Skrevet av Emne: Pre season 2022  (Lest 23677 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Sv: Pre season 2022
« Svar #210 på: Juli 19, 2022, 14:51:06 »
Summerville bør få seg en sesong i championship.
Hvorfor?

For min del har eg ikkje sett noe stort potensiale hos Summerville. Brukbar på U23 men imponert lite på seniorlaget. Utlån eller salg er helt greit.
Brukbar??? Han var jo i en egen klasse. Og ønsket utlån i januar, men ble nektet da. Nå, derimot. Henger ikke på greip fra klubbens side.

Ellers glemte jeg å nevne utelatelsen av Bate i troppen i forrige innlegg. Nå jakter vi visstnok en lignende type fra West Ham, og det fremstår merkelig i mine øyne. Hvorfor skal vi anskaffe en ny og unproven spiller når vi har et uomtvistelig talent, faktisk med erfaring fra A-laget også, på samme alder fra før? Han ble vel dessuten kjøpt inn for en ganske stor sum for et par år siden.
Jeg er også av den formening at Greenwood bør satses på ut over U-23. Med riktig matching, altså noe annet enn sporadiske innhopp når laget sliter, kan han bli riktig så bra. Holdningene og fysikken er også på høyeste nivå, noe som ikke er uvesentlig.

Og når jeg først er i gang med å skrive: James har, som leedslife er inne på, kanskje vært vår mest positive offensive spiller down under. Håper virkelig linken mellom ham og Joffy blir dyrket systematisk i år. Noen utnevner Rodrigo til vår nye hakkekylling, men James har vel fått minst like mye, og for meg uforståelig tyn. Idiotisk utvisning i nest siste kamp, selvsagt  - men er jo vår desidert beste press-spiller, som er uvurderlig i det jeg har oppfattet av Jesses system.

HåvardK

Sv: Pre season 2022
« Svar #211 på: Juli 19, 2022, 14:52:59 »
Summerville bør få seg en sesong i championship.
Hvorfor?

For min del har eg ikkje sett noe stort potensiale hos Summerville. Brukbar på U23 men imponert lite på seniorlaget. Utlån eller salg er helt greit.

For at Summerville skulle fått sitt gjennombrudd i år burde han virkelig stått fram i treningskampene. Det har ikke skjedd, etter min mening i alle fall. Han har kvikke bein med ballen i beina og du ser at han har evne til å passere en mot en. Til nå har han vært for veik til å tåle dueller og ikke smart nok til at han ikke trenger det. Da blir det for mye nesten i mine øyne.
Mens Aaronson, Sinisterra og Bamford virkelig har stått frem, altså?

Kato

Sv: Pre season 2022
« Svar #212 på: Juli 19, 2022, 15:14:50 »
Summerville bør få seg en sesong i championship.
Hvorfor?

For min del har eg ikkje sett noe stort potensiale hos Summerville. Brukbar på U23 men imponert lite på seniorlaget. Utlån eller salg er helt greit.

For at Summerville skulle fått sitt gjennombrudd i år burde han virkelig stått fram i treningskampene. Det har ikke skjedd, etter min mening i alle fall. Han har kvikke bein med ballen i beina og du ser at han har evne til å passere en mot en. Til nå har han vært for veik til å tåle dueller og ikke smart nok til at han ikke trenger det. Da blir det for mye nesten i mine øyne.
Mens Aaronson, Sinisterra og Bamford virkelig har stått frem, altså?

Summerville er etter mitt syn altfor veik og lett. Stort sett avkledd det jeg har sett av han mot voksne spillere. Bør ikke være i nærheten av spilletid i Premier League. Send han ned et hakk for å herdes.
 

leedslife

Sv: Pre season 2022
« Svar #213 på: Juli 19, 2022, 15:26:39 »
Summerville bør få seg en sesong i championship.
Hvorfor?

For min del har eg ikkje sett noe stort potensiale hos Summerville. Brukbar på U23 men imponert lite på seniorlaget. Utlån eller salg er helt greit.
Brukbar??? Han var jo i en egen klasse. Og ønsket utlån i januar, men ble nektet da. Nå, derimot. Henger ikke på greip fra klubbens side.

Ellers glemte jeg å nevne utelatelsen av Bate i troppen i forrige innlegg. Nå jakter vi visstnok en lignende type fra West Ham, og det fremstår merkelig i mine øyne. Hvorfor skal vi anskaffe en ny og unproven spiller når vi har et uomtvistelig talent, faktisk med erfaring fra A-laget også, på samme alder fra før? Han ble vel dessuten kjøpt inn for en ganske stor sum for et par år siden.
Jeg er også av den formening at Greenwood bør satses på ut over U-23. Med riktig matching, altså noe annet enn sporadiske innhopp når laget sliter, kan han bli riktig så bra. Holdningene og fysikken er også på høyeste nivå, noe som ikke er uvesentlig.

