjøre nytte for seg i play-off kampene i mai, etter at vi i mellomtiden har rotet bort et tilsynelatende sikkert opprykk."

E du me?  ;)

Ja, det er det som er det store skrekkscenariet. Da hadde det liksom vært bedre å hentet en OK Championship-spiller alla Woodrow på Barnsley, som kunne bidratt fra dag 1.

Fortsatt lenge igjen, men den vonde magefølelsen blir verre og verre for hver kamp som går uten at vi vinner.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg bruker for tiden energi på å stålsette meg på å akseptere at vi ikke får se Augustin før medio mars. Alt før det vil være en positiv overraskelse.

GeirO

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #101 på: Februar 03, 2020, 23:23:08 »
2-3 uker tipper/antar jeg. På lørdag scorer Bamford igjen og masingen etter Augustin avtar.

JaJa

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #102 på: Februar 03, 2020, 23:56:41 »
Apropos Bielsa. Vil nok tro at svaret gir seg sjøl, men hvem tror dere av RAF sine jagerflygere under 2. verdenskrig som overlevde? De som fulgte regelboken eller de som hadde evnen til å tnke "utenfor boksen"?

Her er jeg veldig interessert i ditt argument ang. flykamp og overlevende, og regelbok....
Venter i spenning på forklaring.

jaho

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #103 på: Februar 04, 2020, 00:23:52 »
Håper ikke smellen på tampen av omgangen han spilte fører til noe treningsavbrekk.. Nå så jeg ikke mer en siste 10 av omgangen,
men da han ruslet av banen stusset jeg over at han så ut som et par størrelser grøvre en på You-tube klippene.. Mulig bare lagt på seg litt muskler...har jo vært involvert i toppklubber hele veien, så formen bør jo være bra/brukbar..
« Siste redigering: Februar 04, 2020, 01:06:05 av jaho »

Carl Fisker

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #104 på: Februar 04, 2020, 12:10:45 »
Hvis Bielsa ikke skjønner at topp spisser er spisser på instinkt, og dermed forlanger at spissen skal innynde seg et system. Da mister spissen instinktet sitt. Bielsa må la Augustin få være spiss, og ikke en slave under sitt system
Du må stole på at Bielsa gjør de riktige vurderingene, også i dette tilfellet. Han er en av verdens beste trenere - og ekspert på ALT som har med fotball å gjøre.

Eriksen55

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #105 på: Februar 04, 2020, 12:50:29 »
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/ian-wright-issues-jean-kevin-17684649

Vanskelig å ikke være enig med den gamle måltyven her...

asbfjell

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #106 på: Februar 04, 2020, 14:47:37 »
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/ian-wright-issues-jean-kevin-17684649

Vanskelig å ikke være enig med den gamle måltyven her...

Ja - og Ian Wright sier nøyaktig det samme som også vi har sagt. Det er rett slett snakk basic knowledge og elementær sunn fornuft.

Bielsa gjorde en tabbe på lørdag ved ikke å ha Augustin på benken. Om den tabben kostet oss poeng eller ei, kan ingen vite.
Det viktigste nå er at tabben ikke blir gjentatt - og det tror jeg ikke at den blir.

På lørdag starter Augustin på benken.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #107 på: Februar 04, 2020, 22:24:08 »
Daniel Chapman biter seg merke i et avsnitt fra YEP om hvordan JKA kan lage avtaler med forsvarsspillere...

Peaceful today, mostly. My YEP column this morning gives a shoutout to the Pope in Rome, like I'm Joan Osborne; it's more about how Marcelo Bielsa encompasses more than just football, and that's why Big Kev has to fit in with Leeds, not Leeds fitting in with him. Short version: if everybody else had to go through the Bielsa bootcamp to get ready for the team, so does he.

There's a bit more today from Graham Smyth about Jean-Kévin's performance for the U23s yesterday, including one great detail:
It was playing long that almost got the best of Augustin in Monday’s game. In a peculiar moment, he trotted back to speak with centre-half Charlie Cresswell, who was in position to receive a goal-kick from goalkeeper Illan Meslier. The content of the discussion became clear within seconds, as Cresswell got hold of the ball, looked up to see Augustin making a blindside run behind his marker and played the ball over the top.

