Skrevet av Emne: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00  (Lest 10369 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

asbfjell

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #150 på: Oktober 23, 2021, 18:14:54 »
To geniale bytter av Bielsa.

Gelhardt og Summerville.  :)

Dette må være ironi.

Gelhardt skulle ha vært i startoppstillingen, men Bielsa valgte å starte med James på topp.

Når Bielsa omsider innså at James ikke fungerte i frontrollen, valgte han å sette innpå Tyler Roberts. Det er til å grine av.

I dag klarte vi å sikre oss ett poeng til tross for Marcelo Bielsa.

HåvardK

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #151 på: Oktober 23, 2021, 18:17:37 »
Herre gud så deilig. Har ikke ord for å beskrive alt som falt på plass i løpet av andre - og det til tross for at frelseren vår måtte ut. Tar en ting om gangen: Det Joffy (er det det han kalles?) gjør i forkant av straffen har vi faktisk ikke hatt siden Yeboah og Jimmy. Fakta. Helt vanvittig.

Og så kan en jo sette Gelhardt opp mot Roberts. Og Summerville mot Jack og James.

Et par ting til: ROdrigo i andre var jo et fyrverkeri. For en innsats! Og teknikk! Og styrke! Og kondis!
Og Dallas, da. Litt usynlig i første, men sitt gamle jeg i andre.
Og laginnsatsen. Og publikum. Så ekstremt deilig.

Eriksen55

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #152 på: Oktober 23, 2021, 18:18:45 »
Gelhardt har vært god

Hva prøvde du på her?

leedslife

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #153 på: Oktober 23, 2021, 18:21:52 »
Herre gud så deilig. Har ikke ord for å beskrive alt som falt på plass i løpet av andre - og det til tross for at frelseren vår måtte ut. Tar en ting om gangen: Det Joffy (er det det han kalles?) gjør i forkant av straffen har vi faktisk ikke hatt siden Yeboah og Jimmy. Fakta. Helt vanvittig.

Og så kan en jo sette Gelhardt opp mot Roberts. Og Summerville mot Jack og James.

Et par ting til: ROdrigo i andre var jo et fyrverkeri. For en innsats! Og teknikk! Og styrke! Og kondis!
Og Dallas, da. Litt usynlig i første, men sitt gamle jeg i andre.
Og laginnsatsen. Og publikum. Så ekstremt deilig.
Helt enorm Rodrigo. Dem som responderte best på taktskifte fra fansen.
Bare å ta av seg hatten for begge. Det er slike øyeblikk som gjør at dette kan snu.
Også gledelig at Gelhart er et ferdig produkt. Selv om Summerville og var god tror jeg det vil ta litt lengre tid med han.
Får håpe Ralph er raskt på beina og at Kalvin er med fra neste.

Sterland

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #154 på: Oktober 23, 2021, 18:27:07 »
Herlig med poeng, håper vi klare å bygge på denne opplevelsen :) Moro med Gelhardt, han viste virkelig at han kan bidra i PL. Både han og Summerville virket litt junior de første minuttene etter å kommet innpå, men hevet seg virkelig. Det skjer noe rundt Gelhardt, og han har en fantastisk evne til å få med seg ballen i trange situasjoner innenfor 16 meteren. Burde riktignok scoret. Det var en sitter! Roberts derimot… ufattelig at han har slik enorm tillit hos Bielsa. Herlig å se Rodrigo endelig gjøre en god match, synes virkelig han stod frem i dag. Måtte det fortsette.. Må gi skryt til Cooper og Llorente i dag. Begge var meget bra, og de farlige Wolvesspillerne ble fullstendig nøytralisert. Harrison og Klich blir jeg ikke klok på. Fullstendig ute av form og hadde hatt godt av en opphold på benken. Gledelig å se Dallas heve seg litt. Dette var et langt steg fremover fra den begredelige Southamptonkampen. Nå er det bare å be til høyere makter at Raphinha ikke er alvorlig skadet, det så ikke bra ut.. Han er enormt viktig for oss.

Hallgeir *

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #155 på: Oktober 23, 2021, 18:29:48 »
To geniale bytter av Bielsa.

