Skrevet av Emne: Utlånt spiller: Cody Drameh  (Lest 15266 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

leedslife

Sv: Ung spiller: Cody Drameh
« Svar #90 på: August 02, 2022, 17:18:44 »
Hva skjer her?
Ikke vært særlig god har han fått sjansen i pre-season. Ingen indikasjoner på ny kontrakt, eller?
Ingen rykter om utlån?
Med Ayling tilbake nå etterhvert så blir det lite utviklingsmuligheter hos førstelaget.
Hva skjer med Bate? Og en spiller som er et stykke unna PL nivå.
Når ligaene har startet i league one og CC er det vel på tide at vi får fingeren ut?

Skal vi sende alle som ikke er førstevalg ut på lån!? Vi trenger bred dekning, noe ikke minst forrige sesong beviste.
Så vi har fått snakket han og teamet hans rundt og de er enig i at å sitte på benk og tribune er den beste utviklingen for en 21 åring som vokste på spilletid i div under fra Jan?

Eriksen55

Sv: Ung spiller: Cody Drameh
« Svar #91 på: August 02, 2022, 19:44:48 »
Hva skjer her?
Ikke vært særlig god har han fått sjansen i pre-season. Ingen indikasjoner på ny kontrakt, eller?
Ingen rykter om utlån?
Med Ayling tilbake nå etterhvert så blir det lite utviklingsmuligheter hos førstelaget.
Hva skjer med Bate? Og en spiller som er et stykke unna PL nivå.
Når ligaene har startet i league one og CC er det vel på tide at vi får fingeren ut?

Skal vi sende alle som ikke er førstevalg ut på lån!? Vi trenger bred dekning, noe ikke minst forrige sesong beviste.
Så vi har fått snakket han og teamet hans rundt og de er enig i at å sitte på benk og tribune er den beste utviklingen for en 21 åring som vokste på spilletid i div under fra Jan?

Tenker det er en plan her. Drameh blir nok så lenge Ayling er ute. Null stress å låne han ut mot slutten vinduet. Nok av klubber som ønsker han på lån.

Ikke umulig at Ayling blir å se som stopper i år. Kanskje venstreback også?

Bate skal vel etter planen lånes ut, men kan vel fort bli dersom Klich reiser.

leedslife

Sv: Ung spiller: Cody Drameh
« Svar #92 på: August 02, 2022, 20:01:57 »
Hva skjer her?
Ikke vært særlig god har han fått sjansen i pre-season. Ingen indikasjoner på ny kontrakt, eller?
Ingen rykter om utlån?
Med Ayling tilbake nå etterhvert så blir det lite utviklingsmuligheter hos førstelaget.
Hva skjer med Bate? Og en spiller som er et stykke unna PL nivå.
Når ligaene har startet i league one og CC er det vel på tide at vi får fingeren ut?

Skal vi sende alle som ikke er førstevalg ut på lån!? Vi trenger bred dekning, noe ikke minst forrige sesong beviste.
Så vi har fått snakket han og teamet hans rundt og de er enig i at å sitte på benk og tribune er den beste utviklingen for en 21 åring som vokste på spilletid i div under fra Jan?

Tenker det er en plan her. Drameh blir nok så lenge Ayling er ute. Null stress å låne han ut mot slutten vinduet. Nok av klubber som ønsker han på lån.

Ikke umulig at Ayling blir å se som stopper i år. Kanskje venstreback også?

Bate skal vel etter planen lånes ut, men kan vel fort bli dersom Klich reiser.
Hvorfor skal han spille stopper eller venstreback?

Men ang Drameh. Ja, man håper jo på en plan. 2 år igjen av kontrakten. Uten å signere ny kontrakt og et evt vellykket utlån denne sesongen så sitter vi med dårlige kort. De andre talentfulle i hans gruppe har nylig skrevet under langtidskontrakter og i tillegg kommunisert ganske tydelig fra klubb at de skal satses på.
For Dramehs del ble det hentet inn en dansk høyreback på 24, i drakamp mot Dortmund, som garantert spiller de kampene han skal denne sesongen.
I tillegg var vi veldig intr i å hente Calvin Ramsay tidlig i sommer som er en ung og meget talentfull høyreback som hadde vært rundt førstelaget vårt, men gikk til Liverpool.
Jeg synes nødvendigvis ikke det virker så lovende.
Litt rart at det er så stille og mtp hvilken støy det skapte i Januar rundt spilletid.

