Skrevet av Emne: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP  (Lest 10035 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Forever Whites

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #180 på: Februar 12, 2022, 17:55:10 »
Må få tilbake Bamford og Phillips.  Og gjerne Cooper også.  Viktig å få tatt tilstrekkelige poeng frem mot sesongslutt slik at plassen i PL berges.  Så tror jeg det vii skje en del i sommervinduet både når det gjelder eierskap og nye spillere.  Kan også skje noe på trenersiden da.
Medlem 94237

karaba

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #181 på: Februar 12, 2022, 17:56:23 »
Watford taper, satser på Man City tar Norwich også


Sent from my iPhone using Tapatalk

leedslife

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #182 på: Februar 12, 2022, 17:58:57 »
Ja hva skal man gjøre etter dette. Sentrallinja uber soft. Vår viktigste spiller skadet.
Målene vi slipper inn. Piss elendig. Kjører andre omgang med arbeidsmaur. Null kreativitet. Null ledere utpå der. Fullstendig panikk. Rodrigo ok i første. Resterende helt ræva. Benk og. Utrolig svakt taktisk. Dette Klich alene opplegget må skrotes.
Eneste håp er Kalvin og Cooper tilbake. Rodrigo kan fortsette og Ralph melder seg på.
Tror vi får det blytungt neste søndag

palle

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #183 på: Februar 12, 2022, 18:00:48 »
OK.
Everton har jo i utgangspunktet en stall som er gode nok til å slå oss, så jeg er ikke overrasket over resultatet. Noen nye koster inn gjør jo også at de hever seg opp av den sumpen de (og vi sitter i).

Men hva er det VI driver med? Nesten absolutt alt, alt er stang ut, hele veien i dag. Og det startet etter bare et par minutter med Dallas ut med skade. Han er navet i dette laget og kanskje den viktigste LAG-spilleren, i hvert fall når Bamford og Phillips er ute.

Skjønner ikke at en eneste av utespillerne vi har tilgjengelige for tiden klarer å spille to kamper på rad på noenlunde nivå. Harrison med hat-trick nylig. I dag ikke en eneste pasning som sitter. James herjer sist; i dag en skygge av den prestasjonen.

Raphinha sentral på landslaget, helt ute for klubben vår; fatter ikke at det er mulig. Llorente, Rodrigo (veldig positiv i dag da!) og Koch kan jo ikke være veldig aktuelle for sine respektive landslag for tiden? Bare trist.

Med sentrale spillere tilbake fremover, kan vi jo ikke rykke ned. Jeg nekter å tro det. Vi kan fikse dette selv. Vi MÅ fikse dette selv!

Men Bielsa ut? Aldri i verden!

Bring on ManU! Marching on together - forever!!
...ooo, vi vandrar saman...

karaba

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #184 på: Februar 12, 2022, 18:01:37 »
Ja hva skal man gjøre etter dette. Sentrallinja uber soft. Vår viktigste spiller skadet.
Målene vi slipper inn. Piss elendig. Kjører andre omgang med arbeidsmaur. Null kreativitet. Null ledere utpå der. Fullstendig panikk. Rodrigo ok i første. Resterende helt ræva. Benk og. Utrolig svakt taktisk. Dette Klich alene opplegget må skrotes.
Eneste håp er Kalvin og Cooper tilbake. Rodrigo kan fortsette og Ralph melder seg på.
Tror vi får det blytungt neste søndag
Er vel ganske tydelig at vi mangler en  nr 8/10 til de grader


Sent from my iPhone using Tapatalk

HåvardK

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #185 på: Februar 12, 2022, 18:02:55 »
Spent på begrunnelsen for at Rapha ble tatt av. Onsdag spilte han 90 min og var elendig. I dag var han adskillig bedre, om enn ikke på toppnivå.

Neste kamp starter vi med de samme elleve som i dag, kanskje med unntak av Dallas hvis han er skadet.

