Skrevet av Emne: Spiller: Crysencio Summerville  (Lest 10746 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #30 på: August 02, 2022, 14:02:26 »

Ja, hehe, for å sette det i perspektiv (hentet fra waccoe):
A lot of our fans crying on twitter because our sacred no.10 shirt has been given to Summerville. Besmirching the names of previous heros that have worn the shirt like left-back Alioski, Marcus Antonsson, Lamine Sakho and of course club legends - Edgar Cani & Noel Hunt.
f**king bellends.

Stats setter det inn et mer seriøst perspektiv:

stats © 🏆
@lufcstats
That’s a yes! Summerville follows on from McAllister, Deane, Ribeiro, Kewell, Sakho, Ricketts, Hulse, Horsfield, M Gray, Constantine, Becchio, Hunt, Cani, Mowatt, Antonsson, Alioski and Raphinha!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Russel_Doig

Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #31 på: August 02, 2022, 14:23:25 »

Ja, hehe, for å sette det i perspektiv (hentet fra waccoe):
A lot of our fans crying on twitter because our sacred no.10 shirt has been given to Summerville. Besmirching the names of previous heros that have worn the shirt like left-back Alioski, Marcus Antonsson, Lamine Sakho and of course club legends - Edgar Cani & Noel Hunt.
f**king bellends.

Stats setter det inn et mer seriøst perspektiv:

stats © 🏆
@lufcstats
That’s a yes! Summerville follows on from McAllister, Deane, Ribeiro, Kewell, Sakho, Ricketts, Hulse, Horsfield, M Gray, Constantine, Becchio, Hunt, Cani, Mowatt, Antonsson, Alioski and Raphinha!

Ja, men eg frykter at Summerville vil bli mer en Cani, Hunt eller Ricketts enn en Kewell, McAllister eller Hulse.

Har ikkje helt troen, eg håper eg tar feil.

asbfjell

Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #32 på: August 04, 2022, 01:37:53 »

Ja, hehe, for å sette det i perspektiv (hentet fra waccoe):
A lot of our fans crying on twitter because our sacred no.10 shirt has been given to Summerville. Besmirching the names of previous heros that have worn the shirt like left-back Alioski, Marcus Antonsson, Lamine Sakho and of course club legends - Edgar Cani & Noel Hunt.
f**king bellends.


Stats setter det inn et mer seriøst perspektiv:

stats © 🏆
@lufcstats
That’s a yes! Summerville follows on from McAllister, Deane, Ribeiro, Kewell, Sakho, Ricketts, Hulse, Horsfield, M Gray, Constantine, Becchio, Hunt, Cani, Mowatt, Antonsson, Alioski and Raphinha!

Ja, men eg frykter at Summerville vil bli mer en Cani, Hunt eller Ricketts enn en Kewell, McAllister eller Hulse.

Har ikkje helt troen, eg håper eg tar feil.

Noe forbanna tull å gi den ikoniske tier-trøya til Summerville.

Tier-trøya var tiltenkt Charles De Ketelaere, men når vi ikke fikk fatt i ham, så gir vi den altså til Summerville. Dette henger ikke på greip, særlig ikke når vi vet klubben fremdeles ønsker å hente inn en angrepsspiller av høy kvalitet.

Dessuten: Skulle den trøya deles ut til en av våre unggutter, så ville eg heller gitt den til Joe Gelhardt.

Tier-trøya forbindes gjerne med fotball-magi, og Raphinha skapte mange magiske øyeblikk for oss. Men den mest magiske prestasjonen som ble utført for oss i løpet av forrige sesong var det Gelhardt som sto for, da han på egenhånd skapte sesongens viktigste scoring hjemme mot Brighton.

Det er nettopp sånne prestasjoner som gjør en spiller til en verdig innehaver av trøye nummer ti.


