Skrevet av Emne: Kamp: vs Wolves @Elland Road, mandag 19.10.20, kl.2100. Tv 2 sport prem  (Lest 15426 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TK20

Dallas og Koch har gjort absolutt alt riktig.

Hallgeir *

Koch har åpnet bunnsolid.

Han er et scoop for klubben.

Kanskje vårt beste kjøp i dette vinduet.
Super Leeds since 1968

GeirO

Vi har dabba av.....
MOT

Gordon McUseless

Hvem hadde trodd Luke Ayling skulle bli så god?....

Pronto

Hvem hadde trodd Luke Ayling skulle bli så god?....
Bielsa..?
 :D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Med Pascal på banen får vi altså benyttet lagets beste pasningslegger (jamf Aylingintervjuet i Pascal-tråden). :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Tipper Southgate tar ut Ayling og Harrison i neste tropp.

Jøss, første sjanse for Wolves.

auren

Dominant første omgang av Leeds, dog uten at vi klarte å skape så mye. Wolves svært tamme frem til 2 minutter på overtid. Meslier er herlig med.

Koch svært god. Struijk god. Rodrigo svak. Trenger kampen Pablo eller Rapha?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Hele forsvaret har hatt en flott første omgang.
Super Leeds since 1968

stian

Ganske god omgang. Vi kommer til å skape store sjanser i denne kampen. Hold Wolves unna kontringer, så er dette en kamp som kan vinnes ved å fortsette å male på. Satser på at de holder Neves og Traore på benken så lenge som mulig.

raggen

Bra omgang av Leeds men må komme til bedre sjansjer og utnytte de.. Rodrigo har ikke funnet plassen sin og fått det til i 1 omg.
Ellers godkjent av de andre
Forever Leeds United!!!!!!!!

Cannavaro

Makan til stopper Koch er, han kommer til å bli stor.  Han har mer selvtillit nå enn for en tid tilbake, hvordan han leser spillet, vinner dueller og starter angrep.....det er stooor klasse, knaller inn langpasninger mellom to ledd og treffer våre angripere, det er en frys å se på.  Rodrigo syns jeg også passer fint inn her, kommer godt med i spillet vårt.  Vi dominerer svært mye, men må passe oss for kontringene til ulvene.  Mangler bare en scoring eller to nå.....men nesten ubegripelig moro å se på oss spille
MFLU - Miracles For Leeds United

Forever Whites

Ganske god omgang. Vi kommer til å skape store sjanser i denne kampen. Hold Wolves unna kontringer, så er dette en kamp som kan vinnes ved å fortsette å male på. Satser på at de holder Neves og Traore på benken så lenge som mulig.

Frykter eventuelle bytter hos Ulvene i 2. omgang.  Vi har spilt en brukbar førsteomgang uten å skape de store sjansene.  Kanskje vi kan gjøre noen bytter som gjør oss farligere foran mål?
Medlem 94237

Sterland

Synes ikke Rodrigo har vært så svak. God på småflater og virker målfarlig. Harrisson har vært svak
« Siste redigering: Oktober 19, 2020, 21:59:20 av Sterland »

Barba

Synes ikke Rodrigo har værtegn svak. God på småflater og virker målfarlig. Harrisson har vært svak

Ingen har vært svake, ikke alle like fremtredende, men vi kjører over Wolves. Har ikke sett possesion, men den må være høy. Avslutninger 10-2 eller noe sånt. Da leter vi ikke etter syndebukker, vi hyller gutta, og dette vil male i filler motstander.
Barba - MOT

stian

Hangeland & Co i studio påstår Leeds står for "kaos-fotball", kjenner jeg blir provosert.

Er det du som har tatt ansvar og strekt opp Hangeland på Twitter?? Artig at de starter pauseanalysen med å "unnskylde" seg og forklare hva i all verden de mener med kaosfotball  :D 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Hangeland & Co i studio påstår Leeds står for "kaos-fotball", kjenner jeg blir provosert.

Er det du som har tatt ansvar og strekt opp Hangeland på Twitter?? Artig at de starter pauseanalysen med å "unnskylde" seg og forklare hva i all verden de mener med kaosfotball  :D

LandrosTrophy
@sotrawhites

Kaos #fotball ka faen ?
@HangelandTV2
 
@TV2JHBorslid
 #tv2pl mye rart fra studio
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lucas the Kop Cat

Hangeland & Co i studio påstår Leeds står for "kaos-fotball", kjenner jeg blir provosert.

Er det du som har tatt ansvar og strekt opp Hangeland på Twitter?? Artig at de starter pauseanalysen med å "unnskylde" seg og forklare hva i all verden de mener med kaosfotball  :D
Ikke fra Sotra jeg, nei.

Forever Whites

Hangeland & Co i studio påstår Leeds står for "kaos-fotball", kjenner jeg blir provosert.

Er det du som har tatt ansvar og strekt opp Hangeland på Twitter?? Artig at de starter pauseanalysen med å "unnskylde" seg og forklare hva i all verden de mener med kaosfotball  :D
Ikke fra Sotra jeg, nei.

Jeg flytter til Sotra om et års tid men ikke meg heller.  ;)  Tok det som noe positivt da Hangeland sa det og ble ikke provosert.
Medlem 94237


TK20

Takk til VAR. Årets første :)

Hallgeir *

Off the hook!
Super Leeds since 1968

GeirO

Liker dårlig dette
MOT

Bye

Wolves langt mer med nå; håper vi rir det av.
Trønder i Bergen!

Barba

Pablo? For Rodrigo.
Barba - MOT

Barba

Det der er nære for Bamford. Et c moment som nesten går, og da hadde han vært skjvt på blank.
Barba - MOT

GeirO

Vi finner ikke flyten i denne omgangen....kan vi finner den igjen?
MOT

GaryMac

Skit...
Men vi 20 minutter til å skaffe mål og poeng.

Forever Whites

Hadde vært flott den Phillips på andre siden av banen....
Medlem 94237

GaryMac

Poveda inn for Costa.
Hernandez står klar.