Skrevet av Emne: Kamp: vs Sheffield United @Bramall Lane, søndag 27/09-20, kl.13 på TV2 Sport Pre  (Lest 13488 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Forever Whites

Herlig. 
Medlem 94237

auren

Nydelig heading av Bamford. Den så litt heldig ut først, men han plasserte den bare lekkert i bakken og i hjørnet. Så fortjent!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Forever Whites

Hva med Rodrigo?
Medlem 94237

Barba

Hva med Rodrigo?

Taktisk håper jeg, Alioski på back. De fleste tilløp har kommet der nede.
Barba - MOT

Neo

yess! 3 poeng!

ziganda

Gratulerer! Viktig seier.

auren

JADDA!!!! FOR EN HERLIG SEIER! GRATTIS ALLE SAMMEN!  :-* :-* :-*

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cannavaro

YEEEESSS !!!   Grattis, 3 poeng !!!   Er så viktig, dritdeilig !!
MFLU - Miracles For Leeds United

stian

Sliteseier. Meslier svingod, Dallas god og Robin Koch solid.

leedslife

Synes Rodrigo var positiv jeg. Merker jo at han er litt rusten og ikke helt inn i systemet, men bra touch og bra tilstedeværelse.
Denne Roberts må bare bli shippet rett ut på et lån. Er jo milevis unna. Rett og slett ikke god nok.
Herregud for en viktig seier. City og Wolves neste nå?
Cantwell og James inn nå:-)

GeirO

Tabellmessig meget bra.
Spillemessig varierende.

Vi er meget fornøyde!

City next Saturday evening!
MOT

Kato

Fokus på et glimrende innlegg fra Harrison og scoringen til Bamford. Men sjekk den gjenvinningen vi gjør i forkant av dette.

Forever Whites

Sånne seire liker jeg.  3 poeng på en middels dag.  Greit å se at Rodrigo begynner å tilpasse seg.  Tror vi vil se mer og mer av ham fremover.
To spillere til inn kommende uken og det ser veldig bra ut dette!  ;)
Medlem 94237

auren

Meslier 8.5
Ayling 7
Koch 7
Cooper 7.5
Dallas 8
Phillips 7.5
Costa 6
Klich 7.5
Roberts 6
Harrison 7
Bamford 7.5
Rodrigo 7

Kjapp børs uten å tenke så mye. Meslier fantastisk. Den første redningen er bare helt enorm. Gode stoppere der spesielt Cooper var god. Dallas enorm i andre, selv om han bommer på åpent mål. Phillips og Klich solid. Bamford ganske bra, men avgjør kampen med en kontrollert og nydelig heading.

Grattis!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Barba

Etter en litt tam førsteomgang synes jeg andreomgangen var solid. Ayling justerte seg og dermed ble det langt færre overganger i mot. Det er fire ting jeg tar med meg fra denne kampen, Bamford fortsetter å levere, Meslier bunnsolid og reddet nok poengene, og mest gledelig: Koch var trygg og solid og Rodrigo  mye mye bedre enn i sine to første opptredener. De to siste er viktig. Og da ser jeg bort fra Klich som jobber og jobber, Phillips som balanserer og er ubehagelig i sin rolle og Dallas løper og løper. Men det er vi jo vant med. Osv osv.
Vi gikk altså forbi Chelsea, Spurs og City. Det er i det selskapet vi er nå folkens. Deilig.
Barba - MOT

Kato

Mener Koch var litt bedre enn 7, ellers enig.

gulle

Herlig seier. Sterkt av Bamford på målet!!

Synes Koch har kommet seg, Rodrigo ser også ur til å nærme seg mere.
Phillips trenger å løfte seg, han må trene på pasninger. 
En kreativ spiller inn så blir dette bra
Nå rykker vi opp! Jasederja

Hallgeir *

Sliteseier, men slike gir også 3 poeng!  :)

Småpasningene inne i motstanderens felt, sitter ikke helt. Det har vel noe med spilleforståelsen og at Rodrigo er fersk.

Ellers ble jeg imponert over Sander Berge. Han var kanskje hjemmelagets beste?
Super Leeds since 1968

Bromancer

Sliteseier, men slike gir også 3 poeng!  :)

Småpasningene inne i motstanderens felt, sitter ikke helt. Det har vel noe med spilleforståelsen og at Rodrigo er fersk.

