Skrevet av Emne: Kamp vs Manchester United @Elland Road søndag 20.02.22 kl. 15:00 på TV2 SP  (Lest 11086 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kato

Vinner ingen fotballkamper når man slipper inn 4 og setter Raphinha på benk.

Standarden har vel vært 3-7 baklengs med dette grusomme defensive prosjektet.

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
KLICH ER SØPPEL. Min jente på 6 år har et bedre skuddbom.

Dette innlegget er søppel.

Elendige avslutninger fra klich i dag ja, og det er frustrerende. Men utenom det har klich vært bra
Om du hadde fulgt med så hadde du sett at sånn har han avsluttet hele sesongen.

Vi kan la den ligge der. Innleggene dine taler egentlig for seg selv og trenger ingen ytterligere kommentarer.

2-4. Da er det over  >:(

Smudge

Det blir som regel stygt til slutt

Kato

Neida vi skal feire Bielsa og opprykk helt til vi er nede igjen.
 

Reaney

Håper begeistringskoret i forkant av Leeds kamper demper seg fra nå av, og begynner å innse realitetene.

Smudge

Gleder meg som en unge til Liverpool

Kato

Gleder meg som en unge til Liverpool

Aldri under 6 baklengs.

J-R

Vi taper mot ett bedre lag…
Det gjør vi forsåvidt hver kamp!!

Forever Whites

Neida vi skal feire Bielsa og opprykk helt til vi er nede igjen.

Der dukket dere opp igjen.  Må være en glede for dere dette at vi ikke klarte å holde på opphentingen.  Ha en fortsatt fin ettermiddag.
Medlem 94237

baste

Æ vil på ingen måte kaste Bielsa under bussen, ett Leeds lag uten så mange skader, hadde hevdet seg mye bedre.

Raphinha, Firpo m.fl har ett stykke igjen til toppformen. Med Kalvin tilbake, så bli dette bra. Midtbanen er syltynn…

Æ trur vi klar å holde oss greit unna diekte nedrykk, og det er det som gjelder nå.

Det er signalisert utbygging av Elland Road, og innkjøp av flere klassespillere. Dvs at 22- 23 sesongen burde mye mye bedre en årets sesong.



In Bielsa we trust  :)
« Siste redigering: Februar 20, 2022, 17:02:16 av baste »

Gordon McUseless

Så lenge vi ikke har et bedre lag enn at vi spiller Klich i 90 min kamp etter kamp, så er det innlysende at tilstanden ikke er bra.

Kickthemdown

Neida vi skal feire Bielsa og opprykk helt til vi er nede igjen.
Spot on. Virker som at Leeds fans flest bare er glade for at vi rykket opp, men at vi ikke skal bli bedre. Bielsa sitt tap denne matchen også.

leedslife

Jaja.

Scorer vi 6 mot Liverpool tror jeg vi tar 3 poeng

karaba

Håper begeistringskoret i forkant av Leeds kamper demper seg fra nå av, og begynner å innse realitetene.
Ja det er jo forferdelige at folk på forumet har troa før kamper. Må jo være mye bedre og alltid være pessimist. Du må jo hatt noen herlige år før vi rykket opp til PL!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kickthemdown

Æ vil på ingen måte kaste Bielsa under bussen, ett Leeds lag uten så mange skader, hadde hevdet seg mye bedre.

Raphinha, Firpo m.fl har ett stykke igjen til toppformen.

Æ trur vi klar å holde oss greit unna diekte nedrykk, og det er det som gjelder nå.

Det er signalisert utbygging av Elland Road, og innkjøp av flere klassespillere. Dvs at 22- 23 sesongen burde mye mye bedre en årets sesong.


In Bielsa we trust  :)
Vi spiller i Championship neste sesong. Blir salg av klassespillere, ikke kjøp. Hodet opp av sanden nå Baste.

Kato

Neida vi skal feire Bielsa og opprykk helt til vi er nede igjen.
Spot on. Virker som at Leeds fans flest bare er glade for at vi rykket opp, men at vi ikke skal bli bedre. Bielsa sitt tap denne matchen også.

50 baklengs basert på en steinalderfotball defensivt. Hvor lenge skal han få holde på me det tullet. Det ryr inn, og fansen sitter og hyller Bielsa. Da er ikke forventningene høye.

bmoen

se på strujik
Ja, ikke mye å skryte av det!
BMo - Leeds-fan siden 1964

Joe Jordan

Det gikk som forventet, mest på grunn av en horribel første omgang og at mann-mann ikke fungerer mot så gode enkeltspillere.

