Skrevet av Emne: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL  (Lest 8156 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

auren

Kun tre dager til ny kamp. Kampene kommer tett som hagl nå. Marsch gjør nok store endringer i forhold til cupkampen mot Cardiff. Ser gjerne dette laget:

Meslier - Ayling, Koch, Wöber, Struijk - Adams, Roca - Summerville, Gnonto, Harrison - Rodrigo

Subs: Robles, Kristensen, Cooper, Llorente, Firpo, Greenwood, Aaronson, Gelhardt, Joseph

Aaronson har godt av en hvilekamp nå. Har vært svak over flere kamper. Wöber rett inn på laget. Usikker på om jeg vil ha ham som stopper eller venstreback.

Tips: 2-1 til Leeds!! Rodrigo og Summerville.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #1 på: Januar 11, 2023, 19:15:21 »
Villa er ikke lett, og en av mine 3 absolutt "værste " når det gjelder oppførsel og spillere.
Tenker da spesielt på drøying og faking på spillere ift å ligge nede...(Wolves og Everton er de/mine 2 andre).

Når det er sagt så har jeg litt go`følelse på denne, leser at Mc Ginn er ute - og det kan hjelpe oss godt med å dominere
midten/engine room .  Vi har vært ganske tynne her til tider.

Wôber så bra ut da han kom inn, jeg vil ha han som VB. Tror dog ikke Marsch starter med ham - da vår løse kanon
Cooper ryktes å være klar igjen til kamp. :o
Tror også Jesse kjører på med Brenden, selv om han ikke akkurat presterer for tid....må det snu! ::)
Sinisterra MÅ bli klar igjen snart!

Dette laget ser jeg for meg:

Meslier
Ayling-Koch-Cooper-Strujic
Adams - Greenwood
Aaronson
Summerville-Rodrigo- Gnonto

Benk: Robles, Kristensen, Llorente, Firpo, Wôber, Harrison, Gelhardt, Joseph og Roca.

Her drar vi inn en seier.....3-1. 
« Siste redigering: Januar 11, 2023, 19:17:25 av Cherry »
 

leedslife

Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #2 på: Januar 11, 2023, 21:36:09 »
Vi har egentlig hatt godt overtak på Villa borte siste årene.
Her må vi ta poeng. Jeg krysser fingre og tær.
Spiller vi opp mot vårt beste kan vi komme hjem med alle 3. Så får vi satse på at det skaper en tro og selvtilitt som gjør at klarer å ta endel poeng nå som vi skal inn i et litt greiere kampprogram. Ihvertfall på papiret.

Kan vi kanskje stille med disse Meslier, Ayling, Koch, Cooper, Strujik-Adams, Rocha, Harrison, Gnonto, Summerville, Rodrigo.

Josch

Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #3 på: Januar 11, 2023, 21:47:42 »
Denne frykter jeg. Villa har fått et oppsving med Emery og virker trygge i forsvar. Tipper Leeds scorer maks et mål her.
Vi scoret tre på Villa Park i begge de to siste sesonger.  1-1.

Sterland

Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #4 på: Januar 12, 2023, 13:46:30 »
Summerville ute en mnd :( Sinisterra fortsatt et stykke unna, synes jeg har hørt at han snart er klar i månedsvis.. Skadeproblemene vil ingen ende ta.. Bamford visstnok klar, spent på tilstanden hans.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-injury-news-rutter-25958697

HåvardK

Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #5 på: Januar 12, 2023, 15:21:24 »
Summerville ute en mnd :( Sinisterra fortsatt et stykke unna, synes jeg har hørt at han snart er klar i månedsvis.. Skadeproblemene vil ingen ende ta.. Bamford visstnok klar, spent på tilstanden hans.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-injury-news-rutter-25958697
Var jo helt åpenbart at Summerville var preget av tacklingen han fikk mot Cardiff. Allikevel spilte han bortimot en time etter dette. Dette må apparatet ta ansvar for.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #6 på: Januar 12, 2023, 17:12:10 »
Summerville ute en mnd :( Sinisterra fortsatt et stykke unna, synes jeg har hørt at han snart er klar i månedsvis.. Skadeproblemene vil ingen ende ta.. Bamford visstnok klar, spent på tilstanden hans.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-injury-news-rutter-25958697
Var jo helt åpenbart at Summerville var preget av tacklingen han fikk mot Cardiff. Allikevel spilte han bortimot en time etter dette. Dette må apparatet ta ansvar for.

