Skrevet av Emne: Ny ung spiller: Crysencio Summerville  (Lest 1643 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Ny ung spiller: Crysencio Summerville
« på: September 16, 2020, 15:11:33 »
Velkommen!

Young winger joins the Whites.

Leeds United are pleased to announce the signing of winger Crysencio Summerville.

The Dutchman has joined the club from Eredivisie outfit Feyenoord for an undisclosed fee.

Summerville has penned a three-year contract at Elland Road, running until the summer of 2023.

Last season the winger spent time on loan at ADO Den Haag, where he made 21 Eredivisie appearances, scoring two goals.

The 18-year-old has also been capped at youth level by the Netherlands at Under-16, 17, 18 and 19 level.

He becomes the latest young player to join the club during the summer transfer window, following the arrivals of Cody Drameh, Joe Gelhardt, Sam Greenwood and Dani van den Heuvel and will link up with Mark Jackson’s Under-23 side.

https://www.leedsunited.com/news/team-news/27047/leeds-united-secure-crysencio-summerville

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: Ny ung spiller: Crysencio Summerville
« Svar #1 på: September 16, 2020, 16:18:48 »
Kul spiller- kult navn...ikke som Klich & Koch.

flynn

« Svar #2 på: September 16, 2020, 20:53:40 »
Kan denne Willks være noe for oss? :-(

RoarG

« Svar #3 på: September 16, 2020, 22:08:40 »
Velkommen til Leeds skal du være, Crysencio :).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

• Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • Total likes: 443
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #4 på: Januar 11, 2021, 23:05:57 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

« Svar #5 på: Januar 11, 2021, 23:32:50 »
Så ut til å ha fart.

Bjorn

« Svar #6 på: Januar 12, 2021, 07:42:49 »
Så ut til å ha fart.

Så ikke rask?  ;D
Marching On! 4276

auren

« Svar #7 på: Januar 12, 2021, 08:51:07 »
Spennende spiller og kun 18 år. Litt Poveda-aktig i stilen? Har han fysikken til å slå gjennom i PL?

Time will show!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjorn

« Svar #8 på: Januar 12, 2021, 08:53:57 »
Spennende spiller og kun 18 år. Litt Poveda-aktig i stilen? Har han fysikken til å slå gjennom i PL?

Time will show!

auren

Det er jo helt klart noen likheter med Poveda i teknikk og fysikk. Lurer på hva planen er for begge fremover. 'Crys' har vel en lang vei inn i laget, men får håpe han trives og blir med videre.
Marching On! 4276

stian

« Svar #9 på: Januar 12, 2021, 17:25:34 »
Virker som en rask og fotrapp type som passer bra til Bielsaball. Såpass mange spennende kvaliteter at han kanskje kan være moden for et utlån snart?

Det blir i alle fall spennende å se hvem som blir den/de neste som kommer opp fra akademiet! Lite som gleder en supporter mer enn en "wonderkid" som slår skikkelig gjennom i ung alder!

Eriksen55

« Svar #10 på: Januar 12, 2021, 19:28:52 »

Time will show!

auren

Han fyller vel 20 i oktober?

Ble omtalt som litt Raphinia aktig.

Spilte 21 kamper i toppdivisjonen i Nederland forrige sesong. 2 mål og 3 assist. Tror ikke han flyttet for å spille i andre divisjon i u23 ligaen.

Skader gjorde vel sitt til at han kom litt "sent" i gang i Leeds. Tror ikke han står noe tilbake for Poveda eller Costa. Det håper jeg vi får se om ikke lenge.
« Siste redigering: Januar 12, 2021, 19:31:54 av Eriksen55 »

Russel_Doig

« Svar #11 på: Januar 13, 2021, 10:21:06 »

Time will show!

auren

Spilte 21 kamper i toppdivisjonen i Nederland forrige sesong. 2 mål og 3 assist. Tror ikke han flyttet for å spille i andre divisjon i u23 ligaen.

Skader gjorde vel sitt til at han kom litt "sent" i gang i Leeds. Tror ikke han står noe tilbake for Poveda eller Costa. Det håper jeg vi får se om ikke lenge.

Du klarte å slenge inn en bemerkning om at Costa er ubrukelig her også. Skjønner ikkje deg på dette korstoget mot han. Costa tok PL med storm, 7 hakk skarpere enn Poveda pr dags dato.

Bjorn

« Svar #12 på: Januar 13, 2021, 11:12:49 »

Time will show!

auren

Du klarte å slenge inn en bemerkning om at Costa er ubrukelig her også. Skjønner ikkje deg på dette korstoget mot han. Costa tok PL med storm, 7 hakk skarpere enn Poveda pr dags dato.

Costa, Poveda og Raphina er alle spillere som kan bekle rollen på kanten. De har alle noen forskjeller og noen er bedre på enkelte ting. Mye kommer an på hvordan kampforløpet er, men alle på sin måte og holder høyt nivå vil jeg påstå.  Om alle tre er i toppform nå er det Bielsa som kan svare på. Mange måter å måle det på. Skal herr Summerville bryte inn her, må han vise gode takter i alle sine U23 kamper. Spennende spiller dog.
Marching On! 4276

Eriksen55

« Svar #13 på: Januar 13, 2021, 17:12:02 »

Time will show!

auren

Sier vel bare at jeg tror Summerville kan være like god som Poveda og Costa, og at jeg håper vi får se Summerville få vise det snart.