Leedsfan

Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #33 på: August 04, 2022, 07:28:37 »

Ja, hehe, for å sette det i perspektiv (hentet fra waccoe):
A lot of our fans crying on twitter because our sacred no.10 shirt has been given to Summerville. Besmirching the names of previous heros that have worn the shirt like left-back Alioski, Marcus Antonsson, Lamine Sakho and of course club legends - Edgar Cani & Noel Hunt.
f**king bellends.


Stats setter det inn et mer seriøst perspektiv:

stats © 🏆
@lufcstats
That’s a yes! Summerville follows on from McAllister, Deane, Ribeiro, Kewell, Sakho, Ricketts, Hulse, Horsfield, M Gray, Constantine, Becchio, Hunt, Cani, Mowatt, Antonsson, Alioski and Raphinha!

Ja, men eg frykter at Summerville vil bli mer en Cani, Hunt eller Ricketts enn en Kewell, McAllister eller Hulse.

Har ikkje helt troen, eg håper eg tar feil.

Noe forbanna tull å gi den ikoniske tier-trøya til Summerville.

Tier-trøya var tiltenkt Charles De Ketelaere, men når vi ikke fikk fatt i ham, så gir vi den altså til Summerville. Dette henger ikke på greip, særlig ikke når vi vet klubben fremdeles ønsker å hente inn en angrepsspiller av høy kvalitet.

Dessuten: Skulle den trøya deles ut til en av våre unggutter, så ville eg heller gitt den til Joe Gelhardt.

Tier-trøya forbindes gjerne med fotball-magi, og Raphinha skapte mange magiske øyeblikk for oss. Men den mest magiske prestasjonen som ble utført for oss i løpet av forrige sesong var det Gelhardt som sto for, da han på egenhånd skapte sesongens viktigste scoring hjemme mot Brighton.

Det er nettopp sånne prestasjoner som gjør en spiller til en verdig innehaver av trøye nummer ti.

Gjorde det samme med Poveda. Tilbyr ett ettertraktet draktnummer for å si "skriv under kontrakten, du vil få spille mye ellers hadde vi ikke gitt draktnummer 10 til deg"!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Eriksen55

Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #34 på: August 04, 2022, 10:36:32 »

Ja, hehe, for å sette det i perspektiv (hentet fra waccoe):
A lot of our fans crying on twitter because our sacred no.10 shirt has been given to Summerville. Besmirching the names of previous heros that have worn the shirt like left-back Alioski, Marcus Antonsson, Lamine Sakho and of course club legends - Edgar Cani & Noel Hunt.
f**king bellends.


Stats setter det inn et mer seriøst perspektiv:

stats © 🏆
@lufcstats
That’s a yes! Summerville follows on from McAllister, Deane, Ribeiro, Kewell, Sakho, Ricketts, Hulse, Horsfield, M Gray, Constantine, Becchio, Hunt, Cani, Mowatt, Antonsson, Alioski and Raphinha!

Ja, men eg frykter at Summerville vil bli mer en Cani, Hunt eller Ricketts enn en Kewell, McAllister eller Hulse.

Har ikkje helt troen, eg håper eg tar feil.

Noe forbanna tull å gi den ikoniske tier-trøya til Summerville.

Tier-trøya var tiltenkt Charles De Ketelaere, men når vi ikke fikk fatt i ham, så gir vi den altså til Summerville. Dette henger ikke på greip, særlig ikke når vi vet klubben fremdeles ønsker å hente inn en angrepsspiller av høy kvalitet.

Dessuten: Skulle den trøya deles ut til en av våre unggutter, så ville eg heller gitt den til Joe Gelhardt.

Tier-trøya forbindes gjerne med fotball-magi, og Raphinha skapte mange magiske øyeblikk for oss. Men den mest magiske prestasjonen som ble utført for oss i løpet av forrige sesong var det Gelhardt som sto for, da han på egenhånd skapte sesongens viktigste scoring hjemme mot Brighton.

Det er nettopp sånne prestasjoner som gjør en spiller til en verdig innehaver av trøye nummer ti.

Gjorde det samme med Poveda. Tilbyr ett ettertraktet draktnummer for å si "skriv under kontrakten, du vil få spille mye ellers hadde vi ikke gitt draktnummer 10 til deg"!