Ellers ble jeg imponert over Sander Berge. Han var kanskje hjemmelagets beste?

Hvis ikke banens beste.

Barba

Sliteseier, men slike gir også 3 poeng!  :)

Småpasningene inne i motstanderens felt, sitter ikke helt. Det har vel noe med spilleforståelsen og at Rodrigo er fersk.

Ellers ble jeg imponert over Sander Berge. Han var kanskje hjemmelagets beste?

Hvis ikke banens beste.

Kanskje tapte Sheffield U kampen når de flyttet han ut av posisjon. Han fortsatte å være god, men de mistet den sentrale midtdominansen.
Barba - MOT

lowfields

Utrolig lettet over 3p idag - kunne fort vært 0 hadde ikke Meslier vært Martyn-in-disguise eller om corneren etter 80 min hadde havnet på den andre siden av stolpen.
Dette Sheff Utd-laget, uten Egan og O'Connell, skal vi slå - så det er nesten bekymringsverdig at vi bare er marginalt bedre gjennom 90 min.
Hvis O'Connell er ute resten av sesongen skal de slite i år - lite mål i det laget.
Rodrigo betraktelig bedre enn mot Fulham. Igjen er vi sårbare sentralt der Phillips ofte blir for alene uten støtte av de to andre på midten.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Harrison ->  Bamford:


After the match, Bamford revealed how his goal was orchestrated before the game by a message he issued Harrison.

"The goal came off my nose but I'll take it. To be honest, I was a bit disappointed that I didn't score the header that went over in the first half. It's important that we got the three points and I'm happy to have scored.


"Before the game, I said to Jack before that game that every time you get the ball, I'm going between the middle centre back and the far one, so put the ball there.

"First half, he did it but I didn't score. Second half, he did it again and I got the goal, so fair play to him for getting it on the money."

Leeds-Live
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Flott med 3 nye poeng i dag !  ;D Leeds var tolmodige og til slutt satt scoringen fra Bamford !

Reaney

En helt utrolig herlig seier i "The battle of Yorkshire". Meslier med avgjørende redninger i dag, og som sikrer oss 3 poeng. Den type keeper har vi etterlyst, og er helt avgjørende i PL. Koch min "second man of the match". Og takk Bamford for seiersmålet.

leedslife

En helt utrolig herlig seier i "The battle of Yorkshire". Meslier med avgjørende redninger i dag, og som sikrer oss 3 poeng. Den type keeper har vi etterlyst, og er helt avgjørende i PL. Koch min "second man of the match". Og takk Bamford for seiersmålet.

Var meget god Koch. Det oser kvalitet. Kommer til å bli enorm.

asbfjell

En helt utrolig herlig seier i "The battle of Yorkshire". Meslier med avgjørende redninger i dag, og som sikrer oss 3 poeng. Den type keeper har vi etterlyst, og er helt avgjørende i PL. Koch min "second man of the match". Og takk Bamford for seiersmålet.

Var meget god Koch. Det oser kvalitet. Kommer til å bli enorm.

Ja, særlig imponerende med tanke den marerittstarten han fikk på sin Leeds-karriere. Det viser at gutten også har en sterk karakter, i tillegg til andre gode egenskaper.

Tenker at vi med tid stunder kan glede oss over et knallsterkt stopperpar bestående av Robin Koch og Diego Llorente.

Dylan

Solid kamp! Må bare trekke tilbake uttalelsen om at Meslier ikke er matchvinnerpotensiale.......

Carl Fisker

Sliteseier, men slike gir også 3 poeng!  :)

Småpasningene inne i motstanderens felt, sitter ikke helt. Det har vel noe med spilleforståelsen og at Rodrigo er fersk.

Ellers ble jeg imponert over Sander Berge. Han var kanskje hjemmelagets beste?

Hvis ikke banens beste.
Meslier banens beste.

berlin

Looking good......men er fortsatt fornøyd om vi berger plassen. Europa League hadde vært.....ja.....jeg vet ikke.
Vel, en kamp av gangen. Gruser Manshitty neste helg.  8)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Looking good......men er fortsatt fornøyd om vi berger plassen. Europa League hadde vært.....ja.....jeg vet ikke.
Vel, en kamp av gangen. Gruser Manshitty neste helg.  8)
ManC og Wolves de to neste - litt av et tidligprogram vi fikk!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan