Skrevet av Emne: Kamp vs Leicester City @ King Power St. tors. 20.10.22 kl. 21:15 på Viasport PL  (Lest 6944 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Det er jo noe fundamentalt galt med spillestilen. Vi kommer ikke rundt på kantene, vi skaper ikke overtall. Det ser ikke ut til å være en offensiv plan i det hele tatt. Dødballene er stort hjelpeløse. Hvordan i all vide verden skal vi score mål?

leedslife

Det er jo noe fundamentalt galt med spillestilen. Vi kommer ikke rundt på kantene, vi skaper ikke overtall. Det ser ikke ut til å være en offensiv plan i det hele tatt. Dødballene er stort hjelpeløse. Hvordan i all vide verden skal vi score mål?
På feil hos motstander.
Der vi får mye av sjansene våre.
I grunnspill er vi jo helt elendig.
men det er lite kvalitet i dette laget. synes de oppsummerte godt i studio. Det er mye løping og mye hybris, men kvalitetsmessig er vi underlegne i veldig mange aspekter av spillet. Man må bare være ærlig på det.

Kato

Det er jo noe fundamentalt galt med spillestilen. Vi kommer ikke rundt på kantene, vi skaper ikke overtall. Det ser ikke ut til å være en offensiv plan i det hele tatt. Dødballene er stort hjelpeløse. Hvordan i all vide verden skal vi score mål?
På feil hos motstander.
Der vi får mye av sjansene våre.
I grunnspill er vi jo helt elendig.
men det er lite kvalitet i dette laget. synes de oppsummerte godt i studio. Det er mye løping og mye hybris, men kvalitetsmessig er vi underlegne i veldig mange aspekter av spillet. Man må bare være ærlig på det.

Vi har handla og handla. Men blir bare dårligere og dårligere.

leedslife

Det er jo noe fundamentalt galt med spillestilen. Vi kommer ikke rundt på kantene, vi skaper ikke overtall. Det ser ikke ut til å være en offensiv plan i det hele tatt. Dødballene er stort hjelpeløse. Hvordan i all vide verden skal vi score mål?
På feil hos motstander.
Der vi får mye av sjansene våre.
I grunnspill er vi jo helt elendig.
men det er lite kvalitet i dette laget. synes de oppsummerte godt i studio. Det er mye løping og mye hybris, men kvalitetsmessig er vi underlegne i veldig mange aspekter av spillet. Man må bare være ærlig på det.

Vi har handla og handla. Men blir bare dårligere og dårligere.
Ja, ser jo ikke bra ut akkurat nå. Men største problemet er jo vinnerkulturen som ble implementert i 2018. Den er jo fullstendig forsvunnet.
Ikke enkelt å skape noe sånt igjen hvis man ikke har de riktige typene...

Perik

Personlig synes jeg at vi tidvis spiller ok. Siste omgang mot Arsenal og de første 15 idag, men vi gjør det jo fryktelig vanskelig for oss selv når vi ikke klarer dra fordel av å styre. Samtidig som vi gir vekk mål og gud hjelpes hvor mange feilpasninger på egen banehalvdel. Begge backene og en gang i blant andre som skal være så forbanne gode på en touch, rett til motstander. Den Rodrigo hadde, herrefred  :o

Jeg aner ikke helt løsningen, men begge backene idag kan hvile mot Fulham for min del, og Rodrigo har jeg gitt opp for lengst. Han må jo være en gudegave på treningsfeltet

Blank_File

Nå er det veldig tydelig at manglende uttelling på brukbare sjanser begynner å sette sitt preg på laget. Mot Arsenal gav vi aldri opp, men i dag var det slutt på 2-0. Det var utrolig lite giftig etter det. Typisk for et lag i motgang. Vil ikke si at vi er utrolig svake heller, men det blir hjelpeløst etter hvert som selvtilliten og troa svinner henn.

Selv har jeg, i motsetning til en del andre, glede av Marsch sin spillestil. Vi er svært lite kvalitet unna å få det til etter min oppfatning. Backene, som skal sørge for bredden i denne formasjonen, er enten for dårlige, eller så er måten de skal spille på feil.

