Skrevet av Emne: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2  (Lest 45288 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #270 på: Februar 01, 2020, 19:52:45 »
Vi sliter med å spille mot et etablert forsvar. Vi tar ikke nok sjanser på den kontringene vi har, vi safer slik som vi gjør når en offensiv corner blir klarer. Det at vi spiller safe innebærer også en risiko, nemlig at det blir en kamp mot den kinesiske mur.

Savner at vi er mer truende i midten, noen som tiltrekker seg oppmerksomhet slik at vingene får mer plass!

Bamford er ikke nok, sier ikke at han ikke har sine kvaliteter, men det blir for mye bom og tull.

Savner også at vi forsøker å spille ballen på "første bevegelse", ikke gnukke og gnukke frem og tilbake på kanten av 16-meteren for så å bare sparke den i et overbefolket felt!

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

morten1966

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #271 på: Februar 01, 2020, 19:57:13 »
41 innlegg 11 treffer en Leeds spiller....utrolig innefektive foran mål. Håper Bielsa tør å bruke nye spillere når vi har fått dem. Kiko burde hvile noen kamper . Vi burde prøve Meslier. Fortsatt litt optimist...

asbfjell

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #272 på: Februar 01, 2020, 20:21:03 »
Latterlig av Dortmund å bruke Haaland fra benken like etter overgangen fra Salzburg.
Han burde jo først fått noen uker til å bli kjent med systemet, gjerne gjennom noen kamper på U-23 laget.

Hva som kan få oss opp denne våren?
At Radrizzani/Orta griper inn og overtaler/presser Bielsa til å bruke Augustin - NÃ…!!

Hva som kan hindre oss i å rykke opp?
Bielsa's autisme.

Bra vi ble utslått av FA Cup´en....3 av 12 etter det :D

Hva skal dette være et argument for/mot?

Den eneste kampen vi har vunnet var altså kampen der det var mest relevant å trekke inn fordelen/ulempen ved å ryke ut av cupen, da vi fikk elleve dager spillefri, mens våre motstandere fikk bare tre dager.

Tenker vi sier at jeg har mine ord i behold - som vanlig. ;)

På en dag som dette kunne det være langt mer interessant å høre hvordan du mener at dine ord om vår keeper som "oser av klasse" og "opptrer lekent i feltet", står seg..?  ;)

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #273 på: Februar 01, 2020, 20:46:56 »
Lurer på hvor mange managere som lar være å bruke byttene sine i en sånn kamp.

Og lurer på hvor mange managere som kjører tilnærmet likt lag uansett prestasjon kamp etter kamp. Det er jo klink umulig å spille seg ut av det Leeds laget!

Null lærdom av fjoråret. Alt ser klink likt ut. At vi spiller bra og har mye ball er et fett så lenge vi ender opp dårlige innlegg fra kanten. Det er så lite oppfinnsomt og lite variasjon at det er skremmende. Bielsa bør få litt på pukklen og en del kritiske spørsmål etter dette. At computern, analysen og Bielsa mener vi var best og burde vunnet er revnende likegyldig!

At det skal ta så sinnsykt lang tid å spille inn spillere i Bielsa ball skjønner jeg ikke. Er jo bare å ta en random kamp, sette på play og studere..

Respekt for Bielsa, uten han hadde vi ikke vært i denne posisjonen. Men tviler på at han klarer å hjelpe oss til opprykk. Hans lederstil og regime holder ikke en hel sesong, ihvertfall ikke i CC. Ã… bli pisket hardt er nok ok i medgang. Med fjoråret i bakhode og ny motgsng nå, så frykter jeg at spillerne blir preget og mister troen på opplegget. Det har skjedd mer meritterte managere enn Bielsa. Sist nå i Spurs!

Jeg tror at skal vi rykke opp så er det større sjans uten Bielsa, enn med. Sikkert upopulært å si. Dette er ikke noe jeg sier fordi vi tapte. Dette sa jeg også i sommer og et par ganger før jul. Hovedgrunnen er at ting vil fortsette som før. Han kommer neppe til å forandre noe som helst.

Ã… sparke Bielsa er neppe tema og tabellsituasjonen tilsier alt annet enn sparken. Blir vi nr 3-6 er det isolert sett ok. Men målet er opprykk, det målet har klubben gått ut med. Da er alt annet fiasko. Jeg vet faktisk ikke hva jeg vil og ønsker med Bielsa.

