Skrevet av Emne: Kamp: vs Nottingham Forest, @City Ground, lørdag 8.02.2020, kl 18.30 Viasport 2  (Lest 38781 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

leedslife

Mot Wigan lar han en corner gå rett i mål og ikveld lar han et skudd gå enkelt inn på første. 5 min senere kaster han ballen rett ut til watson.
Hodet er jo ikke på plass. Er jo horribelt. Langt fra akseptabelt.

Såklart kan skyld deles på flere. Vi et et kollektiv, men vi kan ikke fortsette med at kiko kaster ballen i eget mål. Trodde vi gjorde oss ferdig med det etter Bailey.
Nøkkelspillere må stå frem ellers må vi prøve ut andre (melsier) og håpe han leverer på akseptabelt nivå. For det er der vi er nå. Minimum er akseptabelt nivå

Reaney

I fotball er det noen kamper mot konkurerende motstandere som man absolutt IKKE må tape. Trodde vi hadde fått dreis på det før jul da vi unngikk tap i begge kamper mot Preston og  i bortekampen mot WBA. Nå er vi akkurat der vi var i fjor og TAPER feil kamper. I fjor Norwich og Sheff. Utd. Nå Fulham, og Forest. Til uka kan Brenford raskt føyes til denne lista. Konsekvensen er at vi med tap havner bak disse lagene. Uavgjort hadde utgjort en stor forskjell i så måte. Men den oppgaven har vist seg for stor dessverre,

Reaney

Hadde vi klart uavgjort i dag mot Forest og mot Fulham i des. hadde vi ledet Championship og hatt disse lagene henholdsvis 4 og 5 poeng bak oss. Nå er det a poeng og ett poeng bak som skiller bare.

Reaney

Og taper vi mot Brentford til uka så er vi ute av "top two".

Cherry

Kiko var svak og burde tatt målet, bare så det er sagt.

Men det er mange flere enn Kiko som er skyld i tapet. Ã… kun klandre han mener jeg er feil.

Pablo skaper situasjonen med en utrolig dårlig innvolvering. En skjerpet ( og uthvilt?) Pablo der, så hadde aldri Forest kommet til skudd.

Lagde en oversikt over innlegg og balltap...at det skal være mulig å slå så mange dårlige innlegg er for meg en gåte.. hvorfor spiller vi på den måten når vi ikke har noen som slår gode innlegg og ingen er gode i boksen?

Harrison hadde 5 ballmiss i situasjoner vi var i overtall og mulighet til å skape noe. Den på overtid ikke medregnet her.. De aller aller fleste passningsfeilene og feilvalgene skjer mellom ca 35 og 16 meter fra motstanders mål. Da stopper all bevegelse og rytme. Det er ikke bare ballfører sin skyld at det blir miss og balltap..det er nok grunnen til at Harrison ender opp med å drible og misser for de andre ofte står og ser på. La tydelig merke til dette i dag.

Alioski hadde ingen stor kamp. Men han traff ok på innleggene, ingen av de to han slo var dårlige og begge passningene han slo i 16 metern var bra. To ballmiss. Men burde vært utvist og var ofte på etterskudd. Men han var ikke noe dårligere enn enkelte andre offensivt..defensivt derimot var han svak.

White hadde et par grove feilpassninger. Costa var god fra 84-91 min. Utover det usynlig og svak.

Klich sin innsats er upåklagelig, men ikke heldig med mye han heller. Dette tapet kan alle innvolverte spillere dele seg i mellom, sammen med Bielsa som jeg mener har hovedansvaret.

Phillips har sin del av skylden for hodemisten som ga han tre kamper. Sårt savnet i en tung tid!

Når det gjelder Kiko så er han nok preget. Hans kvaliteter som keeper er nok bra. Men dette er en like mental greie som det er for Bamford. Selvtillit, trygghet og at de foran også skranter påvirker. Det blir en ond sirkel og forsvaret preges av at Kiko slipper inn enkle mål. Dette er mer komplekst og sammensatt enn at han er en dårlig keeper. Før jul var han blant CC beste, nå den dårligste. Se på DeGea, gått fra en av verdens beste til å være av de svakeste i PL.

