Skrevet av Emne: Kamp: vs Leicester City @Elland Road, mandag 2.11.20, kl.2100. Tv 2 sport prem  (Lest 23730 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joe Jordan

Slått grundig av et bedre lag.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Lucas the Kop Cat

I starten av 2. omgang kjørte vi opp tempo og spilte mer direkte. Det ga resultat. Så blir vi like omstendelige og upresise som i første og det er lett å forsvare seg mot.

auren

Fotball er marginer. Vi skulle hatt 1-0 etter to minutter, i stedet blir det 0-1 19 sekunder etter. Pablo var millimetere fra å utligne til 2-2, men da han ble tatt av banen sank vi sammen som et korthus og Leicester kunne putte et par til.

Vi kommer sterkere tillbake!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Ser vel ut til å være utenfor linja, den fellinga...
På linja vel, det er innenfor. Men ikke mye mer å blåse for enn alt han har latt gå ute på banen denne kampen.

gulle

Var virkelig Maddison innafor???
Nå rykker vi opp! Jasederja

GeirO

Stakkars Palace!
MOT

leedslife

Er jo total klasseforskjell fra benk til utpå banen desverre.
Orker ikke komme med noe spillerslakt.  Vi møter nok opp på Lørdag igjen med en seier. Vil nok bli mye tap-seier-tap-seier denne sesongen.

Sleivind

1.omgang ødelegger kampen i dag.

Legg til litt marginer i 2.omgang. Og det blir veldig stygt.

DOFFER

Triste greier :'( Svært lite som fungerte.
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Reaney

Fotballag blir gode av å spille fotballkamper. Har ingen tro på at Leeds er tjent med å spille så mye færre kamper enn motstanderne.

palle

Rodgers har gjort hjemmeleksen og kjenner våre svakheter. Skuffet, men vi blir ikke slaktoffer over tid i PL. Ja, Leicester er bedre enn oss i kveld, men de fikk vel veldig god uttelling i første, noe vi ikke fikk.

Det Poveda-byttet skjønte jeg ikke, forresten; en mann som absolutt er avhengig av tørr bane for å fungere. Men var vel førstevalget gitt benken vi hadde tilgjengelig.

Vi kommer tilbake!

PålK
...ooo, vi vandrar saman...

TK20

Fotballag blir gode av å spille fotballkamper. Har ingen tro på at Leeds er tjent med å spille så mye færre kamper enn motstanderne.

Hvem har sagt det?

asbfjell

Rodrigo er i isolasjon og Pablo er helt ute av form.
SÅ HVORVOR ER IKKE JOE GELHARDT PÅ BENKEN ?!?

Fordi han ikke er god nok.

auren

Er dette noe du personlig mener, basert på det du har sett av gutten?

kjella

  • Gjest
Leicester meget gode og veldig kloke - og vi klarer for en sjelden gangs skyld ikke å skjule at vi har dårligere spillermateriell enn motstanderen. (Ihvertfall når 2 av våre beste er ute. Pluss Raphina og Llorente som jeg har en følelse av blir viktige utover). Mye ball - men veldig liten gjennombruddskraft. Ingen kan henges for det - men det ville vel blitt en annen kamp om Bamford hadde satt headingen etter 1.40 kanskje. Litt redd for slik stopperparet fremsto kveld - men får håpe det bare var en dårlig dag på jobben. MOT

Barba

Ser mange er skuffet, og det er jeg også. Men før sesongen håpet jeg at vi skulle komme oss hit uten å ligge helt i bunnen som ett av 4 - 5 lag. Jeg synes oppsettet så forferdelig tøft ut, og nå kommer en litt bedre måned med tanke på motstandere. Vi er nok avhengige av å ha hele troppen å spille på, i dag ble det syltynt når vi begynte å bytte i andre omgang. Fram til da totaldominerte vi, og var veldig nær 2-2.  Pablo ut, og alt datt sammen. 1-4 flatterende, men i dag passet Leicester oss særdeles dårlig. Men på lørdag er vi optimister igjen.
Barba - MOT

Forever Whites

Gikk ikke vår vei i dag.  Leicester var bedre til å utnytte sjansene sine enn oss.

Satser på at vi kommer sterkere tilbake i neste kamp og de som er skadet og i karantene er tilbake.
Medlem 94237

TK20

Var mer irritert etter Wolves faktisk. Nå føler jeg primært at vi var ukarakteristisk svake. Største bekymringen er kanskje stopperparet og hvor lett Leicester gled gjennom ved flere anledninger. Vi får gi det litt tid.