Håper jeg tar voldsomt feil!
« Siste redigering: Februar 01, 2020, 21:04:09 av eriksen55 »

karaba

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #274 på: Februar 01, 2020, 20:49:30 »
Kanskje flere spillere i Leeds burde ringe til Håland.

Erling #Haaland is the first player in the #Bundesliga history to score 7 goals in his first 3 appearances. He has scored with each of his first 7 shots on target.

Movy

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #275 på: Februar 01, 2020, 20:55:57 »
Bielsa ball er problemet, for mye på tvers, ballbesittelse mot etablert forsvar gir ikke mål... En trist dag.

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk


ziganda

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #276 på: Februar 01, 2020, 20:57:04 »
Kanskje flere spillere i Leeds burde ringe til Håland.

Erling #Haaland is the first player in the #Bundesliga history to score 7 goals in his first 3 appearances. He has scored with each of his first 7 shots on target.

Se på uttrykket til Håland når han en sjelden gang bommer. Absolutt rasende på seg selv, mens Bamford lyser av passivitet og det ser ikke ut som han tror på mål. Litt off topic, men helt vesentlig med riktig mental innstilling.

Leedsfan

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #277 på: Februar 01, 2020, 21:03:37 »
Bielsa ball er problemet, for mye på tvers, ballbesittelse mot etablert forsvar gir ikke mål... En trist dag.

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk

Bielsa ball er løsningen og problemet!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

janesoer

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #278 på: Februar 01, 2020, 21:10:26 »
Jeg synes det er noe merkelig med denne spillerlogistikken til Leeds.
Regner med Orta og Bielsa henter inn spillere som passer inn i måten Leeds ønsker å spille på. Hvorfor må da disse spillerne bruke månedsvis før de er klare til spill? Hva er det som er så vanvittig spesielt med denne tilpasningen i Leeds.
Hvorfor spiller Sander Berge etter noen få dager i Sheffield, han kjenner da ikke hverken lagkameratene eller har hatt tid til å studere lagets spillestil så nøye, vil jeg tro.
Hvorfor bruker Solskjær sin nye "gullgutt" på midten, han trenger vel tid på spille seg inn.
Nei i Leeds, der skal spillerne gjennom tre uker med videoanalyse og U 23 -kamper for å være klar i tilfelle vi får skader på "førsteelleveren".
Skjønner det bare ikke, beklager ............
 

Leedsfan

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #279 på: Februar 01, 2020, 21:14:59 »
Jeg synes det er noe merkelig med denne spillerlogistikken til Leeds.
Regner med Orta og Bielsa henter inn spillere som passer inn i måten Leeds ønsker å spille på. Hvorfor må da disse spillerne bruke månedsvis før de er klare til spill? Hva er det som er så vanvittig spesielt med denne tilpasningen i Leeds.
Hvorfor spiller Sander Berge etter noen få dager i Sheffield, han kjenner da ikke hverken lagkameratene eller har hatt tid til å studere lagets spillestil så nøye, vil jeg tro.
Hvorfor bruker Solskjær sin nye "gullgutt" på midten, han trenger vel tid på spille seg inn.
Nei i Leeds, der skal spillerne gjennom tre uker med videoanalyse og U 23 -kamper for å være klar i tilfelle vi får skader på "førsteelleveren".
Skjønner det bare ikke, beklager ............

Sander Berge er i matchform og i knallform, derfor spiller han!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

janesoer

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #280 på: Februar 01, 2020, 21:20:55 »
Er med på den, men hvis vi har hentet inn en spiss som ikke en gang er fit nok til å være med på benken, da sliter jeg.
Dessuten har jeg lest flere twitter-innlegg fra Leeds-spillere som skryter av Poveda`s kvalitet på trening, der han har imponert.
Da bør du vel kanskje få en mulighet når ting går litt i stå, eller?
« Siste redigering: Februar 01, 2020, 21:26:16 av janesoer »
 

lojosang

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #281 på: Februar 01, 2020, 21:25:46 »
fantastisk mye idiotiske kommentarer her idag ...igjen. Strålende supportere!!

Litt lei av sånne kommentarer. Må være lov å kritisere en grov keepertabbe, Bomford og katastroferesultat mot et redrykkslag selv om en bare har vært supporter siden 1973...
Bamford gir det ingen mening å kritisere i dag. Kiko, derimot koster oss et poeng idag.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #282 på: Februar 01, 2020, 21:31:34 »
fantastisk mye idiotiske kommentarer her idag ...igjen. Strålende supportere!!

