Skrevet av Emne: Kamp: Carabao Cup 3. runde vs Wolves @ Molineux onsdag 9/11-22 kl. 20:45 Vsport+  (Lest 5163 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Ingen kvalitetskamp akkurat. Men vi har spilt med B-laget og mange unggutter så er stort sett tilfreds med dagens kamp.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Nå synes jeg Wolves er svake. Denne kampen kan vi fint vinne på tampen! Litt mer presist!

auren
Dessverre har vi lagt oss på samme nivå som dem så ikke mye som lukter mål til noen av lagene.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


GeirO

Blir fort en halvtime til i beina dette, samt en straffekonk (husker forrige uke?)
Ingen ekstraomganger

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Puh. Det var da enda godt.
Men frykter straffekonken
…om de da ikke har lært av forrige ukeog trent litt ekstrapå det
Apropos...7 av 8 cupkamper er nå uavgjort. Blir mange straffere...
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Greenwood, Gnonto og Klich er dead cert straffeskyttere.
Joseph, Firpo og Gyabi bommet sist.
Kanskje Llorente og Ayling for rutinen…
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

palle

Syns bare synd på Harrisson nå, får jo ikke til noe som helst :-[

Ja, huff. Viste prov på fantastisk teknikk i tre - 3 - sekunder ute på kanten for noen minutter siden. Og jeg som mente han var god nok for VM... FØR denne sesongen, må sies.
« Siste redigering: November 09, 2022, 22:30:04 av palle »
...ooo, vi vandrar saman...

TK20

1-0 Wolves

Eriksen55

Må si Harrison er et mysterium for tiden, slå et frispark 100m for langt..... :o
Men gjør noe bra av og til. Men rart han ikke får spille på venstresiden i dag. Kanksje han vil spille på høyresiden selv?

Ville aldri kjøpe Traore og er fortsatt enig med meg selv.

Harrison var høyreving før han kom til Leeds. Så den rollen kan han nok.

Tror ikke vi skal glemme prestasjonene han har hatt på venstresiden i år heller.

auren

1-0 til Wolves. Greenwood som driter seg ut.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Måtte komme den når vi for 100 gang mister ballen på egen halvdel.

Kato

Greenwood med to balltap på ti sekunder. Altfor mye dilldall. Og da ryker vi ut. Null ambisjoner i denne cupen med det laget og den benken.
« Siste redigering: November 09, 2022, 22:34:06 av Kato »
 

auren

Ingen kvalitet å sette inn fra benken heller...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

TK20

Synes 11-ern gir mening, men hadde vært ålreit med noen av førstelagsspillerne på benken. Hadde Wolves på gaffelen, Aarsonson, Bamford og Rodrigo hadde ordna biffen.

GeirO

Må si Harrison er et mysterium for tiden, slå et frispark 100m for langt..... :o
Men gjør noe bra av og til. Men rart han ikke får spille på venstresiden i dag. Kanksje han vil spille på høyresiden selv?

Ville aldri kjøpe Traore og er fortsatt enig med meg selv.

Harrison var høyreving før han kom til Leeds. Så den rollen kan han nok.

Tror ikke vi skal glemme prestasjonene han har hatt på venstresiden i år heller.
Men har aldri prestert bra på høyresiden for oss.
MOT

raggen

At harrison spiller hele kampen er ei gåte. Han har jo mistet det helt!! Til hans forsvar så kan han ikke brukes på høyre
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kato

Skuffa over Gyabi, hadde større forventninger.
 

TK20

FT 1-0

Blank_File

Var ikke så særlig moro kamp det her…

Fido

Innbytter Greenwood er vel dagens svakeste. Uavhengig av ballmistene som førte til baklengs.

auren

Slutt. 1-0. Kjenner jeg ikke bryr meg så mye. Kampen var nesten tapt på forhånd når man så hvilket lag og benk vi stilte med. Denne cupen prioriteres ikke!