Augustin showed his pace, reached the ball long before a defender and uncorked a hard shot from an acute angle, Joe Wildsmith tipping it around the post.

On first view, the 22-year-old looks like a player who likes to dart in behind. But he also dropped deep to play his part in the build up of attacks – which earned him a clattering – and showed his strength by shrugging off two challenges in a bullocking run down the centre.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #108 på: Februar 05, 2020, 01:08:18 »
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/ian-wright-issues-jean-kevin-17684649

Vanskelig å ikke være enig med den gamle måltyven her...

Ja - og Ian Wright sier nøyaktig det samme som også vi har sagt. Det er rett slett snakk basic knowledge og elementær sunn fornuft.

Bielsa gjorde en tabbe på lørdag ved ikke å ha Augustin på benken. Om den tabben kostet oss poeng eller ei, kan ingen vite.
Det viktigste nå er at tabben ikke blir gjentatt - og det tror jeg ikke at den blir.

På lørdag starter Augustin på benken.
Sunn fornuft tilsier også at en som har sett spilleren på trening gjennom en uke (Bielsa) hadde bedre grunnlag for å vurdere om det det var riktig å utelate Augstin mot Wigan, enn en som uttaler seg på generelt grunnlag i ettertid (Wright).
På lørdag har JKA to hele treningsuker og 45 min u-23 bak seg. Selvfølgelig starter han på benken mot Forest.  ;)
« Siste redigering: Februar 05, 2020, 01:12:06 av Jon R »
Jon R.

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #109 på: Februar 05, 2020, 09:27:09 »
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/ian-wright-issues-jean-kevin-17684649

Vanskelig å ikke være enig med den gamle måltyven her...

Ja - og Ian Wright sier nøyaktig det samme som også vi har sagt. Det er rett slett snakk basic knowledge og elementær sunn fornuft.

Bielsa gjorde en tabbe på lørdag ved ikke å ha Augustin på benken. Om den tabben kostet oss poeng eller ei, kan ingen vite.
Det viktigste nå er at tabben ikke blir gjentatt - og det tror jeg ikke at den blir.

På lørdag starter Augustin på benken.
Sunn fornuft tilsier også at en som har sett spilleren på trening gjennom en uke (Bielsa) hadde bedre grunnlag for å vurdere om det det var riktig å utelate Augstin mot Wigan, enn en som uttaler seg på generelt grunnlag i ettertid (Wright).
På lørdag har JKA to hele treningsuker og 45 min u-23 bak seg. Selvfølgelig starter han på benken mot Forest.  ;)

Wright ville vel også sende et lite stikk til Bielsa/Leeds for "behandlingen" av Eddie!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #110 på: Februar 05, 2020, 09:41:43 »
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/ian-wright-issues-jean-kevin-17684649

Vanskelig å ikke være enig med den gamle måltyven her...

Ja - og Ian Wright sier nøyaktig det samme som også vi har sagt. Det er rett slett snakk basic knowledge og elementær sunn fornuft.

Bielsa gjorde en tabbe på lørdag ved ikke å ha Augustin på benken. Om den tabben kostet oss poeng eller ei, kan ingen vite.
Det viktigste nå er at tabben ikke blir gjentatt - og det tror jeg ikke at den blir.

På lørdag starter Augustin på benken.
Sunn fornuft tilsier også at en som har sett spilleren på trening gjennom en uke (Bielsa) hadde bedre grunnlag for å vurdere om det det var riktig å utelate Augstin mot Wigan, enn en som uttaler seg på generelt grunnlag i ettertid (Wright).
På lørdag har JKA to hele treningsuker og 45 min u-23 bak seg. Selvfølgelig starter han på benken mot Forest.  ;)

Wright ville vel også sende et lite stikk til Bielsa/Leeds for "behandlingen" av Eddie!
Eddie ble ikke dårlig behandlet. Han må tåle konkurranse om plassene, som alle andre.  Er drittlei av at pundits uten tilknytning til, eller ansvar for ting som skjer i klubben, skal uttale seg om ting de ikke har greie på. Og Augustin kommer nok snart til sin rett. Bra joker å ha i bakhånd.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #111 på: Februar 05, 2020, 10:07:17 »
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/ian-wright-issues-jean-kevin-17684649

Vanskelig å ikke være enig med den gamle måltyven her...