Eriksen55

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #186 på: Februar 12, 2022, 18:04:15 »
Interessant at 60 - 70% av Forumet mener Bielsa bør få sparken i morgen....

Jeg mente at han ikke burde fårt ny kontrakt i sommer. Jeg har bare fått bekreftet mine antagelser oftere og oftere utover i sesongen.

Gordon McUseless

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #187 på: Februar 12, 2022, 18:04:44 »
Ja hva skal man gjøre etter dette. Sentrallinja uber soft. Vår viktigste spiller skadet.
Målene vi slipper inn. Piss elendig. Kjører andre omgang med arbeidsmaur. Null kreativitet. Null ledere utpå der. Fullstendig panikk. Rodrigo ok i første. Resterende helt ræva. Benk og. Utrolig svakt taktisk. Dette Klich alene opplegget må skrotes.
Eneste håp er Kalvin og Cooper tilbake. Rodrigo kan fortsette og Ralph melder seg på.
Tror vi får det blytungt neste søndag
Cooper tror jeg ikke hadde ikke gjort en døyt i forskjell. En Kalvin i form hadde, men den formen kommer vel i beste fall til neste sesong.
Vi suger så balle på midten at det ikke er til å tro og jeg spyr snart av å gjenta meg selv. Bielsa deler banens dårligste pokal med Roberts i dag. Rodrigo, Hjelde og Meslier er de eneste som får ok+

Kato

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #188 på: Februar 12, 2022, 18:05:16 »
Spent på begrunnelsen for at Rapha ble tatt av. Onsdag spilte han 90 min og var elendig. I dag var han adskillig bedre, om enn ikke på toppnivå.

Neste kamp starter vi med de samme elleve som i dag, kanskje med unntak av Dallas hvis han er skadet.

Bruken av spillere er en skandale i seg selv. En rasert spillerstall, som ikke er i nærheten av å tåle kamp onsdag-lørdag. Null bytter. Og når han bytter så er der Roberts for Raphinha. Vis meg den manageren i verden som hadde gjort det byttet….

asbfjell

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #189 på: Februar 12, 2022, 18:05:33 »
Meslier 7 - Lite han kunne gjøre. Vill redning på slutten.
Ayling 4 - Så tung ut onsdag, blytung i dag.
Llorente 4 - Aldri sett han dårligere.
Koch 4 - Usynlig
Struijk 3 - Førsteomgang det verste jeg har sett av han.
Dallas - Heldig som kom seg unna.
Hjelde 6 - Kom seg velberget gjennom.
Klich 2 - Så ut som en småguttespiller.
Raphinha 6 - Bedre enn sist, uforståelig tatt av.
Harrison 1 - Lykkes med 0 - NULL.
James 5 - Hjelpeløs med den støtten han får.
Roberts 1 - Superfarlig på topp. Trenger neppe å dusje.
Forshaw 7 - Galskap å sette på benk, coachen får ta skylda.
Rodrigo 7 - God før pause, null hjelp etter.

Ser bare en løsning, vi må ha nye krefter til å styre denne skuta. Ellers synker vi. Det er kort vei fra geni til galskap. Nå har han mistet det helt.

Tipper at Raphinha fikk en smell/kjenning i første omgang, og ble tatt av banen for ikke å gjøre skaden verre.

Så du vil altså sparke Bielsa?

Eriksen55

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #190 på: Februar 12, 2022, 18:07:41 »
Nei og nei. Ser ut til å være en alvorlig skade på Hjelde

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nå er Firpo tilbake og stoppere har vi. Helt sikkert 5-6 uker til neste gang han hadde fått lov å ta på seg en drakt uansett. Men synd for Hjelde. Han alene avverget 2 mål i dag.