Kristensen var brukbar mot Saka, og er jo stadig vekk med fremover i banen i dag, men jeg kan liksom ikke komme på en eneste god involvering enda. Da er det vanskelig å forstå at Ayling ikke får sjansen nå, selv om han har vært skadet lenge. Det er jammen meg mye rart som skjer rundt Ayling også stadig vekk, men vi har også sett han lykkes. Er enda Marsch så sikker på at Kristensen vil komme, at han forsetter som nå? Jeg syns ikke jeg har sett mye progresjon, i alle fall ikke i det offensive spillet så langt.

Og nå er det vel også på tide og innse at Junior Firpo ikke blir det vi hadde håpet. Jeg kommer på en eller to gode kamper i vinter, da han fikk god plass fremover i banen og spilte mye offensivt. I dag var det kanskje ikke noen krisekamp, men man sitter liksom med følelsen hele tiden at denne spilleren er rett og slett for dårlig. Struijk er et bedre alternativ, men hvis vi skal spille denne formasjonen så må vi ha giftige spillere på backene. Ellers blir vi så utrolig smale og lette å demme opp for.

På den positive siden, så var det veldig moro å se Summerville fra start. Han leverte over det jeg forventet og jeg tror at det kan være greit å spille flere kamper med den fireren vi startet med på topp i dag. Dessverre var det flere på laget som hadde en dårlig dag på jobben.

Blank_File

Personlig synes jeg at vi tidvis spiller ok. Siste omgang mot Arsenal og de første 15 idag, men vi gjør det jo fryktelig vanskelig for oss selv når vi ikke klarer dra fordel av å styre. Samtidig som vi gir vekk mål og gud hjelpes hvor mange feilpasninger på egen banehalvdel. Begge backene og en gang i blant andre som skal være så forbanne gode på en touch, rett til motstander. Den Rodrigo hadde, herrefred  :o

Jeg aner ikke helt løsningen, men begge backene idag kan hvile mot Fulham for min del, og Rodrigo har jeg gitt opp for lengst. Han må jo være en gudegave på treningsfeltet

Ja det er akkurat det som mangler nå. Vi kapitaliserer aldri når vi dominerer kampen. Særlig mot Arsenal var det helt utrolig at det ikke ble mål. Og i dag også vil jeg si at det er smått ufattelig at det ikke ble ett eneste mål av alle de halvsjansene og cornerene.

leedslife

Og der var Gerrard sparket.

Eriksen55

Jeg mister ikke trua. Syntes det til tider er bra. Det gjelder egentlig hele sesongen til nå. Men det blir ikke poeng og det vil på sikt få konsekvenser.

At vi har signert gode spillere i Adams, Roca, Aaronson og Sinisterra er det liten tvil om. Rasmus startet grusomt. Nå er han kun grusom offensivt og ok bakover.

Vi er uheldige også. Mål preger kamper. Når vi får 1-0 på selvmål i dag så blir det tungt. Enda tyngre når vi er nede i en dyp dal. Helt sikker på at det kan snu. Får vi ledelsen tidlig og litt flaks så vil ting snu.

Ser imgen grunn til at Ayling skal sitte 90 min på benken når vi jager mål. Soleklart mye bedre offensivt. Her håper jeg vi ser en endring neste kamp.

Skal vi score så er ikke Bamford mannen. Vi kommer i mange situasjoner hvor vi kan dytte ballen i bakrom, men han er enten i offside eller et annet sted. Rodrigo er helt ute av det. Vi kan ikke beholde begge etter januar. Altfor ustabile. Sats på Gnonto og kjøp ny spiss i januar. I dag går Bamford i veien mi nst to ganger og ødelegger gode sjanser.

Roca hadde en tung dag i dag. Vi har ingen direkte erstatter. Bør vel vurderes i januar. Frem til VM blr Gyabi overta Klich sin plass. Mer energi, sult og mye raskere bein. Minner om at Gyabi var ansett som et større talent i City enn han som gikk til Southampton og spiller mye der. Aldri verden om han er svakere enn Klich.

Llorente var ikke så svak som forumet mener. Absolutt ikke trygg på han. Men øksa og lupa er klar. Han får skylden for at Roca mister ballen før 1-0 til og med. Midtbanen og feilpasniningeme til sidebackene gjorde ikke arbeidet til stopperne lettere. Her bør det settes en trygg duo. Jeg tror Koch og Cooper er best pr.nå. Et alternativ er Strujik med en av de.

