Skrevet av Emne: Utlånt spiller - Diego Llorente  (Lest 29847 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sterland

Sv: Spiller - Diego Llorente
« Svar #120 på: Desember 24, 2022, 11:16:34 »
Potensielt vår beste midtstopper. Brukt feil til venstre ofte, og da har det gått galt. Med rett makker, kanskje kan han finne tilbake formen fra vinteren 21?
Llorente har vist at han mangler fart, veik i dueller, uhyre skadeutsatt.  Han er en bra ballspiller, men faller igjennom i PL. En flopp, som vi har prestert å resignere.. Burde vært solgt, mens vi kan få noe for han.

I fjor så bærte han forsvaret vårt på egenhånd, han var enorm til tider. Så nivået er der, i år har det vært begredelig dessverre.
Da har vi ulik oppfatning.. Etter mitt syn hadde han enkelte gode kamper, men totalt sett underpresterte han til de grader. Synes ikke han bar noe som helst.. Han var bra i siste halvdel av 1. sesong i PL, ellers har det stort sett vært skuffende. Totalt sett et kjøp som ikke har vært i nærheten av å forsvare prislappen

stian

Sv: Spiller - Diego Llorente
« Svar #121 på: Desember 24, 2022, 23:42:52 »
Denne kontraktsforlengelsen så jeg ikke komme. Jeg støtter det som skrives om at han har vist glimt av et høyt toppnivå, men i de periodene det har buttet i mot for laget som helhet har han vært veldig svak. I tillegg er det noe med å ha en stopper som er så skadeutsatt. Men får de skikk på helsa hans så er han vel god nok til å være tredjevalg fram til Hjelde, Struijk og Cresswell tar eierskap til stopperplassene. Vi trenger erfaring og kontinuitet i en ung tropp, og forhåpentligvis kan Llorente vise seg som en trygghet hvis han holder seg skadefri.

Hallgeir *

Sv: Spiller - Diego Llorente
« Svar #122 på: Desember 25, 2022, 00:11:50 »
Denne kontraktsforlengelsen så jeg ikke komme. Jeg støtter det som skrives om at han har vist glimt av et høyt toppnivå, men i de periodene det har buttet i mot for laget som helhet har han vært veldig svak. I tillegg er det noe med å ha en stopper som er så skadeutsatt. Men får de skikk på helsa hans så er han vel god nok til å være tredjevalg fram til Hjelde, Struijk og Cresswell tar eierskap til stopperplassene. Vi trenger erfaring og kontinuitet i en ung tropp, og forhåpentligvis kan Llorente vise seg som en trygghet hvis han holder seg skadefri.

Uansett er forlengelsen alt for lang.
Super Leeds since 1968

stian

Sv: Spiller - Diego Llorente
« Svar #123 på: Desember 25, 2022, 12:42:55 »
Denne kontraktsforlengelsen så jeg ikke komme. Jeg støtter det som skrives om at han har vist glimt av et høyt toppnivå, men i de periodene det har buttet i mot for laget som helhet har han vært veldig svak. I tillegg er det noe med å ha en stopper som er så skadeutsatt. Men får de skikk på helsa hans så er han vel god nok til å være tredjevalg fram til Hjelde, Struijk og Cresswell tar eierskap til stopperplassene. Vi trenger erfaring og kontinuitet i en ung tropp, og forhåpentligvis kan Llorente vise seg som en trygghet hvis han holder seg skadefri.

Uansett er forlengelsen alt for lang.

Ja, helt klart. Noen av de mange stoppertalentene våre må ha slått gjennom lenge før 2026 hvis de skal bli til noe.

Sleivind

Sv: Spiller - Diego Llorente
« Svar #124 på: Januar 31, 2023, 19:39:13 »
https://www.leedsunited.com/news/team-news/30953/diego-llorente-completes-as-roma-loan

Tidvis god og med en særdeles god pasningsfot når han var i form. Dessverre oftere dårlig enn god. Så dette tenker jeg er helt greit.

sportcarl1

Sv: Spiller - Diego Llorente
« Svar #125 på: Januar 31, 2023, 20:05:48 »
för långsam för PL
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller - Diego Llorente
« Svar #126 på: Januar 31, 2023, 23:23:51 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Sv: Spiller - Diego Llorente
« Svar #127 på: Februar 01, 2023, 00:18:19 »
Llorente scoret totalt 4 mål for oss. Husker 3 av hans mål som gav oss 1 seier (Watford) og 2 uavgjort (Looserpool og Villa). Noen som husker det siste?

jaho

Sv: Spiller - Diego Llorente
« Svar #128 på: Februar 01, 2023, 00:55:23 »
Llorente scoret totalt 4 mål for oss. Husker 3 av hans mål som gav oss 1 seier (Watford) og 2 uavgjort (Looserpool og Villa). Noen som husker det siste?

