Skrevet av Emne: Kamp: vs Charlton Athletic@ runde 46, Elland Road, onsdag 22.juli kl 20:30  (Lest 14184 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joensen

Brentford ligger under

Forever Whites

Barnsley leder.  WBA tilbake på 2. plass.
Medlem 94237

Perik

Kanskje de bare burde si at kun første plassen går opp i år, det virker ikke som de andre ønsker være på andre plass

GeirO

Dette blir nedrykks- og opprykksdrama til siste sekund. Er så ufattelig glad for at vi slipper en slik nerveøkt.
MOT

RoarG

Alle de tre utfordrerne til opprykk ligger under. Har nervene tatt dem?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

gulle

Tenk på fjorårets kollaps
Nå kollapser alle andre!
Vi leder med 11 poeng,
hvem skulle trodd Det for 3 uker siden!

Og første halvtimen var jo klasse av oss
Nå rykker vi opp! Jasederja

RoarG

WBA har utliknet på overtid.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

Alle de tre utfordrerne til opprykk ligger under. Har nervene tatt dem?
Det er jo helt motsatt utvikling enn det majoriteten av Leeds-supportere spådde. Her er det vi som holder helt ut og Brentford og de andre som "are falling apart".

Hallgeir *

Pearce på Charlton er vel han som spilte hos oss.
Super Leeds since 1968

Joensen

WBA-QPR 1-1

auren

Pause. 2-0. Aldri sett Leeds mer lekne, overlegne og energifulle under Bielsa. Og det i den siste kampen der vi har ingenting å spille for! Makalaust! Kunne vært 5-0!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Pearce på Charlton er vel han som spilte hos oss.
Jepp, Jason Pearce. 2012-15

Kato

Et ord å si om den førsteomgangen: Briljant.
 

stian

Er det Struijk som er genial til å skaffe seg rom, eller er det midtbanen til Charlton som ikke henger med? Han har jo 5 meter rundt seg nesten hver gang han får ballen

Lucas the Kop Cat

Er det Struijk som er genial til å skaffe seg rom, eller er det midtbanen til Charlton som ikke henger med? Han har jo 5 meter rundt seg nesten hver gang han får ballen
Mest sannsynlig det siste, respekten for United ligger tykt utenpå Charlton-spillerne.

GeirO

Pearce på Charlton er vel han som spilte hos oss.
Jada, tipper han lengter tilbake.
MOT

Borge

Ser skudd fra distanse plutselig er mulig i siste kamp. Flere som har krutt i skoene.
Borge

Stut og Fjærkre

Simpel motstand, men gøy å se hva som bor i laget når gutta spiller uten press. 77% ballbesittelse i følge LUTV

Sterland

Pablo er konge :) En boksåpner av de sjeldne :D

raggen

kanon omgang av gutta dette her.. eneste jeg ikke liker er at vi mest sannsynlig sender charlton ned:( eneste som kan redde de er om wigan taper eller henter inn vår ledelse
Forever Leeds United!!!!!!!!

Hallgeir *

Bowyer bytter tre spillere.
Super Leeds since 1968

auren

kanon omgang av gutta dette her.. eneste jeg ikke liker er at vi mest sannsynlig sender charlton ned:( eneste som kan redde de er om wigan taper eller henter inn vår ledelse
Hvorfor er det så synd at et så dårlig lag som Charlton rykker ned??

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Som tabellen står nå er Barnsley nede, selv med ledelse mot Brentford. Det hjelper ikke så lenge Luton vinner. Skulle Luton bare klare uavgjort går de ned på 49 poeng, siden de har 8 mål dårligere målforskjell enn Barnsley. Når det gjelder Wigan blir laget trukket 12 poeng rett etter sesongslutt. De går ikke ned, siden de har best målforskjell av lagene Barnsley, Luton og Wigan. Ikke så rart, da Wigan strengt tatt er et "midt på tabellen lag", og ikke et bunnlag. Men de må altså slå Fulham. Gjør de ikke det, og det blir uavgjort, får de 47 poeng. Da klarer Barnsley seg med 49 poeng. Charlton har nå 48 poeng, og er nest sist. Skulle de mot formodning klare uavgjort får også de 49 poeng. Da vil de ha best målforskjell av lag med 49 poeng, og da klarer vel de seg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Meslier med strålende redning. Charlton åpner friskt.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bye

Charlton ut i 100 ( som de må) men Meslier er patent!
Trønder i Bergen!

RoarG

Meslier med strålende redning. Charlton åpner friskt.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det må de. Pr. nå er de nede. De har ingenting å tape.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Store strekk i begge lag nå. Kan bli en del mål av slikt...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

kanon omgang av gutta dette her.. eneste jeg ikke liker er at vi mest sannsynlig sender charlton ned:( eneste som kan redde de er om wigan taper eller henter inn vår ledelse

Er det et lag som fortjener å holde plassen så er det Wigan. Det er vel bare Leeds som har tatt flere poeng siste 23 kamper mener jeg.

Dette Charlton laget har ikke mye å bidra. Bare rot i klubben. Synd for Bowyer som må komme seg bort.

auren

3-0! Roberts! Corner er mål!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Tyler på corner, JØSS!!
MOT