Neste kamp mot Fulham må det klemmes til. Da håper jeg på følgende 11:
Meslier, Ayling, Strujik, Cooper, Harrison- Adams, Roca - Summerville,Aaronsen, Sinisterra- Gnonto.

Da har vi mye mer fart foran. Offensive backer og livlige vinger. Mister litt høyde i boks, men spørsmålet er om vi blir mindre farlige. Jeg tror ikke det.

Summerville leverte godkjent i første. I andre omgang var han sammen med Cooper best. Syntes han fikk vist at han har mye å bjuda på. Sånn som Harrison har spilt i det siste så er ikke Summerville noe dårligere alternativ.

Håper og tror vi slår hardt tilbake søndag. Tidlig mål og bra trøkk. Helt ærlig så syntes jeg det har vært mange gode kamper og bra prestasjoner i år. Ekstremt dårlig betalt. Men i sum fortjent da vi ikke klarer å score mål. For det handler mest om udyktighet, men også litt uflaks.

Med bakgrunn i det så syntes jeg det er for tidlig å økse Jesse. Men det må bli poeng snart. Langt unna en krise. To strake et par seiere på rapoen så er vi der. Hvis Jesse skal byttes ut snart så må det inn en solid mann. Pochetino allerede nevnt. Vi bør på en sånn hylle hvis det skal skje noe asap.

Jeg puster med magen frem til VM pausen ihvertfall. Klubben har en jobb gjøre i januar. Stopper, venstreback og spiss inn. Llorente, Rodrigo/Bamford ut før vi krydrer med Gakpo og sender Harrison til Saudiregimet i nord.

Skjer neppe, men det må handles inn litt snadder.


« Siste redigering: Oktober 20, 2022, 23:55:29 av Eriksen55 »

Carl Fisker

Bamford helt upresset på 5 meteren og klarer ikke å få ballen på mål, da blir det vanskelig å lage mål


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bambi er altfor treg, omstendelig og upresis.

Russel_Doig

Synges "Marcelo Bielsa", ikke mye å si på det.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Utenom at det er totalt hjernedødt og bidrar til dårligere selvtillit og stemning rundt laget……

ar9

Har ikke tro på denne penis formasjonen / happy go lucky spillestilen.

Mulig backene har noe av skylden men det funker ihvertfall ikke. Vi flyr i veien for hverandre.
Offensive cornere sløser vi bort. 9 stk idag + dødballer. Hva er det de driver med på treningsfeltet?

Selv om Forest ikke får det til så kan det bli tøffere å beholde plassen denne ses kontra forrige.
Nyopprykkede B’mouth og Fulham fremstår brukbart stødige til nå.

Vi trenger sårt noen klassespillere i januar som kan komme inn med friskt mot å heve laget opp av nedrykksgjørma. Her må eierne tenke utgift til inntekts erhverv.

Først og fremst spiss og venstreback.
Men plass til forbedringer i alle ledd egentlig.

Ikke minst på trenerbenken.


Sent from my iPhone using Tapatalk

J-R

Synges "Marcelo Bielsa", ikke mye å si på det.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Utenom at det er totalt hjernedødt og bidrar til dårligere selvtillit og stemning rundt laget……
Helt på trynet …

asbfjell

Det er jo noe fundamentalt galt med spillestilen. Vi kommer ikke rundt på kantene, vi skaper ikke overtall. Det ser ikke ut til å være en offensiv plan i det hele tatt. Dødballene er stort hjelpeløse. Hvordan i all vide verden skal vi score mål?

Det er jo blitt sagt utallige ganger at siden vi spiller såpass "smalt", vil backene være de som i stor grad skal ta seg av bredden i vårt angrepsspill. Men da hadde de jo vært en stor fordel om vi hadde brukt backer som har noe å by fremover på banen! Rasmus Kristensen har det ikke. Og Pascal Struijk gir meg ikke akkurat noen assosiasjoner til verken Terry Cooper eller Tony Dorigo når han forsøker seg på fremadrettede bevegelser langs sidelinjen. Og ingen bør komme trekkende med Junior Firpo - den karen avskrev eg allerede høsten 2021.

