Skrevet av Emne: Kamp vs Manchester United @Elland Road søndag 20.02.22 kl. 15:00 på TV2 SP  (Lest 11508 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Neida vi skal feire Bielsa og opprykk helt til vi er nede igjen.
Spot on. Virker som at Leeds fans flest bare er glade for at vi rykket opp, men at vi ikke skal bli bedre. Bielsa sitt tap denne matchen også.

50 baklengs basert på en steinalderfotball defensivt. Hvor lenge skal han få holde på me det tullet. Det ryr inn, og fansen sitter og hyller Bielsa. Da er ikke forventningene høye.
@
Stilen som viste seg meget effektiv i fjor, spesielt i siste del av sesongen er blitt steinalder-fotball. Samme stilen som fungerte strålende de 2 sesongene i CC er helt utdatert? Denne sesongen har vi vært så skadeutsatt at vi ikke har klart å gjennomføre på en skikkelig måte. Hjelde, Gelhardt, Roberts, Bate, er laaaangt unna PL nivå.  Radrizzani og Orta skal dele minst like mye av skylden for den dårlige sesongen vi har hatt. Fullstendig skandale at vi ikke forsterket i januar, og det tror jeg ikke hang på Bielsa. At en manager som har hevet oss så vanvittig, og er en analytiker av rang plutselig har blitt hjernedød, blir for dumt. Største delen av problemene skyldes for dårlig stall, og spillere som ikke klarer å etterleve systemet.

Gode managere bygger spillestilen på de spillerne som er tilgjengelige. Rett og slett latterlig å sitre og se på at det ryr inn, og bare fortsette med det samme hele veien. Tror Bielsa virkelig at det skal snu av å fortsette med den samme organiseringen? Vi ee fullstendig gjennomskuet, analysert og avkledd denne sesongen. Skader eller ikke.

bmoen

Skjeldent kjedelig på Leeds-kamp, men foretrekker litt mer kjedelig og kynisme og poeng slik at nedrykk unngåes. Tror dessverre det bærer ned og situasjonen er ende verre nå som alle bunnlagene forsett fra Norwich tok poeng.
BMo - Leeds-fan siden 1964

Kickthemdown

Skremmende å se Leeds fans slutte med å være fans av klubben, å heller være fan av en utrolig out of his depth manager. Dere burde skamme dere.

HåvardK

KLICH ER SØPPEL. Min jente på 6 år har et bedre skuddbom.

Dette innlegget er søppel.

Elendige avslutninger fra klich i dag ja, og det er frustrerende. Men utenom det har klich vært bra
Om du hadde fulgt med så hadde du sett at sånn har han avsluttet hele sesongen.
Er det mulig å stoppe kjeften på denne fyren?

auren

Ja, hva skal man si? Først og fremst må jeg få hyllet spillerne for en FANTASTISK innsats i andre omgang. Helt utrolig skue. Dessverre blir det for åpent og bingo-fotball/løkkefotball. Vi spiller med stor risiko, selv på 2-2, og etterlater oss enorme rom når vi feiler. Satt med en dårlig følelse få minutter etter 2-2. Da var Manu påskrudd igjen og vi ivret etter flere mål og blottla oss såpass at det måtte gå som det gjorde.

Det var egentlig fryktelig nervøse minutter fra 2-2 til 2-3. Ulidelig egentlig. Da gikk vi fra angrepsposisjon til å ha noe å forsvare. Og det mestret vi ikke.

Det er bare til å grue seg til onsdag. Da kan det bli enormt stygt! Men håper Bielsa har lært av kampen i dag: Raphinha og Gelhardt MÅ starte mot Liverpool.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bellini

Forferdelig svak 1 omg. Og kanskje på tide at Llorente fikk en pause. Det positive er at 2 omg hadde glimt av innsats og bra angrepsspill.
Ser at det er flere her som skryter av 4shaw og er kritiske til Klich, for meg er begge svake eller har samme svakhet. Vet ikke hvor mange ganger 4shaw idag enkelt ble vendt vekk og fra løpt. Ja han er bra offensivt og fordeler bra baller men han er treg og for enkel å gå av sentralt ( samme gjelder Klich) det gjør at idag kommer ManU stadig på overganger i overtall og når da midtbanen vår er så treg og dårlig i def. Dueller blir det helt håpløst.