Som sagt hovedskylden legger jeg på Bielsa. Han tar rutinemessig skylden for tapet. Men forventer at pisken svinges og at det stilles kritiske spørsmål til laguttak, klippekort  slitasje og form. For dette er ikke bra nok!

Som nevnt i annet innlegg, jeg digger Marcelo.
Dog , han evner ikke endring... ift personell/ laguttak.
15 kamper igjen.... tror Brentford på tirsdag kan være en « time- out» .
 

morten1966

Leeds i London er ikke så veldig moro... Tap der å så begynner det vel å spøke for Bielsa å...

Eriksen55

Kiko var svak og burde tatt målet, bare så det er sagt.

Men det er mange flere enn Kiko som er skyld i tapet. Ã… kun klandre han mener jeg er feil.

Pablo skaper situasjonen med en utrolig dårlig innvolvering. En skjerpet ( og uthvilt?) Pablo der, så hadde aldri Forest kommet til skudd.

Lagde en oversikt over innlegg og balltap...at det skal være mulig å slå så mange dårlige innlegg er for meg en gåte.. hvorfor spiller vi på den måten når vi ikke har noen som slår gode innlegg og ingen er gode i boksen?

Harrison hadde 5 ballmiss i situasjoner vi var i overtall og mulighet til å skape noe. Den på overtid ikke medregnet her.. De aller aller fleste passningsfeilene og feilvalgene skjer mellom ca 35 og 16 meter fra motstanders mål. Da stopper all bevegelse og rytme. Det er ikke bare ballfører sin skyld at det blir miss og balltap..det er nok grunnen til at Harrison ender opp med å drible og misser for de andre ofte står og ser på. La tydelig merke til dette i dag.

Alioski hadde ingen stor kamp. Men han traff ok på innleggene, ingen av de to han slo var dårlige og begge passningene han slo i 16 metern var bra. To ballmiss. Men burde vært utvist og var ofte på etterskudd. Men han var ikke noe dårligere enn enkelte andre offensivt..defensivt derimot var han svak.

White hadde et par grove feilpassninger. Costa var god fra 84-91 min. Utover det usynlig og svak.

Klich sin innsats er upåklagelig, men ikke heldig med mye han heller. Dette tapet kan alle innvolverte spillere dele seg i mellom, sammen med Bielsa som jeg mener har hovedansvaret.

Phillips har sin del av skylden for hodemisten som ga han tre kamper. Sårt savnet i en tung tid!

Når det gjelder Kiko så er han nok preget. Hans kvaliteter som keeper er nok bra. Men dette er en like mental greie som det er for Bamford. Selvtillit, trygghet og at de foran også skranter påvirker. Det blir en ond sirkel og forsvaret preges av at Kiko slipper inn enkle mål. Dette er mer komplekst og sammensatt enn at han er en dårlig keeper. Før jul var han blant CC beste, nå den dårligste. Se på DeGea, gått fra en av verdens beste til å være av de svakeste i PL.

Som sagt hovedskylden legger jeg på Bielsa. Han tar rutinemessig skylden for tapet. Men forventer at pisken svinges og at det stilles kritiske spørsmål til laguttak, klippekort  slitasje og form. For dette er ikke bra nok!

Som nevnt i annet innlegg, jeg digger Marcelo.
Dog , han evner ikke endring... ift personell/ laguttak.
15 kamper igjen.... tror Brentford på tirsdag kan være en « time- out» .

Ga han etter for presset og maset med Augustin? For to dager siden var han 50% og ikke i stand til å bidra..1 trening og 45 min etterpå var han klar til å spille 25 min. Er vel begrenset hvor mye bedre form han var i dag kontra Wigan kampen.. Skjer mye bra oppe i hode til Bielsa. Men tror jammen det er litt rør der også!