Eriksen55

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #191 på: Februar 12, 2022, 18:11:40 »
Meslier 7 - Lite han kunne gjøre. Vill redning på slutten.
Ayling 4 - Så tung ut onsdag, blytung i dag.
Llorente 4 - Aldri sett han dårligere.
Koch 4 - Usynlig
Struijk 3 - Førsteomgang det verste jeg har sett av han.
Dallas - Heldig som kom seg unna.
Hjelde 6 - Kom seg velberget gjennom.
Klich 2 - Så ut som en småguttespiller.
Raphinha 6 - Bedre enn sist, uforståelig tatt av.
Harrison 1 - Lykkes med 0 - NULL.
James 5 - Hjelpeløs med den støtten han får.
Roberts 1 - Superfarlig på topp. Trenger neppe å dusje.
Forshaw 7 - Galskap å sette på benk, coachen får ta skylda.
Rodrigo 7 - God før pause, null hjelp etter.

Ser bare en løsning, vi må ha nye krefter til å styre denne skuta. Ellers synker vi. Det er kort vei fra geni til galskap. Nå har han mistet det helt.

Tipper at Raphinha fikk en smell/kjenning i første omgang, og ble tatt av banen for ikke å gjøre skaden verre.

Så du vil altså sparke Bielsa?

Beste scenario er at han fikk seg en smell og måtte ut.

Ble han tatt av fordi han var dårlig så er det krise..da vil jeg tro det skjer noe..

Jeg vil også ha Bielsa bort. Langt bort!

Gordon McUseless

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #192 på: Februar 12, 2022, 18:12:28 »
Vi har 58% posession i kampen. Det må være spill i egen 16meter mellom keeper og forsvar under press.. Ikke konstruktivt spill ihvertfall.

auren

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #193 på: Februar 12, 2022, 18:16:14 »
Interessant at 60 - 70% av Forumet mener Bielsa bør få sparken i morgen....

Jeg mente at han ikke burde fårt ny kontrakt i sommer. Jeg har bare fått bekreftet mine antagelser oftere og oftere utover i sesongen.
Ville vært idioti å ikke fortsette med Bielsa etter opprykk og en imponerende 9. plass og dertil avslutning på sesongen i fjor. Du må være den eneste som ville ha ham ut i sommer.

Jeg er rimelig sikker på at vi rykker ned om Bielsa forlater skuta til sommeren. Våre «middelmådige» spillere vil senke seg 10 prosent uten ham bak spakene. Det er dermed ikke sagt at vi beholder plassen hvis Bielsa fortsetter.

Kampen i dag ble jeg ferdig med et stykke ut i andre omgang da jeg så at poeng var umulig. Vi har nå spilt 5 kamper etter nyttår. To meget gode kamper mot Burnley og West Ham. 1 god kamp mot Villa. 1 OK spillemessig mot Newcastle og en forferdelig kamp i dag. Det er ikke bekmørkt. Det er det derimot for Burnley, Watford og Norwich.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #194 på: Februar 12, 2022, 18:16:34 »
Tja, hva kan man ta med seg fra denne kampen? Hjelde er positiv, og Rodrigo viste en del bra før pause. Elles var dette rett og slett rævva fra ende til annen.

Josch

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #195 på: Februar 12, 2022, 18:17:03 »
Denne løpe-press-fotballen ser bare ut til å fungere når spillerne har hvilt lenge nok. To gode kamper på rad ser ut til å være en saga blott for Leeds. I hvertfall med liten tropp og uten rullering. Vi hadde gitt Everton hard kamp om vi hadde møtt dem sist onsdag.  Men da møtte vi Villa i en god kamp, etter 11 dagers hvile.

Jeg tror ikke Bielsas energi-fotball fungerer i Premier League i 38 kamper. I dag er vi svakere fysisk også, i duellene. Da taper man garantert. Jeg tror Bielsa har undervurdert fysikken i Premier League, selv om mye fra ham er bra. Han er god men ikke Gud.