Bate kan jeg jo sånn sett forstå hvis Klich er på vei ut. Det gir ihvertfall mening.

Men for all del. Positivt hvis de har klart å overtale han og det blir en langtidskontrakt der og.
Tenker jo det kan være potensielt godt med verdi i gutten.
« Siste redigering: August 02, 2022, 20:05:09 av leedslife »

Eriksen55

Sv: Ung spiller: Cody Drameh
« Svar #93 på: August 02, 2022, 20:39:17 »
Hva skjer her?
Ikke vært særlig god har han fått sjansen i pre-season. Ingen indikasjoner på ny kontrakt, eller?
Ingen rykter om utlån?
Med Ayling tilbake nå etterhvert så blir det lite utviklingsmuligheter hos førstelaget.
Hva skjer med Bate? Og en spiller som er et stykke unna PL nivå.
Når ligaene har startet i league one og CC er det vel på tide at vi får fingeren ut?

Skal vi sende alle som ikke er førstevalg ut på lån!? Vi trenger bred dekning, noe ikke minst forrige sesong beviste.
Så vi har fått snakket han og teamet hans rundt og de er enig i at å sitte på benk og tribune er den beste utviklingen for en 21 åring som vokste på spilletid i div under fra Jan?

Tenker det er en plan her. Drameh blir nok så lenge Ayling er ute. Null stress å låne han ut mot slutten vinduet. Nok av klubber som ønsker han på lån.

Ikke umulig at Ayling blir å se som stopper i år. Kanskje venstreback også?

Bate skal vel etter planen lånes ut, men kan vel fort bli dersom Klich reiser.
Hvorfor skal han spille stopper eller venstreback?

Men ang Drameh. Ja, man håper jo på en plan. 2 år igjen av kontrakten. Uten å signere ny kontrakt og et evt vellykket utlån denne sesongen så sitter vi med dårlige kort. De andre talentfulle i hans gruppe har nylig skrevet under langtidskontrakter og i tillegg kommunisert ganske tydelig fra klubb at de skal satses på.
For Dramehs del ble det hentet inn en dansk høyreback på 24, i drakamp mot Dortmund, som garantert spiller de kampene han skal denne sesongen.
I tillegg var vi veldig intr i å hente Calvin Ramsay tidlig i sommer som er en ung og meget talentfull høyreback som hadde vært rundt førstelaget vårt, men gikk til Liverpool.
Jeg synes nødvendigvis ikke det virker så lovende.
Litt rart at det er så stille og mtp hvilken støy det skapte i Januar rundt spilletid.

Bate kan jeg jo sånn sett forstå hvis Klich er på vei ut. Det gir ihvertfall mening.

Men for all del. Positivt hvis de har klart å overtale han og det blir en langtidskontrakt der og.
Tenker jo det kan være potensielt godt med verdi i gutten.

Fordi han har spilt stopper og klart seg bra før. Llorente, Koch, Strujik og Cooper har en historikk med  skader. Da er det få alternativer utenom Hjelde og Ayling.

Det skal hentes inn en ny venstreback, men ikke mer meritert enn ann Firpo anses som førstevalg. Skadehistorikken hans er grusom. Derfor blir jeg ikke overasket om Ayling, Rasmus eller Drameh blir prøvd der.
Drameh har forøvrig spilt både stopper og vb på u23.

Ramsey var vel kun et alternativ til Rasmus og om Drameh ble solgt mener jeg. Mulig jeg tar feil der.

Støy og støy. Vet ikke hvor dypt det stakk. Var jo generell misnøye og mange som ønsket seg vekk i januar. Summerville blant dem. Tror nok det stakk dypere for Bielsa enn klubben...

Jeg tror Drameh har masse potensiale. Det viste han i fjor. Men han har ikke sett ut som en million i sommer. Men det har vel egentlig ingen gjort i de bytte bonanzane. To år igjen av kontrakten som du sier. Dem har nok snakket sammen ang forelengelse, men det haster ikke like mye som med Greenwood og Summerville som hadde igjen kun 1 år. Gelhardt måtte få en ny, lengre og bedre deal.