Han var nok preget. Her må spiller også være ærlig og fornuftig. Men med mye vilje og adrenalin så er jo selvfølgelig ikke det lett.

Veldig synd, for Summerville er en spiller vi absolutt trenger. Sammen med Gnonto en av få som kan utfordre 1 mot 1 og faktisk få det til. Han løper i rom og er bevegelig.

Bamford tilbake. Han må virkelig vise seg frem om det skal bli spill på han. Samme med Harrison som har sin sjanse nå som Sinisterra og Summerville er ute.

Gordon McUseless

Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #7 på: Januar 12, 2023, 18:47:45 »
Forferdelig bittert med Summerville, nå når han endelig hadde fått sitt gjennombrudd og enda mer ubeleilig mtp at Sinisterra enda ikke er klar.
At vi aldri skal klare å stille en noenlunde skadefri første 11er.....🙄 Understreker bare at vi aldri må satse på å ha en så smal tropp igjen som vi har hatt  de siste årene.

HåvardK

Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #8 på: Januar 12, 2023, 20:30:36 »
Summerville ute en mnd :( Sinisterra fortsatt et stykke unna, synes jeg har hørt at han snart er klar i månedsvis.. Skadeproblemene vil ingen ende ta.. Bamford visstnok klar, spent på tilstanden hans.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-injury-news-rutter-25958697
Var jo helt åpenbart at Summerville var preget av tacklingen han fikk mot Cardiff. Allikevel spilte han bortimot en time etter dette. Dette må apparatet ta ansvar for.

Han var nok preget. Her må spiller også være ærlig og fornuftig. Men med mye vilje og adrenalin så er jo selvfølgelig ikke det lett.

Veldig synd, for Summerville er en spiller vi absolutt trenger. Sammen med Gnonto en av få som kan utfordre 1 mot 1 og faktisk få det til. Han løper i rom og er bevegelig.

Bamford tilbake. Han må virkelig vise seg frem om det skal bli spill på han. Samme med Harrison som har sin sjanse nå som Sinisterra og Summerville er ute.
Apparatet må overstyre spilleren når han åpenbart halter etter forseelsen. Vi er i en svært utsatt posisjon, og trenger selvsagt spillere som faktisk scorer mål (vi slipper jo inn minst tre hver kamp uansett). Når Jesse sier tre-fire uker, tipper jeg seks-åtte.
Bamford regner jeg ikke med vil bidra mer for oss i år. Heldigvis var Harrison positiv mot Hammers, så håper virkelig han kan ha snudd formen. Men fikk altså ikke spilletid mot Cardiff. Skadet, han også?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #9 på: Januar 12, 2023, 20:56:34 »
Når Jesse sier tre-fire uker, tipper jeg seks-åtte.
Bamford regner jeg ikke med vil bidra mer for oss i år. Heldigvis var Harrison positiv mot Hammers, så håper virkelig han kan ha snudd formen. Men fikk altså ikke spilletid mot Cardiff. Skadet, han også?

Cree håper visst på en treukers tid eller så:
 So we're a little disappointed that Cree will be out. He's hopeful that it will be quicker than a month but that's what the prognosis is right now.