Ideelt for han hadde vært kamp hver 14. dag med utvilte/skadefrie spillere. Da hadde energi-fotballen fungert perfekt. :)
« Siste redigering: Februar 12, 2022, 18:19:54 av Josch »

Joe Jordan

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #196 på: Februar 12, 2022, 18:17:44 »
Nå blir det 3 kamper til uten poeng, får bare håpe at de under oss også taper. Ja, ManU er dårlige men de er fortsatt bedre enn Everton og de elsker å spille mot dette mann-mann systemet vårt og vil vinne med mer enn ett mål vil jeg tro.

Kommer ikke over hvor sjokkerende dårlig Harrison var i dag. Og Roberts? Har aldri hatt noe på dette laget å gjøre. Utrolig provoserende at han kommer inn igjen og igjen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Kato

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #197 på: Februar 12, 2022, 18:18:47 »
Meslier 7 - Lite han kunne gjøre. Vill redning på slutten.
Ayling 4 - Så tung ut onsdag, blytung i dag.
Llorente 4 - Aldri sett han dårligere.
Koch 4 - Usynlig
Struijk 3 - Førsteomgang det verste jeg har sett av han.
Dallas - Heldig som kom seg unna.
Hjelde 6 - Kom seg velberget gjennom.
Klich 2 - Så ut som en småguttespiller.
Raphinha 6 - Bedre enn sist, uforståelig tatt av.
Harrison 1 - Lykkes med 0 - NULL.
James 5 - Hjelpeløs med den støtten han får.
Roberts 1 - Superfarlig på topp. Trenger neppe å dusje.
Forshaw 7 - Galskap å sette på benk, coachen får ta skylda.
Rodrigo 7 - God før pause, null hjelp etter.

Ser bare en løsning, vi må ha nye krefter til å styre denne skuta. Ellers synker vi. Det er kort vei fra geni til galskap. Nå har han mistet det helt.

Tipper at Raphinha fikk en smell/kjenning i første omgang, og ble tatt av banen for ikke å gjøre skaden verre.

Så du vil altså sparke Bielsa?

JA. Jeg er gått lei over tid.

8 grunner for det:

1. Mannsmarkering fra steinalderen, overbevist om at soneforsvar fungerer bedre (Er vi de eneste i verden som holder på med det tullet?)
2. Null endringsvilje, absolutt null.
3. Altfor tynn spillerstall, bygd opp over år. Svakeste i PL.
4. Null evne over 5 år til å rydde opp i defensiv dødball.
5. Total ensidig og feil bruk av spillere.
6. Risiko i spillet jeg ikke ser noen plasser, tipper 60 baklengs før februar er ferdig.
7. Skademareritt jeg tror kan knyttes direkte til treningsregimet.
8. Tabellsituasjonen.

Da velger jeg å holde Tyler Roberts utenfor diskusjonen, isolert sett grunn nok til at Bielsa må ha mistet det helt.

Det vi gjør offensivt er denne sesongen ikke i nærheten av å veie opp for alle mangler defensivt.
« Siste redigering: Februar 12, 2022, 18:25:20 av Kato »
 

Sterland

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #198 på: Februar 12, 2022, 18:23:39 »
Meslier 7 - Lite han kunne gjøre. Vill redning på slutten.
Ayling 4 - Så tung ut onsdag, blytung i dag.
Llorente 4 - Aldri sett han dårligere.
Koch 4 - Usynlig
Struijk 3 - Førsteomgang det verste jeg har sett av han.
Dallas - Heldig som kom seg unna.
Hjelde 6 - Kom seg velberget gjennom.
Klich 2 - Så ut som en småguttespiller.
Raphinha 6 - Bedre enn sist, uforståelig tatt av.
Harrison 1 - Lykkes med 0 - NULL.
James 5 - Hjelpeløs med den støtten han får.
Roberts 1 - Superfarlig på topp. Trenger neppe å dusje.
Forshaw 7 - Galskap å sette på benk, coachen får ta skylda.
Rodrigo 7 - God før pause, null hjelp etter.

