Skrevet av Emne: Kamp: Leeds v. Crewe A. Carabao Cup R2 - 24.08.21 kl 20:45@ E.R. - LUTV - audio  (Lest 10640 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

DOFFER

Mål! Leeds United 1, Crewe Alexandra 0. Kalvin Phillips (Leeds United) skudd med høyrebenet omtrent fra straffemerket lavt i høyre hjørne. På pasning fra Jack Harrison med en crossball etter et hjørnespark.
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

TK20

Viktig å vinne her! Seier mot Burnley i helgen og plutselig har vi 3 på rappen uten tap! Viktig confidence-boost for mange, deriblant Firpo, Shack, Roberts og Forshaw.

Hallgeir *

Harrison  8)
Super Leeds since 1968

NT

Linken i forrige post funker fint. Bamford setter opp Harrisson, nydelig 2-0. Flott kontra

DOFFER

Mål! Leeds United 2, Crewe Alexandra 0. Jack Harrison (Leeds United) skudd med venstrebenet omtrent fra straffemerket etter en rask kontring.
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

testo

2-0 Harrisson


Sent from my iPhone using Tapatalk
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

asLeeds

DALHEIM WHITES

HåvardK

Nydelig.
Klar beskjed til Summerville: Ja, Costa er elendig, men MYE bedre enn deg. Helt uforståelig.

palle

Nydelig av Bamford! Harrison igjen!
...ooo, vi vandrar saman...

raggen

2-0 og da skal Bielsa ta av costa og gi summerville få de siste minuttene men NEIDA. hadde jeg vært reserve på Leeds så hadde jeg ikke vært der lenge!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

testo

3-0


Sent from my iPhone using Tapatalk
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

TK20

3-0 Harrison. Virka som Bamford gjorde en solid jobb. Roberts assist(?)

NT

Nydelig set up av Bambi. Han er på hugget.

Hallgeir *

Flott at Harrison dreper kampen, men Roberts burde satt den.

Hadde vært bra for selvtilliten.
Super Leeds since 1968

leedslife

Ikke verst! da er det bare å vente i spenning på hvem vi møter i neste.

Eriksen55

Link.www.leedsvip.streamamg.com
Passord watchleeds123!

Gull! Takker  8)

Leeds vip har altså en stream dem kan se kamper på.. ???
« Siste redigering: August 24, 2021, 22:54:49 av Eriksen55 »

palle

Så ikke ut til å ha vært en ufortjent seier ut fra høydepunktene etter kampen.

Llorente med et par utrolige langpasninger i førsteomgangen. Godt å se!
...ooo, vi vandrar saman...

raggen

Flott at vi dreper kampen til slutt men synd vi er avhengig av bambi så mye som vi er. Rodrigo får sjansen som spiss men klarer ikke score. Shack får tillit men virker som en grå mus,jobber godt men tar sjelden de store sjansene fremover. Roberts prøver og prøver og har fotball i kroppen men det stopper liksom opp men noe er der. Costa er mye omtalt så der gidder jeg ikke si noe men alt i alt en sterk 11 der "reservene" ikke preger kampen. Holdt på og glemme 4shaw som holdt lengre enn jeg trodde og kan bli en ny signering om han holder seg skadefri men satt heller ikke det store preget på kampen men gikk inn i dueller som gamle 4shaw pleier
Forever Leeds United!!!!!!!!

ar9

Så bare siste 10.
Men det var 2 flotte kontringer som startet med flotte langpasninger fra Klich og Ayling.
Flott forarbeide av Bamford på begge måla.
Den siste misset Roberts på og da stod Harrison klar igjen.
Bra trøkk på stadion og flott applaus til Luke Murphy når han ble byttet ut.
Bielsa hadde en lang passiar med Crewe trener’n etter kampen og til slutt slo han ut med armene.
Hadde vært artig å få greie på hva de var så uenige om der. Klimakrisen kanskje?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Eriksen55

3-0 Harrison. Virka som Bamford gjorde en solid jobb. Roberts assist(?)

