Skrevet av Emne: Kamp: Carabao Cup 3. runde vs Wolves @ Molineux onsdag 9/11-22 kl. 20:45 Vsport+  (Lest 5338 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Skuffa over Gyabi, hadde større forventninger.

Gjør noen feil, men viser også mye bra. Det er ikke Gyabi som er verst i dag. Syntes unggutta minus Gelhardt gjorde en ok og godkjent jobb. Greenwood heller ikke blendende. Hadde Gyabi hatt Adams ved siden av seg i dag så hadde det nok vært litt lettere for han. Av de to på midten syntes jeg Klich var svakest.

Firpo helt ok defensivt. Ikke mye Traore fikk til. Men han er Fullstendig evneveik med ballen. Tror fort dette var det siste vi så av Firpo i Leeds drakt.

Av de andre etablerte syntes jeg Ayling og Llorente var bra. Klich som nevnt svak og Harrison hadde nok en grusom kamp.

Harrison hadde en bra corner, et bra skudd  en bra dribling og et bra innlegg. Et snepp opp fra de to siste kampene, men langt fra bra nok. Situasjonen før Gelhardt ble skadet viser Harrison på sitt verste. Vi har mange løp inn i boksen og Harrison har flere alternativer der og en Ayling på løp bakfra. Men han holder og holder på ballen helt til Gelhardt og en til er i offside. Først da prøver han på noe som blir en blanding av svak pasning og skudd.
Flere ganger Ayling dunker på fremover, men Harrison velger heller vanskeligste løsning istedet for en klink åpen Ayling.

Harrison er bedre enn det her. At det er så himla stor forskjell på høyre og venstre tror jeg ikke på. Han har alle forutsetninger for å skjære inn og skape farligheter. Men prnå er han ikke i nærheten. Han er klink ute av lagoppstillingen lørdag.

Unnet egentlig Harrison en god opplevelse, men kombinasjon av prestasjoner, holdninger (les 4-3 målet sist) og innsats håper jeg snart nok er nok.

Perkins viste i dag at han ikke er langt unna og Harrison bør absolutt føle seg truet.

Hadde gjerne sett at en av Roca/Adams satt på benken med Aaronson og Summerville. Da hadde vi fort kunne dratt i land dette.

Men jeg tar heller de tre poengene på lørdag  :)

Gyabi leverte til norm han, slett ikke værst!
Godt blikk, Go touch og bryter godt - god 1. omgang .
I dag mangler vi ( igjen) boksåpner’ som kan gjøre noe med ballen, der er vi tynt forspent… den kreative faktor.
Harrisson var dritdårlig… igjen, og jeg ser han vet det selv også.
Han må komme seg opp av grøfta han har ramla oppi.

Positivt av Robles( mulig han var feilplassert på målet da..)
Ayling var frisk, Gyabi som nevnt - og både Perkins, Joseph og Greenwood leverte goe prestasjoner.
Litt for tynn benk der vi kunne ha byttet oss til seier når Wolves var mørna’ siste 20’ .
Synd for unggutta som hadde trengt denne matchinga som Carabao køppn’ gir..

Dylan

Synes Ayling var litt rusten, Gyabi synes jeg heller ikke skinte. Hadde forventa mer av Gelhardt.
Harrison synes jeg mest synd på; ønsket han å spille på høyresiden selv er det jo en heller dårlig vurdering, ble han satt der mot sin vilje er det enda verre. Litt bekymra over at førstelagskandidatene ikke viste seg mer frem mot et ganske ordinært Wolves.

Dennis

Det virka så bra med tre store muligheter etter fire minutter. Så ble det en typisk cupkamp hvor egentlig ingen av laga legger 100% i det.

Laguttaket gjenspeiler at vi måtte forvente litt mer rusk, men det er fryktelig skuffende å se Jackie Harrison om dagen. Treffer ikke med pasninger, driblinger eller dødballer. Fullstendig ute av selvtillit er nok det beste at han får litt mental ro og blir innbytter fremover.

Ellers syns jeg både Hjelde og Robles var våre to beste spillere. Syns også det var en del positivt fra både Joseph og Perkins, uten at de var veldig fremtredende. Gyabi hadde en svak førsteomgang, men hevet seg betraktelig i andre og leverer totalt sett på da på det jevne. Gelhardt skuffa.
Marching on together!

GeirO

Ikke spesielt oppsiktsvekkende at et av balløyas svakeste cuplag de siste 50 årene ryker ut for et lag som knapt har fått til noe som helst denne sesongen. Leeds og cup er en skam.
Leeds og cup er en skam. Men mer cup'en enn Leeds som er en skam. Cup'en favoriserer de gode lagene. 8)
MOT

Cherry

Det virka så bra med tre store muligheter etter fire minutter. Så ble det en typisk cupkamp hvor egentlig ingen av laga legger 100% i det.

Laguttaket gjenspeiler at vi måtte forvente litt mer rusk, men det er fryktelig skuffende å se Jackie Harrison om dagen. Treffer ikke med pasninger, driblinger eller dødballer. Fullstendig ute av selvtillit er nok det beste at han får litt mental ro og blir innbytter fremover.

Ellers syns jeg både Hjelde og Robles var våre to beste spillere. Syns også det var en del positivt fra både Joseph og Perkins, uten at de var veldig fremtredende. Gyabi hadde en svak førsteomgang, men hevet seg betraktelig i andre og leverer totalt sett på da på det jevne. Gelhardt skuffa.

Glemte Hjelde selvsagt, han var meget bra!  Hadde vært spennende og sett ham i spann`med Koch.