Skrevet av Emne: Kamp: vs Middlesbrough@ Riverside Stadium, onsdag 26/02-20, kl.20.45 på LUTV  (Lest 37017 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Caprile er til stede på stadion, ikke noe ord om Kiko. Enten en late fitness test eller så er det duket for Meslier.
Phillips til stede, meldes det...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jaho

Caprile er til stede på stadion, ikke noe ord om Kiko. Enten en late fitness test eller så er det duket for Meslier.
Phillips til stede, meldes det...

Tydelig usikkerhet rundt Kiko da...Phillips tipper jeg på hadde vært med uansett...som moralsk støtte..men
håper virkelig han er klar..
Så at Patrick Roberts , som Middlesbough lånte fra Manchester City antagelig er ute med hamstring..

leedslife

Caprile er til stede på stadion, ikke noe ord om Kiko. Enten en late fitness test eller så er det duket for Meslier.
Phillips til stede, meldes det...

Tydelig usikkerhet rundt Kiko da...Phillips tipper jeg på hadde vært med uansett...som moralsk støtte..men
håper virkelig han er klar..
Så at Patrick Roberts , som Middlesbough lånte fra Manchester City antagelig er ute med hamstring..

Samt Ayala og Fry også såvidt jeg har fått med meg

jaho

Caprile er til stede på stadion, ikke noe ord om Kiko. Enten en late fitness test eller så er det duket for Meslier.
Phillips til stede, meldes det...

Tydelig usikkerhet rundt Kiko da...Phillips tipper jeg på hadde vært med uansett...som moralsk støtte..men
håper virkelig han er klar..
Så at Patrick Roberts , som Middlesbough lånte fra Manchester City antagelig er ute med hamstring..

Samt Ayala og Fry også såvidt jeg har fått med meg

Jepp, begge stopperne ja, og høyreback Dijksteel....men disse tre har vært ute en stund...nederlenderen helt fra november..

jaho

Phillips ikke klar.... Berardi inn faktisk..litt overraskende, var ikke på benken sist..

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Phillips ikke klar.... Berardi inn faktisk..litt overraskende, var ikke på benken sist..
Og ingen Augustin på benk :o

Roberts spissreserve, Stevens kantreserve...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Og der var Stevens tilbake på benken.

Viktig at vi scorer tidlig og dreper kampen kveld.

jaho

Phillips ikke klar.... Berardi inn faktisk..litt overraskende, var ikke på benken sist..
Og ingen Augustin på benk :o

Roberts spissreserve, Stevens kantreserve...

Uffda...skal se han er skadd...spørs om han blir en joker nå i innspurten..litt tvilsom til hva han kommer til å bidra med...hadde
nok litt vel mye trua.. :'(

Cherry

Stevens har jo ikke d som skal til, etter d lille jeg har sett- og hvorfor Augustin og Poveda ikke er på benken er jo bare trist :-[
 

jaho

Kiko ut av bussen med tape/bandasje på høyre ring og lillefinger, men er klar.
Phillips får vi satse på er klar mot Hull...var ute og inspiserte banen og i godt humør..gikk normalt,
tipper på at han bare spares i dag, og spiller lørdag.. :)

Sterland

Optimismen sank noen hakk da Phillips ikke ble klar. Håper virkelig White hever seg som anker på midten. Var brukbar etter Phillips gikk ut sist match, men langt unna Phillips-nivå

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Stevens har jo ikke d som skal til, etter d lille jeg har sett- og hvorfor Augustin og Poveda ikke er på benken er jo bare trist :-[
Stevens har det inne (slik han har vist det på U23-nivå) men har langtfra vist det ennå på førstelagsnivå.
Når han stadig får sjansen på benk må det være fordi han viser det på trening.

Poveda/Augustin, synd de ikke får minutter fra benk ja...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Klokken er 13:30 og ingen poster i dagens kamptråd? Begynner interessen på forumet å bli dalende eller skal vi skylde på vinterferie?

Boro mangler blant annet Ayala til kveldens dyst, og jeg tipper at både Kiko og Phillips blir klare.

Jeg står fortsatt på at det blir uavgjort i kveld.

auren

AS Norge må jo holdes igang av noen, da.

Det kalles "å jobbe".  ;)
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Leeds-Live om innbytterne:

Beren Cross
@BerenCross
Augustin has a minor injury. The Huddersfield game more likely than Hull, I understand. Hope for a firm answer from Bielsa later. Poveda clearly behind Stevens in the pecking order. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Så lenge han er tilbake mot Hull er det ikke noe problem.
Frykten er jo at det gode gamle Forshaw syndromet har smittet.

Da kan han jo være 25-26 før han er tilbake..
Er egentlig ikke så urolig for kveld.  Håper magefølelsen er riktig.

ingve1960

Har prøvd å kjøpe kampen på mobilen (android).tidligere. men får bare svart sjerm. Sjekka at der er betalt 5 pund
Hva er galt

leedslife

Leeds-Live om innbytterne:

Beren Cross
@BerenCross
Augustin has a minor injury. The Huddersfield game more likely than Hull, I understand. Hope for a firm answer from Bielsa later. Poveda clearly behind Stevens in the pecking order. #lufc

Bortsett fra en omgang sist, så har jeg sett samtlige kamper av Poveda for U-23.
Han er langt unna. For all del, en bra spiller der, men er jo ikke i nærheten pr nå.
Et system og en rolle det tar veldig lang tid å komme inn i.