Litt lei av sånne kommentarer. Må være lov å kritisere en grov keepertabbe, Bomford og katastroferesultat mot et redrykkslag selv om en bare har vært supporter siden 1973...
Bamford gir det ingen mening å kritisere i dag. Kiko, derimot koster oss et poeng idag.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

Bamford koster oss 3 før Kiko koster oss 1

karaba

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #283 på: Februar 01, 2020, 21:34:07 »
fantastisk mye idiotiske kommentarer her idag ...igjen. Strålende supportere!!

Litt lei av sånne kommentarer. Må være lov å kritisere en grov keepertabbe, Bomford og katastroferesultat mot et redrykkslag selv om en bare har vært supporter siden 1973...
Bamford gir det ingen mening å kritisere i dag. Kiko, derimot koster oss et poeng idag.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

Er flere som mener at Bamford ikke hadde sin beste kamp (jeg tenker også at han svinger alt for mye prestasjonene og at han i dag var veldig svak).
https://footballleagueworld.co.uk/pathetic-hes-made-us-all-look-like-clowns-plenty-of-leeds-fans-react-to-attackers-missed-chances-during-wigan-defeat/

asbfjell

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #284 på: Februar 01, 2020, 21:39:26 »
Jeg synes det er noe merkelig med denne spillerlogistikken til Leeds.
Regner med Orta og Bielsa henter inn spillere som passer inn i måten Leeds ønsker å spille på. Hvorfor må da disse spillerne bruke månedsvis før de er klare til spill? Hva er det som er så vanvittig spesielt med denne tilpasningen i Leeds.
Hvorfor spiller Sander Berge etter noen få dager i Sheffield, han kjenner da ikke hverken lagkameratene eller har hatt tid til å studere lagets spillestil så nøye, vil jeg tro.
Hvorfor bruker Solskjær sin nye "gullgutt" på midten, han trenger vel tid på spille seg inn.
Nei i Leeds, der skal spillerne gjennom tre uker med videoanalyse og U 23 -kamper for å være klar i tilfelle vi får skader på "førsteelleveren".
Skjønner det bare ikke, beklager ............

Sander Berge er i matchform og i knallform, derfor spiller han!

Den forklaringen holder ikke, Leedsfan!

Ingen går rett inn på Bielsas lag - da må det i så fall være snakk om voldsomme skadeproblemer.
Her må alle først innrulleres i systemet - med utallige terpinger på fellesbevegelser osv... før han slipper de inn på laget.

Med Bielsa ved roret bør vi vel egentlig kun hente spillere i sommervinduet. Eller kanskje satse på at spillere som blir hentet i slutten av januar kan gjøre nytte for seg i play-off kampene i mai, etter at vi i mellomtiden har rotet bort et tilsynelatende sikkert opprykk.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #285 på: Februar 01, 2020, 21:46:21 »
fantastisk mye idiotiske kommentarer her idag ...igjen. Strålende supportere!!

Litt lei av sånne kommentarer. Må være lov å kritisere en grov keepertabbe, Bomford og katastroferesultat mot et redrykkslag selv om en bare har vært supporter siden 1973...
Bamford gir det ingen mening å kritisere i dag. Kiko, derimot koster oss et poeng idag.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

Bamford koster oss 3 før Kiko koster oss 1

Det er ikke bare Bamford da. Mange som skal ha skyld i dag. Bamford hadde et strøkent innlegg til Harrison som han burde scora på. Kanskje det eneste gode innlegget i kampen. Costa bommet, Dallas bommet, Pablo bommet. Mange bommet og bommer mye på sjanser, innlegg og avgjørende passninger.

Kiko sin feil blir avgjørende og veldig synlig. Men alle balltapene til Pablo, Costa sine elendige innlegg, Harrison som dribler seg bort, Dallas sine håpløse skuddforsøk er også vesentlige for at vi står igjen med null poeng. Den syndebukk letingen har jeg lite sansen for. Det er laget som svikter og sjefen for laget er Bielsa. Han må ta det største ansvaret når han lar det skure å gå uten bytter eller endringer.

Føler mye av kritikken mot Bamford kommer fordi Augustine ønskes inn asap. Han var ikke god i dag. Men for noen dager siden banket han inn to og sikret tre poeng.