Neppe. Summerville vet nok hvor han står og han skjønner at det blir like mye spilletid om han har drakt nr 10 eller 74.

Drakt nr 10 er ikke like "stor" som i "gamle dager".

Antar at Summerville kunne gjøre det samme som Poveda - Velge mellom ledige nummere. Klubben tildeler ikke draktnummer, spillerne bestemmer.

Hadde Gelhardt ønsket nr 10 så hadde han nok fått den. Han bruker vel fortsatt nr 30. Tipper han er fornøyd!

leedslife

Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #35 på: August 04, 2022, 11:15:39 »

Ja, hehe, for å sette det i perspektiv (hentet fra waccoe):
A lot of our fans crying on twitter because our sacred no.10 shirt has been given to Summerville. Besmirching the names of previous heros that have worn the shirt like left-back Alioski, Marcus Antonsson, Lamine Sakho and of course club legends - Edgar Cani & Noel Hunt.
f**king bellends.


Stats setter det inn et mer seriøst perspektiv:

stats © 🏆
@lufcstats
That’s a yes! Summerville follows on from McAllister, Deane, Ribeiro, Kewell, Sakho, Ricketts, Hulse, Horsfield, M Gray, Constantine, Becchio, Hunt, Cani, Mowatt, Antonsson, Alioski and Raphinha!

Ja, men eg frykter at Summerville vil bli mer en Cani, Hunt eller Ricketts enn en Kewell, McAllister eller Hulse.

Har ikkje helt troen, eg håper eg tar feil.

Noe forbanna tull å gi den ikoniske tier-trøya til Summerville.

Tier-trøya var tiltenkt Charles De Ketelaere, men når vi ikke fikk fatt i ham, så gir vi den altså til Summerville. Dette henger ikke på greip, særlig ikke når vi vet klubben fremdeles ønsker å hente inn en angrepsspiller av høy kvalitet.

Dessuten: Skulle den trøya deles ut til en av våre unggutter, så ville eg heller gitt den til Joe Gelhardt.

Tier-trøya forbindes gjerne med fotball-magi, og Raphinha skapte mange magiske øyeblikk for oss. Men den mest magiske prestasjonen som ble utført for oss i løpet av forrige sesong var det Gelhardt som sto for, da han på egenhånd skapte sesongens viktigste scoring hjemme mot Brighton.

Det er nettopp sånne prestasjoner som gjør en spiller til en verdig innehaver av trøye nummer ti.
Tidene forandrer seg. Trender med høye nummer har man jo sett for mange herrens år siden fra Italia, men det har jo eskalert siste årene.
De største klubbene med suksess og store profiler har jo fortsatt voldsom betydning ifht 4,7,9,10 etc, men Leeds i moderne tid har jo verken hatt stor suksess eller store profiler. Ikoniske nummeret og Leeds storhetstid er jo noe klubben må evne å forvalte, tenker jeg?
De to største solgte vi. Kalvin ville til en større klubb og bedre trener og landet 4 der.
Ralph dro til Barca og landet 22, men kan jo fort bli et skifte og et langt mer ikonisk nummer for han sommeren 23.
Litt trist å se at Leeds ikke forvalter ikoniske nummer bedre, men er kanskje mangel på pondus.
Unggutter som Poveda og Summerville som eks her har vel disse tingene i premisser i kontraktene som Biebers raider på turneer, kanskje?
Får jo inntrykk av at jobben av å bygge en profil fra agentteamets side er høyt oppe på agendaen i disse dager. Da er kanskje et ikonisk nummer og en av 4 spillere på releasvideoen av drakt en ordentlig god start selv om det som er bevist på matta pr nå av Summerville som eks her ikke er i nærheten.

Blir spennende å se hvordan de presterer nå. Det viser at klubben har tro og virkelig satser på de. Med det kommer et stort press. Langt større enn hva det har vært.

Ang han belgieren så tok vel han samme nummer han spilte med i Brugge.

