Skrevet av Emne: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport  (Lest 10989 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Gordon McUseless

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #210 på: September 03, 2022, 18:26:50 »
Vi er dessverre tilbake til det like labre nivået vi viste i fjor. Flaut dette her!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dessverre. Dette er Championship nivå. Ser ut som det var en tabbe å neglisjere de store problemene fra forrige sesong. Hadde trengt et par nye CB’er..
Usikker på om det nødvendigvis er dårlige stoppere. Systemet er ikke godt nok. Brentford har vært farlige i hvert angrep. Vi tømmer oss for spillere når vi selv er i angrep. Spillerene har ikke gode nok ferdigheter med ball til å spille slik, for vi spiller på oss alt for mange brudd.

auren

"Tømmer oss for spillere og spiller på oss mange brudd".
Hmm...er det noe nytt, eller husker jeg rett hvis jeg mener det skjedde skjedde en og annen gang i fjor.....og året før der igjen.

Når det skjedde under Bielsa var det spillerne som var svake.

Når det samme skjer under Jesse er det strukturen og taktikken.

Ikke overrasket.
Uansett ubegripelig at vi ikke skal få bukt med dette.
Ikke akkurat noe nytt som sagt.
Dagens kamp var som å se mange av de kampene i fjor der vi ble fullstendig skjendet med fantasisifre. Det var som om alle bare trakk sekken over huet. Så tendensene i dag og, spesielt på slutten.

Eriksen55

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #211 på: September 03, 2022, 18:38:45 »
Vi er dessverre tilbake til det like labre nivået vi viste i fjor. Flaut dette her!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dessverre. Dette er Championship nivå. Ser ut som det var en tabbe å neglisjere de store problemene fra forrige sesong. Hadde trengt et par nye CB’er..
Usikker på om det nødvendigvis er dårlige stoppere. Systemet er ikke godt nok. Brentford har vært farlige i hvert angrep. Vi tømmer oss for spillere når vi selv er i angrep. Spillerene har ikke gode nok ferdigheter med ball til å spille slik, for vi spiller på oss alt for mange brudd.

auren

"Tømmer oss for spillere og spiller på oss mange brudd".
Hmm...er det noe nytt, eller husker jeg rett hvis jeg mener det skjedde skjedde en og annen gang i fjor.....og året før der igjen.

Når det skjedde under Bielsa var det spillerne som var svake.

Når det samme skjer under Jesse er det strukturen og taktikken.

Ikke overrasket.
Uansett ubegripelig at vi ikke skal få bukt med dette.
Ikke akkurat noe nytt som sagt.
Dagens kamp var som å se mange av de kampene i fjor der vi ble fullstendig skjendet med fantasisifre. Det var som om alle bare trakk sekken over huet. Så tendensene i dag og, spesielt på slutten.

Vi er sterkere defensivt. Vi hadde ikke gønna på sånn fremover hvis vi ledet eller det stod 0-0.

To dødball mål - Etter det så flyttet vi frem spillere. Da blir vi ekstra sårbar i en allerede sårbar defensiv.

Til nå i år har vi vært trygge bakover. Ja vi har sluppet til noen sjanser. Men hvem gjør ikke det?

Jeg klarer ikke å la en kamp med mange baklengs og hodeløse innvolveringer definere hvordan resten av sesongen blir.

I Jesse har vi en manager som endrer når noe ikke er bra. Dette vil ikke dundre å gå sånn vi så i fjor.

leedslife

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #212 på: September 03, 2022, 18:43:36 »
Eriksen:
Jeg liker din positivitet. Først og fremst, jeg er enig at man på ingen måte behøver svartmale dette. Det er fortsatt en OK start selv om siste 3 KANSKJE har gitt oss en mer realistisk pekepinne på hvordan sesongen vil bli. Vet ikke, tidlig enda.
Men det må jo være lov for andre å være kritiske - om det gjelder overgangsvinduet eller i en kamp som idag der vi møter et lag vi bør være jevne med og taper 5-2.

Mester

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #213 på: September 03, 2022, 18:52:03 »
Er Leeds styrket som lag siden sist sesong?