Aldri verden om en god manager hadde latt dette skure å gå uten å bytte, endre måte å spille på eller bare prøve noe nytt i den perioden vi er inne i!


Forever Whites

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #286 på: Februar 01, 2020, 21:55:05 »
Jeg synes det er noe merkelig med denne spillerlogistikken til Leeds.
Regner med Orta og Bielsa henter inn spillere som passer inn i måten Leeds ønsker å spille på. Hvorfor må da disse spillerne bruke månedsvis før de er klare til spill? Hva er det som er så vanvittig spesielt med denne tilpasningen i Leeds.
Hvorfor spiller Sander Berge etter noen få dager i Sheffield, han kjenner da ikke hverken lagkameratene eller har hatt tid til å studere lagets spillestil så nøye, vil jeg tro.
Hvorfor bruker Solskjær sin nye "gullgutt" på midten, han trenger vel tid på spille seg inn.
Nei i Leeds, der skal spillerne gjennom tre uker med videoanalyse og U 23 -kamper for å være klar i tilfelle vi får skader på "førsteelleveren".
Skjønner det bare ikke, beklager ............

Sander Berge er i matchform og i knallform, derfor spiller han!

Den forklaringen holder ikke, Leedsfan!

Ingen går rett inn på Bielsas lag - da må det i så fall være snakk om voldsomme skadeproblemer.
Her må alle først innrulleres i systemet - med utallige terpinger på fellesbevegelser osv... før han slipper de inn på laget.

Med Bielsa ved roret bør vi vel egentlig kun hente spillere i sommervinduet. Eller kanskje satse på at spillere som blir hentet i slutten av januar kan gjøre nytte for seg i play-off kampene i mai, etter at vi i mellomtiden har rotet bort et tilsynelatende sikkert opprykk.

Bielsa burde strengt talt hatt noe nå hjelpe seg med det siste steget i angrep.  For der feiler han fullstendig.  Kan ikke bare skylde på dårlige angripere.  Det er noe vesentlig som mangler der. Men dessverre er staheten hans på det feltet urokkelig.  Er vel også en av grunnene til at ryktet hans er større enn merittlisten hans.

I dag har jeg virkelig begynt å miste troen på at han kan ta oss steget videre.  Han har tilført laget utrolig mye og er på et helt annet nivå enn hva vi har vært vant til de siste 15 årene.  Men om han klarer å ta oss steget videre er noe helt annet.  Håper jeg tar helt feil og at mine ord blir satt til skamme.
Medlem 94237

janesoer

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #287 på: Februar 01, 2020, 22:00:18 »
Noen kommentarer fra Leeds fans på twitter i dag:

Bielsa absolutely to blame today. Asked for a winger & striker, yet plays neither. Regardless of whether he knows the system, Big Kev should've been an option for the last 20, would've lifted the crowd too. And why sign Poveda if he can't even replace Costa or Harrison today?


You don’t often criticise Marcelo Bielsa, but his decision to not include Augustin in the Leeds squad today is beyond baffling.


Bielsa a world class coach but you have to question his managerial decisions at times. How he thought them players on the pitch deserved to stay on is beyond me. Has Poveda being brought in to just warm up all game.


Any other manager in the country would have put a Striker they’ve signed from Leipzig into their squad. Even on the bench. Love Bielsa to bits but his stubbornness and naivety is costing us results. Losing to bottom of league at home is ridiculous. #lufc

 

Kato

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #288 på: Februar 01, 2020, 22:06:32 »
Jo mer Bielsa kritiseres for manglende bruk av Poveda og Augustin, jo lengre går det før han bruker dem.

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #289 på: Februar 01, 2020, 22:08:04 »
Jo mer Bielsa kritiseres for manglende bruk av Poveda og Augustin, jo lengre går det før han bruker dem.

Da bør Raddikken spørre seg om det er rett å beholde Bielsa ut sesongen. Tydeligvis at det trengs ny inspirasjon for spillerne

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #290 på: Februar 01, 2020, 22:14:05 »
Jo mer Bielsa kritiseres for manglende bruk av Poveda og Augustin, jo lengre går det før han bruker dem.

Om det hadde vært tilfelle så er det beskrivende for hvorfor Bielsa så å si aldri lykkes der han er.

Helt enig med HB. Da er det bare å kjøpe enveis til Sør Amerika og la Coreban lede oss til opprykk!

asbfjell

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #291 på: Februar 01, 2020, 22:22:55 »
Jo mer Bielsa kritiseres for manglende bruk av Poveda og Augustin, jo lengre går det før han bruker dem.