Gelhardt og Summerville.  :)

Dette må være ironi.

Gelhardt skulle ha vært i startoppstillingen, men Bielsa valgte å starte med James på topp.

Når Bielsa omsider innså at James ikke fungerte i frontrollen, valgte han å sette innpå Tyler Roberts. Det er til å grine av.

I dag klarte vi å sikre oss ett poeng til tross for Marcelo Bielsa.

Harry Hole, du avslørte meg.  8)
Super Leeds since 1968

GeirO

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #156 på: Oktober 23, 2021, 18:35:39 »
Hadde jo vært morsomt og prøvd Summerville-Gelhardt-Raphinha som angrepsrekke en gang.
Kreativ rekke....
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #157 på: Oktober 23, 2021, 18:38:25 »
Bielsa ærlig igjen:

Who took responsibility today?
I don't think there were players who didn't take responsibility. Llorente, Cooper, Pascal were very present. Youngsters big contribution. Dallas in the second half unbalanced. Rodrigo changed the course of the game in the final 30. He took responsibility of the penalty. General lines none didn't take it. The first half of Cooper is very significant.

...og legg merke til hvem han nevner (og ikke nevner) her:

We know how important Raphinha is to this team. How impressed were you with the character shown by the team to react to that blow and come back at the end?
I think as the game wore on our insistence started to fatigue or waste their defence. And as the second half advanced, we started to generate presences with Dallas and James and Shackleton, Summerville and Gelhardt and Rodrigo. We could worry the opponent. As such I thought that result was insufficient as I thought we could've scored more than one
goal.

Ærlig II:
What did you make of Daniel James and Pascal Struijk in their unfamiliar roles?
I liked Pascal today. He gave a lot of presence to the midfield and consistency and I liked James more in his natural position of left-winger compared to the role I assigned to him in the first half.


Gelhardt debut
In the intial minutes of the 30 he played he had very few contacts with the ball, but in the final 15 he got the penalty and had options to score one or two goals. I have the impression he, alongside Rodrigo, had enough chances to win the game.


Alt her
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/marcelo-bielsa-press-conference-live-21950882
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #158 på: Oktober 23, 2021, 18:39:11 »
Begynner vi ikke å ta poeng før vi begynner å møte topplaga igjen, er vi i deep deep shit.
Kan se ut som vi har en utfordrende 16-dagersperiode i desember, der vi møter Chelsea, Manch. City og Liverpool på bortebane. Kan vel knapt bli verre.....

HåvardK

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #159 på: Oktober 23, 2021, 18:41:17 »
Herlig med poeng, håper vi klare å bygge på denne opplevelsen :) Moro med Gelhardt, han viste virkelig at han kan bidra i PL. Både han og Summerville virket litt junior de første minuttene etter å kommet innpå, men hevet seg virkelig. Det skjer noe rundt Gelhardt, og han har en fantastisk evne til å få med seg ballen i trange situasjoner innenfor 16 meteren. Burde riktignok scoret. Det var en sitter! Roberts derimot… ufattelig at han har slik enorm tillit hos Bielsa. Herlig å se Rodrigo endelig gjøre en god match, synes virkelig han stod frem i dag. Måtte det fortsette.. Må gi skryt til Cooper og Llorente i dag. Begge var meget bra, og de farlige Wolvesspillerne ble fullstendig nøytralisert. Harrison og Klich blir jeg ikke klok på. Fullstendig ute av form og hadde hatt godt av en opphold på benken. Gledelig å se Dallas heve seg litt. Dette var et langt steg fremover fra den begredelige Southamptonkampen. Nå er det bare å be til høyere makter at Raphinha ikke er alvorlig skadet, det så ikke bra ut.. Han er enormt viktig for oss.
Glemte Cooper i mitt euforiske innlegg. Banens beste i første, fikk mer konkurranse i andre. Men dønn solid, og pisket frem medspillerne. Til og med flegmatiske Struijk var on fire, særlig i første del av andre omgang. Fikk faktisk trua på at han kan løse rollen - men da må tenninga være på plass.
Steike ta, dette var sinnsykt deilig. Tar faktisk en tur på byen som resultat av denne opplevelsen. På impuls. Det er det noen år siden skjedde.