Lot han seg presse, så er det bare å pese han manglende bytter i start 11'ern og hvor mange kamper på rad med slett spill som skal til før en er ute...  ;) ;D

Laguttaket tirsdag blir spennende. Tap mot Brentford kan skje, men er laget tilnærmet det samme og spillet like dårlig så bør det være time out ja..

stian

Spørs om det ikke er en kollektiv usikkerhet vi ser nå, like mye som at enkeltspillere svikter individuelt. Jeg er helt enig i at det er individuelle prestasjoner som er helt elendige i dag, men det er svakt over absolutt hele fjøla, kanskje med unntak av Klich.

Støtteapparatet må finne en måte å få snudd hodene for å få snudd formkurven. En mulighet er å gjøre endringer i startelleveren, men jeg mener det må gjøres justeringer i spillemønsteret for å gi spillerne noe nytt å tro på. Som flere foreslår, kan Bamford (eller Roberts) i tierrollen være en spennende endring som kommer til å endre måten vi spiller på: mer folk rundt Bamford som hold-up spiller, mer fart på topp og tyngre løp fra en sterk spiller inn i boks.

Har absolutt INGEN tro på at vi vinner noe på å sparke Bielsa, men det må gjøres noe mer radikalt enn å bare bytte likt for likt i startoppstillingen.

GeirO

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest, @City Ground, Viasport 2
« Svar #278 på: Februar 08, 2020, 23:45:13 »
Tror ikke det defensive er så stort problem selv om mange klager på det. Vår keeper gjør nok ikke flere feil enn andres keepere, de bare synes så godt.

Nei, problemet er disse tre punktene:

- Dårlig måleffektivitet
- Dårlige innlegg
- Dårlige cornere (scorer på 1 av 70)

Litt bedre på disse punktene, så hadde vi vunnet det meste.
MOT

ziganda

Sparke Bielsa? Nei, nei, nei, han er eneste håpet om opprykk. Selv om jeg har sluttet å tro, så finns håpet der. Mye større mirakel har skjedd. Det meste sitter i hodet på de 11 som er utpå gresset.

Kato

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest, @City Ground, Viasport 2
« Svar #280 på: Februar 08, 2020, 23:46:57 »
Tror ikke det defensive er så stort problem selv om mange klager på det. Vår keeper gjør nok ikke flere feil enn andres keepere, de bare synes så godt.

Nei, problemet er disse tre punktene:

- Dårlig måleffektivitet
- Dårlige innlegg
- Dårlige cornere (scorer på 1 av 70)

Litt bedre på disse punktene, så hadde vi vunnet det meste.

Vår keeper har knapt reddet et skudd siden i november. Det tviler jeg på noen lag i championship kan skilte med.
 

HåvardK

Tja, Leeds er på andre, bedre posisjonert enn på starten av sesongen...
Om alle glemmer de dustete negative tankene, i hvert fall laget, er ikke utgangspunktet håpløst, til tross for litt for svak stall. Ingen unnskyldning for ikke å kunne dra dette i land neste 15 kamper. Mer enn nok å gjøre det på, om det mentale er på plass. For vi kan spille god fotball. Altfor mye sitter mellom øra, feks Bamford og Castilla.

Problemet er ikke kvalitet. Problemet er mentalitet.

Og det er verre å gjøre noe med på 15 kamper.

Vi har ikke mental styrke.
Mental styrke er ikke et parameter for Bielsa. Kun "fitness". Og på det området er Kevin bare på 50%. De som startet er på 100%. Derfor gir laguttaket seg selv, Kiko inkludert.

GeirO

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest, @City Ground, Viasport 2
« Svar #282 på: Februar 08, 2020, 23:59:52 »
Tror ikke det defensive er så stort problem selv om mange klager på det. Vår keeper gjør nok ikke flere feil enn andres keepere, de bare synes så godt.

Nei, problemet er disse tre punktene:

- Dårlig måleffektivitet
- Dårlige innlegg
- Dårlige cornere (scorer på 1 av 70)

Litt bedre på disse punktene, så hadde vi vunnet det meste.