Noen som nevnte i pausen at det så ut som en treningskamp. Helt enig. Pre season tendenser med ekstremt mange feilpasninger og dårlige valg. Og slik kom selvsagt kveldens eneste scoring også.

Vi får håpe A-laget fikk velfortjent hvile og klarer å prestere til poeng mot Spurs på lørdag.

God kveld!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ar9

Tynt lag, tynn benk, tynn underholdning.


Sent from my iPhone using Tapatalk

HåvardK

Innbytter Greenwood er vel dagens svakeste. Uavhengig av ballmistene som førte til baklengs.
Helt uenig. Var et friskt pust, og viste god fysikk og teknikk før ballmissen som ble skjebnesvanger. Men burde RObles ha tatt den?


Kato

Robles 7 - Offensiv i stilen, god.
Ayling 7 - Boikotta av Harrison, synd.
Hjelde 8 - Best hos oss, solid.
Llorente 7 - God kontroll.
Firpo 7 - Temmet Traore.
Gyabi 5 - Skuffende, venta mer der.
Klich 6 - Som vanlig mange kilometer og lite mer.
Harrison 5 - Ender stort sett med balltap. Boikotta Ayling hver gang han kom rundt.
Perkins 6 -Ok start, forsvant helt ut i andre. God teknisk.
Joseph 6 - God teknisk, har et stykke igjen.
Gelhardt 5 - Vil mye, får lite til
Greenwood 5 - Traff ikke med mye, skyld i baklengs.
Gnonto - Lite å melde.

Overraskende hvor nedprioritert dette var.
Svært skuffende på siste tredjedel.
Ingen av unggutta som meldte seg på.
« Siste redigering: November 09, 2022, 22:48:59 av Kato »
 

Hallgeir *

Syns egentlig ikke det var stor forskjell på lagene i denne kampen. Spillemessig ganske jevnt, Wolves noe bedre offensivt.

Tror ikke mange hadde sagt noe på om Leeds hadde gått videre.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Skuffa over Gyabi, hadde større forventninger.

Gjør noen feil, men viser også mye bra. Det er ikke Gyabi som er verst i dag. Syntes unggutta minus Gelhardt gjorde en ok og godkjent jobb. Greenwood heller ikke blendende. Hadde Gyabi hatt Adams ved siden av seg i dag så hadde det nok vært litt lettere for han. Av de to på midten syntes jeg Klich var svakest.

Firpo helt ok defensivt. Ikke mye Traore fikk til. Men han er Fullstendig evneveik med ballen. Tror fort dette var det siste vi så av Firpo i Leeds drakt.

Av de andre etablerte syntes jeg Ayling og Llorente var bra. Klich som nevnt svak og Harrison hadde nok en grusom kamp.

Harrison hadde en bra corner, et bra skudd  en bra dribling og et bra innlegg. Et snepp opp fra de to siste kampene, men langt fra bra nok. Situasjonen før Gelhardt ble skadet viser Harrison på sitt verste. Vi har mange løp inn i boksen og Harrison har flere alternativer der og en Ayling på løp bakfra. Men han holder og holder på ballen helt til Gelhardt og en til er i offside. Først da prøver han på noe som blir en blanding av svak pasning og skudd.
Flere ganger Ayling dunker på fremover, men Harrison velger heller vanskeligste løsning istedet for en klink åpen Ayling.

Harrison er bedre enn det her. At det er så himla stor forskjell på høyre og venstre tror jeg ikke på. Han har alle forutsetninger for å skjære inn og skape farligheter. Men prnå er han ikke i nærheten. Han er klink ute av lagoppstillingen lørdag.

Unnet egentlig Harrison en god opplevelse, men kombinasjon av prestasjoner, holdninger (les 4-3 målet sist) og innsats håper jeg snart nok er nok.

Perkins viste i dag at han ikke er langt unna og Harrison bør absolutt føle seg truet.