Eriksen55

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #214 på: September 03, 2022, 18:52:31 »
Eriksen:
Jeg liker din positivitet. Først og fremst, jeg er enig at man på ingen måte behøver svartmale dette. Det er fortsatt en OK start selv om siste 3 KANSKJE har gitt oss en mer realistisk pekepinne på hvordan sesongen vil bli. Vet ikke, tidlig enda.
Men det må jo være lov for andre å være kritiske - om det gjelder overgangsvinduet eller i en kamp som idag der vi møter et lag vi bør være jevne med og taper 5-2.

Bare å mate på det. Ikke nektet noen.

Men jeg syntes krisemaksimering slo voldsomt fort til. For spillerne som slo Chelsea og spilte bra de første rundene har jo ikke plutselig blitt ræva.

At det ble ræva i dag derimot er det liten tvil.

leedslife

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #215 på: September 03, 2022, 18:57:59 »
Eriksen:
Jeg liker din positivitet. Først og fremst, jeg er enig at man på ingen måte behøver svartmale dette. Det er fortsatt en OK start selv om siste 3 KANSKJE har gitt oss en mer realistisk pekepinne på hvordan sesongen vil bli. Vet ikke, tidlig enda.
Men det må jo være lov for andre å være kritiske - om det gjelder overgangsvinduet eller i en kamp som idag der vi møter et lag vi bør være jevne med og taper 5-2.

Bare å mate på det. Ikke nektet noen.

Men jeg syntes krisemaksimering slo voldsomt fort til. For spillerne som slo Chelsea og spilte bra de første rundene har jo ikke plutselig blitt ræva.

At det ble ræva i dag derimot er det liten tvil.

Neida, men det er jo ferskvare på et vis.
I tillegg så kommenterer man jo gjerne under kamp og etter kamp litt i affekt av hvordan kampen går og resultat.

Ikke vet jeg. Jo, klart slippe inn 5 er bøst. På den andre side så er vi jo ikke akterutseilt ut fra det hakkede bildet jeg hadde i stuen. (Takk viaplay)
Tenker jo og at et lag bestående av en trener som er ny på et slikt nivå og flere spillere så tenker jeg man trenger tid og. Er jo plenty av ting de må gjennom, lære av og rette oppi. En ting er å sitte å analysere inn og ut, men det må jo faktisk oppleves og på godt og vondt.
Ingen varsellampe som har gått hos meg ihvertfall.
« Siste redigering: September 03, 2022, 18:59:56 av leedslife »

Gordon McUseless

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #216 på: September 03, 2022, 18:58:07 »
Vi er dessverre tilbake til det like labre nivået vi viste i fjor. Flaut dette her!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dessverre. Dette er Championship nivå. Ser ut som det var en tabbe å neglisjere de store problemene fra forrige sesong. Hadde trengt et par nye CB’er..
Usikker på om det nødvendigvis er dårlige stoppere. Systemet er ikke godt nok. Brentford har vært farlige i hvert angrep. Vi tømmer oss for spillere når vi selv er i angrep. Spillerene har ikke gode nok ferdigheter med ball til å spille slik, for vi spiller på oss alt for mange brudd.

auren

"Tømmer oss for spillere og spiller på oss mange brudd".
Hmm...er det noe nytt, eller husker jeg rett hvis jeg mener det skjedde skjedde en og annen gang i fjor.....og året før der igjen.

Når det skjedde under Bielsa var det spillerne som var svake.

Når det samme skjer under Jesse er det strukturen og taktikken.

Ikke overrasket.
Uansett ubegripelig at vi ikke skal få bukt med dette.
Ikke akkurat noe nytt som sagt.
Dagens kamp var som å se mange av de kampene i fjor der vi ble fullstendig skjendet med fantasisifre. Det var som om alle bare trakk sekken over huet. Så tendensene i dag og, spesielt på slutten.

Vi er sterkere defensivt. Vi hadde ikke gønna på sånn fremover hvis vi ledet eller det stod 0-0.