Vår keeper har knapt reddet et skudd siden i november. Det tviler jeg på noen lag i championship kan skilte med.
Du merket at det ble feil da du skrev setningen? ;) Han har hatt mange redninger siden november, akkurat som andre keepere. Han har jo til og med plukket mange poeng i vår MoM-avstemning (årets spiller) siden november.
« Siste redigering: Februar 09, 2020, 00:03:23 av GeirO »
MOT

HåvardK

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest, @City Ground, Viasport 2
« Svar #283 på: Februar 09, 2020, 00:02:59 »
Tror ikke det defensive er så stort problem selv om mange klager på det. Vår keeper gjør nok ikke flere feil enn andres keepere, de bare synes så godt.

Nei, problemet er disse tre punktene:

- Dårlig måleffektivitet
- Dårlige innlegg
- Dårlige cornere (scorer på 1 av 70)

Litt bedre på disse punktene, så hadde vi vunnet det meste.

Vår keeper har knapt reddet et skudd siden i november. Det tviler jeg på noen lag i championship kan skilte med.
Du merket at det ble feil da du skrev setningen? ;) Han har hatt mange redninger siden November, akkurat som andre keepere.
Du er fornøyd med Kiko i 2020? Begrunn gjerne.

GeirO

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest, @City Ground, Viasport 2
« Svar #284 på: Februar 09, 2020, 00:06:49 »
Tror ikke det defensive er så stort problem selv om mange klager på det. Vår keeper gjør nok ikke flere feil enn andres keepere, de bare synes så godt.

Nei, problemet er disse tre punktene:

- Dårlig måleffektivitet
- Dårlige innlegg
- Dårlige cornere (scorer på 1 av 70)

Litt bedre på disse punktene, så hadde vi vunnet det meste.

Vår keeper har knapt reddet et skudd siden i november. Det tviler jeg på noen lag i championship kan skilte med.
Du merket at det ble feil da du skrev setningen? ;) Han har hatt mange redninger siden November, akkurat som andre keepere.
Du er fornøyd med Kiko i 2020? Begrunn gjerne.
Like fornøyd som andres supportere er med sine keepere (opp og ned). Spør også gjerne de som har gitt han poeng i MOM-avstemingen i år.
MOT

Eriksen55

Spørs om det ikke er en kollektiv usikkerhet vi ser nå, like mye som at enkeltspillere svikter individuelt. Jeg er helt enig i at det er individuelle prestasjoner som er helt elendige i dag, men det er svakt over absolutt hele fjøla, kanskje med unntak av Klich.

Støtteapparatet må finne en måte å få snudd hodene for å få snudd formkurven. En mulighet er å gjøre endringer i startelleveren, men jeg mener det må gjøres justeringer i spillemønsteret for å gi spillerne noe nytt å tro på. Som flere foreslår, kan Bamford (eller Roberts) i tierrollen være en spennende endring som kommer til å endre måten vi spiller på: mer folk rundt Bamford som hold-up spiller, mer fart på topp og tyngre løp fra en sterk spiller inn i boks.

Har absolutt INGEN tro på at vi vinner noe på å sparke Bielsa, men det må gjøres noe mer radikalt enn å bare bytte likt for likt i startoppstillingen.

Er nok inne på noe. Grunnen til at jeg ønsker, eller er åpen for å fjerne Bielsa er at han neppe endrer noe som helst.

Hadde han gjort grepene du nevner eller bare forsøkt noe annet så har jeg tro på at dette kan snu. Men er en grunn til at han er kjent for staheten sin  :D

Bare det å la Costa/Harrison bytte side fra start ville vært en gedigen endring! Vi overrasker ingen lenger, alle vet hvordan vi fremstår.

Jeg tror at om Bamford eller August skal score igjen må dem spille mer på innstinkt og ikke være låst i faste mønster og bevegelser hele tiden. Litt mindre defensiv jobbing, kanskje mindre syre og lavere puls kan være positivt for siktet?

