Skrevet av Emne: Kamp:v. Manch. City @ Elland R. lørdag 30.04.22 kl 18:30, TV2 Play  (Lest 7132 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Bra innlegg dette siste her.  Enig i 99%. Jeg trodde selv Bielsa skulle redde plassen uten nye kjøp i januar. Jeg er bare uenig i en ting: man må ikke kun kjøpe spillere som er bedre enn dem man har. Vi har liten tropp og kunne trengt god backup med jevngode på flere plasser i stedet for tenåringer når vi kan bli innblandet i nedrykk. En erfaren spiss f.eks når hovedspissen er skadet.

At Daniel James spiller spiss når Bamford er skadet forteller om en spillerlogistikk som er elendig.
 

HåvardK

Bra innlegg dette siste her.  Enig i 99%. Jeg trodde selv Bielsa skulle redde plassen uten nye kjøp i januar. Jeg er bare uenig i en ting: man må ikke kun kjøpe spillere som er bedre enn dem man har. Vi har liten tropp og kunne trengt god backup med jevngode på flere plasser i stedet for tenåringer når vi kan bli innblandet i nedrykk. En erfaren spiss f.eks når hovedspissen er skadet.

At Daniel James spiller spiss når Bamford er skadet forteller om en spillerlogistikk som er elendig.
Vet ikke helt hva du legger i begrepet spillerlogistikk, men hvis du inkluderer disponering av eksisterende tropp, er jeg helt enig. Gelhardt og Greenwood ble jo omtrent ikke benyttet av Bielsa, og for James´ del har han jo spilt ute av posisjon store deler av sesongen. Når han blir hudflettet av enkelte her inne på forumet, bør en ha akkurat det faktum i bakhodet.