Tenker utlån til CC for Drameh og Bate hadde vært nyttig. Tror også det skjer, men at det avhenger av Ayling sin skade og Klich sin fremtid :)

leedslife

Sv: Ung spiller: Cody Drameh
« Svar #94 på: August 02, 2022, 20:51:35 »
Hva skjer her?
Ikke vært særlig god har han fått sjansen i pre-season. Ingen indikasjoner på ny kontrakt, eller?
Ingen rykter om utlån?
Med Ayling tilbake nå etterhvert så blir det lite utviklingsmuligheter hos førstelaget.
Hva skjer med Bate? Og en spiller som er et stykke unna PL nivå.
Når ligaene har startet i league one og CC er det vel på tide at vi får fingeren ut?

Skal vi sende alle som ikke er førstevalg ut på lån!? Vi trenger bred dekning, noe ikke minst forrige sesong beviste.
Så vi har fått snakket han og teamet hans rundt og de er enig i at å sitte på benk og tribune er den beste utviklingen for en 21 åring som vokste på spilletid i div under fra Jan?

Tenker det er en plan her. Drameh blir nok så lenge Ayling er ute. Null stress å låne han ut mot slutten vinduet. Nok av klubber som ønsker han på lån.

Ikke umulig at Ayling blir å se som stopper i år. Kanskje venstreback også?

Bate skal vel etter planen lånes ut, men kan vel fort bli dersom Klich reiser.
Hvorfor skal han spille stopper eller venstreback?

Men ang Drameh. Ja, man håper jo på en plan. 2 år igjen av kontrakten. Uten å signere ny kontrakt og et evt vellykket utlån denne sesongen så sitter vi med dårlige kort. De andre talentfulle i hans gruppe har nylig skrevet under langtidskontrakter og i tillegg kommunisert ganske tydelig fra klubb at de skal satses på.
For Dramehs del ble det hentet inn en dansk høyreback på 24, i drakamp mot Dortmund, som garantert spiller de kampene han skal denne sesongen.
I tillegg var vi veldig intr i å hente Calvin Ramsay tidlig i sommer som er en ung og meget talentfull høyreback som hadde vært rundt førstelaget vårt, men gikk til Liverpool.
Jeg synes nødvendigvis ikke det virker så lovende.
Litt rart at det er så stille og mtp hvilken støy det skapte i Januar rundt spilletid.

Bate kan jeg jo sånn sett forstå hvis Klich er på vei ut. Det gir ihvertfall mening.

Men for all del. Positivt hvis de har klart å overtale han og det blir en langtidskontrakt der og.
Tenker jo det kan være potensielt godt med verdi i gutten.

Fordi han har spilt stopper og klart seg bra før. Llorente, Koch, Strujik og Cooper har en historikk med  skader. Da er det få alternativer utenom Hjelde og Ayling.

Det skal hentes inn en ny venstreback, men ikke mer meritert enn ann Firpo anses som førstevalg. Skadehistorikken hans er grusom. Derfor blir jeg ikke overasket om Ayling, Rasmus eller Drameh blir prøvd der.
Drameh har forøvrig spilt både stopper og vb på u23.

Ramsey var vel kun et alternativ til Rasmus og om Drameh ble solgt mener jeg. Mulig jeg tar feil der.

Støy og støy. Vet ikke hvor dypt det stakk. Var jo generell misnøye og mange som ønsket seg vekk i januar. Summerville blant dem. Tror nok det stakk dypere for Bielsa enn klubben...

Jeg tror Drameh har masse potensiale. Det viste han i fjor. Men han har ikke sett ut som en million i sommer. Men det har vel egentlig ingen gjort i de bytte bonanzane. To år igjen av kontrakten som du sier. Dem har nok snakket sammen ang forelengelse, men det haster ikke like mye som med Greenwood og Summerville som hadde igjen kun 1 år. Gelhardt måtte få en ny, lengre og bedre deal.