Ja - og Ian Wright sier nøyaktig det samme som også vi har sagt. Det er rett slett snakk basic knowledge og elementær sunn fornuft.

Bielsa gjorde en tabbe på lørdag ved ikke å ha Augustin på benken. Om den tabben kostet oss poeng eller ei, kan ingen vite.
Det viktigste nå er at tabben ikke blir gjentatt - og det tror jeg ikke at den blir.

På lørdag starter Augustin på benken.
Sunn fornuft tilsier også at en som har sett spilleren på trening gjennom en uke (Bielsa) hadde bedre grunnlag for å vurdere om det det var riktig å utelate Augstin mot Wigan, enn en som uttaler seg på generelt grunnlag i ettertid (Wright).
På lørdag har JKA to hele treningsuker og 45 min u-23 bak seg. Selvfølgelig starter han på benken mot Forest.  ;)

Wright ville vel også sende et lite stikk til Bielsa/Leeds for "behandlingen" av Eddie!
Eddie ble ikke dårlig behandlet. Han må tåle konkurranse om plassene, som alle andre.  Er drittlei av at pundits uten tilknytning til, eller ansvar for ting som skjer i klubben, skal uttale seg om ting de ikke har greie på. Og Augustin kommer nok snart til sin rett. Bra joker å ha i bakhånd.

Orta og Bielsa hadde en plan med Eddie, tror ikke Eddie fikk det han ble forespeilet. Eddie og vi kanskje hadde uflaks når han fikk en testistorsjon og var ute 1 måned.

At Eddie ikke passet helt inn i stilen, noe Bielsa ga uttrykk for, gjorde jo at han ikke fikk spille så mye. Så når man trener knallhardt hele uke, er forespeilet å spille, så bommer han du konkurrerer med på sjanse etter sjanse, ja da blir du demotivert og drar videre. Det gjorde Eddie!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #112 på: Februar 07, 2020, 20:34:58 »
Fra start i dag, neppe med i morra heller......
 

HåvardK

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #113 på: Februar 07, 2020, 20:52:59 »
Fra start i dag, neppe med i morra heller......
Overrasket?

Cannavaro

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #114 på: Februar 07, 2020, 21:03:50 »
Bielsa brukte særs god tid til å snakke om Augustin på pressekonferansen igår, det er lurt å få med seg den før man skal poste ytterligere uttalelser om at JKA skal- på- benken eller rett- inn -på laget kommentarer. Har man interesse om hva som skjer i kulissene og skjønne noe av Bielsas tankegang og filosofi så er det lurt å lytte til kilden......
MFLU - Miracles For Leeds United

jaho

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #115 på: Februar 07, 2020, 21:18:53 »
Bielsa brukte særs god tid til å snakke om Augustin på pressekonferansen igår, det er lurt å få med seg den før man skal poste ytterligere uttalelser om at JKA skal- på- benken eller rett- inn -på laget kommentarer. Har man interesse om hva som skjer i kulissene og skjønne noe av Bielsas tankegang og filosofi så er det lurt å lytte til kilden......

Kjempelurt!! Fantastiske pressekonferanser alltid!! Selv om Diego Flores oversetter stotrende, skjønner man jo budskapet, og tar man med
det skriftlig på Leeds Live får man det enda tydligere. I en tabloid verden der mye går på overskrifter og sensasjoner blir det kanskje vel langt, men absolutt noe fansen bør få med seg. Får (bør få) litt mer forståelse av hvordan ting henger sammen da..

Eriksen55

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #116 på: Februar 07, 2020, 21:24:37 »
Bielsa brukte særs god tid til å snakke om Augustin på pressekonferansen igår, det er lurt å få med seg den før man skal poste ytterligere uttalelser om at JKA skal- på- benken eller rett- inn -på laget kommentarer. Har man interesse om hva som skjer i kulissene og skjønne noe av Bielsas tankegang og filosofi så er det lurt å lytte til kilden......

