Skrevet av Emne: Kamp: vs Middlesbrough@ Riverside Stadium, onsdag 26/02-20, kl.20.45 på LUTV  (Lest 36675 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Ny kamp om bare tre dager. Tøff bortekamp mot Woodgates Boro. Laget blir nok noenlunde det samme, men spørs om de risikerer Phillips. Vi vet vel mer på morgendagens (?) pressekonferanse. Spiller ikke Phillips så blir laget det samme som spilte da Kalvin gikk ut. Med White som anker og Alioski på venstreback og Dallas på høyreback samt Ayling som stopper. Mange rokkeringer som svekker oss flere plasser (anker, venstreback og stopper).

Tror vi får det tøft og at det ender uavgjort. 0-0 eller 1-1.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Andre topplags kamper i midtuken:

Tirsdag:

Cardiff - Nottingham Forest
Huddersfield - Bristol City
Luton - Brentford
West Brom - Preston

Onsdag:

Fulham - Swansea

Flere tøffe kamper for våre rivaler, så mulighetene er gode for å holde avstanden og eventuelt øke den.

auren
« Siste redigering: Februar 23, 2020, 23:52:01 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
‘boro har altså 0-3-3 siste seks. Tap for Barnsley, Luton og Brentford.


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Vanskelig. Enten 0-0 eller 1-0 til et av lagene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

asbfjell

‘boro har altså 0-3-3 siste seks. Tap for Barnsley, Luton og Brentford.


Sent from my iPad using Tapatalk

Det er verre enn som så. Etter å ha oppnådd imponerende resultater i et tøft jule- og nyttårsprogram som ble avrundet med sterke 2-0 seire borte mot h.h.v. WBA og Preston, har Middlesbrough nå spilt åtte kamper uten seier. Laget er på vei ned i nedrykkstriden.

Men snart er det tid for fornyet håp og optimisme på Teeside!
Leeds United - drømmemotstanderen for alle lag som ikke har vunnet en fotballkamp på lang tid, kommer på besøk om få dager.  ;)

Bjorn

‘boro har altså 0-3-3 siste seks. Tap for Barnsley, Luton og Brentford.


Sent from my iPad using Tapatalk

Det er verre enn som så. Etter å ha oppnådd imponerende resultater i et tøft jule- og nyttårsprogram som ble avrundet med sterke 2-0 seire borte mot h.h.v. WBA og Preston, har Middlesbrough nå spilt åtte kamper uten seier. Laget er på vei ned i nedrykkstriden.

Men snart er det tid for fornyet håp og optimisme på Teeside!
Leeds United - drømmemotstanderen for alle lag som ikke har vunnet en fotballkamp på lang tid, kommer på besøk om få dager.  ;)
Ok da. De vinner mot oss, men de skal søren meg ikke vinne neste! Sånn er det bare.  ;D
Marching On! 4276

jaho

‘boro har altså 0-3-3 siste seks. Tap for Barnsley, Luton og Brentford.


Sent from my iPad using Tapatalk

Det er verre enn som så. Etter å ha oppnådd imponerende resultater i et tøft jule- og nyttårsprogram som ble avrundet med sterke 2-0 seire borte mot h.h.v. WBA og Preston, har Middlesbrough nå spilt åtte kamper uten seier. Laget er på vei ned i nedrykkstriden.

Men snart er det tid for fornyet håp og optimisme på Teeside!
Leeds United - drømmemotstanderen for alle lag som ikke har vunnet en fotballkamp på lang tid, kommer på besøk om få dager.  ;)

Litt typisk for lag som sliter det, og reise kjerringa som underdog..og dette er selvfølgelig sesongens cupfinale for dem, så en vanskelig kamp.(som alltid i CS) Superfornøyd med 4 poeng i to oppgjør på bortebane mot rimelig lokale lag...gjerne trepoengeren allerede onsdag.. :) 

Killa

Går ikke denne kampen på Viasport eller i alle fall Viaplay?

