Skrevet av Emne: Ny head coach - Jesse Marsch  (Lest 11870 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Sv: Ny head coach - Jesse Marsch
« Svar #180 på: Mai 26, 2022, 08:08:10 »
Hånes sikkert nok en gang i Square Ball-podden etter dette. Men jeg har faktisk sansen for fyren. Hvilken annen trener har fremstått like "nedpå" og nær spillerne? Jimmy Armfield?

Andersen

« Svar #181 på: Mai 26, 2022, 12:59:25 »
Det viktigste for March var ikke om fansen sang navnet hans under kampene de spilte, han brydde seg ikke om det. Det var laget og spillerene March tenkte på under kampene , og ikke sangene til March fra supporterene. Dette ble jo sagt i garderoben rett etter kampen mot Brentford .

Leedsfan

« Svar #182 på: Mai 26, 2022, 13:18:11 »
Det viktigste for March var ikke om fansen sang navnet hans under kampene de spilte, han brydde seg ikke om det. Det var laget og spillerene March tenkte på under kampene , og ikke sangene til March fra supporterene. Dette ble jo sagt i garderoben rett etter kampen mot Brentford .

Akkurat den "øl-talen" syntes jeg var cringe deluxe.

Jeg håper Jesse kan motbevise meg, men jeg har lite tro på han. Sikkert ingen som bryr seg om han motbeviser meg eller ikke, men hvis jeg må spise alle de nedlatende karakteristikkene av han så betyr det at det funker med han bak tømmene.

Han sier så mye rart og han prater hele tiden. Håper ikke spillerne synes han er "cringe" for da er det en oppskrift på katastrofe.

Fotballen var aggressiv kick and run narrow soccer, frydet ikke mitt øye, men det klarte å holde oss oppe så sånn sett funket det.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

« Svar #183 på: Mai 27, 2022, 13:35:48 »
En trener som filosoferer like mye som Bielsa gjorde tydligvis . Spillerene trenger ikke tolk lenger heldigvis.