RoarG

Formpilene peker nedover. Det gjør også tabellposisjonen. Virker som om prosjekt Marsch ikke kommer noen vei? Dersom Leeds har ansatt en ny manager innen desember måned, blir ikke jeg det minste overrasket. Det må være slutt på den tida hvor en manager får Leeds som et spennende prosjekt. En tungvekter må nok inn. Pochettino? Har klubben råd? Har klubben råd til å la være? Er spillerstallen attraktiv nok for Mauricio? Dette prosjektet virker i alle fall dødt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

peacock

Litt underholdning er det jo å lese kamptråden noen timer i etterkant......
Her er det MYE å ta tak i! At noen henger seg opp i dansken, er for meg komplett uforståelig. Han er vel det minste problemet?
Junior Firpo derimot; hva skal man egentlig si? At noen i klubben faktisk har tro på ham etter forrige sesong er en gåte.
Han er selvsagt ikke alene om å underprestere, men en venstreside av forsvaret åpen som en motorvei måtte gå galt.

Ellers MÅ vi få inn en stor dose med kynisme. Vi er så naive at det gjør vondt lang inn i sjelen!

morten1966

Jeg ble urolig allerede etter Southampton kampen...en total feilvurdering av Marsch å ikke foreta seg taktiske bytter når du leder  med 2-0 borte. Vi hadde litt flaks i starten mot Chelsea men vinner komfortabelt den kampen og alle tror at nå har vi noe på gang.. topp 4 trodde folk .Så feil  kan vi . Har hele tiden ment vi burde kjøpe spillere med PL erfaring. Det er noe som trengs på dette nivået. Når vi taper som vi gjør mot Leicester i går så er det vel på tide å si takk til Marsch og lykke til videre.

TK20

Jeg ble urolig allerede etter Southampton kampen...en total feilvurdering av Marsch å ikke foreta seg taktiske bytter når du leder  med 2-0 borte. Vi hadde litt flaks i starten mot Chelsea men vinner komfortabelt den kampen og alle tror at nå har vi noe på gang.. topp 4 trodde folk .Så feil  kan vi . Har hele tiden ment vi burde kjøpe spillere med PL erfaring. Det er noe som trengs på dette nivået. Når vi taper som vi gjør mot Leicester i går så er det vel på tide å si takk til Marsch og lykke til videre.

Husker da folk trodde på topp 4.

Bromancer

Jeg ble urolig allerede etter Southampton kampen...en total feilvurdering av Marsch å ikke foreta seg taktiske bytter når du leder  med 2-0 borte. Vi hadde litt flaks i starten mot Chelsea men vinner komfortabelt den kampen og alle tror at nå har vi noe på gang.. topp 4 trodde folk .Så feil  kan vi . Har hele tiden ment vi burde kjøpe spillere med PL erfaring. Det er noe som trengs på dette nivået. Når vi taper som vi gjør mot Leicester i går så er det vel på tide å si takk til Marsch og lykke til videre.

Spot on.

samadhi

Den nye regelen med 5 innbyttere er noe som må brukes med dyktighet om man skal benytte alle 5.
I går det ble det alt for mange bytter og skifte av posisjoner underveis som til slutt ga ett kaos utpå der.

Å starte uten Cooper i midtforsvaret er det vanskelig å forstå da han åpenbart er den som skaper trygghet bak der. Rodrigo helt rett plassert på benken etter elendig form. Likevel skal han inn som redningsmann i pausen. Bamford, Sinisterra og Gelhardt er alle innom spissplassen i 2.omg. Klich kom inn, men fikk ikke med meg om han spilte som tier eller en av to defansive på midten. Aaronsen mye involvert i 1.omg, men flytter ned sammen med Adams i 2.omg og opp igjen mot slutten.
marching on together,
derudaf forever...

morten1966

Å vær så snill Orta!!!!Kjøp en spiller som har litt fysikk!!

leedslife

Jeg ble urolig allerede etter Southampton kampen...en total feilvurdering av Marsch å ikke foreta seg taktiske bytter når du leder  med 2-0 borte. Vi hadde litt flaks i starten mot Chelsea men vinner komfortabelt den kampen og alle tror at nå har vi noe på gang.. topp 4 trodde folk .Så feil  kan vi . Har hele tiden ment vi burde kjøpe spillere med PL erfaring. Det er noe som trengs på dette nivået. Når vi taper som vi gjør mot Leicester i går så er det vel på tide å si takk til Marsch og lykke til videre.

