Skrevet av Emne: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00  (Lest 11323 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #120 på: Desember 11, 2021, 17:45:34 »
Herlig av Firpo og Roberts i forkant. Firpo vist hva han kan i dag. Positivt!

Roberts er i god stim om dagen også.

Lucas the Kop Cat

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #121 på: Desember 11, 2021, 17:46:58 »
Uansett resultat kan vi være stolt av denne kampen.

GeirO

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #122 på: Desember 11, 2021, 17:48:44 »
Uansett resultat kan vi være stolt av denne kampen.
Også hvis vi vinner?
MOT

Eriksen55

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #123 på: Desember 11, 2021, 17:50:52 »
Heldig med innhoppet i dag Klich...

palle

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #124 på: Desember 11, 2021, 17:50:59 »
Andre hodemist fra vår side i denne kampen...
...ooo, vi vandrar saman...

J-R

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #125 på: Desember 11, 2021, 17:51:14 »
Småguttefeil hele jævla veien!
Over og ut

auren

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #126 på: Desember 11, 2021, 17:52:16 »
Kjipt. Men uansett en meget bra kamp.

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #127 på: Desember 11, 2021, 17:53:11 »
Rett og slett forferdelig surt. Vil faktisk si det er ufortjent! Det hadde jeg ikke trodd før kampen!

Kato

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #128 på: Desember 11, 2021, 17:53:15 »
Null igjen for dette. Helt latterlig. Kaster 3 mål etter dem.
 

Gordon McUseless

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #129 på: Desember 11, 2021, 17:53:45 »
Vil aldri se Klich i Leeds drakt igjen. Fy faen så jævlig.

Superfan

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #130 på: Desember 11, 2021, 17:54:12 »
Bra kamp av oss mot et av de største møkkalaga i PL.

NT

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #131 på: Desember 11, 2021, 17:55:06 »
Må kunne forvente en viss grad av kynisme på dette nivå.

Reaney

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #132 på: Desember 11, 2021, 17:55:41 »
Vi er Leeds United og får dessverre ikke gjort noe med det.

palle

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #133 på: Desember 11, 2021, 17:57:48 »
Vi spiller jevnt med et av de 10 beste klubblagene i verden. Så forjævlig at et par kritiske involveringer ødelegger så mye.

På tirsdag er det City, som vi bør slå lett så lenge vi har Dallas med  ;)

Marching on together!!!
...ooo, vi vandrar saman...

GeirO

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #134 på: Desember 11, 2021, 17:58:59 »
Ble fem gule på oss. Noen nye suspensjoner da?
MOT

flynn

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #135 på: Desember 11, 2021, 18:00:49 »
Stolt,- men forbannet. Greit at det er klønete av Klich, men det er da årets billigste straffe?

flynn

stian

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #136 på: Desember 11, 2021, 18:02:20 »
Denne kampen er et sjumilssteg i riktig retning! I perioder er det et fantastisk defensivt kollektiv, og offensivt er det mye bedre bevegelse og trøkk.

Det er elendig å lage straffe av Klich på tampen. Han har Rüdiger feilvendt og skal bare holde seg helt oppi ryggen på ham og ev. lede ham ut av 16-meteren hvis han tar ned ballen. Det er sånne ting en spiller ute av form roter seg opp i. Dritsurt, men det tar ikke så mye bort fra den spillemessige prestasjonen. Hvis dette blir snittnivået kan vi plukke poeng mot hvem som helst.


palle

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #137 på: Desember 11, 2021, 18:03:19 »
Denne kampen er et sjumilssteg i riktig retning! I perioder er det et fantastisk defensivt kollektiv, og offensivt er det mye bedre bevegelse og trøkk.

Det er elendig å lage straffe av Klich på tampen. Han har Rüdiger feilvendt og skal bare holde seg helt oppi ryggen på ham og ev. lede ham ut av 16-meteren hvis han tar ned ballen. Det er sånne ting en spiller ute av form roter seg opp i. Dritsurt, men det tar ikke så mye bort fra den spillemessige prestasjonen. Hvis dette blir snittnivået kan vi plukke poeng mot hvem som helst.

Word!
...ooo, vi vandrar saman...

Sterland

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #138 på: Desember 11, 2021, 18:04:01 »
Helvetes VAR, 2 ekstremt billige straffespark. Vi hadde Chelsea på gaffelen med B-lag. De skapte så og si ingenting, bortsett fra han forbanna Rudiger som får filmet seg til 2 straffespark. Trist å bli rævkjørt av VAR.. 0 poeng, men en hederlig innsats. Kampens høydepunkt, selvfølgelig 1. PL goal for Gelhardt. Fantastisk mål, utrolig synd vi blir felt VAR/dommer/Rudiger. Trodde fortsatt fotball var en kontaktsport.

