Skrevet av Emne: Kamp: vs Newcastle United @St. James' Park 26.01. kl.19.00. Tv 2 Sport Premium  (Lest 21069 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Leeds har fått noe dagers ekstra hvile, men den 26. januar braker det løs igjen. Newcastle United er motstander denne gangen. Newcastle fikk så hatten passet i London nylig, da de tapte 0-3 for Arsenal.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/arsenal-marcelo-bielsa-leeds-united-19655549

Leeds har hatt en trå start på 2021. 3 tap og 0 scorete mål er fasiten så langt. Begredelig :(. Kan hende man kan finne tilbake til scoringsformen fra tidligere? Som man kanskje husker banket Leeds kommende motstander 5-2 på Elland Road i desember. Jeg velger å være optimist m.h.t. at laget både finner tilbake scoringsformen, og vinner i Newcastle. Bamford tegner seg nok en gang på scoringslisten. Tror vi vinner komfortabelt 3-1. Foruten Bamford scorer Klich og Raphina.

Foreslår denne lagoppstillingen:

                      Meslier

Dallas     Ayling     Cooper    Alioski

                     Phillips

Raphina      Klich     Rodrigo   Harrison

                      Bamford

Subs: Casilla, Struijk, Davis, Jenkins, Costa, Hernandez, Shackleton. Tror Roberts blir lånt ut. Derfor setter jeg han ikke opp her.

PS. Vet hverken startstidspunkt eller TV-kanal. Man må gjerne meddele det, slik at jeg kan rette det opp. DS.
« Siste redigering: Januar 21, 2021, 10:09:59 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

arneg

Etter opptreden til Diego Llorente mandag så blir jeg overrasket hvis han ikke får spilletid mot Newcastle. Sannsynligvis fra start men garantert minutter alternativt fra benken. Det betyr at Ayling kan slutte å spille ut av posisjon igjen. Det Llorente viste var en fotballspiller som leste spillet, god pasningsfot. Fart og styrke. Kan bety sikret kontrakt hvis han får spilletid uten skader resten av sesongen.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Etter opptreden til Diego Llorente mandag så blir jeg overrasket hvis han ikke får spilletid mot Newcastle.
Du kan godt ha rett - for Llorente får enda en U23-kamp før denne seriekampen.
Da vil han ha bra med spilletid før Newcastle. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Etter opptreden til Diego Llorente mandag så blir jeg overrasket hvis han ikke får spilletid mot Newcastle. Sannsynligvis fra start men garantert minutter alternativt fra benken. Det betyr at Ayling kan slutte å spille ut av posisjon igjen. Det Llorente viste var en fotballspiller som leste spillet, god pasningsfot. Fart og styrke. Kan bety sikret kontrakt hvis han får spilletid uten skader resten av sesongen.
Du har lagt merke til at det har blitt uttrykt savn over dine fakta om motstander/motstanders by??? :o 
Det var et populært innslag! :)

Nå er det jo snakk om nye byer også i forhold til de vi besøkte i L1-tiden :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Ojojoj...

En twittertråd
The referee for the Newcastle game will be, Anthony Taylor yet again. This will be the 4th time he's reffed us this season, the last time being the 6-2 loss to Man Utd last month. He's given a penalty against Leeds in 2 of the 3 games he's refereed this season.
#lufc

https://twitter.com/El_Loco_Jo/status/1351547087557713921?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

palle

Etter opptreden til Diego Llorente mandag så blir jeg overrasket hvis han ikke får spilletid mot Newcastle. Sannsynligvis fra start men garantert minutter alternativt fra benken. Det betyr at Ayling kan slutte å spille ut av posisjon igjen. Det Llorente viste var en fotballspiller som leste spillet, god pasningsfot. Fart og styrke. Kan bety sikret kontrakt hvis han får spilletid uten skader resten av sesongen.
Du har lagt merke til at det har blitt uttrykt savn over dine fakta om motstander/motstanders by??? :o 
Det var et populært innslag! :)

Nå er det jo snakk om nye byer også i forhold til de vi besøkte i L1-tiden :D

Var vel ArneS som gav oss dette? Uansett, stort savn!
...ooo, vi vandrar saman...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Etter opptreden til Diego Llorente mandag så blir jeg overrasket hvis han ikke får spilletid mot Newcastle. Sannsynligvis fra start men garantert minutter alternativt fra benken. Det betyr at Ayling kan slutte å spille ut av posisjon igjen. Det Llorente viste var en fotballspiller som leste spillet, god pasningsfot. Fart og styrke. Kan bety sikret kontrakt hvis han får spilletid uten skader resten av sesongen.
Du har lagt merke til at det har blitt uttrykt savn over dine fakta om motstander/motstanders by??? :o 
Det var et populært innslag! :)

Nå er det jo snakk om nye byer også i forhold til de vi besøkte i L1-tiden :D

Var vel ArneS som gav oss dette? Uansett, stort savn!
Stemmer nok det. Går meg vill i alle Arnene :D 
Savn er det jo ja...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Kampen er oppført til kl 19 på TV2-sportens app og skal gå på TV2 Sport Premium.