Cherry

Går ikke denne kampen på Viasport eller i alle fall Viaplay?

I flg Viasat vises Millwall- B`Ham....utrolig nok.
Cardiff - Forest i morgen også.
 

Killa

Går ikke denne kampen på Viasport eller i alle fall Viaplay?

I flg Viasat vises Millwall- B`Ham....utrolig nok.
Cardiff - Forest i morgen også.
Ok, da står det feil i sticky-tråden for TV kamper...?

berlin

‘boro har altså 0-3-3 siste seks. Tap for Barnsley, Luton og Brentford.


Sent from my iPad using Tapatalk

Det er verre enn som så. Etter å ha oppnådd imponerende resultater i et tøft jule- og nyttårsprogram som ble avrundet med sterke 2-0 seire borte mot h.h.v. WBA og Preston, har Middlesbrough nå spilt åtte kamper uten seier. Laget er på vei ned i nedrykkstriden.

Men snart er det tid for fornyet håp og optimisme på Teeside!
Leeds United - drømmemotstanderen for alle lag som ikke har vunnet en fotballkamp på lang tid, kommer på besøk om få dager.  ;)
Ok da. De vinner mot oss, men de skal søren meg ikke vinne neste! Sånn er det bare.  ;D

Eh..... ??? jo, helst! For da har de Nottm Forest hjemme.  :P

Men det vrenger seg litt i magen altså. Vi har gått på en blemme mot lag med veldig lang bad run, spesielt forrige sesong var det vel flere tilfeller, QPR husker jeg......
Liker det ikke, men håper gutta er fullstendig klar over at vi nå må se på hver kamp som vinn eller forsvinn omtrent, vi må vel helst vinne 8 av de 12 siste kampene.

Cherry

Vi teller opp etter lørdagen.
Vi har fortsatt tøffe kamper igjen, de fleste faktisk - men d har jammen meg konkurrentene våre også!
Ser Hull, Fulham , Blackburn og Derby som de tøffeste kampene.
 

NT

Har veldig sterk tro på seier mot Middl.b.   Riverside i finvær og laber vind innbyr til finspill. Vi har hatt 70-30 i possession de siste 2 kamper mot Middlb. og i år har de fremståttt uten mål og mening. Deres dårlige formkurve tror jeg ikke snur, rett og slett fordi de er så dårlige som tabellen viser.  På onsdag kveld skal vi kose oss, vi er på hugget,
Her er siste kamper mot Luton og Barnsley

https://www.youtube.com/watch?v=LVovSdgwjFM

https://www.youtube.com/watch?v=YZOc5-D53Q4

Sterland

Kose oss.. gjenstår å se. Sist match jeg koste meg, uten nerver under matchen, var hjemme mot Cardiff. Helt til det stod 3-2.. Så mye for å kose seg. Erfaringsmessig er kamper vi "skal" vinne de tøffeste påkjenningene.

Torpe-do

Forrige kamp eg «kosa meg» var mot nettopp Middlesbrough!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bjorn

Forrige kamp eg «kosa meg» var mot nettopp Middlesbrough!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det forteller meg at du bør prøve å kose deg oftere...
Marching On! 4276

ingve1960

Hørres trist ut å ikke kose seg når laget ditt spiller..
Jeg storkoser meg ver kamp,p.g.a at vi er det beste laget med finest fotball. Ble selfølgelig sur etter Forest,og det at vi skårer for lite skaper spenning i kampene, men det skal det hvere..
Håper på min 7poeng neste 3kamper,,4 de to første  og 3 mot Huddersfield,,skal bort å se den.

Torpe-do

Jaja, for all del, kosar meg jo ofte(st) med kamp..! Eit meir riktig ordvalg er vel kanskje har ikkje «slappa av» sidan forrige kamp mot brough!