Nr 4 gav jeg opp da Carlisle fikk det. Da Wotton overtok 10 år etterpå så var det bare å legge på røret.
Det sa mye om klubben den gang.
« Siste redigering: August 04, 2022, 11:17:35 av leedslife »

HåvardK

Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #36 på: August 04, 2022, 11:30:47 »
Syns faktisk det er kult at Summerville er såpass arrogant at han grabber 10-eren. Og åpenbart greier han å provosere noen grumpy old men.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #37 på: August 16, 2022, 23:07:39 »
Det er denne arrogansen/selvtilliten vi mener/håper Cree tar med over til førstelaget

https://twitter.com/everythinglufc_/status/1559634068110807040?s=20&t=W-S5K3rkq7r0ycjK4T9uqA
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #38 på: Oktober 29, 2022, 23:56:51 »
Nå tror jeg det blir vanskelig for Marsch å utelate Summerville fra startoppstillingen framover. Startet på venstre side i første omgang, og der og da ble det mest defensiv jobbing for unggutten.
Kom mer til sin rett i andre omgang da han og Harrison byttet side. Til slutt resultatmessig utslagsgivende med seiersmålet. Skåring i andre kamp på rad.

Det kan se ut som om vi har en kommende stjerne "in the making". Kanskje litt tidlig å hevde det, men det ser bra ut for Summerville akkurat nå.
Super Leeds since 1968

HåvardK

Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #39 på: Oktober 30, 2022, 00:05:39 »
Nå tror jeg det blir vanskelig for Marsch å utelate Summerville fra startoppstillingen framover. Startet på venstre side i første omgang, og der og da ble det mest defensiv jobbing for unggutten.
Kom mer til sin rett i andre omgang da han og Harrison byttet side. Til slutt resultatmessig utslagsgivende med seiersmålet. Skåring i andre kamp på rad.

Det kan se ut som om vi har en kommende stjerne "in the making". Kanskje litt tidlig å hevde det, men det ser bra ut for Summerville akkurat nå.
Syns Cree får gradvis mer og mer selvtillit, og på målet viser han jo fedigheter som få andre i troppen innehar. Jobber også godt defensivt, som er helt avgjørende for å fortjene en startplass.
Gnonto viste vel litt av samme type ferdigheter, i hvert fall offensivt. Får vi i gang ham i tillegg til Cree, Sini og Harrison begynner det å ligne noe.

geirsilke

Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #40 på: Oktober 30, 2022, 04:36:09 »
Må innrømme at jeg har vært skeptisk, først og fremst med tanke på sluttprodukt, men der har jo Summerville levert fantastisk nå, og i tillegg ser vi jo at det skjer ting med en gang når Gnonto kommer på banen!

Hallgeir *

Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #41 på: November 05, 2022, 18:15:46 »
Det har virkelig skjedd en enorm forandring i selvsikkerheten til Summerville den siste tida. Jeg husker de første innhoppene hans, og se hvordan han opptrer nå.

Det er en sann fryd å se på hvor lite han nøler med å prøve å gå forbi den / de forsvarsspillerne han møter på vei mot mål. Full fart forover med slepen teknikk. Jeg tror både Elland Road og undertegnede har fått en ny favoritt.
Super Leeds since 1968

flynn

Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #42 på: November 05, 2022, 18:20:37 »
Må innrømme at jeg har vært skeptisk, først og fremst med tanke på sluttprodukt, men der har jo Summerville levert fantastisk nå, og i tillegg ser vi jo at det skjer ting med en gang når Gnonto kommer på banen!

Jeg skal også begynne å melde ting som er like riktig en uke etter! Sparer mye tid på den måten…

flynn

Hallgeir *

Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #43 på: Desember 10, 2022, 20:50:58 »

Ja, hehe, for å sette det i perspektiv (hentet fra waccoe):
A lot of our fans crying on twitter because our sacred no.10 shirt has been given to Summerville. Besmirching the names of previous heros that have worn the shirt like left-back Alioski, Marcus Antonsson, Lamine Sakho and of course club legends - Edgar Cani & Noel Hunt.
f**king bellends.