Mitt lag:

Meslier - Ayling, Llorente, Cooper, Dallas - Phillips - Raphinha, Pablo, Klich, Harrison - Bamford

Benk: Kiko, Alioski, Struijk, Shackleton, Roberts, Poveda, Rodrigo

Foreløpig tips: seier 2-1. Bamford og Pablo.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Killa

Kampen er oppført til kl 19 på TV2-sportens app og skal gå på TV2 Sport Premium.

Mitt lag:

Meslier - Ayling, Llorente, Cooper, Dallas - Phillips - Raphinha, Pablo, Klich, Harrison - Bamford

Benk: Kiko, Alioski, Struijk, Shackleton, Roberts, Poveda, Rodrigo

Foreløpig tips: seier 2-1. Bamford og Pablo.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Enig i dette laget! Bedre å få inn Llorente i midtforsvaret, Ayling tilbake på HB og Dallas over på venstre.
Alioski er fin som impact-sub hvis det trengs, samme kan Rodrigo være. Pablo og Rodrigo bytter altså roller i dette oppsettet, tror det kan være lurt da Rodrigo har sett tung ut i det siste. Dessuten tror jeg Pablo trenger å spille seg i form igjen.... Ellers sier vel laget seg selv sånn cirka.

Kato

Ojojoj...

En twittertråd
The referee for the Newcastle game will be, Anthony Taylor yet again. This will be the 4th time he's reffed us this season, the last time being the 6-2 loss to Man Utd last month. He's given a penalty against Leeds in 2 of the 3 games he's refereed this season.
#lufc

https://twitter.com/El_Loco_Jo/status/1351547087557713921?s=20

Bortsett fra Coote (eller hvordan det nå enn staves), så er det herlig å ha gode Premier League-dommere.
 

Blank_File

Siden det ser ut til å nærme seg sport i å slå Newcastle mest mulig for tiden, så tenker jeg at enten blir dette siste kampen for Bruce. Eller så er det en temp.manager om bord når vi skal spille mot de. Det blir spennende og se hvordan det går for de mot Villa på lørdag. Jeg tror det blir skjebnesvangert for utfallet i vår kamp. De var ELENDIGE mot Arsenal.

Russel_Doig

Newcastle are without a win in seven Premier League games (drew two, lost five)

Ja, da møter dei et lag som pleier å hjelpe til......

RoarG

Newcastle are without a win in seven Premier League games (drew two, lost five)

Ja, da møter dei et lag som pleier å hjelpe til......
Newcastle, det nye Wigan?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Newcastle are without a win in seven Premier League games (drew two, lost five)

Ja, da møter dei et lag som pleier å hjelpe til......
Newcastle, det nye Wigan?

Huff

Cherry

De har Aston Villa på lørdag også, så ikke sikkert at statistikken blir merkbart bedre før de møter oss.
Er vel reell fare for at Bruce ryker i helgen....om det er pluss/minus oss vet jeg ikke - men det som er helt sikkert
er at Toon`troppen innehar en svært lav selvtillit om dagen.
 

Reaney

Ingen lag som er bedre enn Leeds til å bryte statistikker i egen disfavør. I tillegg spiller vi ikke fotballkamper og frykter at vi igjen mangler "match fitness". Kan bli en gedigen nedtur dette.

Eriksen55

Ingen lag som er bedre enn Leeds til å bryte statistikker i egen disfavør. I tillegg spiller vi ikke fotballkamper og frykter at vi igjen mangler "match fitness". Kan bli en gedigen nedtur dette.

Eller stor opptur  :)

Kato

Nå ryker Newcastle mot Villa. Etter mitt syn divisjonens svakeste lag sammen med Sheffield United. Overlever Bruce til tirsdag?
 

geirsilke

Nå ryker Newcastle mot Villa. Etter mitt syn divisjonens svakeste lag sammen med Sheffield United. Overlever Bruce til tirsdag?