Og når jeg først er i gang med å skrive: James har, som leedslife er inne på, kanskje vært vår mest positive offensive spiller down under. Håper virkelig linken mellom ham og Joffy blir dyrket systematisk i år. Noen utnevner Rodrigo til vår nye hakkekylling, men James har vel fått minst like mye, og for meg uforståelig tyn. Idiotisk utvisning i nest siste kamp, selvsagt  - men er jo vår desidert beste press-spiller, som er uvurderlig i det jeg har oppfattet av Jesses system.
Egentlig enig i mye du skriver HåvardK og støtter deg.
Vedr spillerlogistikk og utvikling så må nesten klubben tenke sånn.
Bate feks virker uklar. Mulig han trenger lengre tid uti kontrakten for å bli en seniorspiller. Perkins kan jo feks ha verktøyet til å få et gjennombrudd tidligere. Dette går jo mye på mental og fysisk utvikling. Er jo nærmest umulig å si med spillere i tenårene.
Man har så klart noen unike tilfeller som er ferdig material med en gang, men de fleste må utvikles varsomt. Klubben må nesten drive på slik. Jeg tror ikke det går utover Bate. Bare at vi må være fremme i skoene for godt nok momentum ihh modell og beinhard konkurranse med andre hva gjelder neste gen storspillere.
Men stiller og spmtegn vedr matching og utlån.
Må jo være mulig for en kompetent klubb og tidlig lage en kjøreplan for utvikling av egen spiller til en klubb på lån.
Dramehs utlån i fjor og haugevis med unge spillere fra vi selv var i CC viser jo at det ofte er en god arena for de nest beste  og beste ungguttene fra PL.

Tror og klubben egebtlig er klar over dette og har en god plan, men mulig det er en liten delay mtp nettopp det at vi har flyttet oss voldsomt i nivå på kort tid og investeringene rundt akademi er jo rel ny selv om historien i Leeds står sterkt når det kommer til å utvikle toppspillere.
Så må man også ta med det at Kalvin til City er jo en virkelig solskinnshistorie. De bør kunne klappe seg på skulderen over det. Ikke alle forunt å levere fra seg en slik prestasjon så kort nede i et eierskap og en utviklingsmodell.
« Siste redigering: Juli 19, 2022, 15:31:46 av leedslife »

auren

Sv: Pre season 2022
« Svar #214 på: Juli 22, 2022, 08:19:23 »
Kamp mot Palace om knappe fire timer. Kampen vises på VG+ kl 12:05. Tror vi vinner i dag! Håper på Hjelde på backen og Sinisterra fra start.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: Pre season 2022
« Svar #215 på: Juli 22, 2022, 11:11:51 »
Tida går utrolig tregt her nå. Jeg er veldig spent på balansen mellom de nye og de etablerte i startoppstillingen. Flott at vi har fått styrket stallen, men håper ikke dette går ut over den gode stemningen i troppen/garderoben.

Gordon McUseless

Sv: Pre season 2022
« Svar #216 på: Juli 22, 2022, 11:30:55 »
Kamp mot Palace om knappe fire timer. Kampen vises på VG+ kl 12:05. Tror vi vinner i dag! Håper på Hjelde på backen og Sinisterra fra start.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hjelde har faktisk aldri gjort seg bort i noen av mulighetene han har fått hverken på back eller stopperplass. Fortjener en mulighet. Har fysikken, OK tempo og rett innstilling.

Killa

Sv: Pre season 2022
« Svar #217 på: Juli 22, 2022, 11:31:52 »
Laget mot Palace:

Meslier Kristensen Llorente Koch Struijk Forshaw Adams Sinisterra Harrison Aaronson Bamford

Subs: Klaesson Christy Davis Hjelde Roca Klich Gyabi Gray James Summerville Rodrigo Gelhardt Greenwood

Jeg hadde venta at duoen Adams/ Roca ville starte sentralt, men her er Forshaw satt opp på bekostning av Roca ser jeg.
Blir spennende!! Må si den benken ser utrolig mye sterkere ut enn den har gjort på lenge....
Og i bakhånd har vi etterhvert Cooper, Ayling, Dallas + kanskje både en spiss til og en ny VB!
« Siste redigering: Juli 22, 2022, 11:44:01 av Killa »

auren

Sv: Pre season 2022
« Svar #218 på: Juli 22, 2022, 12:10:20 »
Skuffende at Marsch velger Struijk som wingback. Han kan til nøds spille back i en flat firer bak. Hjelde burde jo startet denne!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Pre season 2022
« Svar #219 på: Juli 22, 2022, 12:12:08 »
Kan forresten se ut til at vi spiller med tre bak og med Harrison og Kristensen som wingbacker.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: Juli 22, 2022, 12:13:54 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Pre season 2022
« Svar #220 på: Juli 22, 2022, 12:18:46 »
Kan forresten se ut til at vi spiller med tre bak og med Harrison og Kristensen som wingbacker.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Digger`hvis d er tilfelle..........Harrison har jeg trua`på der!
 