Stats setter det inn et mer seriøst perspektiv:

stats © 🏆
@lufcstats
That’s a yes! Summerville follows on from McAllister, Deane, Ribeiro, Kewell, Sakho, Ricketts, Hulse, Horsfield, M Gray, Constantine, Becchio, Hunt, Cani, Mowatt, Antonsson, Alioski and Raphinha!

Ja, men eg frykter at Summerville vil bli mer en Cani, Hunt eller Ricketts enn en Kewell, McAllister eller Hulse.

Har ikkje helt troen, eg håper eg tar feil.

Noe forbanna tull å gi den ikoniske tier-trøya til Summerville.

Tier-trøya var tiltenkt Charles De Ketelaere, men når vi ikke fikk fatt i ham, så gir vi den altså til Summerville. Dette henger ikke på greip, særlig ikke når vi vet klubben fremdeles ønsker å hente inn en angrepsspiller av høy kvalitet.

Dessuten: Skulle den trøya deles ut til en av våre unggutter, så ville eg heller gitt den til Joe Gelhardt.

Tier-trøya forbindes gjerne med fotball-magi, og Raphinha skapte mange magiske øyeblikk for oss. Men den mest magiske prestasjonen som ble utført for oss i løpet av forrige sesong var det Gelhardt som sto for, da han på egenhånd skapte sesongens viktigste scoring hjemme mot Brighton.

Det er nettopp sånne prestasjoner som gjør en spiller til en verdig innehaver av trøye nummer ti.

Er du like bastant i din mening nå, Asbjørn?

Etter min ringe vurdering er Summerville godt i gang med å skape sine egne magiske øyeblikk. Og når han nå har fått tillit fra Marsch, deretter skapt sin egen selvtillit, er han på god vei til å fortjene drakt nr. 10.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #44 på: Desember 11, 2022, 09:05:56 »


Er du like bastant i din mening nå, Asbjørn?

Etter min ringe vurdering er Summerville godt i gang med å skape sine egne magiske øyeblikk. Og når han nå har fått tillit fra Marsch, deretter skapt sin egen selvtillit, er han på god vei til å fortjene drakt nr. 10.

Det er 'feil Asbjørn' som svarer (i denne omgang) men eg klarte ikkje å la være å komme med en kommentar ;)

I øyeblikket er det Cree som er i støtet, talentet som vi har sett på U23 har virkelig klart å ta steget. Foreløpig med ca 5 kamper der han har vært vårt beste offensive kort. Egentlig ikke overraskende i og med at vi har sett tendensene i U23-kampene men det er ikke gitt at man tar neste steg.
Vi vet heller ikke om det vil vare.

Men jeg tror det. :)

Joffy derimot er inne i en blindgate. Han hàr fått sine sjanser nå også, men skader og andre ting har gjort at han har vært en skygge av det han tidligere har vist. Det har blitt mumlet om utlån slik at han får bygget seg opp igjen via jevn spilling på et lavere nivå (men forblir han småskadet vil jo det uansett forringe mulighetene hans...).
Anyways, kvalitetene hans èr der, jeg tror han kommer. Men det er ikke sikkert han er i Leeds på det tidspunktet.

Slik er det jo med unge spillere. For oss er det ikke så viktig om det er Joffy, Perkins, Gnonto eller Dean som slår gjennom, men at noen av de gjør det...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #45 på: Mars 31, 2023, 18:19:25 »
Cree har blitt intervjuet av nederlandske medier siden han var på landslagsoppdrag, og vi får igjen dette møtet med en spiller som er en vanvittig blanding av ydmyk og samtidig har utrolig selvtillit på egne vegne...

“Best atmosphere in England” – Leeds United player says he loves the fans, and they love him too
By Sean Lunt -31st March 2023


Leeds United forward Crysencio Summerville has shared his delight at how things are going at the club, believing they have the best fans in England.

The Dutchman has been speaking to De Volkskrant in his homeland after something of a breakthrough season with the Whites this year.