Torpe-do

Off, denne lyt me berre gløyme. Bring on Zaha og Palace!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Eriksen55

Utrolig svak første. Upresist fra de aller fleste. Mål preger kamper...svakt av Bamford å misse tidlig. Kostet dyrt når Leicester scoret rett etterpå!

Andre omgang bedre. Men totalt sett tapte vi mot et bedre lag!

Generelt syntes jeg Harrison, Costa og Poveda blir for like på kant. Mye dribling som ender i fint lite. Håper Raphinha snart er klar igjen. Han kan være litt motvekten til de tre andre.

Rodrigo må bli klar til lørdag. I England kan man teste seg ut av karantene, så her er det bare å banke massevis av pinner i nesa på'n! Vannvittig forskjell pr.nå på Rodigo vs Pablo!

Tynn benk i dag..blir ikke forsterket i trua når Roberts kommer inn..

Er Llorente klar lørdag håper jeg Klich kan komme litt høyere frem i banen. Alternativt Strujik inn.
 Klich god som 4er, men enormt god og viktig i 8er rollen!

Sjelden vi taper to på rad! Palace borte passer oss bra!


Cherry

Roberts inn for Pablo. Svak kamp av spanjolen, men var en hårsbredd fra årets mål.

auren

Pablo lykkes ikke med så mye, men truer rett vei som eneste på midten til Leeds. Dessuten viktig at han får kamptrening, han pleier å trenge et par tre kamper for å komme i rett modus etter skade.
Nå må vi rundt på kantene for å komme til sjanser, og Harrison har vært helt ufarlig så da må vi stole på Poveda. Eller er dette en av de kampene Roberts plutselig tryller? Lov å håpe.

Pablo begynte faktisk og fungere i 2. Omgang, og lett å si etter og ha sett hva Roberts bidrar med som igjen var nada. D byttet ble feil i dag dessverre. Kreativiteten forsvant.

Leicester er ett godt lag, men i dag var vi ikke på fra start og jeg synes d er synd vi ikke klarer mer etter 1-2. Maddison og Under kommer inn, og da er d game, set og match.
 

Eriksen55

Fotballag blir gode av å spille fotballkamper. Har ingen tro på at Leeds er tjent med å spille så mye færre kamper enn motstanderne.

Hvem har sagt det?

Først og fremst på trening man blir god!

leedslife

Utrolig svak første. Upresist fra de aller fleste. Mål preger kamper...svakt av Bamford å misse tidlig. Kostet dyrt når Leicester scoret rett etterpå!

Andre omgang bedre. Men totalt sett tapte vi mot et bedre lag!

Generelt syntes jeg Harrison, Costa og Poveda blir for like på kant. Mye dribling som ender i fint lite. Håper Raphinha snart er klar igjen. Han kan være litt motvekten til de tre andre.

Rodrigo må bli klar til lørdag. I England kan man teste seg ut av karantene, så her er det bare å banke massevis av pinner i nesa på'n! Vannvittig forskjell pr.nå på Rodigo vs Pablo!

Tynn benk i dag..blir ikke forsterket i trua når Roberts kommer inn..

Er Llorente klar lørdag håper jeg Klich kan komme litt høyere frem i banen. Alternativt Strujik inn.
 Klich god som 4er, men enormt god og viktig i 8er rollen!

Sjelden vi taper to på rad! Palace borte passer oss bra!

Poveda, Roberts og Alioski inn når vi allerede sliter mye med å skape sjanser, samt holde styr på Leicesters offensive spillere.
Det er jo ikke et godt tegn. Får håpe vi er litt mer heldig med skader og covid ut sesongen.

Eriksen55

Rodrigo er i isolasjon og Pablo er helt ute av form.
SÅ HVORVOR ER IKKE JOE GELHARDT PÅ BENKEN ?!?

Fordi han ikke er god nok.

auren

Er dette noe du personlig mener, basert på det du har sett av gutten?

Gelhardt er god, men enorm stor forskjell på PL og nivå to for u-23 i England..

At han kunne påvirket på en tung Leeds dag har jeg vondt for å tro!

Men for all del...Roberts får spille...