Tenker utlån til CC for Drameh og Bate hadde vært nyttig. Tror også det skjer, men at det avhenger av Ayling sin skade og Klich sin fremtid :)
Målet med troppen og sammensetningen i år kontra under Bielsa må jo være at spillerene spiller der de er best og at den generelle konkurransen om plassen er høyere.
Klubben identifiserte tidlig at høyreback var en posisjon vi trengte å forsterke i sommer. Da må det jo være logisk at Ayling konkurrerer på plassen han er
best og mest effektiv?
Det gir jo ingen mening å ha igjen en liten tropp der 2-3 spillere skal covre flere posisjoner med vekslende hell for laget.
Spesielt hvis skadesituasjonen er så åpenlys.
Er jo vanskelig å si ang Ramsay. Det Atletic ihvertfall skrev var at det stod mellom oss å Liverpool og at vi hadde solgt inn en lettere inngang til førstelagsfotball. Jeg vil jo tro at han var kjøpt inn som et prospekt og ikke som en case som Rasmus som skal inn fra dag 1. Inntrykket var heller ikke at vi trakk oss ut av kampen om hans signatur, men tapte kampen for Liverpool. Noe som tyder på at det var en spiller vi hadde identifisert som en viktig spiller å få inn denne sommeren.
Ang potensiale til Drameh er jeg helt enig. Det er jo derfor jeg stiller disse spørsmålene. Det er jo tydeligvis en spiller med ambisjoner og som ønsker kamper i voksenfotball som en vesentlig faktor for videre progresjon.
Prøvde å søke litt Istad ang kontrakt eller andre nyheter rundt han, men finner nada.
En eller annen useriøs kilde som mener Leeds ønsker han ut igjen. Men det var fra Mai.

Vedr pre-season og generelle minutter fra yngre spilere så kan manglende prestasjoner også skylde at de pr nå ikke er gode nok.
Hele forklaringen trenger jo ikke å ligge i at de alltid kommer inn til feil tidspunkt eller under vanskelige omstendigheter.
Trenerene ser jo disse spillerne hver dag på trening. Selv om talentet og ferdighetene er der så er det jo ufattelig mange flere faktorer som spiller inn når man bare er en tenåring.
Gelhart har jo klart det motsatte. Han har jo faktisk levert en utrolig sesong.Han er en 5årskontrakt rikere og blir en særs viktig spiller denne sesongen.
« Siste redigering: August 02, 2022, 21:47:12 av leedslife »

HåvardK

Sv: Ung spiller: Cody Drameh
« Svar #95 på: Januar 07, 2023, 14:24:07 »
Spent på hvilken klubb som plukker opp Drameh i januar. Regner ham som tapt nå når han i beste fall starter på benk i morgen.

Lucas the Kop Cat

Sv: Ung spiller: Cody Drameh
« Svar #96 på: Januar 08, 2023, 22:08:33 »
Spent på hvilken klubb som plukker opp Drameh i januar. Regner ham som tapt nå når han i beste fall starter på benk i morgen.
Mener det er helt feil å sende neste generasjon høyreback ut dørene når han allerede nå kan bidra innimellom.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Eriksen55

Sv: Ung spiller: Cody Drameh
« Svar #97 på: Januar 09, 2023, 08:57:02 »
Spent på hvilken klubb som plukker opp Drameh i januar. Regner ham som tapt nå når han i beste fall starter på benk i morgen.
Mener det er helt feil å sende neste generasjon høyreback ut dørene når han allerede nå kan bidra innimellom.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Jeg ville ha satset på Ayling og Drameh. Dallas kan vel snart bidra i hb rollen også.

Kato

Sv: Ung spiller: Cody Drameh
« Svar #98 på: Januar 09, 2023, 15:06:12 »
Spent på hvilken klubb som plukker opp Drameh i januar. Regner ham som tapt nå når han i beste fall starter på benk i morgen.
Mener det er helt feil å sende neste generasjon høyreback ut dørene når han allerede nå kan bidra innimellom.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Jeg ville ha satset på Ayling og Drameh. Dallas kan vel snart bidra i hb rollen også.

Tja, de her unggutta vi er gode til å hause opp har nå i stor grad til gode å slå ordentlig gjennom (sett bort fra Summerville og Greenwood som jeg ikke synes har vært all verden). Enten er de sendt ut på lån, eller så spiller de veldig lite. Gelhardt bør eksempelvis ned til championship for å få litt erfaring. Drameh spilt nesten null, synes ikke han leverte all verden da han fikk sjansen i går. Hjelde et stykke bak i køen. Klaesson 3.valg nå.
 

HåvardK

Sv: Ung spiller: Cody Drameh
« Svar #99 på: Januar 09, 2023, 16:02:27 »
Spent på hvilken klubb som plukker opp Drameh i januar. Regner ham som tapt nå når han i beste fall starter på benk i morgen.
Mener det er helt feil å sende neste generasjon høyreback ut dørene når han allerede nå kan bidra innimellom.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Jeg ville ha satset på Ayling og Drameh. Dallas kan vel snart bidra i hb rollen også.