He joined them from Feyenoord in September 2020 but has fully established himself as a first team regular this season, making 20 appearances in the Premier League so far.

Summerville has repaid the faith shown in him too, bagging four goals and two assists and contributing to 17% of Leeds goals in the league this season.
That’s earned him a growing support among Leeds fans, who believe he could be a star of the future alongside the likes of Wilfried Gnonto.
The player himself is more than aware of that support from the stands and has praised them in return, believing they provide the best atmosphere in England at Elland Road.

“When I signed for Leeds, I said to my dad: I’m going to be a player people come to the stadium for. That is slowly but surely coming true, but I had to change,” he said.

“Leeds has the best atmosphere in England, it’s a really big club. The fans love me, I love the fans. The stadium is always full.

“I don’t regret my choice. I now play against guys I play against in FIFA. Salah, Van Dijk, De Bruyne, Haaland.

“I admire and respect them, but when I play against them I think: Today you are going to do it Cry. You’re the best on the pitch.”

https://sportwitness.co.uk/best-atmosphere-england-leeds-united-player-says-loves-fans-love/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #46 på: Mars 31, 2023, 18:26:20 »
Mer nederlandsk fokus på Cree - Feyenoord gjorde rett i å selge ham... Samtidig sees han på som potensiell verdensklasse :D 

FEYENOORD COACH MAKES ‘WORLD CLASS’ CLAIM ABOUT LEEDS’ CRYSENCIO SUMMERVILLE
Dan Owen Fri 31 March 2023 11:00, UK
Eredivisie leaders Feyenoord were ‘right’ to sell Crysencio Summerville even as the winger goes from strength to strength in the Premier League at Leeds United.

That is according to Richard Grootscholten; head of Feyenoord’s academy from 2016 to 2019, and a man who knows the Elland Road starlet like the back of his hand.

21-year-old Summerville rose through the ranks at De Kuip. But, despite shining at youth level, he never made a single league appearance before being sold for a fee of £1.3 million during the summer of 2020.


“Gosh, what a talent. (The talent) really dripped from him,” Grootscholten remembers, via RTV Rijnmond . 

“Everyone saw that he had talent. There were so many matches that he decided. We played against Real Madrid in a (youth team) final in Zagreb, with Dirk Kuyt as coach.

“He single-handedly decided that with a world-class goal. He was so decisive.”

Summerville, Grootscholten adds, struggled with behavioural issues at Feyenoord. Problems which, he says, may have played a part in his eventual sale, even after an impressive loan spell at ADO Den Haag in the 2018/19 season.

“There were some problems with him a number of times,” Grootscholten explains. “Feyenoord decided to loan him out and sell him later.

“At a certain point, there is a sum (you have to accept). PSV had that with Memphis Depay. And I think that is right (that Feyenoord sold him).

“I am not surprised that he is (impressing in the Premier League) now.”

Summerville, alongside fellow youngster Wilfried Gnonto, has been a ray of sunlight piercing through the dark clouds hanging over Elland Road. Only Rodrigo Moreno has scored more than his four Premier League goals in 2022/23.

One of those was a late winner away at Liverpool shortly before the Qatar World Cup.

“In all the games he played he’s shown a good level,” Leeds coach Javi Gracia tells Leeds Live.

“Sometimes he’s played from the beginning. In other games he’s made the difference in the minutes he played (off the bench).

“Against Wolves (in the recent 4-2 win), he made the pass for Rodrigo to score the last goal. Important things for the team. And, with the quality, he has I am sure he is going to help the team.

Summerville will be in contention during Saturday’s trip to Premier League leaders Arsenal.

https://www.hitc.com/en-gb/2023/03/31/feyenoord-coach-makes-world-class-claim-about-leeds-crysencio-summerville/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

rd1

Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #47 på: August 20, 2023, 10:58:59 »
Hva er skadestatus på Summerville? Fortatt ingen rykter om at han forsvinner heller!
"Who needs Cantona??"

