Skrevet av Emne: KAMP: Leeds vs Fulham @Craven Cottage fredag 19.3.21 kl 2100 TV2 Sport Premium  (Lest 18424 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Reaney

Da får vi krysse ALT vi har for at vi ikke taper. Bare Leeds som atter en gang klarer å gi en ordinær motstander momentum på grunn av personlige feil.

Buddy

Enig i at ironi er farlig, men hvor var ROBERTS på Fulhammålet????!!!

GeirO

Merkelig kollektiv timinutters kollaps av forsvaret vårt. Merkelig.
MOT

Barba

Enig i at ironi er farlig, men hvor var ROBERTS på Fulhammålet????!!!

Han sto og brakk staven til Brå.
Barba - MOT

Kato

Fotball er ikke lenger den sporten jeg ble så glad i. Vurderer sterkt å finne en annen sport. Sjakk eller noe sånt. I tillegg har vi en "ulykkesfugl" på laget ved navn Roberts. Veldig synd på fyren, men med han på laget vinner vi dessverre ikke fotballkamper.

Ja, fy faen, det var skikkelig elendig av Roberts...

Hva er det dere to spiser til frokost a'? Treverk?  :o

Tror Buddy sitt innlegg kommer under typen ironi........

Phew. Godt. Da vet jeg hvem jeg skal kjefte på når Roberts scorer.. "In yo' face style!!"

Ikke hold pusten mens du venter.
 

Fantasyland

Hvis det er noen som lurer på hvorfor vi er på jakt etter en LB er det bare å se på hva Alioski leverer i dag. Patetisk bakover. Så utrolig mange dårlige valg. Fulham må jo gni seg i hendene over å møte en sånn spiller.

Cherry

Bra start, men shaky siste 20 min.
Alioski startet grusomt, og er igjen vårt svakeste ledd på banen... venstre side inkl Harrisson .. uff!
På den andre er Ayling... det høyrebeinet hans’ ... går d an å kjøpe ett nytt?

Vi må opp i ringa’ nå, for Fulham har styrke og fart.. og få med Raphinha i!!!
 

Kato

Kan ikke være enkelt å være 21 år, og stå i Premier League med det forsvaret foran seg. Er jo i ferd med å bli en kanonkeeper.
 

Lucas the Kop Cat

Merkelig kollektiv timinutters kollaps av forsvaret vårt. Merkelig.
Det kom en periode der vi skapte Fulham-sjanser med håpløs ball bakover  (Alioski) og puslete heading mot egen keeper (Struijk) feks.

palle

Hvis det er noen som lurer på hvorfor vi er på jakt etter en LB er det bare å se på hva Alioski leverer i dag. Patetisk bakover. Så utrolig mange dårlige valg. Fulham må jo gni seg i hendene over å møte en sånn spiller.

Og det fra en spiller som møtte - og klarte seg bra mot - en høyreving i verdensklasse sist runde mot Chelsea.
...ooo, vi vandrar saman...

GaryMac

Ayling ble vel holdt? VAR??

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ser absolutt sånn ut, men det er vel egentlig ikke noe verre enn det som skjer begge veier på alle cornere.
En fysisk overlegen Fulhamspiller holder/dytter Ayling i skuldra mens han setter ballen i mål....

auren

Pause. 1-1. Etter en meget bra start og 1-0, så inviterer vi Fulham inn i kampen ved å gi bort et mål på corner. Etter det har Fulham vært best, og kun en god Meslier har hindret at vi ligger under til hvilen. Tippet tap før kampen, og den frykten sitter enda mer i nå. Typisk at VAR kommer til å «avgjøre» nok en kamp til vår disfavør.

Krysser fingrene for en bra andre omgang

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Bra start, men shaky siste 20 min.
Alioski startet grusomt, og er igjen vårt svakeste ledd på banen... venstre side inkl Harrisson .. uff!
På den andre er Ayling... det høyrebeinet hans’ ... går d an å kjøpe ett nytt?

Vi må opp i ringa’ nå, for Fulham har styrke og fart.. og få med Raphinha i!!!
Merkelig å gi Harrison så pass tyn med det innlegget til Bamford på målet.

baste

Hvordan kan noen være så misfornøyd med kampen så langt. Synes det er en morsom kamp. Meslier er uten tvil banenens beste.
Dette bør Leeds klare å vinne, regner med at Bielsa justerer litt. Vi må få Raphinha igang ..