Neste selvpining blir å se Salah & Co valse seg gjennom forsvaret vårt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

baste

Så lenge vi ikke har et bedre lag enn at vi spiller Klich i 90 min kamp etter kamp, så er det innlysende at tilstanden ikke er bra.

Vi har for få valg på midtbanen, ingen tvil om det. Imponert over 4 shaw tross alt…vært ute i 2 år.

Klich burde scoret minst en gang i dag. Løskrutt ! Mål endrer som kjent kamper

Gordon McUseless

Det gikk som forventet, mest på grunn av en horribel første omgang og at mann-mann ikke fungerer mot så gode enkeltspillere.

Neste selvpining blir å se Salah & Co valse seg gjennom forsvaret vårt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vet ærlig talt ikke om jeg burde utsette pumpa for det som kan komme der. Men dum som jeg er, så sitter jeg vel der med hjerteflimmer når det skjer.

baste

Superkjøpet Firpo: 2-3.

Elendig av Firpo i forkant av målet der. Men tilbake fra skade, tar tid å komme opp på toppnivå.
Trur vi får mye glede av Firpo etterhvert.

Reaney

Skjerp deg Karaba. Realisme er ikke det samme som pessimisme. Hadde Leeds vunnet 6 på rad, skulle jeg selvsagt trodd på seier i dag. Men sånn er ikke realitetene om dagen dessverre. Derfor.

leedslife

Så lenge vi ikke har et bedre lag enn at vi spiller Klich i 90 min kamp etter kamp, så er det innlysende at tilstanden ikke er bra.

Vi har for få valg på midtbanen, ingen tvil om det. Imponert over 4 shaw tross alt…vært ute i 2 år.

Klich burde scoret minst en gang i dag. Løskrutt ! Mål endrer som kjent kamper

Ja helt enig ang Forshaw. Men Forshaw/Pogba viser jo også et bilde på hvor stor kvalitetsforskjellen er. Samme er det jo på dødballer og. Det er nesten som vi er en gjeng med små barn.
Vi gir aldri opp da. Det er en styrke. Kjipt med ny skade. Tipper samme lag som spilte andre omg idag mot Liverpool.
Tror det skal bli en skikkelig tung uke for oss.

Forever Whites

I dag fikk vi prøvd Rodrigo på topp.  Gelhardt en halv omgang i lag med Raphinha som virket skikkelig tent da han kom innpå.  Lover bra videre dette.  Med Cooper tilbake i starten av mars sammen med Phillips kan det bli en spennende avslutning på sesongen.  Så får man evaluere ved sesongslutt.  Forhåpentligis får vi da også mer midler til å forsterke laget.  Radz har holdt litt tilbake og skuffet i januarvinduet.  Venter kanskje på oppkjøp?

Overlever vi den andre sesongen i toppdivisjonen som ofte er vanskelig kan det bli lysere tider fremover
Medlem 94237

Sterland

Neida vi skal feire Bielsa og opprykk helt til vi er nede igjen.
Spot on. Virker som at Leeds fans flest bare er glade for at vi rykket opp, men at vi ikke skal bli bedre. Bielsa sitt tap denne matchen også.

50 baklengs basert på en steinalderfotball defensivt. Hvor lenge skal han få holde på me det tullet. Det ryr inn, og fansen sitter og hyller Bielsa. Da er ikke forventningene høye.
@
Stilen som viste seg meget effektiv i fjor, spesielt i siste del av sesongen er blitt steinalder-fotball. Samme stilen som fungerte strålende de 2 sesongene i CC er helt utdatert? Denne sesongen har vi vært så skadeutsatt at vi ikke har klart å gjennomføre på en skikkelig måte. Hjelde, Gelhardt, Roberts, Bate, er laaaangt unna PL nivå.  Radrizzani og Orta skal dele minst like mye av skylden for den dårlige sesongen vi har hatt. Fullstendig skandale at vi ikke forsterket i januar, og det tror jeg ikke hang på Bielsa. At en manager som har hevet oss så vanvittig, og er en analytiker av rang plutselig har blitt hjernedød, blir for dumt. Største delen av problemene skyldes for dårlig stall, og spillere som ikke klarer å etterleve systemet.

leedslife

Neida vi skal feire Bielsa og opprykk helt til vi er nede igjen.
Spot on. Virker som at Leeds fans flest bare er glade for at vi rykket opp, men at vi ikke skal bli bedre. Bielsa sitt tap denne matchen også.