Det du mangler er hans siste for oss, 8.mai i fjor, tapte 2-1 borte mot Arsenal.

Reaney

Sv: Spiller - Diego Llorente
« Svar #129 på: Februar 01, 2023, 08:40:55 »
Takker Jaho.

flynn

Sv: Spiller - Diego Llorente
« Svar #130 på: Februar 01, 2023, 15:38:54 »
Vi var mange som undret oss over kontraktsforlengelsen Llorente signerte i høst. Phil Hay sier at den ble gjort for å holde salgsprisen oppe, underforstått at det ikke var for å satse hardt på ham dom stoppet framover. Makes more sense!

flynn

jaho

Sv: Spiller - Diego Llorente
« Svar #131 på: Februar 01, 2023, 22:29:07 »
På benken allerede i kveld..ligger under 0-2 mot Cremonese..
Forresten fikk Ounahi sin debut for Marseille i kveld også..fikk siste kvarteret, og scoret 2-0 målet..
Og der putta jammen Raphinha 1-0 for Barca..
Sorry..endte veldig off topic..😢

Fantasyland

Sv: Spiller - Diego Llorente
« Svar #132 på: Februar 01, 2023, 22:41:59 »
På benken allerede i kveld..ligger under 0-2 mot Cremonese..
Forresten fikk Ounahi sin debut for Marseille i kveld også..fikk siste kvarteret, og scoret 2-0 målet..
Og der putta jammen Raphinha 1-0 for Barca..
Sorry..endte veldig off topic..😢

Grrrr. For en lekkerbisken det målet var. Helt krem den ballbehandlinga hans. Vel vel, what could have been osv  ::)

GaryMac

Sv: Spiller - Diego Llorente
« Svar #133 på: Mars 10, 2023, 15:32:54 »
Llorente spilte sine første minutter fra start for Roma i går. Holdt i 45 minutter før han måtte ut med en "adductor issue".

https://motleedsnews.com/news/leeds-united-may-have-to-wave-goodbye-to-llorente-transfer-windfall/

Et søk på google gjør at jeg tolker det til å være en lyskestrekk/-skade - usikker på alvorlighetsgrad, men artikkelen antyder at det ikke blir mye spilletid på vår mann før låneavtalen går ut.

Så da er vel LLorente tilbake på Thorp Arch når neste sesong starter, og Leeds kan se laaaaaangt etter de antydede £18 mill......

Kato

Sv: Spiller - Diego Llorente
« Svar #134 på: Juni 16, 2023, 09:46:37 »
Mye gæærnt er det gjort soste året. Men kontraktsforlengelsen til Llorente kan bli en av tingene med positivt fortegn. Ryktene sier Roma ønsker han videre, og nå er i forhandlinger med Leeds.

Blank_File

Sv: Spiller - Diego Llorente
« Svar #135 på: Juli 08, 2023, 13:33:09 »

RoarG

Sv: Spiller - Diego Llorente
« Svar #136 på: Juli 08, 2023, 17:34:38 »
Så nå er begge "erstatterne" for Ben White ute av klubben. Tenk så mye bryderi vi ville ha spart oss om vi hadde kjøpt White. Ja, ja den etterpåklokskapen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sterland

Sv: Spiller - Diego Llorente
« Svar #137 på: Juli 08, 2023, 18:09:56 »
Så nå er begge "erstatterne" for Ben White ute av klubben. Tenk så mye bryderi vi ville ha spart oss om vi hadde kjøpt White. Ja, ja den etterpåklokskapen.
Llorente og Koch.. enorme skuffelser ift renommé og forventninger. 40 mill pund rett ut av vinduet.