Bak Stevens er jo heller ikke lovende.
Denne tiden neste sesong håper jeg. Moro med en liten magiker som kunne bidratt fra benk.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Det skrives at 'borofansen ikke er spesielt fornøyd med lagoppstillingen, noe denne karen bekrefter:

average lufc fan
@polish70

My cousin (boro fan) reckons after seeing their line up we should hammer em!... 1-0 boro incoming then
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Kiko ut av bussen med tape/bandasje på høyre ring og lillefinger, men er klar.
Phillips får vi satse på er klar mot Hull...var ute og inspiserte banen og i godt humør..gikk normalt,
tipper på at han bare spares i dag, og spiller lørdag.. :)

Høres ikke ut som Bielsa akkurat det..

jaho

Leeds-Live om innbytterne:

Beren Cross
@BerenCross
Augustin has a minor injury. The Huddersfield game more likely than Hull, I understand. Hope for a firm answer from Bielsa later. Poveda clearly behind Stevens in the pecking order. #lufc

nesten godt å høre...verre om det hadde vært noe misnøye eller annet tull...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Leeds-Live om innbytterne:

Beren Cross
@BerenCross
Augustin has a minor injury. The Huddersfield game more likely than Hull, I understand. Hope for a firm answer from Bielsa later. Poveda clearly behind Stevens in the pecking order. #lufc

nesten godt å høre...verre om det hadde vært noe misnøye eller annet tull...
Tenkte det samme, var jo et rykte om at han og Bielsa kjapt hadde 'mistet det' etter noen sene oppmøter. Forhåpentligvis bull...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Leeds-Live om innbytterne:

Beren Cross
@BerenCross
Augustin has a minor injury. The Huddersfield game more likely than Hull, I understand. Hope for a firm answer from Bielsa later. Poveda clearly behind Stevens in the pecking order. #lufc

Leeds under Bielsa og januarvinduet er jo bare å droppe helt om det er CC eller PL neste sesong.
Vil neppe få noe særlig ut av Augestin tipper jeg. Lite setback når du i utgangspunktet er et stykke unna er jo ikke oppløftende.

Håper vi kjøper oss ferdig til sommeren og skrinlegger januar så lenge Bielsa er her.

Sleivind

Phillips ikke klar nei, der forsvant det lille jeg hadde av optimisme..

jaho

Kiko ut av bussen med tape/bandasje på høyre ring og lillefinger, men er klar.
Phillips får vi satse på er klar mot Hull...var ute og inspiserte banen og i godt humør..gikk normalt,
tipper på at han bare spares i dag, og spiller lørdag.. :)

Høres ikke ut som Bielsa akkurat det..

burde kanskje skrevet risikeres...kanskje ikke helt smertefri...er vel medisinske apparatet og spilleren selv som tar den avgjørelsen..

jaho

Det skrives at 'borofansen ikke er spesielt fornøyd med lagoppstillingen, noe denne karen bekrefter:

average lufc fan
@polish70

My cousin (boro fan) reckons after seeing their line up we should hammer em!... 1-0 boro incoming then

Clayton spiller etter noen kamper på benk...bruker alltid å være skikkelig tent mot Leeds...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Har prøvd å kjøpe kampen på mobilen (android).tidligere. men får bare svart sjerm. Sjekka at der er betalt 5 pund
Hva er galt
Funnet ut av det?


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

asbfjell

Middlesbrough har vært ekstremt uheldige med skader denne sesongen.
Kan nesten virke som at Woodgate's stadige skadeproblemer som spiller er overført til laget han nå trener.
I rutinerte Daniel Ayala og stortalentet Dael Fry har de på papiret kanskje det sterkeste stopperparet i denne divisjonen, men hva hjelper det når de så og si aldri får spille sammen.

Etter at vi hadde gitt Boro en skikkelig omgang juling hjemme på Ellland Road i slutten av november, la Bielsa stor vekt på at det ikke var det "ekte Middlesbrough" vi møtte i den kampen - nettopp p.g.a. av deres omfattende skadeproblemer.

Sånn sett er det ikke et mer "ekte" Boro vi møter i kveld, så noe annet enn tre poeng bør ikke være akseptabelt.


Cannavaro

Kun 3 poeng gjelder nå, og på tide å vinne første bortekamp i dette tiåret !!!
Jeg forventer at vi spiller på sedvanlig vis, med mye posession så da er det bare å sette sjansene.  Jeg tipper 3-0 til Leeds og Ben White scorer sitt første mål i Leeds drakt, Harrison og Bamford følger på.   Gleder meg til kamp !!!
MFLU - Miracles For Leeds United

Bromancer

Kamp mot skadeplaget bunnlag i elendig form, lukter tap lang vei! Måtte jeg ta feil!  ;D

MOT madafakas!

auren

Come on Leeds!!

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.