Hadde gjerne sett at en av Roca/Adams satt på benken med Aaronson og Summerville. Da hadde vi fort kunne dratt i land dette.

Men jeg tar heller de tre poengene på lørdag  :)

« Siste redigering: November 09, 2022, 23:02:43 av Eriksen55 »

Kato

Spurs med bortimot toppet lag i dag da de røk.

Eriksen55

Joffy kommer, det er jeg trygg på. Er ikke like imponert over Hjelde som kommentatoren på Viasport - men det er vel fordi han er den eneste spilleren han vet av på banen. Syns Leo har hatt noen hasardiøse valg som kunne ha kostet oss.
Klich brukbar, Jack sliter. Perkins og Joseph har noe ved seg, og er vel i tillegg bortimot 180 høye? Gyabi finner ikke helt plassen sin, men verdifull matching uansett. Tipper Greenwood kommer innpå etter pause.

Jeg er ikke fullt så trygg på det lenger. Av tre grunner

1. Alle småskadene som holder han ute. Jesse har blitt sitert på at de må verne han på trening.

2. Har alle minuttene på benken under Bielsa hemmet utviklingen? Ikke spilte han mye på u23 og ikke mye i PL

3. Med Gnonto inn som et friskt pust samt tøffere konkurranse fra Perkins og Joseph så begynner det å haste litt før han ender på u21 oftere enn i PL troppen.

I fjor syntes jeg Bielsa gjorde en gedigen feil, nesten tjenesteforsømmelse når Roberts ble valgt foran Gelhardt nesten hele tiden.

I år syntes jeg Jesse med god grunn har gitt han få minutter.

Alle kan ikke komme gjennom nåløyet.

Håper jeg tar feil. En god Gelhardt er en herlig spiller.

GeirO

Slår vi Spurs er jeg fornøyd. Da fikk vi de ni poengene vi behøvde for å henge med.....
.i kampen om PL-plass.

Reaney

Ikke spesielt oppsiktsvekkende at et av balløyas svakeste cuplag de siste 50 årene ryker ut for et lag som knapt har fått til noe som helst denne sesongen. Leeds og cup er en skam.

HåvardK

Joffy kommer, det er jeg trygg på. Er ikke like imponert over Hjelde som kommentatoren på Viasport - men det er vel fordi han er den eneste spilleren han vet av på banen. Syns Leo har hatt noen hasardiøse valg som kunne ha kostet oss.
Klich brukbar, Jack sliter. Perkins og Joseph har noe ved seg, og er vel i tillegg bortimot 180 høye? Gyabi finner ikke helt plassen sin, men verdifull matching uansett. Tipper Greenwood kommer innpå etter pause.

Jeg er ikke fullt så trygg på det lenger. Av tre grunner

1. Alle småskadene som holder han ute. Jesse har blitt sitert på at de må verne han på trening.

2. Har alle minuttene på benken under Bielsa hemmet utviklingen? Ikke spilte han mye på u23 og ikke mye i PL

3. Med Gnonto inn som et friskt pust samt tøffere konkurranse fra Perkins og Joseph så begynner det å haste litt før han ender på u21 oftere enn i PL troppen.

I fjor syntes jeg Bielsa gjorde en gedigen feil, nesten tjenesteforsømmelse når Roberts ble valgt foran Gelhardt nesten hele tiden.

I år syntes jeg Jesse med god grunn har gitt han få minutter.

Alle kan ikke komme gjennom nåløyet.

Håper jeg tar feil. En god Gelhardt er en herlig spiller.
Ja, deler skepsisen - først og fremst pga skadefrekvensen. Samtidig overrasket de to spissdebutantene såpass positivt at det egentlig er rart at ikke noen av dem har blitt introdusert før. Perkins var best, men begge leverte meget bra.

peacock

Vi fikk vel egentlig kun ett svar i denne kampen (eller to). Perkins og Joseph bør allerede være foran oppskrytte Gelhardt i køen.