Kalvin er dypt savnet. Og jeg mener fortsatt at 4shaw ikke er mer en en squad player.

Er super klar for å gi Gelhart 2-3 kamper nå til å bevise, synes ikke han spilte seg ut idag. Mer trøkk i han en Rodrigo på topp
« Siste redigering: Februar 20, 2022, 17:44:23 av Bellini »

Sterland

Skremmende å se Leeds fans slutte med å være fans av klubben, å heller være fan av en utrolig out of his depth manager. Dere burde skamme dere.
Hva er det for en kommentar? Du skal ikke være i tvil om at alle her setter klubben først. Det spesielle er at en forsøker å fordumme Bielsa. Noen som tviler på at han ser i hvilken retning dette bærer?

Kickthemdown

Neida vi skal feire Bielsa og opprykk helt til vi er nede igjen.
Spot on. Virker som at Leeds fans flest bare er glade for at vi rykket opp, men at vi ikke skal bli bedre. Bielsa sitt tap denne matchen også.

50 baklengs basert på en steinalderfotball defensivt. Hvor lenge skal han få holde på me det tullet. Det ryr inn, og fansen sitter og hyller Bielsa. Da er ikke forventningene høye.
Alle andre klubber hadde selvsagt kvittet seg med manageren og sett seg fremover. Klubben Leeds ser seg bakover og feirer ennå opprykket, samtidig som de beholder den gode «kjernefamilien». Ayling, Harrison, Klich, Roberts osv.. burde vært sendt på dør i sommer. Vi ga de heller nye langtidskontrakter. Håpløs klubbledelse fra a til å.

GeirO

Skremmende å se Leeds fans slutte med å være fans av klubben, å heller være fan av en utrolig out of his depth manager. Dere burde skamme dere.
Litt rart at du holder med en klubb full av søppel (som du skriver tidligere). Vurdert å bytte klubb?

Reaney

Nettopp. Det er refleksjon det handler om og ikke stormville følelser om 3 poeng. Og plutselig ble dette til eder og galle? Vær så snill.

leedslife

Skremmende å se Leeds fans slutte med å være fans av klubben, å heller være fan av en utrolig out of his depth manager. Dere burde skamme dere.
Litt rart at du holder med en klubb full av søppel (som du skriver tidligere). Vurdert å bytte klubb?
;D ;D

Dennis

Skremmende å se Leeds fans slutte med å være fans av klubben, å heller være fan av en utrolig out of his depth manager. Dere burde skamme dere.

Skremmende å se hva voksne folk kan lire av seg til medsupportere. Får håpe det er skrevet i affekt, ellers burde du skamme deg.
Marching on together!

Andersen

Det gikk som jeg trodde det ville gå. 2 flotte Leeds mål i begynnelsen av 2 omg , da trodde jeg vi i hvert fall at vi kunne greie uagjort , men den gang ei. Man U ble for sterke. Nok en skade på en Leeds spiller Kock , det så ikke bra ut. Ny kamp til onsdag borte mot Liverpool , tror vi får stryk der også. Og så må vi bare begynne å plukke poeng , og håpe at Burnley , Watford , og Norwich ikke gjør det . MOT.

leedslife

Neida vi skal feire Bielsa og opprykk helt til vi er nede igjen.
Spot on. Virker som at Leeds fans flest bare er glade for at vi rykket opp, men at vi ikke skal bli bedre. Bielsa sitt tap denne matchen også.

