Kanskje Koch kan klare seg bedre på venstesiden da? Regner jo med at vi har hatt en plan med kjøpet?
Kanskje planen var så enkel som at de trengte to 'høyre midtstoppere', Struijk er vel sett på som venstre stopper nr 2 om ikke (som du sier) Koch/Llorente kan brukes...
Jeg tror de vurderte det litt tidlig for Casey/Cresswell og trengte en med erfaring...
Så Koch spille på venstresiden i midtforsvaret for Freiburg i en treningskamp i sommer. Er helt sikker på at han eller Llorente vil kunne tilpasses inn i den posisjonen ganske så kjapt. Faktisk like så sikker som eg er på at Llorente vil ta Coopers plass på laget i løpet av denne sesongen.
Synes forøvrig at vår kaptein slapp unna en del velfortjent kritikk etter kampen på lørdag. Det var han som ga bort ballen i forkant av City's scoring, for deretter å utføre et nokså tafatt blokkeringsforsøk før Sterling satte ballen i mål. Dessuten ga han bort et soleklart straffespark i andre omgang.
Eg liker Cooper, for all del, men at han skal være bedre enn 17 mill Llorente (eller hva han nå kostet)? Nei.
Apropos høyrebeinte spillere som opererer på venstresiden i forsvaret: Synes vel egentlig at høyrebeinte Stuart Dallas klarer seg ganske så bra der ute på venstrekanten...