Får håpe det ikke blir for store sifre i kveld, og at de ikke rekker å sparke Bruce før tirsdag...

raggen

ikke ofte jeg føler at det er ett lag vi BØR slå men dette newcastl laget bør vi nesten slå. eneste trusselen er dødballer,ellers kommer vi til og knuse de i banespillet og springe de i senk.

MEN så var det med dette og Leeds da ::) :-\
Forever Leeds United!!!!!!!!

baste

Newcastle er ett lag vi bør slå, utrolig svake i press. Leeds på en normal dag, vil løpe og presse Newcastle i senk.

Gleda mæ enormt til ny kamp.

Come on Leeds

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Pressern:

Pope
TEAM NEWS: Leeds United goalkeeper Illan Meslier “has resolved his health issues” says head coach Marcelo Bielsa ahead of trip to Newcastle United (Tues, 6pm).

Gaetano Berardi (knee) due back training shortly. Adam Forshaw (hip) could return in “not too distant future”. #lufc

Ellers
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/marcelo-bielsa-press-conference-live-19690965
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Gode nyheter m.h.t. Meslier :). Er nok en adskillig bedre keeper enn Casilla. Så var det dette med lag som Leeds bare skal slå, da. Vi husker alle Wigan-kampen i '19. Kampene mot Barnsley og Luton i våres var heller ikke noe propaganda-opptrinn for Leeds. Denne kampen blir særdeles vanskelig for Leeds. Skal Leeds bli et stabilt PL-lag må det bygges stein på stein. Står det Newcastle - Leeds 0-1 etter kampslutt blir jeg særdeles lettet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tror ikke de sparker Bruce før kampen nå, nei...

Lord Leeds
@leeds_lord

Looking like Bruce is staying put for the Leeds game. He’s mentioned it is too soon for St. Maximin to start as they don’t want to risk him. #LUFC
Key players out: Dummet, Fernandez and clark.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Tror ikke de sparker Bruce før kampen nå, nei...

Lord Leeds
@leeds_lord

Looking like Bruce is staying put for the Leeds game. He’s mentioned it is too soon for St. Maximin to start as they don’t want to risk him. #LUFC
Key players out: Dummet, Fernandez and clark.

Virker ikke som om det er mye interesse ift investeringer i spillere hos Newcastle.......må nok få vekk Bruce om det skal bli tro`på noe bedre tider igjen.
Kan være bra for oss da.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Det skrives at Newcastle pleier å stille i 4-4-2.

Det betyr jo tre stk bak for Leeds.
Da er det lettere å la Llorente være en av de tre.

Meslier
Ayling, Llorente, Phillips, Cooper, Dallas
Klich
Raphinha, Rodrigo, Harrison
Bamford
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

LEO

jeg håper Llorente kommer inn slik at Aloski må ut av laget.

Aloski er spilleren som er prototypen på like mange mål forover som baklengs som vi i Leeds U har nå.  Ja, nå har vi faktisk mere baklengs, men dere skjønner hva jeg mener.
Han er noen ganger helt forferdelig bakover og når Ayling henger seg på.
Ja, da blir det mange mål forover og bakover.

jeg har tro på seier i dag men skulle vi tape her da er det bare Sheff.U og WBA som er dårligere.
Mange av bånnlagene driver å forsterker i januar slik at det kan hende vi får langt lavere med poeng i 2 halvår.  Det kan bli alvorlig for vi har ikke tenkt å forsterke.

Men etter kampen idag da vet vi mye mer.  8)
 

RoarG

jeg håper Llorente kommer inn slik at Aloski må ut av laget.

Aloski er spilleren som er prototypen på like mange mål forover som baklengs som vi i Leeds U har nå.  Ja, nå har vi faktisk mere baklengs, men dere skjønner hva jeg mener.
Han er noen ganger helt forferdelig bakover og når Ayling henger seg på.
Ja, da blir det mange mål forover og bakover.

jeg har tro på seier i dag men skulle vi tape her da er det bare Sheff.U og WBA som er dårligere.
Mange av bånnlagene driver å forsterker i januar slik at det kan hende vi får langt lavere med poeng i 2 halvår.  Det kan bli alvorlig for vi har ikke tenkt å forsterke.

Men etter kampen idag da vet vi mye mer.  8)
Det gjør vi ;D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Håper matta på St. James Park er bra. Fordel for oss, i motsetning til vår egen åker.

Bjorn

Håper matta på St. James Park er bra. Fordel for oss, i motsetning til vår egen åker.

Det er det jeg tenker og. Borte er best for oss inntil matta er utbedret.
Marching On! 4276