Tja, de her unggutta vi er gode til å hause opp har nå i stor grad til gode å slå ordentlig gjennom (sett bort fra Summerville og Greenwood som jeg ikke synes har vært all verden). Enten er de sendt ut på lån, eller så spiller de veldig lite. Gelhardt bør eksempelvis ned til championship for å få litt erfaring. Drameh spilt nesten null, synes ikke han leverte all verden da han fikk sjansen i går. Hjelde et stykke bak i køen. Klaesson 3.valg nå.
Flere aviser gir både Drameh og Greenwood (som jeg riktig nok selv var kritisk til etter gårdagens forestilling) gode skussmål i kampen mot Cardiff. Kan ikke se at de er dårligere enn Kristensen og Roca, tvert i mot.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ung spiller: Cody Drameh
« Svar #100 på: Januar 31, 2023, 22:01:30 »
Nice :)

LutonTownExile
@LutonTownExile

The first 30 minutes of Cody Drameh’s Town debut must be right up there with the best first 30 minute debuts of all time. Has been outstanding. A massive talent.

Within 15 minutes every single one of our players was giving him the ball. Took him that long to win players’ trust. Only very very good players can do that at his age.

He looks really comfortable at this level. You'd never guess it was his debut tonight.

Fortsatt 0-0 etter 57 minutter.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Spiller: Cody Drameh
« Svar #101 på: Mai 18, 2023, 20:29:37 »
Da spiller Cody Drameh snart om opprykk til PL. Dersom han ikke føler seg "forrådt" av klubben, burde vi vel ha bruk for han? Har spilt fast for Luton, stort sett, og fått mye ros.

Super Leeds since 1968

Sydhagen

Sv: Spiller: Cody Drameh
« Svar #102 på: Mai 18, 2023, 22:33:36 »
Da spiller Cody Drameh snart om opprykk til PL. Dersom han ikke føler seg "forrådt" av klubben, burde vi vel ha bruk for han? Har spilt fast for Luton, stort sett, og fått mye ros.
Det sies at han allerede har bestemt seg for å forlate Leeds i sommer pga manglende tillit i Leeds.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

GaryMac

Sv: Spiller: Cody Drameh
« Svar #103 på: Mai 18, 2023, 22:57:04 »
Nå er jo sportsdirektøren sendt på dør,  og det har rent et par managere i havet siden han ikke ble vist tillit, så vi kan jo håpe på at nye folk i sportslig ledelse gjør at han vurderer saken en gang til.

Eriksen55

Sv: Spiller: Cody Drameh
« Svar #104 på: Mai 18, 2023, 23:01:43 »
Nå er jo sportsdirektøren sendt på dør,  og det har rent et par managere i havet siden han ikke ble vist tillit, så vi kan jo håpe på at nye folk i sportslig ledelse gjør at han vurderer saken en gang til.

Kan ikke skjønne at han skal være sur. To utlån som har gitt han masse spilletid og god utvikling. Han kan jo spørre kompisene Greenwood og Gelhardt om 7 min fotball i mnd var bedre for utviklingen..

Reaney

Sv: Spiller: Cody Drameh
« Svar #105 på: Mai 18, 2023, 23:29:31 »
Fyren har jo vært sur i snart 3 sesonger. Rart om det plutselig skulle gå over nå.

Eriksen55

Sv: Spiller: Cody Drameh
« Svar #106 på: Mai 18, 2023, 23:41:41 »
Fyren har jo vært sur i snart 3 sesonger. Rart om det plutselig skulle gå over nå.

Er han sur?

Han ville bort og han trosset Bielsa. Kom tilbake og virket ikke sur i sommer.

Tror dette går bra…hvis Leeds holder seg. Men kan fort være at vi møter han i heisen og han vil spille PL ball.

At vi kjøpte Rasmus i stedet for en ny venstre back er smått utrolig..
« Siste redigering: Mai 18, 2023, 23:44:01 av Eriksen55 »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Cody Drameh
« Svar #107 på: Juni 30, 2023, 09:37:05 »
Kan Cody Drameh bli værende?

Da må Drameh overbevises - han valgte å bli foran forrige sesong og angret sikkert på det.
Men nå er vi altså i ferd med å få inn en sjef som rykket opp med en 18 og 20 åring på backene sist han rykket opp med Norwich... (Max Arons/Jamal Lewis).

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/serie-a-interest-is-possible-leeds-united-solution-for-awkward-scenario-as-defenders-return-looms-4201856

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Spiller: Cody Drameh
« Svar #108 på: Juni 30, 2023, 11:48:28 »
Fyren har jo vært sur i snart 3 sesonger. Rart om det plutselig skulle gå over nå.