Harrison løper vannvittig mye..er det nødvendig? Kanskje det er viktigere at han er roligere i avgjørende øyeblikk.. kanskje konsentrasjonen heves akkurat nok til å ta de rette valgene om vi er litt mindre aggressive og ikke presser like hardt hele tiden. Kanskje slå litt tidligere innlegg. Vi må ikke ned på linja alltid.

Jeg vil se en endring i start 11er og måten vi angriper på. Innlegg med de føttene vi har og styrken i boksen har jeg liten tro på...

Er Bielsa en av verdens beste taktikkere forventer jeg en annen plan b enn å gjøre a enda bedre når vi sliter såpass heftig som vi gjør nå! For akkurat nå er plan a langt ifra god nok.

Hadde Bielsa dratt noe sånn opp av hatten en time før kampstart hadde Brentford blitt overrasket..

                   Kiko

 Ayling White Berardi Dallas

                   Phillips

Harrison Roberts Klich Costa

                 August


Eller  usikre....

                        Kiko

       Ayling  White Berardi

Harrison   Phillips Klich  Dallas

       Roberts             Bamford
                     August

men dem blir nok trygge og rolige...

Kiko, Ayling, White, Cooper, Dallas, Phillips, Costa, Pablo, Klich, Harrison - Bamford...

Heldigvis ikke lenge til tirsdag..få det overstått. Tror Brentford og Pontus vil gi oss større problemer enn Forest :'(


auren

Hold dere fast:

Roberts forlot stadion på krykker. Er nok ute en stund. Taklingen fra sauen Sow var stygg, og utrolig nok ikke frispark. Han fortsatte å spille, men småhaltet de siste minuttene.

Waccoe som rapporterer om dette.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Hold dere fast:

Roberts forlot stadion på krykker. Er nok ute en stund. Taklingen fra sauen Sow var stygg, og utrolig nok ikke frispark. Han fortsatte å spille, men småhaltet de siste minuttene.

Waccoe som rapporterer om dette.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Roberts skadet? You don´t say.

Eriksen55

Hold dere fast:

Roberts forlot stadion på krykker. Er nok ute en stund. Taklingen fra sauen Sow var stygg, og utrolig nok ikke frispark. Han fortsatte å spille, men småhaltet de siste minuttene.

Waccoe som rapporterer om dette.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Roberts skadet? You don´t say.

Varslet og spådd. Tre kamper og langt avbrekk!

Trodde Orta og Bielsa virkelighet at Roberts var å regne med? Heldigvis hentet vi en 19 åring juniorspiller til å være 7 valg på vingen i stedet for en 10'er i januar.

Heldigvis er Shack fortsatt frisk....

Syntes oppriktig synd på Roberts. Han har skills som overgår mange og ferdigheter vi mangler i laget. Stort potensiale som fort kan vli ødelagt av skader!

DenHviteYeboah

Har ikke sett noen kamp på noen uker nå...jeg orker bare ikke :( formen etter nyttår har vært katastrofal.
- Ã… be Bielsa gå løser ingen ting
- håper Bielsa forandrer litt
- troppen er altfor tynn som vi har sagt i 2 år
- jeg er usikker på om dette snur
- kan ikke se noe som gjør at vi slår Brentford...dessverre
- forbereder meg på mislykket opprykk igjen - da kutter jeg å følge med Leeds fremover. Er hjertepasient og dette er helt ødeleggende for meg. Klarer aldri å ha et avslappet forhold til Leeds :(  over 15 år med frustrasjon gjør sitt....

Leedsfan

Har ikke sett noen kamp på noen uker nå...jeg orker bare ikke :( formen etter nyttår har vært katastrofal.
- Ã… be Bielsa gå løser ingen ting
- håper Bielsa forandrer litt
- troppen er altfor tynn som vi har sagt i 2 år
- jeg er usikker på om dette snur
- kan ikke se noe som gjør at vi slår Brentford...dessverre
- forbereder meg på mislykket opprykk igjen - da kutter jeg å følge med Leeds fremover. Er hjertepasient og dette er helt ødeleggende for meg. Klarer aldri å ha et avslappet forhold til Leeds :(  over 15 år med frustrasjon gjør sitt....