Sent from my iPhone using Tapatalk

NT

Har veldig sterk tro på seier mot Middl.b.   Riverside i finvær og laber vind innbyr til finspill. Vi har hatt 70-30 i possession de siste 2 kamper mot Middlb. og i år har de fremståttt uten mål og mening. Deres dårlige formkurve tror jeg ikke snur, rett og slett fordi de er så dårlige som tabellen viser.  På onsdag kveld skal vi kose oss, vi er på hugget,
Her er siste kamper mot Luton og Barnsley

https://www.youtube.com/watch?v=LVovSdgwjFM

https://www.youtube.com/watch?v=YZOc5-D53Q4

Joda, dette blir kos, og ny runde med stolthet over laget jeg/vi er så glad i.  Gleden over at laget mitt så til de grader er gjenstand for oppmerksomhet er stor.  Både mht. Bielsa fotballen, men også til managment og lederskap rundt klubben.  Perioden med Radz og etterhvert Bielsa er en stor opplevelse. Ledere med karisma og kompetanse, enormt dedikerte for lag og by og som har snudd det aller meste knyttet til Leeds-fotballen.  Er bare så glad for å være tett på dette, selv om skuffelsene er fryktelige å svelge. Måtte ta en prat med meg selv på vei hjem etter Sheffield kampen, når dette sved som mest.  En god kompis mailet meg og sa   " Egentlig er dette som kunst - smerte og lidelse eller lykketilstander må til for å frembringe den og for å kunne nyte den ! "

Selv om det er mye å sette fingeren på og forbedre, så skal jeg se positivt og offensivt på dette, uansett utfall. I mitt bilde så prøver de så hardt, så hardt - de er mine helter ( ja, det er fint å ha helter selv om man er 58 ) -og skal få all mulig support. Nå kan du se på denne videosnutten som er under 3 mnd gammel - da har vi go`følelsen inne. Vi er kunstelskere alle sammen

https://www.youtube.com/watch?v=TBqTHtUJtnY 

Cherry

Lovende nyheter for oss da, men på kampdag skjer det jo utrolige ting med "skadede" spillere vet jeg.. ;D

https://footballleagueworld.co.uk/jonathan-woodgate-provides-middlesbrough-injury-update-ahead-of-leeds-united-test/
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Pressekonferansen
Bielsa er usikker både på Kiko (fingerskaden) og Phillips...
De har smerter, men kan kanskje spille...

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/marcelo-bielsa-press-conference-live-17808937
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Nok et spennende oppgjør dette.  Håper vi får et tidlig mål og roet ned nervene litt.  Men frykter nok en neglebiting kamp.  Blir spennende å se om Phillips og Kiko er klar til kampen.  Kanskje det blir Meslier fra start?
Tror det blir et jevnt oppgjør der første målet lett kan bli avgjørende.  Satser på at det blir oss som får det.  Vi vil uansett utfall i kampen fortsatt inneha 2. plassen etter morgendagens oppgjør.  Mitt tips blir 1-0 til oss.
Medlem 94237

auren

Klokken er 13:30 og ingen poster i dagens kamptråd? Begynner interessen på forumet å bli dalende eller skal vi skylde på vinterferie?

Boro mangler blant annet Ayala til kveldens dyst, og jeg tipper at både Kiko og Phillips blir klare.

Jeg står fortsatt på at det blir uavgjort i kveld.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Klokken er 13:30 og ingen poster i dagens kamptråd? Begynner interessen på forumet å bli dalende eller skal vi skylde på vinterferie?

Boro mangler blant annet Ayala til kveldens dyst, og jeg tipper at både Kiko og Phillips blir klare.

Jeg står fortsatt på at det blir uavgjort i kveld.

auren
Det har vært 98 påloggede hittil i dag også. Tydeligvis ikke alle som liker å poste sin mening... :o

Dette er en kamp mot et ute-av-form bunnlag. En kamp et topplag skal vinne. Men dette er Championship (det gjelder altså ikke bare Leeds) så ingenting er sikkert.