To dødball mål - Etter det så flyttet vi frem spillere. Da blir vi ekstra sårbar i en allerede sårbar defensiv.

Til nå i år har vi vært trygge bakover. Ja vi har sluppet til noen sjanser. Men hvem gjør ikke det?

Jeg klarer ikke å la en kamp med mange baklengs og hodeløse innvolveringer definere hvordan resten av sesongen blir.

I Jesse har vi en manager som endrer når noe ikke er bra. Dette vil ikke dundre å gå sånn vi så i fjor.
Ikke uenig i det, men Jesse må seriøst tenke på fremtrenden sin på sidelinjen.
MYE gikk mot oss i dag, men det er som alikevell er bekymringsverdig, er at vi igjen rakner så fullstendig når det butter mot.

Og der er Llorente den fremste eksponenten. Og dette er ikke noe nytt med han. Han takler ikke presset når det stormer.
Han kan ha en god kamp innimellom når alt flyter, men med en gang vi settes under press og "the shit hits the fan", så ryker sikringen hos han HVER gang.
Derfor trenger vi Cooper dessverre, uten at alle våre problemer er løst med det.

Når det gjelder bruddene, så har det sett bedre ut i starten av sesongen, men i dag så vi ut som under Bielsa på vårt verste i fjor.
Hvis vi skal møte Haaland og co og dette er standarden, kommer han til å myrde Llorente og co. Da blir det kuleramme i år også, selv om jeg hadde håpt og trodd at den tiden var forbi, ihvertfall annenhver helg.

Gordon McUseless

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #217 på: September 03, 2022, 19:02:47 »
Eriksen:
Jeg liker din positivitet. Først og fremst, jeg er enig at man på ingen måte behøver svartmale dette. Det er fortsatt en OK start selv om siste 3 KANSKJE har gitt oss en mer realistisk pekepinne på hvordan sesongen vil bli. Vet ikke, tidlig enda.
Men det må jo være lov for andre å være kritiske - om det gjelder overgangsvinduet eller i en kamp som idag der vi møter et lag vi bør være jevne med og taper 5-2.

Bare å mate på det. Ikke nektet noen.

Men jeg syntes krisemaksimering slo voldsomt fort til. For spillerne som slo Chelsea og spilte bra de første rundene har jo ikke plutselig blitt ræva.

At det ble ræva i dag derimot er det liten tvil.
Mye var bra mot Chelsea, men det er ikke til å stikke under en stol at vi fort kunne vert under med et par mål før det var gått 20 minutter.
Men siden vi slapp å jage etter å ha fått baklengs, så klarte vi å balansere det etter hvert, men hadde Chelsea tatt ledelsen tidlig i kampen, så kunne vi fort kunne sett noe slikt som i dag.

leedslife

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #218 på: September 03, 2022, 19:14:04 »
Positive da. Er ikke så glad i å bytte for mye rundt på et lag.
Men energien til Ayling og lederegenskapene til Cooper kommer godt med.
Det samme kan vel sies om Bamford.
Det er nok referanser i laget som er veldig viktige fortsatt.
Tenker dette vil være et stort pluss for å vippe kamper mot lik motstand i vår favør. Vi bør helst ikke tape for mange slike kamper.

Reaney

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #219 på: September 03, 2022, 19:22:03 »
Så nå skal altså sesongen reddes av de samme folka som fikk oss ut av Championship, gav oss et praktfullt første år i PL, og som nå har hatt lange skadeavbrekk? Er det mulig at disse spillerne kan overgå seg sjøl enda en gang? Og har vi egentlig kommet oss noe videre som klubb?
« Siste redigering: September 03, 2022, 19:41:42 av Reaney »

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #220 på: September 03, 2022, 19:23:48 »
Llorente er skyld i 2 mål og Koch 1 med sine involveringer bakerst. Dommeren får ta de to andre på sin kappe, ihvertfall straffen.

Koch?