Kanskje du skulle prøvd å fokusere litt mer på det positive i stedet for det negative, ville jo vært bra for hjertet ditt.

Har du så dårlig hjerte at du slutter å følge Leeds hvis det opprykket går i vasken, ja da er jeg enig med deg i at helsa trumfer alt.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Har ikke sett noen kamp på noen uker nå...jeg orker bare ikke :( formen etter nyttår har vært katastrofal.
- Ã… be Bielsa gå løser ingen ting
- håper Bielsa forandrer litt
- troppen er altfor tynn som vi har sagt i 2 år
- jeg er usikker på om dette snur
- kan ikke se noe som gjør at vi slår Brentford...dessverre
- forbereder meg på mislykket opprykk igjen - da kutter jeg å følge med Leeds fremover. Er hjertepasient og dette er helt ødeleggende for meg. Klarer aldri å ha et avslappet forhold til Leeds :(  over 15 år med frustrasjon gjør sitt....

Kanskje du skulle prøvd å fokusere litt mer på det positive i stedet for det negative, ville jo vært bra for hjertet ditt.

Har du så dårlig hjerte at du slutter å følge Leeds hvis det opprykket går i vasken, ja da er jeg enig med deg i at helsa trumfer alt.
Dette er skivebom, Leedsfan. For det første har DHY vært adskillig mer nyansert, og dermed positiv, denne sesongen enn tidligere. Men jeg syns det er enda verre at du prøver å være belærende overfor en hjertepasient.

Lucas the Kop Cat

Tror ikke det defensive er så stort problem selv om mange klager på det. Vår keeper gjør nok ikke flere feil enn andres keepere, de bare synes så godt.

Nei, problemet er disse tre punktene:

- Dårlig måleffektivitet
- Dårlige innlegg
- Dårlige cornere (scorer på 1 av 70)

Litt bedre på disse punktene, så hadde vi vunnet det meste.

Vår keeper har knapt reddet et skudd siden i november. Det tviler jeg på noen lag i championship kan skilte med.
Reddet nå ett i går.

Leedsfan

Har ikke sett noen kamp på noen uker nå...jeg orker bare ikke :( formen etter nyttår har vært katastrofal.
- Ã… be Bielsa gå løser ingen ting
- håper Bielsa forandrer litt
- troppen er altfor tynn som vi har sagt i 2 år
- jeg er usikker på om dette snur
- kan ikke se noe som gjør at vi slår Brentford...dessverre
- forbereder meg på mislykket opprykk igjen - da kutter jeg å følge med Leeds fremover. Er hjertepasient og dette er helt ødeleggende for meg. Klarer aldri å ha et avslappet forhold til Leeds :(  over 15 år med frustrasjon gjør sitt....

Kanskje du skulle prøvd å fokusere litt mer på det positive i stedet for det negative, ville jo vært bra for hjertet ditt.

Har du så dårlig hjerte at du slutter å følge Leeds hvis det opprykket går i vasken, ja da er jeg enig med deg i at helsa trumfer alt.
Dette er skivebom, Leedsfan. For det første har DHY vært adskillig mer nyansert, og dermed positiv, denne sesongen enn tidligere. Men jeg syns det er enda verre at du prøver å være belærende overfor en hjertepasient.

Dette er jo bare vas:) Poenget var at det å være positiv ikke øker blodtrykk og stressnivåene i kroppen på samme måte som det å være avbalansert og positiv. Så det var egentlig mest humoristisk ment. Når DHY tar opp sine hjerteproblemer med tanke på å følge eller avfølge Leeds så mener jeg at han må tåle en kommentar eller to på dette, kanskje jeg tar feil?!?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SOL

Jeg ønsker dette laget mot Brentford:

                                 Meslier

  Ayling              White              Cooper            Dallas   

                                 Phillips

   Shackleton          Klich           Hernandes         Harrison

                              Augustin

Benk: Kiko, Costa, Berardi, Poveda, Bamford, Huggins, Casey.