Er han sur?

Han ville bort og han trosset Bielsa. Kom tilbake og virket ikke sur i sommer.

Tror dette går bra…hvis Leeds holder seg. Men kan fort være at vi møter han i heisen og han vil spille PL ball.

At vi kjøpte Rasmus i stedet for en ny venstre back er smått utrolig..

Drameh er jo fremtia`- er han god nok så er han gammel nok.  Han må få MER enn 1 kamp å vise seg frem på da....
At vi fortsatt ikke har en VB , altså som er kjøpt inn som VB er helt utrolig......Firpo var vel tenkt den rollen....men kvaliteten da??
Wöber spiller vel i den posisjonen på landslaget, Strujic er og blir stopper.....ellers så finnes det venstrebeinte alternativ der ute - bring gjerne hjem Charlie Taylor som sikkert har ett par sesonger igjen i seg.
« Siste redigering: Juni 30, 2023, 11:58:30 av Cherry »
 

Kato

Sv: Spiller: Cody Drameh
« Svar #109 på: Juni 30, 2023, 12:02:27 »
Cody Drameh bør være førstevalg på høyrebacken hos oss denne sesongen.

Jostein.

Sv: Spiller: Cody Drameh
« Svar #110 på: Juni 30, 2023, 17:09:06 »
Cody Drameh bør være førstevalg på høyrebacken hos oss denne sesongen.

Ja, bør ikke være noe som helst tvil.
Leeds Carajo!

SupALeedS

Sv: Spiller: Cody Drameh
« Svar #111 på: Juni 30, 2023, 23:08:20 »
Blir vel ny venstre back, håper vi satser på Creswell, og Drameh ja!
Alex

Jostein.

Sv: Spiller: Cody Drameh
« Svar #112 på: August 26, 2023, 18:13:19 »
Hvorfor er Drameh så forferdelig for oss.

Blir ikke overrasket om dette var siste kamp.
« Siste redigering: August 26, 2023, 18:19:17 av Jostein. »
Leeds Carajo!

karaba

Sv: Spiller: Cody Drameh
« Svar #113 på: August 26, 2023, 18:20:17 »
Da man kommer inn i midten av førsteomgang og blir byttet ut ved pause, ja da er vel tiden over i Leeds

GaryMac

Sv: Spiller: Cody Drameh
« Svar #114 på: August 27, 2023, 14:58:48 »
Da man kommer inn i midten av førsteomgang og blir byttet ut ved pause, ja da er vel tiden over i Leeds
Tipper at Farke vil ha Drameh igang igjen så fort som mulig, og at han starter på HØYRE back mot Salford på tirsdag dersom han ikke er mer eller mindre klar for en annen klubb

Dennis

Sv: Spiller: Cody Drameh
« Svar #115 på: August 27, 2023, 15:07:54 »
Da man kommer inn i midten av førsteomgang og blir byttet ut ved pause, ja da er vel tiden over i Leeds
Tipper at Farke vil ha Drameh igang igjen så fort som mulig, og at han starter på HØYRE back mot Salford på tirsdag dersom han ikke er mer eller mindre klar for en annen klubb

Blir han i klubben denne sesongen, er jeg ganske sikker på at han starter på høyre i cupen jeg og.

Hadde han hatt tre år igjen hadde det ikke vært noe problem, men i og med at kontrakten går ut til sommeren vil jeg anta han selges - men kun om Leeds får napp hos en god back.
Marching on together!

Gufrias

Sv: Spiller: Cody Drameh
« Svar #116 på: September 01, 2023, 15:49:42 »
Ikke overraskende...

Sitat
Leeds United full-back Cody Drameh has today moved to fellow Sky Bet Championship side Birmingham City on loan until the end of the season.
The 21-year-old joined the Whites from Fulham in August 2020, but has struggled for game time at Elland Road, restricted to just 10 appearances.
Over the past two seasons, he has spent time away from the club at Cardiff City and Luton Town and now makes another move to Birmingham.
We wish Cody the best for the future.

https://www.leedsunited.com/news/team-news/31956/cody-drameh-makes-birmingham-city-loan-move
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Sv: Utlånt spiller: Cody Drameh
« Svar #117 på: September 02, 2023, 15:17:36 »
Drameh rett inn på laget fra start.
Super Leeds since 1968