50 baklengs basert på en steinalderfotball defensivt. Hvor lenge skal han få holde på me det tullet. Det ryr inn, og fansen sitter og hyller Bielsa. Da er ikke forventningene høye.
Alle andre klubber hadde selvsagt kvittet seg med manageren og sett seg fremover. Klubben Leeds ser seg bakover og feirer ennå opprykket, samtidig som de beholder den gode «kjernefamilien». Ayling, Harrison, Klich, Roberts osv.. burde vært sendt på dør i sommer. Vi ga de heller nye langtidskontrakter. Håpløs klubbledelse fra a til å.
Ikke bare spillere og coachen som er dårlig? Det er like dårlig prestasjoner på toppen og?

Kickthemdown

Neida vi skal feire Bielsa og opprykk helt til vi er nede igjen.
Spot on. Virker som at Leeds fans flest bare er glade for at vi rykket opp, men at vi ikke skal bli bedre. Bielsa sitt tap denne matchen også.

50 baklengs basert på en steinalderfotball defensivt. Hvor lenge skal han få holde på me det tullet. Det ryr inn, og fansen sitter og hyller Bielsa. Da er ikke forventningene høye.
Alle andre klubber hadde selvsagt kvittet seg med manageren og sett seg fremover. Klubben Leeds ser seg bakover og feirer ennå opprykket, samtidig som de beholder den gode «kjernefamilien». Ayling, Harrison, Klich, Roberts osv.. burde vært sendt på dør i sommer. Vi ga de heller nye langtidskontrakter. Håpløs klubbledelse fra a til å.
Ikke bare spillere og coachen som er dårlig? Det er like dårlig prestasjoner på toppen og?
Ja 100%. Vi ga ut nye kontrakter som gratis boller på et kjøpesenter når vi rykket opp. Feil strategi.

Forever Whites

Skremmende å se Leeds fans slutte med å være fans av klubben, å heller være fan av en utrolig out of his depth manager. Dere burde skamme dere.

Du ser nok på deg selv som en konge av dette forumet.  Vi andre håper bare på at de snart finner deg og setter deg tilbake på rommet ditt.
Medlem 94237

Kontakinte

Håper begeistringskoret i forkant av Leeds kamper demper seg fra nå av, og begynner å innse realitetene.
Seriøst? det er jo for pokker det det handler om. Når du er supporter da. Duste innlegg  :o

Kato

Firpo så ikke matchfit ut. Forshaw veldig god etter pause. Skuffende at vi ikke holdt momentumet oppe etter 2-2. Pressa bra etterhvert, men risikoen vi spiller etter er hinsides. Nok en gang mener jeg vi ledes til tap med feil laguttak. Jeg er allerede i gang med å forberede championship. Ser ikke at dette skal snu. Skuta har vært søkk lekk lenge nå. Er det noe som skal berge lag i bunnstriden, så er det defensiv organisering. Der er vi på sunday-League nivå. Selv Man U, som aldri scorer på corner, klarte altså det mot oss.
« Siste redigering: Februar 20, 2022, 18:11:45 av Kato »
 

Kickthemdown

Skremmende å se Leeds fans slutte med å være fans av klubben, å heller være fan av en utrolig out of his depth manager. Dere burde skamme dere.

Du ser nok på deg selv som en konge av dette forumet.  Vi andre håper bare på at de snart finner deg og setter deg tilbake på rommet ditt.
Trist med disse personangrepene på andre forumdeltagere. Håper mod tar affære.

Cherry

Neida vi skal feire Bielsa og opprykk helt til vi er nede igjen.
Spot on. Virker som at Leeds fans flest bare er glade for at vi rykket opp, men at vi ikke skal bli bedre. Bielsa sitt tap denne matchen også.

50 baklengs basert på en steinalderfotball defensivt. Hvor lenge skal han få holde på me det tullet. Det ryr inn, og fansen sitter og hyller Bielsa. Da er ikke forventningene høye.
Du har helt rett i at vi må gjøre noe med defensive, men mest av alt trenger vi tilbake den lille klassen vi har. Slik at vi kan få til forsvarsspillet som Bielsa setter opp. Tror faktisk Phillips kunne tippet flere kamper i vår favør. Synd at du også så sjeldent kommer ut av dette sarkasmehullet nå Kato...