HåvardK

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #160 på: Oktober 23, 2021, 18:43:34 »
Begynner vi ikke å ta poeng før vi begynner å møte topplaga igjen, er vi i deep deep shit.
Kan se ut som vi har en utfordrende 16-dagersperiode i desember, der vi møter Chelsea, Manch. City og Liverpool på bortebane. Kan vel knapt bli verre.....
Nå begynner hjemmebrygget å virke her, men slik vi fremsto i andre omgang i dag, kan vi skape trøbbel for hvem som helst. I hvert fall med nøkkelspillerne på plass.

TK20

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #161 på: Oktober 23, 2021, 18:44:48 »
Begynner vi ikke å ta poeng før vi begynner å møte topplaga igjen, er vi i deep deep shit.
Kan se ut som vi har en utfordrende 16-dagersperiode i desember, der vi møter Chelsea, Manch. City og Liverpool på bortebane. Kan vel knapt bli verre.....

Det sa vi i fjor også :D

TK20

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #162 på: Oktober 23, 2021, 18:46:56 »
Gelhardt har vært god

Hva prøvde du på her?

Jeg ville påpeke Gelhardts (til da) svake innhopp i en (til da) frustrerende kamp. Brukte ironi som humoristisk virkemiddel.

GeirO

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #163 på: Oktober 23, 2021, 18:48:04 »
Spent på om flere ungdommer enn Gelhardt og Summerville får sjansen på tirsdag...tipper ja!
MOT

Reaney

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #164 på: Oktober 23, 2021, 18:50:02 »
Måtte dette bli starten på en sen poeng høst.

Eriksen55

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #165 på: Oktober 23, 2021, 18:51:02 »
Gelhardt har vært god

Hva prøvde du på her?

Jeg ville påpeke Gelhardts (til da) svake innhopp i en (til da) frustrerende kamp. Brukte ironi som humoristisk virkemiddel.
Traff dårlig.


TK20

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #166 på: Oktober 23, 2021, 18:55:29 »
Gelhardt har vært god

Hva prøvde du på her?

Jeg ville påpeke Gelhardts (til da) svake innhopp i en (til da) frustrerende kamp. Brukte ironi som humoristisk virkemiddel.
Traff dårlig.

Can't win'em all. Var det du som ville benke Dallas for... *sjekker notatene* ...McCarron?

TK20

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #167 på: Oktober 23, 2021, 18:57:04 »
Stemmer det at november-januar har vært vår svakeste periode i samtlige tre foregående sesonger under Bielsa? Jeg tror vi er på vei inn i en fin stim nå og bryter med den trenden.

Eriksen55

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #168 på: Oktober 23, 2021, 18:59:40 »
Gelhardt har vært god

Hva prøvde du på her?

Jeg ville påpeke Gelhardts (til da) svake innhopp i en (til da) frustrerende kamp. Brukte ironi som humoristisk virkemiddel.
Traff dårlig.

Can't win'em all. Var det du som ville benke Dallas for... *sjekker notatene* ...McCarron?

Nei. Satte Dallas som VB jeg. Men skrev at det kunne vært fristende å se Mcarron i stedet. Dette fordi Dallas har sugd lut i nesten samtlige minutter han har spilt i år!

Men i dag var han bedre. Spesielt i andre omgang var han god.

palle

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #169 på: Oktober 23, 2021, 19:03:39 »
Gelhardt har vært god

Hva prøvde du på her?

Jeg ville påpeke Gelhardts (til da) svake innhopp i en (til da) frustrerende kamp. Brukte ironi som humoristisk virkemiddel.
Traff dårlig.

Eh, nei. På det tidspunktet var det greit å ironisere litt over innhoppet.

Men duverden som han slo tilbake!
...ooo, vi vandrar saman...