auren

Sv: Pre season 2022
« Svar #221 på: Juli 22, 2022, 12:19:14 »
Sinisterra nede med skade. Huff!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Pre season 2022
« Svar #222 på: Juli 22, 2022, 12:20:23 »
Hamstring ser det ut til og noen uker ute dessverre. Dette trengte vi IKKE!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

Sv: Pre season 2022
« Svar #223 på: Juli 22, 2022, 12:20:41 »
Nå begynner skadelista og bygge på seg igjen. Dette trenger vi ikke


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gordon McUseless

Sv: Pre season 2022
« Svar #224 på: Juli 22, 2022, 12:21:16 »
Sinisterra nede med skade. Huff!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er ikke mulig. Skal dette skademarerittet fra i fjor bare fortsette i evigheten?

Gordon McUseless

Sv: Pre season 2022
« Svar #225 på: Juli 22, 2022, 12:22:34 »
Kan vi please kjøpe noen som ikke er laget av papp?

auren

Sv: Pre season 2022
« Svar #226 på: Juli 22, 2022, 12:23:42 »
15 min spilt. Leeds veldig aggressive, men blir litt panisk synes jeg. Fysisk batalje så langt, med mange frispark.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

Sv: Pre season 2022
« Svar #227 på: Juli 22, 2022, 12:25:51 »
Feilpasninger i ett sett og null framdrift.

Cherry

Sv: Pre season 2022
« Svar #228 på: Juli 22, 2022, 12:28:42 »
Hamstring ser det ut til og noen uker ute dessverre. Dette trengte vi IKKE!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvem kom inn? James/Summerville?
 

auren

Sv: Pre season 2022
« Svar #229 på: Juli 22, 2022, 12:29:08 »
Hamstring ser det ut til og noen uker ute dessverre. Dette trengte vi IKKE!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvem kom inn? James/Summerville?
Rodrigo, dessverre.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

Pre season 2022
« Svar #230 på: Juli 22, 2022, 12:29:10 »
Ayew er en skikkelig sutre spiller


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: Juli 22, 2022, 12:33:57 av karaba »

stian

Sv: Pre season 2022
« Svar #231 på: Juli 22, 2022, 12:32:13 »
Jeg tror vi har funnet en meget solid høyreback i Kristensen.

auren

Sv: Pre season 2022
« Svar #232 på: Juli 22, 2022, 12:38:15 »
Halvtimen spilt. Ingen sjanser. Synes Palace er flinke til å spille seg ut til tross for aggressivt og høyt Leedspress. Fysisk robust lag som vi sliter med å ta ballen fra.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

Sv: Pre season 2022
« Svar #233 på: Juli 22, 2022, 12:38:37 »
Meget bekymret etter første 30 min. i Perth. Dette Leeds laget holder ikke mål.

Cherry

Sv: Pre season 2022
« Svar #234 på: Juli 22, 2022, 12:39:59 »
Meget bekymret etter første 30 min. i Perth. Dette Leeds laget holder ikke mål.

Du er klar for sesongen igjen hører jeg! ;D

karaba

Sv: Pre season 2022
« Svar #235 på: Juli 22, 2022, 12:40:26 »
Unødvendig stygge taklinger fra begge sider.


Sent from my iPhone using Tapatalk

auren

Sv: Pre season 2022
« Svar #236 på: Juli 22, 2022, 12:40:30 »
Tre gule etter en halvtime i en treningskamp viser litt om aggressiviteten og tenningen. Forshaw må også ut nå. Er det mulig?? Roca inn.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gordon McUseless

Sv: Pre season 2022
« Svar #237 på: Juli 22, 2022, 12:41:51 »
Meget bekymret etter første 30 min, i Perth. Dette Leeds laget holder ikke mål.
Enig. Dette er langt under det jeg hadde forventet så langt. Ingen mål så langt i Australia og der forsvinner Forshaw igjen. Skikkelig positive vibber nå...dejavu...

auren

Sv: Pre season 2022
« Svar #238 på: Juli 22, 2022, 12:43:45 »
Etter at Sinisterra gikk ut og Rodrigo kom inn, har Aaronson gått fra 10-er rollen til høyre kant. Rodrigo sentralt i 10-eren. Synes ikke Aaronson har hatt noen god kamp så langt. Mye upresist.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Pre season 2022
« Svar #239 på: Juli 22, 2022, 12:44:24 »
Meget bekymret etter første 30 min, i Perth. Dette Leeds laget holder ikke mål.
Enig. Dette er langt under det jeg hadde forventet så langt. Ingen mål så langt i Australia og der forsvinner Forshaw igjen. Skikkelig positive vibber nå...dejavu...
Vi vant jo 2-1 mot Brisbane da.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.