Og til alle dere som tror at vi som er blitt glad i Bielsa ikke ser svakhetene, så må dere tro om igjen. For meg er det mer enn nok å lide av å se kampene og de svake prestasjonene som blir gjort. Folk må lov og skrive hva de vil, men det begynner å bli i overkant manges innlegg her som jeg bare hopper rett over. Det er liksom 20 innlegg om bestemors bein og demens på en del. Tviler ærlig talt på det koker noe mindre i denne kroppen enn hos de 10 stk bare dukker opp når det går dårlig, jeg foretrekker bare å høre kritikk når den er noenlunde gjennomtenkt.

Det var moro og få se de jeg regner som de fire beste offensive skadefrie spillerne våre samtidig i dag. Vanskelig og forstå at de ikke vil bli de som spiller fremover. Forsvarspillet vårt er totalt avhenging av at vi er farlige fremover. Pasningsspillet vårt har vært altfor dårlig i nesten hele år og da ser det så kvalmt ut defensivt. Jeg ønsker likevel og gi Bielsa noe mer tid på å få løst dette, men jeg er enig, nå begynner det å haste. Men det blir ikke de to neste kampene...

Vi sliter alle i motgang, og d har vært mye av det denne sesongen … :-[ Både som lag og supportere.

Mot topp 6 lag (tror ikke Manju kommer høyere denne sesongen) så blir vi avkledd ila kampene pga kvalitet rett og slett.
Satt på pub med supportere i dag, og sugde inn stemning og glede på 2-2 - men jeg hadde jo tippet 2-4 som ett resultat før kamp, og det var faktisk noe jeg så på som ett godt resultat mot Scum…men jeg blir jo skuffa over tap uansett.

Vi må ta våre 35 poeng , det skal statistisk holde - alle poeng kommende uke er bonus mener jeg….vi er ikke gode nok 1 mot 1 mot de beste lagene ennå - så derfor utrolig viktig å holde seg , og få tilførsel av PL penger for å bygge videre.
Bring on the next match!
« Siste redigering: Februar 20, 2022, 18:26:17 av Cherry »
 

raggen

bra 2 omgang men vi er for naive og blottlegger oss til tider at det er vondt og se på.. hvorfor bytter ikke bielsa på slutten der når james/firpo hele tiden er på etterskudd og slitne. har vel ett bytte igjen siden koch var hodeskade???
Burde ihvertfall prøve på noe.
Grøsser allerede med tanke på liverpool kampen, salah,mane, diaz :-\ :-\
Forever Leeds United!!!!!!!!

GeirO

Neida vi skal feire Bielsa og opprykk helt til vi er nede igjen.
Spot on. Virker som at Leeds fans flest bare er glade for at vi rykket opp, men at vi ikke skal bli bedre. Bielsa sitt tap denne matchen også.

50 baklengs basert på en steinalderfotball defensivt. Hvor lenge skal han få holde på me det tullet. Det ryr inn, og fansen sitter og hyller Bielsa. Da er ikke forventningene høye.
@
Stilen som viste seg meget effektiv i fjor, spesielt i siste del av sesongen er blitt steinalder-fotball. Samme stilen som fungerte strålende de 2 sesongene i CC er helt utdatert? Denne sesongen har vi vært så skadeutsatt at vi ikke har klart å gjennomføre på en skikkelig måte. Hjelde, Gelhardt, Roberts, Bate, er laaaangt unna PL nivå.  Radrizzani og Orta skal dele minst like mye av skylden for den dårlige sesongen vi har hatt. Fullstendig skandale at vi ikke forsterket i januar, og det tror jeg ikke hang på Bielsa. At en manager som har hevet oss så vanvittig, og er en analytiker av rang plutselig har blitt hjernedød, blir for dumt. Største delen av problemene skyldes for dårlig stall, og spillere som ikke klarer å etterleve systemet.