Ser bare en løsning, vi må ha nye krefter til å styre denne skuta. Ellers synker vi. Det er kort vei fra geni til galskap. Nå har han mistet det helt.
Stort sett enig. Synes imidlertid James og Forshaw får alt for godt betalt. 5 poeng forskjell mellom Klich og Forshaw.. ikke i den matchen jeg så. Totalt sett en vanvittig dårlig match, har blitt en del av de denne sesongen. Er ikke enig i at Bielsa må ut, han har tatt oss ut av tunge perioder tidligere. Forhåpentligvis er Phillips klar igjen snart, men er redd vi må betale ekstremt dyrt for å ikke gjøre noe i januar. Når Roberts er medisinen når vi trenger goaler, så har vi ekstreme utfordringer. Vi går nå inn i en uhyre tøff periode, nå må vi stramme opp bakover. Vi sliter big-time med mann/mann når motstanderen har mange bra individualister. Redd vi kan gå på braktap mot topplagene. Begynner å forberede meg på et liv i CC :(

Kato

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #199 på: Februar 12, 2022, 18:31:22 »
Raphinha ikke skadet ifølge Bielsa. Ville ha Roberts på topp og James på kant. Dummeste jeg har hørt fra en manager noensinne.
 

Gordon McUseless

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #200 på: Februar 12, 2022, 18:36:54 »
Raphinha ikke skadet ifølge Bielsa. Ville ha Roberts på topp og James på kant. Dummeste jeg har hørt fra en manager noensinne.
Blir så frustrert av å høre slikt fra det jeg trodde var verdens klokeste manager at det er nesten som en går i fornektelse at det er i det hele tatt er blitt sagt.

Kato

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #201 på: Februar 12, 2022, 18:39:39 »
Raphinha ikke skadet ifølge Bielsa. Ville ha Roberts på topp og James på kant. Dummeste jeg har hørt fra en manager noensinne.
Blir så frustrert av å høre slikt fra det jeg trodde var verdens klokeste manager at det er nesten som en går i fornektelse at det er i det hele tatt er blitt sagt.

Helt sinnsykt. Men det er jo ikke bare i dag. Han har brukt Roberts, totalt uten impact, hele sesongen. Nesten så man tror det er et sykelig valg.

Gordon McUseless

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #202 på: Februar 12, 2022, 18:42:01 »
Fra Phil Hay : "Raphinha sub was tactical. Bielsa asked about Roberts and insisted the performance wasn't about how Roberts played. Said the team wasn't "functional" and as a result, they couldn't attack in a way which was likely to trouble Everton"

Var vist ikke Roberts sin feil at han var usynlig i 45 min. Det var laget sin feil. Da er han nok klar til å skinne igjen neste kamp 🤮

asbfjell

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #203 på: Februar 12, 2022, 18:42:11 »
Raphinha ikke skadet ifølge Bielsa. Ville ha Roberts på topp og James på kant. Dummeste jeg har hørt fra en manager noensinne.

Det er i så fall en håpløs vurdering.
Når Raphinha ble tatt av banen, forsvant også Rodrigo ut av kampen. Rodrigo var bare involvert i noe som lignet farligheter når han først var satt opp av Raphinha.

Kato

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #204 på: Februar 12, 2022, 18:45:14 »
Raphinha ikke skadet ifølge Bielsa. Ville ha Roberts på topp og James på kant. Dummeste jeg har hørt fra en manager noensinne.

Det er i så fall en håpløs vurdering.
Når Raphinha ble tatt av banen, forsvant også Rodrigo ut av kampen. Rodrigo var bare involvert i noe som lignet farligheter når han først var satt opp av Raphinha.

Raphinha var langt bedre i dag enn på onsdag. Da spilte han 90 min.
 

Eriksen55

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #205 på: Februar 12, 2022, 18:49:04 »
Raphinha ikke skadet ifølge Bielsa. Ville ha Roberts på topp og James på kant. Dummeste jeg har hørt fra en manager noensinne.
Da er saken klar for meg. Bielsa har mistet det.