Come on Leeds.

kjella

  • Gjest
Noen som har tall på hvor mange mål vi har sluppet inn fordi Ayling glipper på markering/duell på dødball ?l Jeg tipper et sted mellom 5-10. Liker han godt - fantastisk på luftgitar og offensivt, men hadde jeg vært manager for motstanderlaget er taktikken ganske klar. Sikt på Ayling og gå i duell. Kanskje er det en feilvurdering av vår manager at han stadig blir satt opp som duellspiller mot motstanderens midtstopper. Vet ikke. Ellers en ganske ok borte omgang egentlig - venter på at Raphinha skal åpenbare seg og drømmer om 20 min for Joffy. Men den siste kommer nok ikke. Får satse på brassen....

Sterland

Bra start, men shaky siste 20 min.
Alioski startet grusomt, og er igjen vårt svakeste ledd på banen... venstre side inkl Harrisson .. uff!
På den andre er Ayling... det høyrebeinet hans’ ... går d an å kjøpe ett nytt?

Vi må opp i ringa’ nå, for Fulham har styrke og fart.. og få med Raphinha i!!!
Merkelig å gi Harrison så pass tyn med det innlegget til Bamford på målet.
Enig, Harrison har vært bra. Langt bedre enn Raphinha i dag. Alioski derimot..

leedslife

Flott avslutning av Bamford. Må være gledelig for Koch og evt ny venstreback at veien inn i det forsvaret ikke er lang. Hva holder vi på med? Er jo fullstendig panikk. Vi gjør jo Fulham gode.

leedslife

Og synd med annulleringen. Fantastisk ball av Roberts og avslutning a Ayling

Cannavaro

Hadde vi hatt noe mer kvalitet i laget vårt så ville vi ledet greit etter denne omgangen.  Det er trist som faen å se hvor elendige vi er på defensiv dødball, og at det ikke er mulig å være mer skjerpet....(ja dog om Ayling blir holdt og hindret der).  Vi hadde bra momentum en periode der og Fulham så ut til å være langt unna.....men mål endrer kamper og Fulham er jo helt på høyden og med flest avslutninger. Nå skal vi liksom takke Meslier (og ja, takk for at han er PÅ idag da) for at vi kun har èn i sekken !!  Her må det grundig skjerpings til og feie over dette Fulham laget av banen.  Igjen er dette en kamp hvor motstanderen skaper resultat på våre premisser. Vi viser vi kan styre og kontrollere, men faller alt for lett ut av det i perioder med personlige feil. Alioski er bare grusom idag, men uansett mener jeg bestemt at denne kampen KAN og SKAL VINNES !!!  Et tap her passer forbanna dårlig, det tenker jeg ikke på.  Få mekket inn 2 mål i 2. omgang så bør dette gå veien.
MFLU - Miracles For Leeds United

Lucas the Kop Cat

Noen som har tall på hvor mange mål vi har sluppet inn fordi Ayling glipper på markering/duell på dødball ?l Jeg tipper et sted mellom 5-10. Liker han godt - fantastisk på luftgitar og offensivt, men hadde jeg vært manager for motstanderlaget er taktikken ganske klar. Sikt på Ayling og gå i duell. Kanskje er det en feilvurdering av vår manager at han stadig blir satt opp som duellspiller mot motstanderens midtstopper. Vet ikke. Ellers en ganske ok borte omgang egentlig - venter på at Raphinha skal åpenbare seg og drømmer om 20 min for Joffy. Men den siste kommer nok ikke. Får satse på brassen....
Sant det, nesten så han er bedre der når han har spilt stopper. Blir alltid "hengende etter" i duellen.

GaryMac

Ayling ble vel holdt? VAR??

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ser absolutt sånn ut, men det er vel egentlig ikke noe verre enn det som skjer begge veier på alle cornere.
En fysisk overlegen Fulhamspiller holder/dytter Ayling i skuldra mens han setter ballen i mål....
Så det på nytt nå. Kunne godt blåst uten at det hadde vært noe å si på det.

leedslife

Vant 5 dueller i vår boks, men fantastisk redning av Meslier. På hvilket nivå kan man opptre med så lite mot og vilje.

J-R

Må opp flere hakk, ellers taper vi dette!
MOT og lykke til...

Kato

Gelhardt kommer inn og avgjør.
 

GaryMac

Mitrovic inn for Fulham.

leedslife

Mitrovic inn

Barba

Mitrovic ja, han pleier vi å ha veldig god kontroll på. Huff og huff.
Barba - MOT

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Mitrovic inn for Fulham.
Blir enda viktigere å ikke gi bort cornere.

auren

Gelhardt kommer inn og avgjør.

 ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.