Problemer med forumet

Started by Robert, July 24, 2020, 21:39:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Robert

Tester fra Tapatalk

Sent from my Pixel 8 using Tapatalk

Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Robert

Foruten at jeg trykket 2 ganger, så ser det ut som om det fint skal gå å poste via Tapatalk?
Tapatalk er pr nå den eneste appen som er støttet og den egentlig grunnen for det er at det gamle forumet ikke var tilplasset mobil. Dagens forum er mye bedre tilpasset, så personlig har jeg sluttet å bruke Tapatalk.

Men, har du et forslag til en app du ønsker skal være støttet, så kan jeg se på det og evt legge inn støtte for det om det ikke er for mye å vedlikeholde.

ar9

Jeg prøvde igjen og får fortsatt ikke postet fra Tapatalk. Når har skrevet en post og klikker på svar popper enten subscribe opp.
Om det er noen som kommer over andre apper som funker så rop ut 📢

lojosang

Quote from: ar9 on August 17, 2024, 13:04:51Jeg prøvde igjen og får fortsatt ikke postet fra Tapatalk. Når har skrevet en post og klikker på svar popper enten subscribe opp.
Om det er noen som kommer over andre apper som funker så rop ut

Jeg prøver meg på å svare fra Tapatalk for å se at min versjon fungerer.

Version 8.9.9.F for Android.

Sent from my Pixel 7 using Tapatalk
- Leif Olav

ar9

Quote from: lojosang on August 19, 2024, 18:51:21
Quote from: ar9 on August 17, 2024, 13:04:51Jeg prøvde igjen og får fortsatt ikke postet fra Tapatalk. Når har skrevet en post og klikker på svar popper enten subscribe opp.
Om det er noen som kommer over andre apper som funker så rop ut
Tapatalk da via Android og ikke iPhone tydeligvis.

Jeg prøver meg på å svare fra Tapatalk for å se at min versjon fungerer.

Version 8.9.9.F for Android.

Sent from my Pixel 7 using Tapatalk

Hallgeir *

Når jeg skal lese uleste poster, begynner jeg alltid på nederste tråd. Før kunne man alltid trykke fram "forrige emne/tråd" og komme rett dit. Det kan man ikke lenger nå. Selvsagt bare et luksusproblem, men kan det fixes?
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Er det bare hos meg, eller har forumet vært tregt i går og er det også i dag?
Super Leeds since 1968

Forever Whites

Quote from: Hallgeir * on April 23, 2025, 16:03:15Er det bare hos meg, eller har forumet vært tregt i går og er det også i dag?

Går tregt her også.  Tar lang tid å laste opp sider.  Kanskje veldig mange nye inne og ser på forumet?
Medlem 94237

Hawley

Flere som opplever at forumet er veldig tregt om dagen? Bør kanskje til noe vedlikehold?

Blank_File

lufc80

Trått på sidene for tiden ja.

Robert

Håpet på at det kun var fra Nederland det var tregt.. Har kjørt litt optimaliseringer nå, for å se om det blir bedre, ellers tar jeg kontakt med hosting senteret imorgen og hører.

pedro

Hei, noe nytt her nå? Det går tregt her inne :P
Leedsomaniac

Robert

Webhuset har ikke svart på de siste meldingene mine, men vi fikk demonstrert problemene granske greit igår. Følelsen er at det går bedre nå, si gjerne ifra om så ikke er tilfelle så tar jeg det videre med de.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Robert on April 29, 2025, 22:24:04Webhuset har ikke svart på de siste meldingene mine, men vi fikk demonstrert problemene granske greit igår. Følelsen er at det går bedre nå, si gjerne ifra om så ikke er tilfelle så tar jeg det videre med de.
Noe helt annet nå, ja.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Asbjørn

Quote from: Lucas the Kop Cat on April 29, 2025, 22:31:14
Quote from: Robert on April 29, 2025, 22:24:04Webhuset har ikke svart på de siste meldingene mine, men vi fikk demonstrert problemene granske greit igår. Følelsen er at det går bedre nå, si gjerne ifra om så ikke er tilfelle så tar jeg det videre med de.
Noe helt annet nå, ja.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

...men kan en stole på følelsene???  :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Er det noen som vet hvordan man enkelt legger til et bilde på forumet? Tidligere brukte jeg Tapatalk, og da gikk det fint, men nå som jeg kun er inne på nettversjonen finner jeg ingen knapp for dette...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

Quote from: auren on May 29, 2025, 18:02:17Er det noen som vet hvordan man enkelt legger til et bilde på forumet? Tidligere brukte jeg Tapatakk, og da gikk det fint, men nå som jeg kun er inne på nettversjonen finner jeg ingen knapp for dette...

auren
Når du skriver innlegg, trykk på bilde-ikonet, kopier inn bildeadressen på URL'en, trykk 'insert' og vips har du klart det 🙂
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Quote from: Asbjørn on May 29, 2025, 18:58:45
Quote from: auren on May 29, 2025, 18:02:17Er det noen som vet hvordan man enkelt legger til et bilde på forumet? Tidligere brukte jeg Tapatakk, og da gikk det fint, men nå som jeg kun er inne på nettversjonen finner jeg ingen knapp for dette...

auren
Når du skriver innlegg, trykk på bilde-ikonet, kopier inn bildeadressen på URL'en, trykk 'insert' og vips har du klart det 🙂

Tenkte på et bilde man hadde på mobilen. Der finnes det vel ingen løsning slik det gjorde på Tapatalk?

auren

Asbjørn

Quote from: auren on May 29, 2025, 20:03:26Tenkte på et bilde man hadde på mobilen. Der finnes det vel ingen løsning slik det gjorde på Tapatalk?

Ahh. Aldri prøvd (før nå), men når eg trykker på bilde-ikonet (fra mobil) så står det litt nede på siden 'click or drag files here to attach them' - trykker eg der kommer 'bildebibliotek' opp som alternativ. Når eg testet nå var bildefilen min for stor men eller skulle det vel funke...
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Quote from: Asbjørn on May 29, 2025, 20:38:22
Quote from: auren on May 29, 2025, 20:03:26Tenkte på et bilde man hadde på mobilen. Der finnes det vel ingen løsning slik det gjorde på Tapatalk?

Ahh. Aldri prøvd (før nå), men når eg trykker på bilde-ikonet (fra mobil) så står det litt nede på siden 'click or drag files here to attach them' - trykker eg der kommer 'bildebibliotek' opp som alternativ. Når eg testet nå var bildefilen min for stor men eller skulle det vel funke...

Hmmm.. Får ingen slik tekst opp verken på mobilen eller PC-en... Jaja, kanskje Tapatalk fungerer igjen?

auren