Hvis dette stemmer er jeg redd noe skjer i garderoben. Alle de spansktalende.. egentlig alle skjønner at det er så på tryne å gjøre noe så dumt.

Jeg tenkte at det hadde vært kult om Gelhardt bare gikk i dusjen i stedet for benken i 2 omgang. Spilt for u23 ut sesongen og dratt. Han fortjener bedre.

Når 10 spillere vil bort + Drameh og Summerville. Hvis han legger seg ut med Raphinha og Spanske banden i tilegg. Garantert at noe ikke stemmer.

HåvardK

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #206 på: Februar 12, 2022, 18:50:03 »
Raphinha ikke skadet ifølge Bielsa. Ville ha Roberts på topp og James på kant. Dummeste jeg har hørt fra en manager noensinne.
Får jo faktisk følelsen av at han holder oss for narr med denne staheten sin, og gjør slike ting på ren trass. Skjønner jo at det ikke er tilfelle, men faktum er at han så til de grader går imot opinionen i sine valg.

bmoen

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #207 på: Februar 12, 2022, 18:52:13 »
Det holder ikke å skylde på at Leeds mangler Phillips og Bamford. Det er alt for mange i Leeds-troppen som ikke holder Premier League nivå. Laget er rett og slett ikke godt nok på dette nivået. Det produseres ingenting bortsett fra enkeltmannsprestasjonen til Rodrigo. Raphinha trenger nok bedre spillere ved din side og han vil blomstre mer i en bedre klubb. Han forsvinner nok til en annen klubb til sommeren. Det same vil skje med Phillips. En stor tabbe å ikke forsterke i overgangsvinduet.  Det bærer nok ned I Championship og laget vil nok slite der også. Noe gjensyn med Premier League vil det ikke bli med det første. Mann mot mannspillestilen er helt håpløs. Den fungerer bare i enkelte tilfeller og er helt håpløs å satse på for å komme videre. Sitter og ser på Norwich mot City og de spiller bedre fotball i øyeblikket enn Leeds desverre.
BMo - Leeds-fan siden 1964

Eriksen55

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #208 på: Februar 12, 2022, 19:08:09 »
Interessant at 60 - 70% av Forumet mener Bielsa bør få sparken i morgen....

Jeg mente at han ikke burde fårt ny kontrakt i sommer. Jeg har bare fått bekreftet mine antagelser oftere og oftere utover i sesongen.
Ville vært idioti å ikke fortsette med Bielsa etter opprykk og en imponerende 9. plass og dertil avslutning på sesongen i fjor. Du må være den eneste som ville ha ham ut i sommer.

Jeg er rimelig sikker på at vi rykker ned om Bielsa forlater skuta til sommeren. Våre «middelmådige» spillere vil senke seg 10 prosent uten ham bak spakene. Det er dermed ikke sagt at vi beholder plassen hvis Bielsa fortsetter.

Kampen i dag ble jeg ferdig med et stykke ut i andre omgang da jeg så at poeng var umulig. Vi har nå spilt 5 kamper etter nyttår. To meget gode kamper mot Burnley og West Ham. 1 god kamp mot Villa. 1 OK spillemessig mot Newcastle og en forferdelig kamp i dag. Det er ikke bekmørkt. Det er det derimot for Burnley, Watford og Norwich.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Knallsesong i fjor. Isolert sett null grunn til å gjøre endringer.

Begrunnelsen jeg hadde i sommer var fare det som jeg føler har skjedd i år, og som ser ut til å forsterke seg. Litt redd for kollaps. I tilegg syntes jeg han bruker unggutta feil. Også i fjor og i CC. Begge deler har jeg begrunnet flere ganger her inne.

Når han fikk kontrakt i sommer så var det helt greit. Tenkte det sikkert kunne gå bra. Støttet han hele veien. Men utover høsten og nå januar vinduet så er det nok.

Jeg har sagt mitt om Roberts. Når en manager velger å ta av vår største stjerne i pausen og erstatte han med Roberts. Da har ikke bare begret rent over..det har bruset over i alle retninger!