Gode managere bygger spillestilen på de spillerne som er tilgjengelige. Rett og slett latterlig å sitre og se på at det ryr inn, og bare fortsette med det samme hele veien. Tror Bielsa virkelig at det skal snu av å fortsette med den samme organiseringen? Vi ee fullstendig gjennomskuet, analysert og avkledd denne sesongen. Skader eller ikke.
Tror aldri helt på stadig gjentagelser av dommedagsprofetier der ikke noe positivt legges merke til i klubben. Blir for ensidig og ser "aldri" (lengre) positive innlegg fra disse personene.

Helt enig i at det slippes inn for mange mål, men vi scorer flere mål enn mange av våre "likesinnede" (det er jo poengene som telles opp). Ja, vi er i dårlig form, men vi plukker poeng stadig vekk. Brentford har det vel verre, som har 1-1-8 på de siste 10, da hadde vi snakket om krise. Vi passerer nok de, håper jeg.

Tror heller ikke det er noe stort poeng i å hele tiden gjenta at Bielsa må sparkes og at vi må droppe mann-mann-systemet. Fordi det ikke vil skje. Hva er da poenget med å rope etter dette da (de hører ikke dere)?

Jeg tror Bielsa tenker at med nøkkelspillere tilbake og med at par nyinnkjøpte klassespillere, vil han ha de spillerne som greier å håndtere dette systemet neste sesong. Så hans oppgave nå er å ro båten i land slik at vi har PL i august også. Tror han mener det går med det han gjør nå. Men bommer han, blir det ikke PL etter sommeren. Men veldig rart at noen er "helt sikre" på at vi går ned hvis vi fortsetter som vi/han gjør. Selv om dere får rett i mai, kunne dere ikke være helt sikre på dette i februar.... 

Dylan

Nå bretter vi kollektivt opp ermene, og legger til side det jeg ser på som trivielle uenigheter. Bielsa blir til sommeren, managerbytte i desperasjon midt i sesongen håper jeg vi er ferdige med for en stund, savner ikke sesonger med 4 managere. Blir litt trist og betenkt over tonen på forumet, greit å være uenige, men det betyr ikke at de som mener det motsatte er idioter.

Dennis

Nå bretter vi kollektivt opp ermene, og legger til side det jeg ser på som trivielle uenigheter. Bielsa blir til sommeren, managerbytte i desperasjon midt i sesongen håper jeg vi er ferdige med for en stund, savner ikke sesonger med 4 managere. Blir litt trist og betenkt over tonen på forumet, greit å være uenige, men det betyr ikke at de som mener det motsatte er idioter.

Jeg holdt på å si, du må være ny her ;)
Marching on together!

Kontakinte

Neida vi skal feire Bielsa og opprykk helt til vi er nede igjen.
Spot on. Virker som at Leeds fans flest bare er glade for at vi rykket opp, men at vi ikke skal bli bedre. Bielsa sitt tap denne matchen også.

50 baklengs basert på en steinalderfotball defensivt. Hvor lenge skal han få holde på me det tullet. Det ryr inn, og fansen sitter og hyller Bielsa. Da er ikke forventningene høye.
@
Stilen som viste seg meget effektiv i fjor, spesielt i siste del av sesongen er blitt steinalder-fotball. Samme stilen som fungerte strålende de 2 sesongene i CC er helt utdatert? Denne sesongen har vi vært så skadeutsatt at vi ikke har klart å gjennomføre på en skikkelig måte. Hjelde, Gelhardt, Roberts, Bate, er laaaangt unna PL nivå.  Radrizzani og Orta skal dele minst like mye av skylden for den dårlige sesongen vi har hatt. Fullstendig skandale at vi ikke forsterket i januar, og det tror jeg ikke hang på Bielsa. At en manager som har hevet oss så vanvittig, og er en analytiker av rang plutselig har blitt hjernedød, blir for dumt. Største delen av problemene skyldes for dårlig stall, og spillere som ikke klarer å etterleve systemet.