Mener du den som datt på hode hans og opphevet offsiden?
Når du header bakover og ikke klarerer så er du årsaken til at det blir mål og ikke offside like mye som Llorente er skyld i å bomme på ballen osv. Frisparket han fikk mot seg, mener jeg er veldig soft. Kunne like gjerne vært blåst mot Toney. Koch står da så og si helt i ro?
« Siste redigering: September 03, 2022, 19:25:56 av Lucas the Kop Cat »

rd1

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #221 på: September 03, 2022, 19:29:14 »
Llorente er skyld i 2 mål og Koch 1 med sine involveringer bakerst. Dommeren får ta de to andre på sin kappe, ihvertfall straffen.

Koch?

Mener du den som datt på hode hans og opphevet offsiden?
Når du header bakover og ikke klarerer så er du årsaken til at det blir mål og ikke offside like mye som Llorente er skyld i å bomme på ballen osv. Frisparket han fikk mot seg, mener jeg er veldig soft. Kunne like gjerne vært blåst mot Toney. Koch står da så og si helt i ro?

Heeeelt skandale av llorente og håper han aaaaldri spiller for oss igjen! Fryktelig svak og direkte årsak til 2 av målene. Kock må også ta det ene, heade gjennom spissen til Brentford (suuuuk).

Hadde aldri trodd jeg skulle glede meg til at Cooper kommer tilbake!
"Who needs Cantona??"

leedslife

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #222 på: September 03, 2022, 19:29:55 »
Så nå skal altså sesongen reddes av de samme folka som fikk oss ut av Championship, gav oss et praktfullt første år i PL, og som nå har hatt lange skadeavbrekk? E det mulig at disse spillerne kan overgå seg sjøl enda en gang? Og har vi egentlig kommet oss noe videre som klubb?
Det er gode spørsmål. Det er litt bekymringsfult hvor skadeutsatt dem er. Det gjør det jo vanskelig. Men holder de seg skadefri nå må man jo kunne forvente at et trenerteam klarer å gjenskape det nivået igjen. Flere av dem har jo tross alt vært blant våre beste performere i flere sesonger.
Betydningen og innflytelsen i klubb kan vel heller ikke diskuteres.

Josch

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #223 på: September 03, 2022, 19:48:24 »
Leeds var litt gode i perioder og Brentford hadde nok med å slå i fra seg, i alle fall i 2. omgang. For å si noe positivt om Leeds.

Begge lag satset en del på press og brudd for å vinne ballen høyt oppe. Kampen virket veldig hawaii i perioder. Bølget frem og tilbake.

Men det var Brentford som tjente på denne Hawaii fotballen. De skapte sjanser med sine brudd, mens de klarte å demme opp for Leeds da de mistet ballen på vei oppover. Leeds vant ballen i god posisjon flere ganger men for mye kokte bort i kålen. Pressfotballen for å vinne ball fungerer men neste steg mot målet er for dårlig.

Leeds-forsvaret tåler jo ikke høyt press på seg. De slår bort ballen eller slår langballer og da er det stor sjans for få angrep imot.

Det virker som Leeds ikker tåler at noen bruker deres egen medisin mot dem. Brentford var også klart bedre fysisk.

GeirO

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #224 på: September 03, 2022, 20:05:02 »
Regner det som gitt at laget neste mandag blir slik:

Meslier, Ayling, Koch, Cooper, Struijk, Adams, Roca, Sinisterra, Aaronsson, Harrison, Bamford

Smudge

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #225 på: September 03, 2022, 20:05:57 »
Svartmaler. På nedrykk i slutten av september. Bunnivået er så lavt at dette går aldri bra

Blank_File

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #226 på: September 03, 2022, 20:16:12 »
Eriksen:
Jeg liker din positivitet. Først og fremst, jeg er enig at man på ingen måte behøver svartmale dette. Det er fortsatt en OK start selv om siste 3 KANSKJE har gitt oss en mer realistisk pekepinne på hvordan sesongen vil bli. Vet ikke, tidlig enda.
Men det må jo være lov for andre å være kritiske - om det gjelder overgangsvinduet eller i en kamp som idag der vi møter et lag vi bør være jevne med og taper 5-2.

Bare å mate på det. Ikke nektet noen.

