Skrevet av Emne: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1  (Lest 22543 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ingve1960

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #240 på: Februar 06, 2021, 22:20:07 »
Er det ei bombe at reaney hater..har vel alltid ment at kun storseier er godt nok for laget vårt uansett nivå.

lowfields

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #241 på: Februar 06, 2021, 22:27:15 »
Er det ei bombe at reaney hater..har vel alltid ment at kun storseier er godt nok for laget vårt uansett nivå.
Det er vel et par stykker her inne som har vært i kronisk koma de siste tiårene og kun har vært våkne de årene Leeds har toppet tabellen(e). Blir høye forventninger av slikt... 8)
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Kontakinte

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #242 på: Februar 07, 2021, 09:04:35 »
For å forsvare Reaney "litt" her så tror jeg det er flere som oppfattet King som ekstremt klysete for en del år siden.(f.eks i et post-match intervju for landslaget der han påsto at han aldri hadde hørt om en eller annen norsk landslagslegende....?) Dette forandret seg en eller annen gang under Howe, og King har fremstått som en helt annen etter den tid - så vi får nok gi han en sjanse til  :)
Hehe, å forsvare dette er litt rart. Dette er unge gutter som på ett eller annet tidspunkt i livet får sagt noe dumt. Så skal det henge ved dem til evig tid! Reaney er antakelig langt opp i 50 åra, å burde vite bedre. Som Bielsa sa til Kalvin "Be a better man".

Reaney

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #243 på: Februar 07, 2021, 10:27:53 »
At Ingve1960 er "ordblind", forutinntatt og har tolkningsproblemer får jeg ikke gjort noe med. Ja, jeg liker ikke et visst lag i rødt fra Mersyside, ja jeg liker ikke King, men ordet hate har jeg aldri brukt. Virker som om noen lag og noen spillere skal fredes for enhver pris, med unntak av et visst lag fra Lancashire og noen spillere derfra. I den sammenhengen er tydeligvis ALT lov. Og kontakinte. Det er ikke bare unguttens klønete uttalelse for noen år tilbake som jeg lener meg på. Kings arroganse overfor Bournemouth etter nedrykket taler for seg selv. Ikke et snev av en tanke om å bli med videre og hjelpe klubben tilbake til PL. Så vi får se om "ungutten" har blitt så moden som vi vil ha det til.

Kontakinte

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #244 på: Februar 07, 2021, 11:32:47 »
At Ingve1960 er "ordblind", forutinntatt og har tolkningsproblemer får jeg ikke gjort noe med. Ja, jeg liker ikke et visst lag i rødt fra Mersyside, ja jeg liker ikke King, men ordet hate har jeg aldri brukt. Virker som om noen lag og noen spillere skal fredes for enhver pris, med unntak av et visst lag fra Lancashire og noen spillere derfra. I den sammenhengen er tydeligvis ALT lov. Og kontakinte. Det er ikke bare unguttens klønete uttalelse for noen år tilbake som jeg lener meg på. Kings arroganse overfor Bournemouth etter nedrykket taler for seg selv. Ikke et snev av en tanke om å bli med videre og hjelpe klubben tilbake til PL. Så vi får se om "ungutten" har blitt så moden som vi vil ha det til.
Hvor har du lest om Kings arroganse overfor B'mouth. Han mistet vell manageren som hentet han til klubben, han hadde 8 mnd igjen av kontrakten. Det kom inn bud på 160 millioner, B'mouth godtok ikke dette, ville ha min 200. Kan godt skjønne man blir frustrert hvis man ønsker å kjempe om en landslagsplass. Men har ikke lest dette noen plass.

Kato

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #245 på: Februar 08, 2021, 08:51:23 »
At Ingve1960 er "ordblind", forutinntatt og har tolkningsproblemer får jeg ikke gjort noe med. Ja, jeg liker ikke et visst lag i rødt fra Mersyside, ja jeg liker ikke King, men ordet hate har jeg aldri brukt. Virker som om noen lag og noen spillere skal fredes for enhver pris, med unntak av et visst lag fra Lancashire og noen spillere derfra. I den sammenhengen er tydeligvis ALT lov. Og kontakinte. Det er ikke bare unguttens klønete uttalelse for noen år tilbake som jeg lener meg på. Kings arroganse overfor Bournemouth etter nedrykket taler for seg selv. Ikke et snev av en tanke om å bli med videre og hjelpe klubben tilbake til PL. Så vi får se om "ungutten" har blitt så moden som vi vil ha det til.
Hvor har du lest om Kings arroganse overfor B'mouth. Han mistet vell manageren som hentet han til klubben, han hadde 8 mnd igjen av kontrakten. Det kom inn bud på 160 millioner, B'mouth godtok ikke dette, ville ha min 200. Kan godt skjønne man blir frustrert hvis man ønsker å kjempe om en landslagsplass. Men har ikke lest dette noen plass.

Når man har sett King komme dassende ut på Ullevål-matta, 15 meter bak nest-siste spiller... Se på meg.... fremst i drakta og viktigere enn alt og alle. Følger Reaney fullstendig. I tillegger er han norsk, hauset opp til uante nivåer. En god sesong, med masse straffespark inkludert. For meg er kvalitetene langt unna navnet. 0 mål i championship i høst.
 

Kontakinte

Sv: Kamp: vs Everton, @Elland Road, onsdag 03.02, kl 20.30 TV2 Sport 1
« Svar #246 på: Februar 08, 2021, 15:05:40 »
At Ingve1960 er "ordblind", forutinntatt og har tolkningsproblemer får jeg ikke gjort noe med. Ja, jeg liker ikke et visst lag i rødt fra Mersyside, ja jeg liker ikke King, men ordet hate har jeg aldri brukt. Virker som om noen lag og noen spillere skal fredes for enhver pris, med unntak av et visst lag fra Lancashire og noen spillere derfra. I den sammenhengen er tydeligvis ALT lov. Og kontakinte. Det er ikke bare unguttens klønete uttalelse for noen år tilbake som jeg lener meg på. Kings arroganse overfor Bournemouth etter nedrykket taler for seg selv. Ikke et snev av en tanke om å bli med videre og hjelpe klubben tilbake til PL. Så vi får se om "ungutten" har blitt så moden som vi vil ha det til.
Hvor har du lest om Kings arroganse overfor B'mouth. Han mistet vell manageren som hentet han til klubben, han hadde 8 mnd igjen av kontrakten. Det kom inn bud på 160 millioner, B'mouth godtok ikke dette, ville ha min 200. Kan godt skjønne man blir frustrert hvis man ønsker å kjempe om en landslagsplass. Men har ikke lest dette noen plass.

Når man har sett King komme dassende ut på Ullevål-matta, 15 meter bak nest-siste spiller... Se på meg.... fremst i drakta og viktigere enn alt og alle. Følger Reaney fullstendig. I tillegger er han norsk, hauset opp til uante nivåer. En god sesong, med masse straffespark inkludert. For meg er kvalitetene langt unna navnet. 0 mål i championship i høst.
Vell vell, deler ikke deres personkarakteristikk.