Topp 4  ;D

leedslife

Jeg ble urolig allerede etter Southampton kampen...en total feilvurdering av Marsch å ikke foreta seg taktiske bytter når du leder  med 2-0 borte. Vi hadde litt flaks i starten mot Chelsea men vinner komfortabelt den kampen og alle tror at nå har vi noe på gang.. topp 4 trodde folk .Så feil  kan vi . Har hele tiden ment vi burde kjøpe spillere med PL erfaring. Det er noe som trengs på dette nivået. Når vi taper som vi gjør mot Leicester i går så er det vel på tide å si takk til Marsch og lykke til videre.
Klart man bør ha erfaring fra nivået man konkurrerer på.
Men jeg mener derfor bør vi gi det mer tid. Vinner vi hjemmekampene mot fulham og bournmouth så får vi ihvertfall puste litt noen uker. Men dette blir nok tungt å snu. Omgivelsene har fått nok. Det er ikke et godt tegn for et lag som mangler ledere og noe karakter.
Er jo heller ingen automatikk i at noen gode trenere ikke ser det samme som deg og vi må finne et midlertidig alternativ. Så det er en tricky situasjon for klubben. For kampprogrammet blir ikke enklere alkurat. Se nov/Des feks.
Jeg tør heller ikke tenke på dette laget med feks skader på 2-3 sentrale spillere.
Fham hjemme til helga. De har vært ok de og resultatet i går mot Villa er jo sånn sett bra det, men jeg mener en 3 poenger her er et must og noe jeg forventer. Alt annet vil være helt hinsides svakt. Det er tredje sesongen vår i PL og vi skal mot et CC lag egentlig.
« Siste redigering: Oktober 21, 2022, 08:24:20 av leedslife »

karaba

Leicester 2-0 Leeds:

Possession: 47%-53%
xG: 0.65-1.12
Shots: 5-14
On-Target: 1-2
Big Chances: 1-1
Chances Created: 3-10
Succ. Passes: 358-399
Final Third Passes: 72-65
Recoveries: 64-55
Succ. Take-Ons: 5-4
Acc. Crosses: 1-4
Tackles Won: 26-29
Interceptions: 5-10
Corners: 2-9


Sent from my iPhone using Tapatalk

HåvardK

Mange tanker som surrer rundt i hodet nå. En av dem er våre nye spillere. Hver for seg gode, og helst sikkert minst et knepp opp sammenlignet med de fleste i troppen. MEN: Det er vel ingen av disse som har fremvist noen lederegenskaper, slik som Kalvin og faktisk også Rapha. Syns laget skriker etter noen som tar tak, dirigerer og får opp tenninga når det trengs. Cooper er selvsagt den desidert beste her - og han blir altså benket. Jeg ser selvsagt også at årsaken kan være belastningen, men burde ikke gårsdagens kamp prioriteres høyere enn søndagens oppgjør mot formlaget Fulham?

Så til en annen tanke som noen har vært inne på tidligere i tråden: Begge backene, og delvis også stopperne (særlig Llorente), får tyn for ballmiss i oppbyggingfasen. Jeg mener Meslier må ta på seg deler av skylda for dette. Han setter medspillerne under for høyt press med å spille risikable oppspill i denne fasen av spillet. I tillegg opplever vi altså at vi i  sluttminuttene holder på ball, spiller i støtte og bruker tid - når vi ligger under 0-2. Hva i all verden er det?

TK20

Jeg ble urolig allerede etter Southampton kampen...en total feilvurdering av Marsch å ikke foreta seg taktiske bytter når du leder  med 2-0 borte. Vi hadde litt flaks i starten mot Chelsea men vinner komfortabelt den kampen og alle tror at nå har vi noe på gang.. topp 4 trodde folk .Så feil  kan vi . Har hele tiden ment vi burde kjøpe spillere med PL erfaring. Det er noe som trengs på dette nivået. Når vi taper som vi gjør mot Leicester i går så er det vel på tide å si takk til Marsch og lykke til videre.

Topp 4  ;D

Vi kommer til å vinne ligaen sa folk, jeg sa at det skjer ikke og jeg fikk rett som vanlig.

leedslife

Jeg ble urolig allerede etter Southampton kampen...en total feilvurdering av Marsch å ikke foreta seg taktiske bytter når du leder  med 2-0 borte. Vi hadde litt flaks i starten mot Chelsea men vinner komfortabelt den kampen og alle tror at nå har vi noe på gang.. topp 4 trodde folk .Så feil  kan vi . Har hele tiden ment vi burde kjøpe spillere med PL erfaring. Det er noe som trengs på dette nivået. Når vi taper som vi gjør mot Leicester i går så er det vel på tide å si takk til Marsch og lykke til videre.