Det tror jeg ikke.
Det er ikke et stort ego som er Bielsa's problem - faktisk tror jeg han er mindre preget av ego/stolthet enn de fleste andre trenere.

Derimot tror jeg han har litt problemer med å tenke utenfor sin egen boks (der han forøvrig tenker veldig mye!), noe som gjør at han ofte fremstår som lite fleksibel når han kjører seg fast.

(I kveld har Radrizzani hatt en alvorsprat med Bielsa. Dette er noe jeg bare "vet"...)
« Siste redigering: Februar 01, 2020, 22:26:28 av asbfjell »

Leedsfan

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #292 på: Februar 01, 2020, 22:24:26 »
Jo mer Bielsa kritiseres for manglende bruk av Poveda og Augustin, jo lengre går det før han bruker dem.

Da bør Raddikken spørre seg om det er rett å beholde Bielsa ut sesongen. Tydeligvis at det trengs ny inspirasjon for spillerne

Nå må du nesten gi deg. Da må man ansette en karismatisk utgave som spiller samme stil, eller tror du at en ny trener klarer å få mer ut av spillere som du mener er for dårlige til å ligge der de allerede ligger på tabellen?

Jeg skjønner meg ikke på deg! Gjør du?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #293 på: Februar 01, 2020, 22:27:13 »
Jo mer Bielsa kritiseres for manglende bruk av Poveda og Augustin, jo lengre går det før han bruker dem.

Da bør Raddikken spørre seg om det er rett å beholde Bielsa ut sesongen. Tydeligvis at det trengs ny inspirasjon for spillerne

Nå må du nesten gi deg. Da må man ansette en karismatisk utgave som spiller samme stil, eller tror du at en ny trener klarer å få mer ut av spillere som du mener er for dårlige til å ligge der de allerede ligger på tabellen?

Jeg skjønner meg ikke på deg! Gjør du?

Egentlig ikke jeg heller. Men hjelper ikke med karisma, når Bielsa har gått tom for ider og viser store svakheter. Var det en feil å ansette Bielsa. Absolutt ikke. Det beste vi har gjort på meget lenge. Men har Bielsa møtt veggen, og ikke evner å ta laget videre ?. Hvis så, da må vi kanskje se etter noe nytt
« Siste redigering: Februar 01, 2020, 22:29:09 av h.b »

Carl Fisker

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #294 på: Februar 01, 2020, 22:28:10 »
Håper faktisk vi blir hentet inn av de bak. Dette er pinlig. Viser egentlig bare hvor lite vi har lært fra i fjor.
Bukker under det minste press. Er ulidelig å sitte og se på.
Er så jævla lei! samme softe pisset som tidligere!
heldigvis rom for bytter neste kamp mot Foreta. kan aldri se for meg at vi får noe ut av den.

Håper at vi ikke rykker opp?? Jaja....
Når vi ligger øverst på tabellen møter spillerne opp på ER med høye skuldre. Vi tåler ikke det mentale presset med å ligge på første plass. Her er det bare innse at at vi må sikte oss inn på 2. plassen.

Nei, håper vi blir tatt igjen ifht topp 2 så vi kanskje våkner

Bjorn

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #295 på: Februar 01, 2020, 22:34:28 »
Jo mer Bielsa kritiseres for manglende bruk av Poveda og Augustin, jo lengre går det før han bruker dem.

Da bør Raddikken spørre seg om det er rett å beholde Bielsa ut sesongen. Tydeligvis at det trengs ny inspirasjon for spillerne

Nå må du nesten gi deg. Da må man ansette en karismatisk utgave som spiller samme stil, eller tror du at en ny trener klarer å få mer ut av spillere som du mener er for dårlige til å ligge der de allerede ligger på tabellen?

Jeg skjønner meg ikke på deg! Gjør du?