TK20

Roberts har mange haters men jeg synes ikke han var så ille i dag. Tror vi hadde vært tjent med å starte med ham. Mer solid og god når han vender nesa mot kassa. Hernandez’ første omgang var Rachubkaesque, fungerer best fra benken enn så lenge.

Kato

Meslier 7 - En god redning, ikke mye han kunne gjøre fra eller til.
Ayling 5 - Katastrofe i første omgang, noe bedre i andre. 1 poeng trekk for en meningsløs filming der vi ga vekk en potensiell stor sjanse.
Dallas 6 - Var vel godt skyldig i nummer to der ute på kanten med balltap. Får poeng for scoring, heldig eller ikke.
Koch 4 - Glemte fotballskoene, valgte å bruke skøyter i dag. Helt sjanseløs, skremmende svak.
Cooper 4 - Så ikke ut til at han hadde lyst å være der, fremdeles skadet? Like hjelpeløs som makkeren. Neppe noen fordel av underlaget heller.
Klich 8 - Egen klasse både når det gjelder arbeidskapasitet og ballbehandling. Hadde blitt enda verre uten han.
Shackleton 5 - Lite involvert, korrekt sendt i dusjen i pausen
Hernandez 5 - Sjokkerende pasningskvalitet, uheldig som ikke satte 2-2. Vi ble ihvertfall ikke bedre da han gikk ut.
Harrison 5 - Jobber godt, men blir altfor lite ut av det. Siste pasningen var elendig stort sett hele veien.
Costa 6 - Så aldri ut til å være i stand til å snu kampen, ikke den dårligste før pause.
Bamford 5 - Der var den Bamford vi kjenner tilbake. Får selv den enkleste målsjanse til å se vanskelig ut.
Poveda 5 - Ikke en eneste involvering endte med noe som helst. Etter mitt syn ikke i nærheten. U-23 spiller.
Roberts 4 - Absolutt ingenting i Premier League å gjøre. Ingenting.
Alioski - Lite tid
« Siste redigering: November 02, 2020, 23:19:25 av Kato »
 

Reaney

Eriksen 55. Bare å se til Leeds historien. Best når kampene kommer på rekke og rad. Bare å se til Corona summer og Championship tittelen. Når det er sagt så er jeg skremt av hjemmeformen.

Gordon McUseless

TV2 studio maser om alle skadene til Leicster. Men vi er da ikke uten mangler vi heller.... Rodrigo, Kalvin, Llorente, Raphinha er ikke hvem som helst det heller....

Eriksen55

Roberts har mange haters men jeg synes ikke han var så ille i dag. Tror vi hadde vært tjent med å starte med ham. Mer solid og god når han vender nesa mot kassa. Hernandez’ første omgang var Rachubkaesque, fungerer best fra benken enn så lenge.

Pr.nå er vel neppe noen av dem gode nok. At Pablo kommer til å bidra i år tror jeg... Roberts? Han har jeg mistet all tro på. Å starte med han betyr som regel at vi kun har 2 bytter å bruke de siste 45..

PS. Hater ingen.
« Siste redigering: November 02, 2020, 23:16:18 av Eriksen55 »

Gordon McUseless

Roberts har mange haters men jeg synes ikke han var så ille i dag. Tror vi hadde vært tjent med å starte med ham. Mer solid og god når han vender nesa mot kassa. Hernandez’ første omgang var Rachubkaesque, fungerer best fra benken enn så lenge.

Pr.nå er vel neppe noen av dem gode nok. At Pablo kommer til å bidra i år tror jeg... Roberts? Han har jeg mistet all tro på. Å starte med han betyr som regel at vi kun har 2 bytter å bruke de siste 45..
Å bruke Roberts betyr stort sett at det er dårlig med utvalg på benken.

Sterland

Værste jeg har sett under Bielsa. Koch og Cooper grusomme. Må være en drøm for spisser med fart å møte Cooper:( Bamford godt ned på bakken igjen med sitt vanlige sjansesløseri. Ser mange kritiserer Pablo, men han prøver i alle fall og har noen fine boksåpnerpasninger. Klich gjør mye bra, men glemmer at han er defensiv i en del avgjørende situasjoner, i tillegg lager han en ekstremt klønete straffe. Poveda er det bare å kjøre inn på u23 igjen, gode finter men håpløst end-product. Vi ble dessverre avkledd og pisset på sv Leicester, som stort sett hadde steinkontroll og gikk for sjansene når de bød seg. Fulllstendig tragisk☹️☹️☹️