Mange mener at alt kollapser hvis Bielsa drar. At Ayling, Dallas, Phillips, etc plutselig skal bli CC nivå igjen. Det er jo bare tull mener jeg. Finnes mange managere som kan overgå Bielsa. Han løftet en gruppe spillere opp mange hakk. Mange managere kan holde dem på det nivået. Det skjer jo hele tiden.

Phillips storspiller på landslaget. Bielsa er ikke der! Går bra med Soutgate også.

At Rodrigo, Firpo, Raphinha, Koch og Llorente skal ha bli dårligere uten. Kan like gjerne være motsatt, at de blir bedre.

Tipper Drameh, Summerville og 10 andre heller ikke hatt grått voldsomt...

Det er ihvertfall min forklaring. Så kan andre mene det de vil.

Kato

Sv: Kamp vs Everton @Goodison Park 12.02.22 kl. 16:00 på TV2 SP
« Svar #209 på: Februar 12, 2022, 19:12:40 »
Interessant at 60 - 70% av Forumet mener Bielsa bør få sparken i morgen....

Jeg mente at han ikke burde fårt ny kontrakt i sommer. Jeg har bare fått bekreftet mine antagelser oftere og oftere utover i sesongen.
Ville vært idioti å ikke fortsette med Bielsa etter opprykk og en imponerende 9. plass og dertil avslutning på sesongen i fjor. Du må være den eneste som ville ha ham ut i sommer.

Jeg er rimelig sikker på at vi rykker ned om Bielsa forlater skuta til sommeren. Våre «middelmådige» spillere vil senke seg 10 prosent uten ham bak spakene. Det er dermed ikke sagt at vi beholder plassen hvis Bielsa fortsetter.

Kampen i dag ble jeg ferdig med et stykke ut i andre omgang da jeg så at poeng var umulig. Vi har nå spilt 5 kamper etter nyttår. To meget gode kamper mot Burnley og West Ham. 1 god kamp mot Villa. 1 OK spillemessig mot Newcastle og en forferdelig kamp i dag. Det er ikke bekmørkt. Det er det derimot for Burnley, Watford og Norwich.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Knallsesong i fjor. Isolert sett null grunn til å gjøre endringer.

Begrunnelsen jeg hadde i sommer var fare det som jeg føler har skjedd i år, og som ser ut til å forsterke seg. Litt redd for kollaps. I tilegg syntes jeg han bruker unggutta feil. Også i fjor og i CC. Begge deler har jeg begrunnet flere ganger her inne.

Når han fikk kontrakt i sommer så var det helt greit. Tenkte det sikkert kunne gå bra. Støttet han hele veien. Men utover høsten og nå januar vinduet så er det nok.

Jeg har sagt mitt om Roberts. Når en manager velger å ta av vår største stjerne i pausen og erstatte han med Roberts. Da har ikke bare begret rent over..det har bruset over i alle retninger!

Mange mener at alt kollapser hvis Bielsa drar. At Ayling, Dallas, Phillips, etc plutselig skal bli CC nivå igjen. Det er jo bare tull mener jeg. Finnes mange managere som kan overgå Bielsa. Han løftet en gruppe spillere opp mange hakk. Mange managere kan holde dem på det nivået. Det skjer jo hele tiden.

Phillips storspiller på landslaget. Bielsa er ikke der! Går bra med Soutgate også.

At Rodrigo, Firpo, Raphinha, Koch og Llorente skal ha bli dårligere uten. Kan like gjerne være motsatt, at de blir bedre.

Tipper Drameh, Summerville og 10 andre heller ikke hatt grått voldsomt...

Det er ihvertfall min forklaring. Så kan andre mene det de vil.

Greia er jo at det er spillere i den bakre fireren som vil få seg et løft når Bielsa drar. Tilbake til trygt sonespill, skjerm foran dem på midten. Ikke bli dratt langt opp på motstanderens halvdel og rundlurt.