Egentlig ikke jeg heller. Men hjelpe ikke med karisma, når Bielsa har gått tom for ider og viser store svakheter. Var det en feil å ansette Bielsa. Absolutt ikke. Det beste vi har gjort på meget lenge. Men har Bielsa møtt veggen, og ikke evner å ta laget videre ?. Hvis så, da må vi kanskje se etter noe nytt
Hvis å pisse på Wigan i nesten 90 minutter og få dem til å trekke alle spillerne sine inn i egen boks er å være tom for ideer så får det være sånn. Hadde en av de sjansene som ble reddet på strek eller den som gikk i stanga gått inn hadde tonen vært en annen. Gleder meg til neste kamp, dog er redd Forest spiller like dritt som de gjorde på ER. Glad ikke de er laget mitt.  >:( At Poveda ikke kom inn idag skyldes at Costa herjet med backen dems og kom igjennom. Bare uflaks at det ikke resulterte i et mål.
Marching On! 4276

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #296 på: Februar 01, 2020, 22:38:07 »
Jo mer Bielsa kritiseres for manglende bruk av Poveda og Augustin, jo lengre går det før han bruker dem.

Da bør Raddikken spørre seg om det er rett å beholde Bielsa ut sesongen. Tydeligvis at det trengs ny inspirasjon for spillerne

Nå må du nesten gi deg. Da må man ansette en karismatisk utgave som spiller samme stil, eller tror du at en ny trener klarer å få mer ut av spillere som du mener er for dårlige til å ligge der de allerede ligger på tabellen?

Jeg skjønner meg ikke på deg! Gjør du?

Egentlig ikke jeg heller. Men hjelpe ikke med karisma, når Bielsa har gått tom for ider og viser store svakheter. Var det en feil å ansette Bielsa. Absolutt ikke. Det beste vi har gjort på meget lenge. Men har Bielsa møtt veggen, og ikke evner å ta laget videre ?. Hvis så, da må vi kanskje se etter noe nytt
Hvis å pisse på Wigan i nesten 90 minutter og få dem til å trekke alle spillerne sine inn i egen boks er å være tom for ideer så får det være sånn. Hadde en av de sjansene som ble reddet på strek eller den som gikk i stanga gått inn hadde tonen vært en annen. Gleder meg til neste kamp, dog er redd Forest spiller like dritt som de gjorde på ER. Glad ikke de er laget mitt.  >:( At Poveda ikke kom inn idag skyldes at Costa herjet med backen dems og kom igjennom. Bare uflaks at det ikke resulterte i et mål.

Kan jo legge om spillestilen underveis, når det ikke funker. Fotball handler ikke om stilpoeng, det handler om den som scorer mest, ja det laget vinner.

Carl Fisker

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #297 på: Februar 01, 2020, 22:40:35 »
Latterlig av Dortmund å bruke Haaland fra benken like etter overgangen fra Salzburg.
Han burde jo først fått noen uker til å bli kjent med systemet, gjerne gjennom noen kamper på U-23 laget.

Hva som kan få oss opp denne våren?
At Radrizzani/Orta griper inn og overtaler/presser Bielsa til å bruke Augustin - NÃ…!!

Hva som kan hindre oss i å rykke opp?
Bielsa's autisme.
Det er helt utrolig at det finnes "supportere" som kaller Bielsa autist.

lojosang

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #298 på: Februar 01, 2020, 22:45:24 »
Jo mer Bielsa kritiseres for manglende bruk av Poveda og Augustin, jo lengre går det før han bruker dem.

Da bør Raddikken spørre seg om det er rett å beholde Bielsa ut sesongen. Tydeligvis at det trengs ny inspirasjon for spillerne
Nå må du puste med magen, Håkon.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav

lojosang

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #299 på: Februar 01, 2020, 22:49:59 »
Jeg synes det er noe merkelig med denne spillerlogistikken til Leeds.
Regner med Orta og Bielsa henter inn spillere som passer inn i måten Leeds ønsker å spille på. Hvorfor må da disse spillerne bruke månedsvis før de er klare til spill? Hva er det som er så vanvittig spesielt med denne tilpasningen i Leeds.
Hvorfor spiller Sander Berge etter noen få dager i Sheffield, han kjenner da ikke hverken lagkameratene eller har hatt tid til å studere lagets spillestil så nøye, vil jeg tro.
Hvorfor bruker Solskjær sin nye "gullgutt" på midten, han trenger vel tid på spille seg inn.
Nei i Leeds, der skal spillerne gjennom tre uker med videoanalyse og U 23 -kamper for å være klar i tilfelle vi får skader på "førsteelleveren".
Skjønner det bare ikke, beklager ............
Ja, det er en skandale at Sheffield United ikke leder Premier League lenger etter at Sander Berge ble kastet inn. For det er aldri forskjell på et lag i fritt fall på bånn og et lag som leder ligaen man har en litt for lang formdupp.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav