Skrevet av Emne: Kamp: vs West Ham United @Elland Road 11.12. kl.2100. Tv 2 Sport Premium  (Lest 21189 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Kamp mot nok et London-lag. The Hammers er et lag man bør slå, i sær på hjemmebane, skal man ha noen som helst forhåpninger om å holde seg i denne divisjonen. West Ham ligger på 7. plass med 17 poeng, så seier her vi være gull verdt. Da går vi opp i ryggen på dem. Med mindre skader tilsier noe annet, starter Leeds med de samme 11 som mot Chelsea. Tror på seier. 2-0. Rodrigo og Klich scorer for Leeds.
« Siste redigering: Desember 16, 2020, 12:19:06 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

TK20

Med mindre skader tilsier noe annet, starter Leeds med de samme 11 som mot Chelsea.

Rart du er så sikker på det. Jeg tror Bielsa vurderer sterkt å starte med Rodrigo på bekostning av Alioski.

asbfjell

Med mindre skader tilsier noe annet, starter Leeds med de samme 11 som mot Chelsea.

Rart du er så sikker på det. Jeg tror Bielsa vurderer sterkt å starte med Rodrigo på bekostning av Alioski.

Rodrigo starter mot West Ham. Det får jo være grenser for hvor lenge vi skal ha vår beste fotballspiller sittende på benken.

De to neste kampene mot West Ham og Newcastle bør vinnes.
West Ham har hatt en god sesongstart, men har også hatt mye marginer på sin side. Det bør det være slutt på nå.

Fire poeng på de to neste er et minimum - har et berettiget håp om seks.

Blank_File

West Ham er vel det mest uberegnelige laget i hele serien. Her kan alt skje. Men har større tro enn mot Chelsea.

Cherry

Tror ikke West Ham har fitness eller kvalitet i laget til å jage oss rundt som Chelsea faktisk utførte .....kampen helt ut!

Som flere skriver her er jeg nå VELDIII` klar for at vi starter med våre beste fra start , og da inkluderer det selvsagt Rodrigo.
Tror det er skader som avgjør 4èr bak igjen.... og Ayling og Cooper er nok dessverre blant de første på blokka`til Bielsa.

Som jeg skrev tidligere så vil jeg gjerne se Harrison som VB, med Raphinha foran seg....og jeg vil ha Pablo på benk.
 

Josch

Tabellmessig er West Ham ganske likt Leeds (midtsjikt). Men de har slått Leicester og Wolves 3-0 og 4-0. Uavgjort og knepent tap mot andre gode lag. Vi kan både tape og vinne her.
Tipper en kamp som mot Everton,  hvor vi skaper og løper mest. Første måler vinner.

Geir fra Grimstad

3-0
revie

Reaney

På tide med en hjemmeseier igjen. Snart 3 mnd. siden sist. Lag som ikke vinner hjemme, rykker ned.

Bjorn

På tide med en hjemmeseier igjen. Snart 3 mnd. siden sist. Lag som ikke vinner hjemme, rykker ned.

Ok. Eller lag som vinner en god del borte holder seg.  :)
Marching On! 4276

Eriksen55

Hvem spiller stopper nå som både Koch og Llorente er ute? Starter Rodrigo? Poveda/Costa for Harrison?

Tipper Ayling blir Coopers makker i midtforsvaret. Dallas hb og Alioski vb.

Det betyr vel at Rodrigo kommer inn i 10'ern fra start.

Hvem av Costa, Poveda og Harrison som spiller har vel kun med noen få unntak vist seg å være like trist, ihvertfall offensivt. Harrison soleklart best defensivt. Kanskje vi kan se Costa på venstreving. Raphinha farligst på høyre til nå.

Meslier - Dallas,Ayling,Cooper,Alioski - Phillips - Raphinha, Rodrigo,Klich,Costa - Bamford

Kiko, Casey,  Davis, Strujik, Poveda, Pablo, Harrison

Fortsatt stor tro på 3 poeng!

Ble litt skeptisk til Llorente kjøpet nå....


Killa

Hvem spiller stopper nå som både Koch og Llorente er ute? Starter Rodrigo? Poveda/Costa for Harrison?

Tipper Ayling blir Coopers makker i midtforsvaret. Dallas hb og Alioski vb.

Det betyr vel at Rodrigo kommer inn i 10'ern fra start.

Hvem av Costa, Poveda og Harrison som spiller har vel kun med noen få unntak vist seg å være like trist, ihvertfall offensivt. Harrison soleklart best defensivt. Kanskje vi kan se Costa på venstreving. Raphinha farligst på høyre til nå.

Meslier - Dallas,Ayling,Cooper,Alioski - Phillips - Raphinha, Rodrigo,Klich,Costa - Bamford

Kiko, Casey,  Davis, Strujik, Poveda, Pablo, Harrison

Fortsatt stor tro på 3 poeng!

Ble litt skeptisk til Llorente kjøpet nå....

Hvis du bytter ut Costa med Harrison trur jeg du er spot on... Tviler sterkt på om Bielsa skipper Jack..

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Bielsa presser...

Koch ute til februar'ish.
Lloerente ute 14 dager, eller mer...

Koch ut, Rodrigo inn, det er laget

Han hadde ca halvtimelangt svar mht Chelseakampen virker det som :D



https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/marcelo-bielsa-press-conference-live-19425467
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Perik

Hvem spiller stopper nå som både Koch og Llorente er ute? Starter Rodrigo? Poveda/Costa for Harrison?

Tipper Ayling blir Coopers makker i midtforsvaret. Dallas hb og Alioski vb.

Det betyr vel at Rodrigo kommer inn i 10'ern fra start.

Hvem av Costa, Poveda og Harrison som spiller har vel kun med noen få unntak vist seg å være like trist, ihvertfall offensivt. Harrison soleklart best defensivt. Kanskje vi kan se Costa på venstreving. Raphinha farligst på høyre til nå.

Meslier - Dallas,Ayling,Cooper,Alioski - Phillips - Raphinha, Rodrigo,Klich,Costa - Bamford

Kiko, Casey,  Davis, Strujik, Poveda, Pablo, Harrison

Fortsatt stor tro på 3 poeng!

Ble litt skeptisk til Llorente kjøpet nå....
Den bakre fireren der hadde ikke vært førstevalg i championship engang. Har tro på at de løser det greit, de kjenner hverandre godt ihvertfall!

ar9

Kamp: vs West Ham United @Elland Road 11.12. kl.2100. Tv 2 Sport Premium?
« Svar #13 på: Desember 09, 2020, 18:24:46 »
Hvem var han Leeds supporteren som satt i TV 2 studio i kampen mot Chelsea?
Fikk ikke med meg det.

Ang Costa og Poveda så ser jeg litt forskjellig bruksområder for dem. Poveda kanskje best å sette innpå når vi trenger mål og det andre laget ligger lavt. Costa best når vi ikke må score mer, det andre laget ligger høyt og det er rom å løpe/kontre i.
Begge ganske svake defensivt.

Harrison kanskje flinkest av vingene på det.

Raphinha har litt mer å komme med enn alle 3 i mine øyne. I hvertfall på høyre side.

Samtidig er vel Harrison den av vingene som har best motor.

Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: Desember 09, 2020, 18:33:08 av ar9 »

asbfjell

Hvem var han Leeds supporteren som satt i TV 2 studio i kampen mot Chelsea?
Fikk ikke med meg det.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Rune Temte.

Cherry

Llorente ute også??

https://tbrfootball.com/joey-barton-reacts-to-leeds-boss-marcelo-bielsas-comments-ahead-of-west-ham-clash/

Ayling, Cooper og Alioski er en del av vår 4èr bak, mulig han trekker ned Philips etter det jeg forstår av innslaget.
Ayling og Cooper som stoppere da, Dallas HB, Gianni VB (håper ikke det er noe tempo der...)