Men jeg syntes krisemaksimering slo voldsomt fort til. For spillerne som slo Chelsea og spilte bra de første rundene har jo ikke plutselig blitt ræva.

At det ble ræva i dag derimot er det liten tvil.
Mye var bra mot Chelsea, men det er ikke til å stikke under en stol at vi fort kunne vert under med et par mål før det var gått 20 minutter.
Men siden vi slapp å jage etter å ha fått baklengs, så klarte vi å balansere det etter hvert, men hadde Chelsea tatt ledelsen tidlig i kampen, så kunne vi fort kunne sett noe slikt som i dag.

Jeg er så full av følelser etter å ha sett kampen i opptak nå, at jeg sliter med å roe sinnet mitt. Likevel, denne la jeg merke til og det fikk meg litt på bedre tanker. Mye var bra mot Brentford også. For noen grisebom vi hadde denne kampen. Og fytti så mye det kunne gjort med kampen med mål i rette tid. Her er det søren meg mange marginer, men med 5 i mot og et forsvar som fremsto som klovner til slutt, så er det vanskelig å ikke være rasende i kveld. Jeg gidder ikke flere kamper med 5 i sekken altså. Dette var forferdelig!

Hallgeir *

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #227 på: September 03, 2022, 20:16:39 »
Var det noen som fikk med seg hvem som var kaptein i dag?
Super Leeds since 1968

leedslife

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #228 på: September 03, 2022, 20:17:50 »
Var det noen som fikk med seg hvem som var kaptein i dag?

Koch

Blank_File

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #229 på: September 03, 2022, 20:23:23 »
Og jeg er egentlig ikke så forferdelig bekymret etter denne kampen. Det er verre når vi spiller dritdårlig og taper, etter å ha svelgt den største skuffelsen.

Dette var ikke en elendig prestasjon, med unntak av noen enkeltspillere som må ta på seg ekstremt mye skyld for målene i mot.

GeirO

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #230 på: September 03, 2022, 20:23:32 »
Var det noen som fikk med seg hvem som var kaptein i dag?

Koch
Koch valgt foran Llorente, ja. Sier litt om hvem som har mest tillitt for tiden...
MOT

Gordon McUseless

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #231 på: September 03, 2022, 20:26:47 »
Det har vert en god start på sesongen til nå, men med dagens prestasjon, var vi dessverre vitne til at våre store svakheter fra i fjor ikke er lagt bak oss. Skal ikke mye til før fjorårets frynsete nerver er tilbake.
Slår vi ikke raskt tilbake, kan fort tvilen igjen sette seg blant både spillere og fans.

leedslife

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #232 på: September 03, 2022, 20:27:28 »
Regner det som gitt at laget neste mandag blir slik:

Meslier, Ayling, Koch, Cooper, Struijk, Adams, Roca, Sinisterra, Aaronsson, Harrison, Bamford
Uten å ta med faktorer som matchfitness etc så ser det faktisk ut som et sterkt lag på papiret.
Sterkest av det vi har stilt så langt. En 11er jeg gjerne skulle sett fått noen kamper sammen uten skader/susp og hakk i plata.

leedslife

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #233 på: September 03, 2022, 20:30:09 »
Det har vert en god start på sesongen til nå, men med dagens prestasjon, var vi dessverre vitne til at våre store svakheter fra i fjor ikke er lagt bak oss. Skal ikke mye til før fjorårets frynsete nerver er tilbake.
Slår vi ikke raskt tilbake, kan fort tvilen igjen sette seg blant både spillere og fans.
Det er kanskje det verste med en slik gjennomføring og et sånt resultat.
Er en faktor som kan bli reel hvis man ikke får snudd det som du sier.

leedslife

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #234 på: September 03, 2022, 20:33:32 »
Oppi all sorgen akkurat nå.
Vi har tatt 7 poeng hjemme av 9 mulige. (samt avansement i cupen) Det er veldig sterkt og ikke minst veldig viktig. I tillegg har vi Forest hjemme i neste. De har virket svake tross tøff motstand i åpningen.
Vært noe helt annet hvis Brighton og dagens resultater hadde vært hjemmekamper.
Noen arbeidsuhell på bortebane er helt greit så lenge vi presterer godt nok til å få de resultatene vi gjør hjemme på ER.
« Siste redigering: September 03, 2022, 20:35:03 av leedslife »