Gode managere bygger spillestilen på de spillerne som er tilgjengelige. Rett og slett latterlig å sitre og se på at det ryr inn, og bare fortsette med det samme hele veien. Tror Bielsa virkelig at det skal snu av å fortsette med den samme organiseringen? Vi ee fullstendig gjennomskuet, analysert og avkledd denne sesongen. Skader eller ikke.
Tror aldri helt på stadig gjentagelser av dommedagsprofetier der ikke noe positivt legges merke til i klubben. Blir for ensidig og ser "aldri" (lengre) positive innlegg fra disse personene.

Helt enig i at det slippes inn for mange mål, men vi scorer flere mål enn mange av våre "likesinnede" (det er jo poengene som telles opp). Ja, vi er i dårlig form, men vi plukker poeng stadig vekk. Brentford har det vel verre, som har 1-1-8 på de siste 10, da hadde vi snakket om krise. Vi passerer nok de, håper jeg.

Tror heller ikke det er noe stort poeng i å hele tiden gjenta at Bielsa må sparkes og at vi må droppe mann-mann-systemet. Fordi det ikke vil skje. Hva er da poenget med å rope etter dette da (de hører ikke dere)?

Jeg tror Bielsa tenker at med nøkkelspillere tilbake og med at par nyinnkjøpte klassespillere, vil han ha de spillerne som greier å håndtere dette systemet neste sesong. Så hans oppgave nå er å ro båten i land slik at vi har PL i august også. Tror han mener det går med det han gjør nå. Men bommer han, blir det ikke PL etter sommeren. Men veldig rart at noen er "helt sikre" på at vi går ned hvis vi fortsetter som vi/han gjør. Selv om dere får rett i mai, kunne dere ikke være helt sikre på dette i februar....
TAKK!

leedslife

Vi hadde trengt en stopper, DM og en spiss..

HåvardK

Skremmende å se Leeds fans slutte med å være fans av klubben, å heller være fan av en utrolig out of his depth manager. Dere burde skamme dere.

Du ser nok på deg selv som en konge av dette forumet.  Vi andre håper bare på at de snart finner deg og setter deg tilbake på rommet ditt.
Trist med disse personangrepene på andre forumdeltagere. Håper mod tar affære.
Look who´s talking...

Dennis

Håper begeistringskoret i forkant av Leeds kamper demper seg fra nå av, og begynner å innse realitetene.

Aldri. Den dagen jeg mister håp for neste kamp og heller ønsker at alle syter om hvor fælt det er å heie på Leeds, så finner jeg en annen hobby. Livet er for kort til ensidig negativitet.

Det finnes vel tråder man kan bruke som et ekkokammer av klaging med likesinnede, om man ønsker det?
Marching on together!

auren

Håper begeistringskoret i forkant av Leeds kamper demper seg fra nå av, og begynner å innse realitetene.

Aldri. Den dagen jeg mister håp for neste kamp og heller ønsker at alle syter om hvor fælt det er å heie på Leeds, så finner jeg en annen hobby. Livet er for kort til ensidig negativitet.

Det finnes vel tråder man kan bruke som et ekkokammer av klaging med likesinnede, om man ønsker det?

Så godt å se deg tilbake her Dennis!  :) :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

Dennis. Ikke negativitet. Rett og slett å innse realiteter og dermed holde igjen. Og Kontakinte. Hvis noe er dusteri, så er det å tro på julenissen i fotball. Det er det denne begeistringen fører til og som blir så patetisk i mine øyne. Leeds er rett og slett ikke gode nok for PL på nåværende tidspunkt dessverre. Det må vel være lov å meddele det uten å bli kalt "dust", "pessimist" osv.
« Siste redigering: Februar 20, 2022, 19:54:19 av Reaney »