HåvardK

Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #48 på: August 20, 2023, 11:06:42 »
Hva er skadestatus på Summerville? Fortatt ingen rykter om at han forsvinner heller!
Har vel vært snakk om månedsskiftet august-september. Et godt tegn at han var på tribunen på fredag, men jeg er ikke trygg på at han blir.

Dennis

Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #49 på: August 20, 2023, 11:07:07 »
Hva er skadestatus på Summerville? Fortatt ingen rykter om at han forsvinner heller!

Er vel ute til landslagspausen. Var det ikke fire uker som ble rapportert etter Cardiff-kampen?
Marching on together!

Eriksen55

Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #50 på: August 20, 2023, 11:23:24 »
Hva er skadestatus på Summerville? Fortatt ingen rykter om at han forsvinner heller!
Har vel vært snakk om månedsskiftet august-september. Et godt tegn at han var på tribunen på fredag, men jeg er ikke trygg på at han blir.

Harrison og Tyler satt også på tribunen mot Cardiff - Men ja, heller tribunen enn hjemme hos Gnonto og spille PS5…

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #51 på: September 21, 2023, 20:06:39 »
Det er vel ganske unisont at man mener at vår beste offensive spiller i gårsdagens kamp var en som ikke startet, Summerville. Cree som han kalles, eller Crysencio Jilbert Sylverio Cirro Summerville som er hans fulle navn.
I artikkelen under påpeker Leeds-Live hvordan Jesse Marsch, samtidig som han roste Cree for hans kreativitet, offentlig påpekte forbedringspotensialer hos ham, holdninger, seriøsitet, defensivt arbeid... alt for om mulig å få ham til å skjerpe disse områdene. Det kan virke som Farke har de samme tankene, men han velger å skryte offentlig nåtr anledningen byr seg - som etter kampen i går:

The manager was asked if Summerville’s reaction to being dropped was everything he wanted to see.

“Yes, 100 per cent, because this is exactly what we need, to think about the side [and] don't be annoyed when you're sometimes not in the starting line-up,” he said. “It's more like when you're on the pitch, give everything for this group.”

Knocks and niggles for Summerville stretching back to pre-season played their part in the decision too, according to Farke. It was not just a case of dropping him for James.

“We also got the feeling with Cree (Summerville) it was a really good performance at Millwall, but he had a difficult pre-season,” he said. “[He] also came just out of injury, then he had a knock against a shoulder, also a few problems with his food.”

Watford was on Farke’s mind for Summerville, even before the substitute transformed the away attack in East Yorkshire. Wilfried Gnonto’s injury only increases the importance of his close friend in the team.

“So it made sense, three games within six days, I also need his creativity in the next home game, to start him from the bench and to bring him in when the game is a bit more settled,” said Farke. “Sadly, I had to bring him in earlier than I actually wanted.

“His reaction, not just in possession, because he’s an outstanding creative player, we know this, but also how hard he worked for the team. This is exactly what we need and many compliments to him.”

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/farke-compliments-marsch-leeds-united-27760138

Jeg tenker at det er flere faktorer i Crees trivsel om dagen. At Gnonto ble, spiller helt klart inn (rart hvor stille det var rundt Summerville i sommer selv om det blåste rundt Gnonto...) Han hadde Struijk som Nederland-kompis fra før, og nå har han fått landsmann Piroe i tillegg, et skikkelig Nederland-miljø for ham rett og slett.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Stut og Fjærkre

Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #52 på: September 22, 2023, 08:51:54 »

I artikkelen under påpeker Leeds-Live hvordan Jesse Marsch, samtidig som han roste Cree for hans kreativitet, offentlig påpekte forbedringspotensialer hos ham, holdninger, seriøsitet, defensivt arbeid... alt for om mulig å få ham til å skjerpe disse områdene. Det kan virke som Farke har de samme tankene, men han velger å skryte offentlig nåtr anledningen byr seg - som etter kampen i går:

