Er redd vi tar en Sheffield United. Etter en glimrende debut-sesong med 9. plass, ligger laget nå helt sist med 14 poeng. En skandale, egentlig. Så, mine ambisjoner for sesongen 21/22 er de samme som for denne: beholde plassen. Topp 15 er mer enn godt nok. Hvem som blir med videre får Orta, Rad og Bielsa bestemme. Håper at Bielsa fortsetter.
Får vel sitere meg selv, da. Denne sesongen har forløpt 100% som forventet. Var ikke en av dem som trodde at laget skulle ta steget opp i Europa. 9.plassen fra i fjor var, som jeg fryktet, et lucky strike. Neste sesong spiller mot Birmingham, M'boro, WBA og Millwall. Det er bare å stålsette seg. Slipper i alle fall Derby, som har rykket ned til L1.
Du skal ha det. Mye likheter og. Skade på særs viktige spillere (grunnstammen i det Sheff U laget). Klarer ikke vippe nok nøkkelkamper i sin favør. Ingen spiss(er) som jevnt over gir det lille ekstra.
Generelt lufta ut av ballongen på et prosjekt som vel startet i League one med Wilder og Alan Knill (om jeg husker rett). Midt på tabellen CC for vår del.
Ifht tabellplassering sesongen igjennom så var de vel tidlig ganske akterutseilt. Vi har jo stort sett holdt skuta over vann i majoriteten av sesongen så odden for at vi holder oss har vel jevnt over vært litt bedre.
Havnet akkurat utenfor PO Wilder med Boro, men.. apropo. Kan vi ende opp med at Paul Heckingbottom trener Sheffield Utd i PL neste år og Leeds spiller CC?
Et steg nærmere det svaret er vi etter helgen som kommer.
Hadde noen sagt det til meg etter Dallas senket City i fjor så hadde jeg ledd på meg brokk.. Men her er vi kanskje.