Hallgeir *

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #139 på: Desember 11, 2021, 18:05:03 »
Svært oppløftende og positiv kamp av Leeds. Dessverre blir vi felt av dumme feil. Men laget er til å kjenne igjen fra forrige sesong, også med nesten halve første-elleveren på skadelista. Vi hadde fort tatt alle poengene med fullt lag på Stamford Bridge.

Det er bare å se framover med positivt syn, selv når det ser mørkt ut. Var ikke mye optimistisk før denne kampen selv, men jeg var alt for pessimistisk. Null poeng, ja, men ingen grunn til å grave seg ned.

Super Leeds since 1968

Stut og Fjærkre

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #140 på: Desember 11, 2021, 18:05:50 »
For sint til å skrive noe fornuftig. Vi blir ranet an nok en heslig tysker og Mike Dean. Raphinha er klokkerent på ball. Den siste er så dårlig filmet at det bare er Leeds hateren Dean som ikke ville ha omgjort det.

Vi har ikke lov å slå drottlagene som er finansiert av kriminelle handlinger.
« Siste redigering: Desember 11, 2021, 18:07:59 av Stut og Fjærkre »

Eriksen55

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #141 på: Desember 11, 2021, 18:06:27 »
Kjipt med tap etter en god kamp. Det er for lite kvalitet. Gir bort 3 mål. Men sånn er fotball. Vi får 1 i dag vi også.

Likevel. Tap er lik null poeng.

Straffesitusjonen tok 3 min. Jubel 1 min. Ballen var på tribunen i over 1 minutt og innkast situasjonen tok 1 min Likevel kun 2.10 ekstra lagt til.

Solid gjennomført, minus noen avgjørende feil.

Firpo og Roberts i dytten. Forshaw nok en gang solid. Egentlig mange som bidro i dag.

Harrison svak igjen. Sjanseløst å bruke han i 90 min. Bidrar nada om dagen. Klich masse balltap, for sen i dueller, skyter når han burde spilt og uheldig/klønete på overtid. Han bør nok kanskje erstattes i januar..
« Siste redigering: Desember 11, 2021, 18:11:31 av Eriksen55 »

Sleivind

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #142 på: Desember 11, 2021, 18:06:42 »
Værsågod Chelsea, her har dere tre mål.

Jeg hadde heller tatt ett poeng og en dårlig prestasjon!

Dette var ekstremt surt! Lenge siden jeg har sittet med en så dårlig følelse etter et tap.

Sterland

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #143 på: Desember 11, 2021, 18:07:18 »
Denne kampen er et sjumilssteg i riktig retning! I perioder er det et fantastisk defensivt kollektiv, og offensivt er det mye bedre bevegelse og trøkk.

Det er elendig å lage straffe av Klich på tampen. Han har Rüdiger feilvendt og skal bare holde seg helt oppi ryggen på ham og ev. lede ham ut av 16-meteren hvis han tar ned ballen. Det er sånne ting en spiller ute av form roter seg opp i. Dritsurt, men det tar ikke så mye bort fra den spillemessige prestasjonen. Hvis dette blir snittnivået kan vi plukke poeng mot hvem som helst.
Helt enig, men Rudiger går ned som et søkke ved 1.anledning. Klich er knapt bort i. Ufattelig at dommer dømmer på denne. VAR kontrollerer om det er en klar feil, det er det ikke og vipps sesongens billigste straffe. 

Kato

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #144 på: Desember 11, 2021, 18:08:05 »
For sint til å skrive noe fornuftig. Vi blir ranet an nok en heslig tysker on Mike Dean. Raphinha er klokkerent på ball. Den siste er så dårlig filmet at det bare er Leeds hateren Dean som ikke ville ha omgjort det.

Vi har ikke lov å slå drottlagene som er finansiert av kriminelle handlinger.

Skal ikke si noe om Rudiger, for det kunne blitt stygt. Svært stygt.

NT

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #145 på: Desember 11, 2021, 18:10:05 »
Stolt,- men forbannet. Greit at det er klønete av Klich, men det er da årets billigste straffe?

Enig. Når de nå har sagt at de ikke skal blåse for "soft" situation, så blir denne lett. Faen  irritert nå altså 

flynn
Stolt,- men forbannet. Greit at det er klønete av Klich, men det er da årets billigste straffe?

flynn

Eriksen55

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #146 på: Desember 11, 2021, 18:10:22 »
Helvetes VAR, 2 ekstremt billige straffespark. Vi hadde Chelsea på gaffelen med B-lag. De skapte så og si ingenting, bortsett fra han forbanna Rudiger som får filmet seg til 2 straffespark. Trist å bli rævkjørt av VAR.. 0 poeng, men en hederlig innsats. Kampens høydepunkt, selvfølgelig 1. PL goal for Gelhardt. Fantastisk mål, utrolig synd vi blir felt VAR/dommer/Rudiger. Trodde fortsatt fotball var en kontaktsport.