Topp 4  ;D

Vi kommer til å vinne ligaen sa folk, jeg sa at det skjer ikke og jeg fikk rett som vanlig.
Det ser vel bra ut på papir for noen da. Vi traff på Ralphinha så kanskje man forventer like treff på de vi hentet i sommer.
Marsch har jo trent verdens beste spiss så kanskje det gjorde han til verdens beste trener for noen.
Realistisk tilnærming er nok smart å ha, men følger de som støtter Marsch. Det som skjedde i går er ikke akseptabelt verken på banen eller tribunen.
Det står om PL spill. Jeg tror fortsatt han er den som kan få mest ut av dette laget. Men lørdag bør det bli 3 poeng og en solid gjennomføring i samtlige 90. Det bør være et absolutt minimum.
Nå må snakk vise seg i handling.

HåvardK

Jeg ble urolig allerede etter Southampton kampen...en total feilvurdering av Marsch å ikke foreta seg taktiske bytter når du leder  med 2-0 borte. Vi hadde litt flaks i starten mot Chelsea men vinner komfortabelt den kampen og alle tror at nå har vi noe på gang.. topp 4 trodde folk .Så feil  kan vi . Har hele tiden ment vi burde kjøpe spillere med PL erfaring. Det er noe som trengs på dette nivået. Når vi taper som vi gjør mot Leicester i går så er det vel på tide å si takk til Marsch og lykke til videre.

Topp 4  ;D

Vi kommer til å vinne ligaen sa folk, jeg sa at det skjer ikke og jeg fikk rett som vanlig.
Det ser vel bra ut på papir for noen da. Vi traff på Ralphinha så kanskje man forventer like treff på de vi hentet i sommer.
Marsch har jo trent verdens beste spiss så kanskje det gjorde han til verdens beste trener for noen.
Realistisk tilnærming er nok smart å ha, men følger de som støtter Marsch. Det som skjedde i går er ikke akseptabelt verken på banen eller tribunen.
Det står om PL spill. Jeg tror fortsatt han er den som kan få mest ut av dette laget. Men lørdag bør det bli 3 poeng og en solid gjennomføring i samtlige 90. Det bør være et absolutt minimum.
Nå må snakk vise seg i handling.
Det er jo i utgangspunktet håpløst å bytte trener nå, i hvert fall hvis en ikke har hatt noen i kikkerten over tid. Allikevel var det mye i går som ga grunn til bekymring. Det høye presset har vel vært vårt eneste offensive kjennetegn, hvis en da ikke regner med enkeltprestasjoner som egentlig bare Sini (og på sikt Cree) er kapabel til å gjennomføre. Til og med dette falt bort siste halvdel av 2.omgang i går. Da er det ikke mye som gjenstår - rent bortsett fra prat, prat og prat. Jeg forventer nå at Jesse faktisk går i seg selv og prøver å veie sine ord en bitteliten smule. I forkant av kampen i går roste han Firpo opp i skyene. Så gikk det som det gikk.

Fantasyland

Phil Hay

@PhilHay_
A worse start than last season, flaws in the plan and a mutinous away end.

It’s very hard to see a way back for Jesse Marsch after last night - and very hard to pretend that Leeds United are not in trouble.

Piece from Leicester:

https://theathletic.com/3712591/2022/10/21/leeds-marsch-leicester-relegation/


Når Phil, som pleier å være relativt konservativ, drar opp denne tweeten så lurer jeg på om Marsch er ferdig før Fulham. Time 2 let go...

Dennis

Leicester 2-0 Leeds:

Possession: 47%-53%
xG: 0.65-1.12
Shots: 5-14
On-Target: 1-2
Big Chances: 1-1
Chances Created: 3-10
Succ. Passes: 358-399
Final Third Passes: 72-65
Recoveries: 64-55
Succ. Take-Ons: 5-4
Acc. Crosses: 1-4
Tackles Won: 26-29
Interceptions: 5-10
Corners: 2-9


Sent from my iPhone using Tapatalk

Noe særlig tydeligere bevis på at statistikk ikke alltid gir et riktig bilde av virkeligheten får du vel knapt.
Marching on together!