50 baklengs basert på en steinalderfotball defensivt. Hvor lenge skal han få holde på me det tullet. Det ryr inn, og fansen sitter og hyller Bielsa. Da er ikke forventningene høye.
@
Stilen som viste seg meget effektiv i fjor, spesielt i siste del av sesongen er blitt steinalder-fotball. Samme stilen som fungerte strålende de 2 sesongene i CC er helt utdatert? Denne sesongen har vi vært så skadeutsatt at vi ikke har klart å gjennomføre på en skikkelig måte. Hjelde, Gelhardt, Roberts, Bate, er laaaangt unna PL nivå.  Radrizzani og Orta skal dele minst like mye av skylden for den dårlige sesongen vi har hatt. Fullstendig skandale at vi ikke forsterket i januar, og det tror jeg ikke hang på Bielsa. At en manager som har hevet oss så vanvittig, og er en analytiker av rang plutselig har blitt hjernedød, blir for dumt. Største delen av problemene skyldes for dårlig stall, og spillere som ikke klarer å etterleve systemet.

spot on

morten1966

Det som er mest overaskende er at folk trodde vi skulle kjempe om en plass i Europa neste år....har tippet oss på 17 plass....aner ikke om det holder en gang. Spiller vi mann mann mot Liverpool så blir det stygt.
« Siste redigering: Februar 20, 2022, 17:21:36 av morten1966 »

Blank_File

Neida vi skal feire Bielsa og opprykk helt til vi er nede igjen.
Spot on. Virker som at Leeds fans flest bare er glade for at vi rykket opp, men at vi ikke skal bli bedre. Bielsa sitt tap denne matchen også.

50 baklengs basert på en steinalderfotball defensivt. Hvor lenge skal han få holde på me det tullet. Det ryr inn, og fansen sitter og hyller Bielsa. Da er ikke forventningene høye.
Du har helt rett i at vi må gjøre noe med defensive, men mest av alt trenger vi tilbake den lille klassen vi har. Slik at vi kan få til forsvarsspillet som Bielsa setter opp. Tror faktisk Phillips kunne tippet flere kamper i vår favør. Synd at du også så sjeldent kommer ut av dette sarkasmehullet nå Kato...

Og til alle dere som tror at vi som er blitt glad i Bielsa ikke ser svakhetene, så må dere tro om igjen. For meg er det mer enn nok å lide av å se kampene og de svake prestasjonene som blir gjort. Folk må lov og skrive hva de vil, men det begynner å bli i overkant manges innlegg her som jeg bare hopper rett over. Det er liksom 20 innlegg om bestemors bein og demens på en del. Tviler ærlig talt på det koker noe mindre i denne kroppen enn hos de 10 stk bare dukker opp når det går dårlig, jeg foretrekker bare å høre kritikk når den er noenlunde gjennomtenkt.

Det var moro og få se de jeg regner som de fire beste offensive skadefrie spillerne våre samtidig i dag. Vanskelig og forstå at de ikke vil bli de som spiller fremover. Forsvarspillet vårt er totalt avhenging av at vi er farlige fremover. Pasningsspillet vårt har vært altfor dårlig i nesten hele år og da ser det så kvalmt ut defensivt. Jeg ønsker likevel og gi Bielsa noe mer tid på å få løst dette, men jeg er enig, nå begynner det å haste. Men det blir ikke de to neste kampene...
« Siste redigering: Februar 20, 2022, 17:23:37 av Blank_File »

karaba

Skjerp deg Karaba. Realisme er ikke det samme som pessimisme. Hadde Leeds vunnet 6 på rad, skulle jeg selvsagt trodd på seier i dag. Men sånn er ikke realitetene om dagen dessverre. Derfor.
Det du ikke helt forstår er at det går ann uttrykke seg på en litt mer reflektert og moden måte, som vil gjøre det hyggeligere for alle på forumet. Tror ikke noen er fornøyd med tap, men finnes mange måter å ikke spre eder og galle på av den grunn.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Blank_File

Skjerp deg Karaba. Realisme er ikke det samme som pessimisme. Hadde Leeds vunnet 6 på rad, skulle jeg selvsagt trodd på seier i dag. Men sånn er ikke realitetene om dagen dessverre. Derfor.
Det du ikke helt forstår er at det går ann uttrykke seg på en litt mer reflektert og moden måte, som vil gjøre det hyggeligere for alle på forumet. Tror ikke noen er fornøyd med tap, men finnes mange måter å ikke spre eder og galle på av den grunn.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er et behov mange har. Vi som tåler det dårlig må bare prøve å hoppe forbi. Jeg har begynt å ha en lek med meg selv der jeg prøver å tenke ut hva den og den nå kommer til å skrive. Det hjelper.