Andersen

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #170 på: Oktober 23, 2021, 19:07:40 »
Nå var Leeds tilbake til sitt gamle gamle jeg igjen synes jeg. Wolves hadde vel kun målet å komme med i kampen. Rahpinha var enorm for Leeds før han ble skadet. Håper skaden ikke er langvarig. begynner å bli mange skader på de mest sentrale spillerene nå. Summerville og Gelhardt bør få sjansen fra start mot Norwich . de bidro sterkt til 1 poeng i dag. Regner med at 1 uke til neste kamp får flere av våre skadede tilbake på banen. Iog med at Kalvin Phillips satt på benken i dag regner jeg med at han er klar i neste kamp. Norwich ble nedsablet av Chealsea i dag 7 - 0 til slutt. Dette burde Leeds spille på når lagene møtes. MOT.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #171 på: Oktober 23, 2021, 19:12:00 »
Nå var Leeds tilbake til sitt gamle gamle jeg igjen synes jeg. Wolves hadde vel kun målet å komme med i kampen. Rahpinha var enorm for Leeds før han ble skadet. Håper skaden ikke er langvarig. begynner å bli mange skader på de mest sentrale spillerene nå. Summerville og Gelhardt bør få sjansen fra start mot Norwich . de bidro sterkt til 1 poeng i dag. Regner med at 1 uke til neste kamp får flere av våre skadede tilbake på banen. Iog med at Kalvin Phillips satt på benken i dag regner jeg med at han er klar i neste kamp. Norwich ble nedsablet av Chealsea i dag 7 - 0 til slutt. Dette burde Leeds spille på når lagene møtes. MOT.

Er vel Arsenal på tirsdag :o

Men skjønner hva du mener... serien.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #172 på: Oktober 23, 2021, 19:12:35 »
Gelhardt har vært god

Hva prøvde du på her?

Jeg ville påpeke Gelhardts (til da) svake innhopp i en (til da) frustrerende kamp. Brukte ironi som humoristisk virkemiddel.
Traff dårlig.

Eh, nei. På det tidspunktet var det greit å ironisere litt over innhoppet.

Men duverden som han slo tilbake!

Takk for støtten, men egentlig er det bullshit når supportere snakker ned egne spillere midt i kampen. Jeg kunne ventet til etter kampslutt hvertfall, og spart meg flausen :D

En vakker dag kommer dere alle til å få smake samme medisin når Roberts endelig får ut potensialet sitt. Like før nå.

Eriksen55

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #173 på: Oktober 23, 2021, 19:28:51 »
Gelhardt har vært god

Hva prøvde du på her?

Jeg ville påpeke Gelhardts (til da) svake innhopp i en (til da) frustrerende kamp. Brukte ironi som humoristisk virkemiddel.
Traff dårlig.

Eh, nei. På det tidspunktet var det greit å ironisere litt over innhoppet.

Men duverden som han slo tilbake!

Takk for støtten, men egentlig er det bullshit når supportere snakker ned egne spillere midt i kampen. Jeg kunne ventet til etter kampslutt hvertfall, og spart meg flausen :D

En vakker dag kommer dere alle til å få smake samme medisin når Roberts endelig får ut potensialet sitt. Like før nå.

Haha  :)

Ikke alle. GeirO er den eneste jeg vet om i hele verden som syntes Roberts er god. Utenom Bielsa da  8)

Vi gleder oss over at unggutta fikk en så bra opplevelse. Det kan bli viktig fremover. Gode opplevelser og selvtillit gjør dem bedre. Helt essensielt for den altfor tynne spillerstallen at flere har meldt seg på.

Enig med deg ang å snakke ned spillere under kamp. Jeg gjør det selv. Men føler det er litt mer innafor å være møkklei Roberts og hans bidrag vs Gelhardt sine 44 min. Gelhardt bør også få 2700 min med PL fotball før dommen faller  ;)

Dog Usikker på om jeg klarer å styre meg om Roberts blir satt foran Gelhardt neste kamp.

GeirO

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #174 på: Oktober 23, 2021, 19:34:21 »
Spent på om flere ungdommer enn Gelhardt og Summerville får sjansen på tirsdag...tipper ja!
Kampen går faktisk på Viasat 4, hovedkanalen. Den har kanskje de fleste.

NB! Vil bare legge til at jeg synes unge Gelhardt minner meg om unge Wayne Rooney...

GeirO

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #175 på: Oktober 23, 2021, 19:49:34 »
Gelhardt har vært god

Hva prøvde du på her?