Spørsmålet er om Augustin er enig. Føler han at han kun er 50% av det han kan og Er han fornøyd med å evt stå over de første kampene? Er han det så må man spørre hvorfor i alle dager vi henter inn en som ikke er klar til å bidra!  Tror fortsatt dette handler mest om Bielsa sin filosofi og problemer med å slippe til folk uten x antall timer på feltet under hans ledelse.

Taper vi i morgen med Augustin på tribunen så gir han seg selv noen utfordringer og støy vi ikke trenger.


« Siste redigering: Februar 07, 2020, 21:38:03 av eriksen55 »

Cannavaro

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #117 på: Februar 07, 2020, 22:02:17 »
Bielsa brukte særs god tid til å snakke om Augustin på pressekonferansen igår, det er lurt å få med seg den før man skal poste ytterligere uttalelser om at JKA skal- på- benken eller rett- inn -på laget kommentarer. Har man interesse om hva som skjer i kulissene og skjønne noe av Bielsas tankegang og filosofi så er det lurt å lytte til kilden......

Spørsmålet er om Augustin er enig. Føler han at han kun er 50% av det han kan og Er han fornøyd med å evt stå over de første kampene? Er han det så må man spørre hvorfor i alle dager vi henter inn en som ikke er klar til å bidra!  Tror fortsatt dette handler mest om Bielsa sin filosofi og problemer med å slippe til folk uten x antall timer på feltet under hans ledelse.

Taper vi i morgen med Augustin på tribunen så gir han seg selv noen utfordringer og støy vi ikke trenger.
Du har tydeligvis ikke fått med deg budskapet fra Bielsa igår, som jeg sier : er du interessert i dette (og skal absolutt diskutere) så få med deg hva han som BESTEMMER sier......der får du forklaringen rundt Augustin.
MFLU - Miracles For Leeds United

baste

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #118 på: Februar 07, 2020, 22:42:48 »
Risikerer vi at Big Kev ikke kommer seg i form, at han går lei/ sur.
Mange spillere trenger en litt annet motivering, en ett streng regime.

Her håper jeg at Bielsa er god «man maganger» og klarer å selge inn sitt budskap til en spiller, som kanskje har for høye tanker om seg selv.

Håper Bielsa får Big Kev i gang, vi trenger en back up til Bamford. En vi kan bruke når vi stanger imot.

Lov å bli frustrert over Bielsa, tross han er det beste som har hendt Leeds på mange tiår...


MOT

KAMP I MORGEN, GRU GLEDA MÆ

HåvardK

Sv: Ny spiller: Jean-Kevin Augustin
« Svar #119 på: Februar 07, 2020, 23:45:43 »
Bielsa brukte særs god tid til å snakke om Augustin på pressekonferansen igår, det er lurt å få med seg den før man skal poste ytterligere uttalelser om at JKA skal- på- benken eller rett- inn -på laget kommentarer. Har man interesse om hva som skjer i kulissene og skjønne noe av Bielsas tankegang og filosofi så er det lurt å lytte til kilden......

Spørsmålet er om Augustin er enig. Føler han at han kun er 50% av det han kan og Er han fornøyd med å evt stå over de første kampene? Er han det så må man spørre hvorfor i alle dager vi henter inn en som ikke er klar til å bidra!  Tror fortsatt dette handler mest om Bielsa sin filosofi og problemer med å slippe til folk uten x antall timer på feltet under hans ledelse.

Taper vi i morgen med Augustin på tribunen så gir han seg selv noen utfordringer og støy vi ikke trenger.
Du har tydeligvis ikke fått med deg budskapet fra Bielsa igår, som jeg sier : er du interessert i dette (og skal absolutt diskutere) så få med deg hva han som BESTEMMER sier......der får du forklaringen rundt Augustin.
Så du er totalt uenig i det eriksen sier om potensielle utfordringer og støy? Vi er nok flere som har fått med oss budskapet til Bielsa, men følgene av de kategoriske uttalelsene er verken du eller jeg herre over.