Nei. Roberts viste hvor målfarlig han er og bommet på en stor sjanse et mega forarbeid av Bamfotd. Harrison plukket opp returen.

Eriksen55

2-0 og da skal Bielsa ta av costa og gi summerville få de siste minuttene men NEIDA. hadde jeg vært reserve på Leeds så hadde jeg ikke vært der lenge!!

Han hadde gjort alle byttene på 0-0....

NT

34000 på ER og 114 her på forumet på en tirsdag kveld, febrilsk letende etter linker og trykke refresh,,, Llotiente og Forshaw på banen, og Bambi lettere på fot,  tror vi er på gang igjen. Vi tar Burnley nå !!

GaryMac

2-0 og da skal Bielsa ta av costa og gi summerville få de siste minuttene men NEIDA. hadde jeg vært reserve på Leeds så hadde jeg ikke vært der lenge!!

Han hadde gjort alle byttene på 0-0....
Tror nok det var mer eller mindre bestemt på forhånd i dag hvilke tre bytter som skulle gjøres. Hverken Llorente eller Forshaw skulle ha 90 minutter,  og sannsynligvis heller ikke Rodrigo. Når det da sto 0-0 fram til siste byttet skulle gjøres ble det dessverre slik det ble for Summerville....

auren

En enkel 3-0 seier som predikert

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

2-0 og da skal Bielsa ta av costa og gi summerville få de siste minuttene men NEIDA. hadde jeg vært reserve på Leeds så hadde jeg ikke vært der lenge!!

Han hadde gjort alle byttene på 0-0....
Tror nok det var mer eller mindre bestemt på forhånd i dag hvilke tre bytter som skulle gjøres. Hverken Llorente eller Forshaw skulle ha 90 minutter,  og sannsynligvis heller ikke Rodrigo. Når det da sto 0-0 fram til siste byttet skulle gjøres ble det dessverre slik det ble for Summerville....

Jeg både tror, håper og forventer at planen var å gi Summerville noen minutter i dag. Hadde vi ledet hadde nok Costa/Harrison og Summerville byttet, men på 0-0 skjønner jeg at Bamford kom inn. Llorente og Forshaw byttet var nok planlagt.
U23 hadde trengt Summerville i går, så tviler på at planen var 45 min i går og 0 min i dag.

Godt å høre at Forshaw var frisk, jobbet hardt og var trygg med ball. Hadde visstnok plenty igjen på tanken når han ble tatt av i det 60'ene minutt. Positivt!


Av de 25 min jeg fikk se av kampen så kan ikke Costa ha spilt seg nærmere en startplass. Med forbehold om at han var sinnsyk god de 65 jeg ikke fikk se, men registrerte at kommentatorene på radioen også etterlyste Summerville og mente at Costa var litt slurvete og burde gjort det bedre.

Langpasningene til Llorente ❤👌

Hallgeir *

Ayling hadde jo også en utsøkt langpasning til Bamford på 3-0, eller var det på mål nr. 2?
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Phillips med kapteinsbåndet på armen så veldig riktig og naturlig ut.

Reaney

Phillips valgt til kaptein av spillergruppa (Bielsa)

Hallgi

5 minutter med highlights er ute på LUTV no, og Leeds hadde som forventa alle farligheter mot League 1-motstand. Tydelig at Bielsa vil avansere i cupen, var nesten toppa lag til slutt, og fine detaljer fra Bamford foran de to siste målene
ALAW (& I am the pirate amongst us)

SupALeedS

Jeg er fan av
Bielsa , men at han ikke lar dem som banker på døra til førstelags spill i en cup kamp mot en svak motstander er for meg helt jævlig å tenke på. Når skal de da få førstelagsspill? Blir for defensivt for min smak. Greit vi har lovende spillere men hva hjelper det når dem skjeldent eller aldri slipper til.