Jeg ville påpeke Gelhardts (til da) svake innhopp i en (til da) frustrerende kamp. Brukte ironi som humoristisk virkemiddel.
Traff dårlig.

Eh, nei. På det tidspunktet var det greit å ironisere litt over innhoppet.

Men duverden som han slo tilbake!

Takk for støtten, men egentlig er det bullshit når supportere snakker ned egne spillere midt i kampen. Jeg kunne ventet til etter kampslutt hvertfall, og spart meg flausen :D

En vakker dag kommer dere alle til å få smake samme medisin når Roberts endelig får ut potensialet sitt. Like før nå.

Haha  :)

Ikke alle. GeirO er den eneste jeg vet om i hele verden som syntes Roberts er god. Utenom Bielsa da  8)

Vi gleder oss over at unggutta fikk en så bra opplevelse. Det kan bli viktig fremover. Gode opplevelser og selvtillit gjør dem bedre. Helt essensielt for den altfor tynne spillerstallen at flere har meldt seg på.

Enig med deg ang å snakke ned spillere under kamp. Jeg gjør det selv. Men føler det er litt mer innafor å være møkklei Roberts og hans bidrag vs Gelhardt sine 44 min. Gelhardt bør også få 2700 min med PL fotball før dommen faller  ;)

Dog Usikker på om jeg klarer å styre meg om Roberts blir satt foran Gelhardt neste kamp.
Takker😁 Er vel ingen tvil om at Roberts er god. Spiller i PL og på Wales. Men i dag var Gelhardt bedre (tusen ganger bedre)😉 Vi håper vel alle at det løsner for Roberts, men tipper at Gelhardts gjennombrudd i dag fører til mer benking av Roberts. Og det er greit.

HåvardK

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #176 på: Oktober 23, 2021, 19:53:37 »
Gelhardt har vært god

Hva prøvde du på her?

Jeg ville påpeke Gelhardts (til da) svake innhopp i en (til da) frustrerende kamp. Brukte ironi som humoristisk virkemiddel.
Traff dårlig.

Eh, nei. På det tidspunktet var det greit å ironisere litt over innhoppet.

Men duverden som han slo tilbake!
Uenig, palle. Joffy involverte seg med en gang. Lyktes ikke med alt, men du verden så synlig han var, og sørget for at ulvene hadde sin fulle hyre med å.passe på.ham. Og da ble det rom for andre.

ingve1960

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #177 på: Oktober 23, 2021, 19:54:23 »
Typisk eksempel på sort hvit gjengen. Får et poeng straffe overtid og alle har vert gode.uten den straffegoal, alle ræva.

Synes vi gjør en bra kamp i dag og skulle hatt  3 poeng..

auren

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #178 på: Oktober 23, 2021, 19:59:21 »
Merkelig positiv stemning på forumet etter 70 mediokre minutter og 1 poeng mot Wolves. Når man også tar med at Raphinha går ut med en småstygg skade som kan holde ham ute i en god del uker, så var det isolert sett en nokså sort kveld.

Men jeg er også positiv etter kampen. Det var noe med de siste 20 minuttene som gir oss håp om at energien i laget kan være tilbake. Og når unggutta leverer som de gjør, så kan kanskje det være vippepunktet, som 1-1 borte mot Brentford var i opprykkssesongen. Det er lov å håpe

Tipper Joffy og Summy spiller fra start på tirsdag. Håper de gjør det samme neste helg også, men så spørs det om Bielsa «tør» da. Det gjør han vel neppe kjenner vi ham rett...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kjella

  • Gjest
Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #179 på: Oktober 23, 2021, 20:24:05 »
Tja, jeg har akseptert at dette året i utgangspunktet blir en kamp for å overleve.

Og da er dette et ekstremt viktig poeng i min lille verden....

Faktisk så viktig at jeg må ta et glass rødt.....

Neste sommer blir det om å gjøre å overbevise Philips og Raphina om at det er riktig å bli her og at vi er en klubb med ambisjoner med 3 klasse signeringer.......derfor er jeg positiv i kveld.
« Siste redigering: Oktober 23, 2021, 20:27:02 av kjella »