Men det blir garantert ikke slik.
Pokker, der skåra WBA .... >:(
 

Leedsfan

Jeg ønsker dette laget mot Brentford:

                                 Meslier

  Ayling              White              Cooper            Dallas   

                                 Phillips

   Shackleton          Klich           Hernandes         Harrison

                              Augustin

Benk: Kiko, Costa, Berardi, Poveda, Bamford, Huggins, Casey.

Men det blir garantert ikke slik.
Pokker, der skåra WBA .... >:(

Jeg ville bytta Pablo mot Shackleton ellers bra i mine øyne.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SOL

Kan bortekampen mot Brentford bli vendepunktet - kan det bli vår første seier mot dem siden 50-tallet, og kan det bli en av få seiere i London? For hver kamp vi taper mot Brentford og for hver kamp vi taper i London, rykker vi stadig nærmere en seier ... eller hva? Har trua inntil det er matematisk umulig. Tror vi vinner 3-1, og Augustin skårer to, mens Klich igjen finner nettmaskene ;)
 

Torpe-do

Hadde vore artig å sett dette laget mot Brentford:

                     Meslier
Ayling / White / Cooper / Berardi
                      Phillips
Hernandez / Klich      /      Harrison
                             Bamford
                    Augestin


Sent from my iPhone using Tapatalk

DenHviteYeboah

Har ikke sett noen kamp på noen uker nå...jeg orker bare ikke :( formen etter nyttår har vært katastrofal.
- Ã… be Bielsa gå løser ingen ting
- håper Bielsa forandrer litt
- troppen er altfor tynn som vi har sagt i 2 år
- jeg er usikker på om dette snur
- kan ikke se noe som gjør at vi slår Brentford...dessverre
- forbereder meg på mislykket opprykk igjen - da kutter jeg å følge med Leeds fremover. Er hjertepasient og dette er helt ødeleggende for meg. Klarer aldri å ha et avslappet forhold til Leeds :(  over 15 år med frustrasjon gjør sitt....

Kanskje du skulle prøvd å fokusere litt mer på det positive i stedet for det negative, ville jo vært bra for hjertet ditt.

Har du så dårlig hjerte at du slutter å følge Leeds hvis det opprykket går i vasken, ja da er jeg enig med deg i at helsa trumfer alt.
Dette er skivebom, Leedsfan. For det første har DHY vært adskillig mer nyansert, og dermed positiv, denne sesongen enn tidligere. Men jeg syns det er enda verre at du prøver å være belærende overfor en hjertepasient.

Dette er jo bare vas:) Poenget var at det å være positiv ikke øker blodtrykk og stressnivåene i kroppen på samme måte som det å være avbalansert og positiv. Så det var egentlig mest humoristisk ment. Når DHY tar opp sine hjerteproblemer med tanke på å følge eller avfølge Leeds så mener jeg at han må tåle en kommentar eller to på dette, kanskje jeg tar feil?!?
Helt innafor Leedsfan :)
Nå er jeg frisk som en fisk, og har vært det i mange år ;) Poenget er at jeg og sikkert andre ikke klarer å ha et avslappet forhold til dette. Vi ønsker så inderlig at klubben skal lykkes, at Bielsa tar oss til PL. Som jeg har sagt før: det er ingen annen klubb hvor et opprykk til de grader vil generere milliarder. Klubbens størrelse, historie og oppmerksomhet gjør at et mislykket opprykk vil være så utrolig ødeleggende. Derfor er det så utrolig vondt å føle at vi tryner igjen :(
Dette er ikke bra for helsa, ikke for noen av oss....

auren

Egentlig et skremmende intervju av Ayling post Forest. "The first goal killed us". "We haven't scored the first goal in a game in a very long time now, so the first goal killed us." Han ser helt "devastated" ut. Ikke kom og si at ikke spillerne merker presset Bielsa! Ayling virker jo helt på felgen!

https://www.youtube.com/watch?v=AQrRXGh0Oow


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.