Philips , Klich, Harrison (er det umulig å droppe ham??) og Raphinha.
Rodrigo og Patrick fremover...

Vi er virkelig "tynne" i troppen allerede........
 

Cherry

Fra Gary Linekers `"before matchday", etter at Bielsa hadde presentert laget:

The injuries to Llorente and Koch meant there was a question of whether Pascal Struijk might come in, but he’s decided to bring Rodrigo in and shuffle the backline.

We’re almost 100% sure that Kalvin Phillips will play in the holding midfield role and the backline will be: Alioski (left-back), Cooper/Ayling (centre-backs) and Dallas (right-back).

It doesn’t make sense to move Phillips back and find someone else to play the holding midfield role.

And, while the backline is weaker than normal, the attack looks absolutely thrilling.
 

auren

Denne tar vi 2-1! Vi er styrket offansivt med Roddan inn, mens vi er litt svekket defansivt med Llorente/Koch ute. Samtidig er det en bakre firer som har spilt maaange kamper sammen de siste årene, så jeg tror det skal gå bra.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

LEO

MOT  8)
 

leedslife

Tror denne blir vrien.
Men kombinasjonen Raphinha og Rodrigo gir meg tro på at vi scorer først. Så får vi ha litt hell med oss når det kommer til dødballer.

4-2

Bamford 2, Alioski og klich

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

92bryhal

Spent på hvordan hjemmebanefordelen slår ut framover! Leeds er jo dessverre blant de 10 som ikke får ha 2000 på tribunen enda..

LEO

Jeg satser på at vi får det første målet og at Bamford gjør som mot Aston Villa !
Men vi må passe på Bowen

MOT
 

NT

Tror denne blir vrien.
Men kombinasjonen Raphinha og Rodrigo gir meg tro på at vi scorer først. Så får vi ha litt hell med oss når det kommer til dødballer.

4-2

Bamford 2, Alioski og klich

Håper vi får ett frispark sentralt på 20 meter og vi for første gang får se venstrebenet til Raphinia på direkte frispark

HåvardK

Tror denne blir vrien.
Men kombinasjonen Raphinha og Rodrigo gir meg tro på at vi scorer først. Så får vi ha litt hell med oss når det kommer til dødballer.

4-2

Bamford 2, Alioski og klich

Håper vi får ett frispark sentralt på 20 meter og vi for første gang får se venstrebenet til Raphinia på direkte frispark
Håper vi får flere frispark enn bare ett.

Sterland

Tror denne blir vrien.
Men kombinasjonen Raphinha og Rodrigo gir meg tro på at vi scorer først. Så får vi ha litt hell med oss når det kommer til dødballer.

4-2

Bamford 2, Alioski og klich

Håper vi får ett frispark sentralt på 20 meter og vi for første gang får se venstrebenet til Raphinia på direkte frispark
Håper vi får flere frispark enn bare ett.
Håper vi  får minimalt med cornere i mot..

kjella

  • Gjest
Gleder meg sykt til å se Rodrigo og Raphina starte sammen for første gang.

Klarer vi å holde nogenlunde tett bakover tror jeg på seier....tror det kan bli stor underholdning og ny rekord i høyt blodtrykk.


Torpe-do

Køyrer Bamford som kaptein på FPL i dag. Sitt med ei ørlita kjennsle at han er grådig effektiv i kveld

Lykke til i kveld, folkens! MOT! Prett!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Mange bilder på twitter av de nye stadionlysene. Håper de er riktig innstilt :o

Beren Cross
@BerenCross

I'm not just saying it, but they have made a massive difference. Pitch glowing. #lufc







Graham Smyth
@GrahamSmyth
·
59m
Bit bright in here.

37.2°

« Siste redigering: Desember 11, 2020, 19:58:10 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Laget som forventet. Kjekt å se Pablo og Shack på benken




auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.