Skrevet av Emne: Kamp vs Liverpool mandag 19.04.21 kl 21:00 @ Elland Road-TV2 Sport Premium  (Lest 12761 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Tipper følgende startellever:

Meslier - Ayling, Llorente, Struijk, Alioski - Phillips - Costa, Roberts, Dallas, Harrison - Bamford

Tyder på at Raphinha er ute. Ender nok med tap og tipper 1-3. Bamford putter endelig igjen.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

NT

https://www.facebook.com/watch/?v=743371779656083
Forshaw sjekker inn, Pablo også, men ingen Raphinia

Bromancer

Bekreftet: Ingen Raphinha

GeirO

Hernandez blir matchvinner i 1-0-seieren. For en revansj!!

palle

Jaja, vi får nyte muligheten til å møte Liverpool så lenge det varer da  :o
...ooo, vi vandrar saman...

Cannavaro

Det er lett å tenke seg at det blir en del mål ikveld, vi kjører på med samme offensive innstilling, og det digger jeg.  Innbiller meg at vi kan ro i land en uavgjort, 1-1 eller 2-2.  Det hadde vært sinnsykt deilig å vunnet her, med Super League som bakteppe, og klubben vår som en klar forkjemper av "fotball for fansen og folket" som også Bielsa forfekter.  Ikveld kan fotballen seire - med Leeds seier......hmmm klinger godt i mine ører.  Om alt klaffer for oss så kan vi også overraske her (som mot City), men det er kanskje for mye å forlange i to kamper på rad ??   Jeg er ihvertfall optimist, og ser Liverpool må også rokkere på laget sitt, med bl.a Salah på benken.  Kan vi slå Liverpool igjen i PL så er det idag.   Håper på knallgod innsats av gutta og at vi spiller som vi pleier, kjenner jeg er litt usikker på stopperparet vårt ikveld Lliorente og Struik, men håper de finner rytmen og tonen seg imellom. Vil ha Lliorente som "sjef" der og som viser seg frem.  GRAB THE MOMENT BOYS !!
MFLU - Miracles For Leeds United

NT

Hernandez blir matchvinner i 1-0-seieren. For en revansj!!
Det ville vært sesongens høydepunkt!!

GeirO

Har aldri skjønt hvorfor Bamford og mange andre ikke har lært offsideregelen....(ref. frisparket)
MOT

Forever Whites

Meslier ikke helt trygg i dag...
Medlem 94237

Lucas the Kop Cat

Meslier ikke helt trygg i dag...
Måtte nå nesten gå ut der når Mane kom alene gjennom.

GeirO

Synes vi spiller svakt, stort sett over hele linja. Skuffende.
MOT

Kato

Spiller med 10 mann. Få Roberts av den banen.

Superfan

Fortsatt en gåte for meg at Roberts og Costa starter. Veldig svak omgang av begge.

Lucas the Kop Cat

Spiller med 10 mann. Få Roberts av den banen.
Holder vel med 10 mann for oss.

auren

Pause. 0-1. Lpool best første 15-20, men så jevnet det seg ut. Dessverre får de et mål litt ut av Intet. Var sikker på at det var offside. Meslier for heit på grøten og 0-1. Synd Bambi ikke setter 1-0 alene mot keeper noen minutter tidligere. Blir vanskelig nå i andre omgang. Vi har skapt lite offansivt, men alt i alt ikke så gæren omgang. Roberts faller gjennom i dag synes jeg. Phillips sjef på midten! Holde tett utover i andre omgang, så kan vi kanskje få noe med oss.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

med i kampen men sliter på allioski/harrison sin side. men skaper ikke de store tingene offensivt. hadde gjerne tatt hernandez for roberts i 2 omgang
Forever Leeds United!!!!!!!!

Hallgeir *

Skal Alioski ligge foran Liverpool-spilleren når langpasningen kommer, må han jo være sikker på å nå den.

Nå blir han jo fraløpt så lett som ingen ting. Feilplassert, dessverre.
Super Leeds since 1968

Bye

Synd at vi ikke er bedre i kveld; Liverpool har ikke overbevist.
Trønder i Bergen!

Forever Whites

Vi spiller vel med kun en ny spiller Llorente i forhold til fjorårssesongen.  Og i tillegg to av de beste i fjor på benken.
Medlem 94237

Eriksen55

Spiller uten både vinger og 10'er - Utrolig at ingen har blitt byttet ut!


Sleivind

Vi mangler det siste lille ekstra i kveld. Touchen, innlegget og den siste pasningen sitter rett og slett ikke.

GeirO

Har aldri skjønt hvorfor Bamford og mange andre ikke har lært offsideregelen....(ref. frisparket)
Er så lei...igjen og igjen...
MOT

ar9

Poveda pls legg inn på første mulighet.
En gang innimellom ihvertfall.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bye

Arrgh vi har vært så nærme, vi mangler litt på presisjonen her..GAAAH!!!
Trønder i Bergen!

Sleivind

God keeper på Liverpool? Tja, jeg hadde reddet avslutningene Leeds kommer med jeg og. Skyter jo keeperen god.

GaryMac

Kan det BLI større sjanse enn den Roberts fikk der?

Eriksen55

La Pablo eller Gelhardt få siste 10 for Roberts nå... 1 tinghar han gjort bra i dag. Den var riktignok verdensklasse. Men utrolig svak ellers!

Eriksen55

Ihvertfall 67 minutter for sent.. kom igjen nå Pablo!!

GaryMac

Jadaaaaa. Llorente

Bye

JADDA LLORENTE!!!

Og det er sabla fortjent!!
Trønder i Bergen!