Jeg regner med at vi møter en forsvarsmur og at utfordringen blir  å trenge gjennom...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Klokken er 13:30 og ingen poster i dagens kamptråd? Begynner interessen på forumet å bli dalende eller skal vi skylde på vinterferie?

Boro mangler blant annet Ayala til kveldens dyst, og jeg tipper at både Kiko og Phillips blir klare.

Jeg står fortsatt på at det blir uavgjort i kveld.

auren
Det har vært 98 påloggede hittil i dag også. Tydeligvis ikke alle som liker å poste sin mening... :o

Dette er en kamp mot et ute-av-form bunnlag. En kamp et topplag skal vinne. Men dette er Championship (det gjelder altså ikke bare Leeds) så ingenting er sikkert.

Jeg regner med at vi møter en forsvarsmur og at utfordringen blir  å trenge gjennom...

Dette er vel et super-klassisk Leeds-tap.

1. Møter et bunnlag
2. Møter et bunnlag ute av form
3. Kan ta kjempesteg mot opprykk med seire i de to neste. Vi gjør det ALDRI enkelt.

jaho

Klokken er 13:30 og ingen poster i dagens kamptråd? Begynner interessen på forumet å bli dalende eller skal vi skylde på vinterferie?

Boro mangler blant annet Ayala til kveldens dyst, og jeg tipper at både Kiko og Phillips blir klare.

Jeg står fortsatt på at det blir uavgjort i kveld.

auren

Er vel heller det at vi har hatt litt flyt et par kamper som gjør det mindre interessant å poste tenker jeg.. ;D virker som en del rett og slett mister nettet hvis det er noen positive resultater.. ;)

I tillegg til Ayala mangler de den andre stopperen Dael Fry, en de visstnok har verdsatt til 25 mill pund så må være en brukbar spiller..Burnley bydde vel 8 mill i januar. Høyre back Dijksteel er også ute.. Alle disse har vært ute en periode..så det er ikke akkurat slik at erstatterne blir kastet rett inn. Howson spiller vel stopper for tiden mener jeg.. Er en kamp med det laget som scorer minst mot det laget som slipper inn minst...så slik sett bør det lukte litt mulighet for clean sheet... Men fotballen er aldri så enkelt..spesielt ikke i CS.
Middlesbrough har jo et godt mannskap på papiret fremover på banen, tross lite scoringer.. De hadde vel også 9 hjemme uten tap før hjemmetapet mot Luton sist.. Har håp om tre poeng..men blir ikke lett.  :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post

Det har vært 98 påloggede hittil i dag også. Tydeligvis ikke alle som liker å poste sin mening... :o
199 nå :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bjorn

Spent på om Phillips spiller eller ei. Vi klarte oss bra i forrige kamp etter at han gikk ut forsåvidt, men dette blir jo en helt annen kamp. Forventer at vi presser dem bakover på banen idag, og uten sine erfarne stoppere blir de sårbare i organiseringen. Vinner denne.  8)
Marching On! 4276

Kontakinte

Bunnlag, totalt ute av form. Med mange skader, denne vinner vi lett 0-3. MOT!

leedslife

Vi har vært gode siste kampene.
Clean sheets -mafiaen er tilbake bakerst. Det er viktig.

Bielsa taktisk triumferende mot Woodgate sist. Skulle knapt tro han hadde sett en eneste video av Leeds, Woodgate.
 I tillegg har Boro skader på viktige spillere til denne kamper. Kanskje dems beste spillere også.
Vi kan på ingen måter drite oss ut her. Her må vi fortsette, male på!
Spår 1-4

Bamford, Costa, Aylin, Augestin
Hvem som scorer for Boro driter jeg i

MOT!
« Siste redigering: Februar 26, 2020, 18:56:18 av leedslife »