Skrevet av Emne: Ung spiller: Cody Drameh  (Lest 3718 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • Total likes: 1169
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ung spiller: Cody Drameh
« Svar #30 på: Januar 15, 2022, 09:58:17 »

Leste akkurat Bielsas kommentar om overgangen i YEP. Virker som om alle bruer er brent mellom disse to. Hvis Drameh skal få flere kamper i Leeds-trøya, er det under en annen sjef.
Signalene til andre i samme situasjon er også krystallklar. Tenker du i det hele tatt tanken på å lånes ut for å få spilletid, er toget gått.
Eg syns Graham Smyth var dyktig her:
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/the-problem-with-cody-drameh-cardiff-city-move-as-marcelo-bielsa-views-leeds-united-differently-3528663
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

« Svar #31 på: Januar 15, 2022, 10:59:33 »
Etter alt Bielsa har gjort for oss forventer jeg at samtlige supportere tar hans parti i denne saken, om det i det hele tatt er noen sak. Drameh har ikke vist noe som helst når han har fått sjansen. Championship passer sikkert bra nå, håper han kommer tilbake med mye erfaring.

Asbjørn

• Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • Total likes: 1169
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #32 på: Januar 15, 2022, 11:01:23 »
Tar med denne tweeten fra Graham også:

Graham Smyth
@GrahamSmyth

Level 1:
A lot was made of Drameh's Insta but he regularly deletes his posts and changes who he follows. Maybe he's creating a degree of separation to focus on his football. Maybe he's just a kid on social media.

The real story is what happens next for him and Leeds, on the pitch.

(han linker til artikkelen som allerede er linket til i denne tråden)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Gordon McUseless

« Svar #33 på: Januar 15, 2022, 11:50:37 »
Skivebom av Drameh.. men han bestemmer jo selv hvor han vil spille fotball.
Startet vel mot Arsenal, ville fått mer spilletid.
Og når Bielsa ønsker at han skal bli, så er det jo ikke bra at han velger å dra.

Bielsa er ingen enkel mann å få mot seg…

Synd… men side before self !

MOT

Ville fått mer? Han har knapt fått spilletid når Ayling og Shackleton har vært ute. Nå er Ayling tilbake. Han er fjerdevalg og to av de foran er midtbanespillere.

Skjønner han godt. Han må tenke på sin karriere og han må spille kamper. I Leeds gjorde han knapt det. Noen minutter på Alaget og noen minutter på u23. Håpløs bruk av en Engelsk u21 landslagsspiller. Burde vært klink backup for Ayling.
Noen mener han ikke har prestert veldig bra. Stemmer det. Det har ytterst få i Leeds gjort i år. Da er det tungt å være unggutt når de etablerte svikter. Det betyr ikke at Drameh ikke er et stort talent. Tror Leeds sitter/satt på en diamant. At han ikke er fornøyd og vil videre der han får spille viser styrke i min bok. Tør å ta tøffe valg. Tiden vil vise hvor bra han blir.

Presterer han bra i CC så gagner det Leeds, hvis han vil tilbake da..
Leste akkurat Bielsas kommentar om overgangen i YEP. Virker som om alle bruer er brent mellom disse to. Hvis Drameh skal få flere kamper i Leeds-trøya, er det under en annen sjef.
Signalene til andre i samme situasjon er også krystallklar. Tenker du i det hele tatt tanken på å lånes ut for å få spilletid, er toget gått.
Problemet er vel ikke at han ville bort for å få spilletid pga at han er langt fra startoppstillingen, problemet er at Bielsa trengte han nå når laget sliter med skader og han kunne fort startet mot WH.
Når han allikevel vil bort, har han ingen omtanke for laget, fansen eller treneren han spiller for og da er du ferdig i Leeds, det burde han skjønt.
Men hvis han vil spille for halvfulle tribuner i championship i stedet for et fullsatt ER og vist litt omtanke for situasjonen klubben befinner seg i, så er det bare å sende han på dør og la han finne sin egen lykke.
Elendig vurderingsevne fra både spiller og agenter han måte omgi seg med. Det trengs mer en middels unnskyldning til for å komme under vingene til Bielsa igjen nå tror jeg.

Eriksen55

« Svar #34 på: Januar 15, 2022, 12:42:44 »
Og når Bielsa ønsker at han skal bli, så er det jo ikke bra at han velger å dra.

MOT

Ville fått mer? Han har knapt fått spilletid når Ayling og Shackleton har vært ute. Nå er Ayling tilbake. Han er fjerdevalg og to av de foran er midtbanespillere.

Skjønner han godt. Han må tenke på sin karriere og han må spille kamper. I Leeds gjorde han knapt det. Noen minutter på Alaget og noen minutter på u23. Håpløs bruk av en Engelsk u21 landslagsspiller. Burde vært klink backup for Ayling.
Noen mener han ikke har prestert veldig bra. Stemmer det. Det har ytterst få i Leeds gjort i år. Da er det tungt å være unggutt når de etablerte svikter. Det betyr ikke at Drameh ikke er et stort talent. Tror Leeds sitter/satt på en diamant. At han ikke er fornøyd og vil videre der han får spille viser styrke i min bok. Tør å ta tøffe valg. Tiden vil vise hvor bra han blir.

Da vet jeg hva jeg ønsker meg i sommer  :)

leedslife

« Svar #35 på: Januar 15, 2022, 12:42:58 »
Starter mot Rovers 1330

Hallgeir *

« Svar #36 på: Januar 15, 2022, 15:34:49 »
Starter mot Rovers 1330

Spilte 78 minutter før han ble byttet ut.

Pådro seg gult kort. 

Super Leeds since 1968

leedslife

« Svar #37 på: Januar 15, 2022, 15:46:04 »
Starter mot Rovers 1330

Spilte 78 minutter før han ble byttet ut.

Pådro seg gult kort.
Ok debut synes jeg.
Håper han får spille nå og unngår skader eller at det gjøres drastiske grep pga tabellplassering.

Håper på et godt utlån så vi kanskje kan prøve lignende med andre spillere neste sesong. Tror CC er en langt bedre liga enn å sende de utenlands.
Dette kan sikkert også løses bedre av både klubb og spiller/agent neste gang.

HåvardK

« Svar #38 på: Januar 15, 2022, 17:50:50 »

MOT

Problemet er vel ikke at han ville bort for å få spilletid pga at han er langt fra startoppstillingen, problemet er at Bielsa trengte han nå når laget sliter med skader og han kunne fort startet mot WH.
Når han allikevel vil bort, har han ingen omtanke for laget, fansen eller treneren han spiller for og da er du ferdig i Leeds, det burde han skjønt.
Men hvis han vil spille for halvfulle tribuner i championship i stedet for et fullsatt ER og vist litt omtanke for situasjonen klubben befinner seg i, så er det bare å sende han på dør og la han finne sin egen lykke.
Elendig vurderingsevne fra både spiller og agenter han måte omgi seg med. Det trengs mer en middels unnskyldning til for å komme under vingene til Bielsa igjen nå tror jeg.
Regnet med å få noen sånne reaksjoner. Jeg fastslår det faktum at utlån under Bielsa innebærer at du er ferdig i klubben, slik statistikken viser. Poveda kom tilbake fordi han ble alvorlig skadet. Ellers har ingen kommet tilbake fra utlån under Bielsa.