Tap som i går er av de jeg tar tyngst.
Vi spilte i perioder bra, men i sum ble det som flere har nevnt en "første-målet-vinner"-kamp.
Og ja, hvorfor i huleste ble det ikke VAR-sjekket (mulig det ble det men det kom aldri på skjermen), ballen endret retning, det viser jo en av reprisene, og det LUKTET offside på to Toons...
Så keepertabben jeg gav Meslier var kanskje ingen keepertabbe, men han virket rystet etterpå selv..
Roberts er tema igjen, vel, man kan ikke gi ham skylden for spillet de 70 minuttene han ikke spilte i alle fall. Og det var flust med Leedsspillere som mistet ballen og gav kontring imot både før og etter at Roberts gjorde det.
Han er Leedsspiller og hver gang han spiller håper jeg han gjør det bra - men jeg er nok like frustrert over alle sjansene til spill han får som de fleste andre.
Jeg merker meg at Forshaw i LUTV-studio roser James for presspillet hans:
Adam Forshaw, commentating for LUTV, put it this way: "Daniel James does so much good work off the ball. The intelligence of his runs to stop them playing is really good."
Men en spiss skal jo helst være målfarlig - der har James en laaaaang vei å gå i den posisjonen i alle fall.

Og 'hovedskylden' for tapet må nok Bielsa ta. Vi virkelig mistet det det siste kvarteret. Det så ut som vi var ute på storhavet uten å kunne svømme...
Men jeg betrakter dette som et arbedisuhell. Frustrasjonen til Klich ved byttet er nok ganske representativt for hva alle spillerne følte etter kamp. Synd det er så lenge til neste kamp. På den annen side er flere tilbake innen da. Nevnte Forshaw i studio lovde jo at han skulle være klar.
Men dette var (igjen) muligheten som glapp.
Reaney her inne har rett i at vi har en ehhh tendens til å glippe i slike situasjoner.