At han ikke passet inn hos Marsch kan også ha med den absurde formasjonen den treneren tvang spillerne inn i. ikke lett å spille ving når alt skal gå gjennom korridoren.
Det er mye som tyder på at Farke er mye bedre enn Marsch på mental spillerhåndtering. Marsch snakket kanskje kun om seg selv, mens det er flere som har kommet tilbake med økt selvtillit etter at Farke kom inn. Så jeg lurer på om det er en av hans store styrker, som klassisk manager.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #53 på: September 24, 2023, 10:54:20 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #54 på: Oktober 29, 2023, 11:27:27 »
Crysencio Summerville scored more goals than any other Championship player in October (5). He is the youngest #lufc player to score five league goals in a single month since Robbie Keane in January 2001 (five aged 20).

https://x.com/JRCooper26/status/1718562860727484505?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #55 på: November 03, 2023, 23:47:24 »
Noen ganger har Cree virket lett i duellene.

Her ser vi at han har vokst til voksenfotball.
Syns tweet-teksten er glimrende:
"Cry stands his ground"

https://x.com/ChanniPatel/status/1720559298088944092?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #56 på: November 10, 2023, 09:54:46 »
Personligheten Cree Summerville er egentlig en nøtt. Det ene øyeblikket er han ustabil og følelsesmessig lett å sette ut av spill. Det neste kan han være en skikkelig ressurs i gruppa.
Her er et døme på eksempelets makt. Han har erfart måten Raphinha og Kalvin Phillips tok imot ham på, og har 'gjengjeldt dette' i måten han har tatt imot Willy og Georghinho (har vi ikke en lettere måte å skrive navnet  hans på, syns Rutter virker så ..upersonlig...).

Anyways
Players like Kalvin Phillips and Raphinha took me under their wing when I arrived, so for me, it was only right to do the same for the likes of Georginio and Willy [Gnonto]."
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-star-following-kalvin-phillips-and-raphinha-example-as-he-talks-rutter-difficulty-4402998
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cerberos67

Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #57 på: November 10, 2023, 11:18:28 »
Personligheten Cree Summerville er egentlig en nøtt. Det ene øyeblikket er han ustabil og følelsesmessig lett å sette ut av spill. Det neste kan han være en skikkelig ressurs i gruppa.
Her er et døme på eksempelets makt. Han har erfart måten Raphinha og Kalvin Phillips tok imot ham på, og har 'gjengjeldt dette' i måten han har tatt imot Willy og Georghinho (har vi ikke en lettere måte å skrive navnet  hans på, syns Rutter virker så ..upersonlig...).

Anyways
Players like Kalvin Phillips and Raphinha took me under their wing when I arrived, so for me, it was only right to do the same for the likes of Georginio and Willy [Gnonto]."
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-star-following-kalvin-phillips-and-raphinha-example-as-he-talks-rutter-difficulty-4402998

Gio er en måte å forkorte det litt på :-). Har sett det brukt i noen kontekster

ibster

Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #58 på: November 10, 2023, 14:07:19 »
Personligheten Cree Summerville er egentlig en nøtt. Det ene øyeblikket er han ustabil og følelsesmessig lett å sette ut av spill. Det neste kan han være en skikkelig ressurs i gruppa.
Her er et døme på eksempelets makt. Han har erfart måten Raphinha og Kalvin Phillips tok imot ham på, og har 'gjengjeldt dette' i måten han har tatt imot Willy og Georghinho (har vi ikke en lettere måte å skrive navnet  hans på, syns Rutter virker så ..upersonlig...).

Anyways
Players like Kalvin Phillips and Raphinha took me under their wing when I arrived, so for me, it was only right to do the same for the likes of Georginio and Willy [Gnonto]."
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-star-following-kalvin-phillips-and-raphinha-example-as-he-talks-rutter-difficulty-4402998

Gio er en måte å forkorte det litt på :-). Har sett det brukt i noen kontekster

Gigi

auren

Sv: Spiller: Crysencio Summerville
« Svar #59 på: November 10, 2023, 15:41:52 »
Mener Farke kaller Rutter for Georgi.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.