De to første straffene var klare. Den siste mer tvilsom. Klich gjør det lett for dem å dømme. Helt unødvendig å sparke han i beinet der. Vi kan ikke klage og skylde på dommern i dag. At ikke Roberts fikk gult når han feide ned Werner var utrolig.

Greit med Leedsbriller - Men ikke så tykke!
« Siste redigering: Desember 11, 2021, 18:14:19 av Eriksen55 »

Cannavaro

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #147 på: Desember 11, 2021, 18:11:21 »
LEEDS UNITED tabber seg ut !   Ja, dette bør være overskriften etter dagens kamp....litt for mange hodeløse kyllinger som ikke tenker taktisk, i en svært vanskelig bortekamp.  Jeg er skuffet, men samtidig overrasket !  Skuffet over at vi gir bort tre mål til et hjemmelag som ikke var gode i det hele tatt, men som stikker avgårde med 3 poeng. 

"Hederlig tap" - en klisjè eller uttrykk som er limt fast i frem panna mi fra det norske landslagets kamper på 70- og 80-tallet, det klinger så jævlig surt, vil ikke høre snakk om det.  Vi er tross alt et voksent lag, vi har gjort drittjobben i Chamionship...da behøver vi ikke være så forbanna gavmilde mot de beste i Premier League !!  Forshaw : han var virkelig utpå der for gi seg til kjenne, ga alt i alle dueller, og løper som en duracell kanin...vår beste !   Harrison : makan !  Usynlig kantspilller, får ingenting til å stemme, har egentlig grunn teknikk og fart nok, men er hjelpesløs for tiden, burde ikke spilt i det hele tatt.  Klich : er over toppen i sin karriere, blir for treg i Premier League....er jo da direkte årsak til at det blir tap.  Ellers kan vi være fornøyd med mange av våre spillere, og vi har en for fremtiden : GELHARDT !  Han blir farlig, og han vil komme til å score masse mål i PL i åra fremover, men la gutten få tillit, han har mye i seg....ser at han stinker GÅLL lang vei !

De gode lagene i PL har flaksen med seg, og har scoringer i seg.....de som vil slite i bånn : det motsatte.  Vi har masse evner, men mangler noen kvaliteter.  Når vi har nok kvalitet på plass (og en optimalt innkjørt første ellever) så matcher vi hvem som helst, men vi kan ikke opptre som hodeløse kyllinger.....vi kan ikke skylde på noen.... i historiebøkene vil det alltid stå at vi tapte 3-2 mot Chelsea 11.12.21.....og at Gelhardt fikk sitt første mål i Premier League.  Da er det bare å se frem til tirsdag, borte mot City i flomlyset........
MFLU - Miracles For Leeds United

Reaney

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #148 på: Desember 11, 2021, 18:11:42 »
Det mest irriterende tapet siden åpningskampen i PL aug. 2020 mot Looserpool på bakgrunn av prestasjonen. Som den gang var det en klønete straffe som ødela helt på tampen i dag også. Verdt å merke et at spillerene til disse to møkkaklubbene kan dette gamet (PL) og i dag som den gang søker de straffer i avgjørende faser av kampen. Vi kommer til å se Sterling og co gjøre det samme på tirsdag.
Og i PL (Polariserings-ligaen) troner de 3 mektige (Shity, Looserpool og Shelski) med en poengfangst og målforskjeller som bare øker avstanden til de øvrige. Og hvordan får de 3 poeng i dag. Alle tre med avgjørende straffespark. Tifeldig? Jeg tror ikke det. Kynismen lever i beste velgående.

HåvardK

Sv: KAMP vs Chelsea @Stamford Bridge - lørdag 11/12 kl 16:00
« Svar #149 på: Desember 11, 2021, 18:12:02 »
Kjipt med tap etter en god kamp. Det er for lite kvalitet. Gir bort 3 mål

Likevel. Tap er lik null poeng.

Straffesitusjonen tok 3 min. Jubel 1 min. Ballen var på tribunen i over 1 minutt og innkast situasjonen tok 1 min Likevel kun 2.10 ekstra lagt til.

Solid gjennomført, minus noen avgjørende feil.

Firpo og Roberts i dytten. Forshaw nok en gang solid. Egentlig mange som bidro i dag.

Harrison svak igjen. Sjanseløst å bruke han i 90 min. Bidrar nada om dagen. Klich masse balltap, for sen i dueller, skyter når han burde spilt og uheldig/klønete på overtid. Han bør nok kanskje erstattes i januar..
Vi vet begge at det ikke vil skje. I dag taper vi fordi ansiennitet går foran kvalitet. Harrison og Klich skal spille, uansett hvordan de leverer. Jeg er rimelig forbanna nå. Hva om Joffy hadde fått en omgang, og James blitt flyttet ut på kant for Harrison? Og Klich... vet ikke hva jeg skal si.
Ellers ser jeg at Firpo får det glatte lag her inne. Totalt uforståelig for meg. Kanonbra i andre, til tross for at han må linke opp med Harrison.