Eriksen55

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #235 på: September 03, 2022, 20:49:45 »
Eriksen:
Jeg liker din positivitet. Først og fremst, jeg er enig at man på ingen måte behøver svartmale dette. Det er fortsatt en OK start selv om siste 3 KANSKJE har gitt oss en mer realistisk pekepinne på hvordan sesongen vil bli. Vet ikke, tidlig enda.
Men det må jo være lov for andre å være kritiske - om det gjelder overgangsvinduet eller i en kamp som idag der vi møter et lag vi bør være jevne med og taper 5-2.

Bare å mate på det. Ikke nektet noen.

Men jeg syntes krisemaksimering slo voldsomt fort til. For spillerne som slo Chelsea og spilte bra de første rundene har jo ikke plutselig blitt ræva.

At det ble ræva i dag derimot er det liten tvil.
Mye var bra mot Chelsea, men det er ikke til å stikke under en stol at vi fort kunne vert under med et par mål før det var gått 20 minutter.
Men siden vi slapp å jage etter å ha fått baklengs, så klarte vi å balansere det etter hvert, men hadde Chelsea tatt ledelsen tidlig i kampen, så kunne vi fort kunne sett noe slikt som i dag.

Hadde Sinisterra klart å lure den inn på bakre borte Brighton og vi hadde fått 0-1... Mye som kan skje, hvis dersom og atte.

Selvfølgelig hadde vi ikke vunnet 3-0 om Sterling hadde satt 0-1 etter 1 min.  :)

« Siste redigering: September 03, 2022, 20:57:08 av Eriksen55 »

Bellini

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #236 på: September 03, 2022, 20:58:48 »
Veldig rotete kamp, men synes det var endel positivt å ta med seg. Vi startet bra men er litt uheldig med enkelt situasjoner og dømmer avgjørelser. Men Llorente er en vandrende tabbe, har 2 -3 veldig dårlige involvering/tabber vær kamp skyld i 2 mål i dag og 1 sist kamp. Vi har ikke råd til å slippe inn 1-2 mål per kamp på klønete ballbehandling i kampene ... da blir det lite poeng. Gi mannen hvile å få inn et alternativ cooper eller gjerne Hjelde

ar9

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #237 på: September 03, 2022, 22:12:52 »
Disiplin, fokus og konsentrasjon må opp ett par hakk over hele linja fremover. Det gjelder også Jessi March. Som leder bør han gå foran som ett godt eksempel.

Ser også gjerne at vi fremover i større grad prøver å søke løsninger med pasninger på tvers foran målet til motstander istedenfor avslutninger fra vinkel.


Sent from my iPhone using Tapatalk

auren

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #238 på: September 03, 2022, 22:45:02 »
Rødt kort har vel ingenting å si for vår neste kamp? Regner med at Jesse er tilbake da, slik som Conte og Tuchel var i sine neste kamper… eller kanskje ikke reglene er like for Leeds?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

Sv: Kamp vs. Brentford @Gtech Community Stadium, 3.9.22 kl. 16:00 Viasport
« Svar #239 på: September 03, 2022, 22:55:46 »
Veldig rotete kamp, men synes det var endel positivt å ta med seg. Vi startet bra men er litt uheldig med enkelt situasjoner og dømmer avgjørelser. Men Llorente er en vandrende tabbe, har 2 -3 veldig dårlige involvering/tabber vær kamp skyld i 2 mål i dag og 1 sist kamp. Vi har ikke råd til å slippe inn 1-2 mål per kamp på klønete ballbehandling i kampene ... da blir det lite poeng. Gi mannen hvile å få inn et alternativ cooper eller gjerne Hjelde

Må være lov å bruke Hjelde som venstre back, og dra Struijk inn som midtstopper.
Enig i at Llorente har vært for svak, gi han en pause..