Lord Pat har trent med laget en ukes tid nå så tipper han vil være på benken. Ikke sett noe rundt Harrison så satser på at han kan starte... (og at Aaronson får hvile fra start).
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

stian

Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #10 på: Januar 12, 2023, 21:04:09 »
Hvis vi har Summerville ute blir det neppe hviletid på Aaronson. Lurer på om dette kan bli elleveren, hvis det ikke er noen ytterligere skader jeg ikke har fått med meg:

Meslier
Ayling, Koch, Cooper, Struijk/Wöber
Adams, Roca
Gnonto, Aaronson, Harrison
Rodrigo

Litt artig at det allerede er vanskelig å komme utenom Gnonto i startoppstillingen. Ting kommer garantert til å gå opp og ned for ham, men det må være utrolig bra for utviklingen til en 19-åring å få så mye spilletid i Premier League.

leedslife

Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #11 på: Januar 12, 2023, 21:29:38 »
Når Jesse sier tre-fire uker, tipper jeg seks-åtte.
Bamford regner jeg ikke med vil bidra mer for oss i år. Heldigvis var Harrison positiv mot Hammers, så håper virkelig han kan ha snudd formen. Men fikk altså ikke spilletid mot Cardiff. Skadet, han også?

Cree håper visst på en treukers tid eller så:
 So we're a little disappointed that Cree will be out. He's hopeful that it will be quicker than a month but that's what the prognosis is right now.

Lord Pat har trent med laget en ukes tid nå så tipper han vil være på benken. Ikke sett noe rundt Harrison så satser på at han kan starte... (og at Aaronson får hvile fra start).
Vi får jo virkelig håpe han er tilbake så raskt som mulig.
Bare sett sammendrag av pressekonferansen med Marsch.
Han ble stilt spørsmål om 2 seire på 16, men rettet heller fokuset på de siste 8 der vi har vært brukbare (ifølge han) og det ligger en uforløst følelse av at ting kanskje setter seg nå?
Er vel ingen som er i nærheten av Summervilles bidrag inni de 8 kampene han refererer til.
Med scoringen på overtid mot Fulham  kom vi ut av det med verdighet. To outstanding bidrag mot Liverpool og Bournemouth gav oss 6 poeng. Så avsluttet han med en veldig god gjennomføring mot Spurs tross tap der vi kunne gå inn i mini pre-season med ihvertfall en viss forhåpning om at vi var mer konkurransedyktige andre halvdel av sesongen.
Vi har ikke vært i nærheten etter vi startet opp igjen med noe som har sett ut som en halvskadet Summerville og nå er han altså ute i en helt eksepsjonelt viktig måned for klubben. Vi må begynne å vinne kamper. Ser frem til kamp i morgen og håper det beste, men må si jeg er bekymret om vi har nok mål i oss uten han. Har jo stort sett vært null takt og samhandling over det vi driver med offensivt tidvis, men som andre har skrevet over her så har han x-faktoren og uforutsigbarheten til å skape ting på egen hånd.

Ved Lord Pat som du kaller han. Om han kan komme inn å levere noen OK bidrag off ball har jeg sånn sett tro på, men at vi kan sette vår lit til at han skal få oss ut av dette tviler jeg sterkt på. Det har jo vært milevis unna de gangene han har kommet tilbake igjen tidligere pga matchfitness. Ikke takt eller samhandling der heller.

Men de har jo skader på nøkkelspillere Villa og. Får håpe noen av dem som kommer inn hos oss tar opp handsken. Lovende bidrag fra Harrison sist.
En kanskje litt uventet borteseier hadde vært helt vanvittig i morgen. Jeg merker det trengs nå. Det er litt tungt når man føler laget må score 3-4 mål for å vinne fotballkamper og i tillegg sitte å høre på tålmodighet og prosesser.
« Siste redigering: Januar 12, 2023, 21:34:58 av leedslife »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #12 på: Januar 12, 2023, 23:14:14 »

Ved Lord Pat som du kaller han.

Ja, jeg foretrekker det kallenavnet ti tusen femhundre og trettisju ganger fremfor å kalle ham bambi, må bare understreke det!

I tillegg til at vestkantgutten lenge hadde det kallenavnet blant mange fans, ble det jo i sin tid en realitet også. :)

https://www.bbc.com/sport/articles/cl0pn0xzdq9o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #13 på: Januar 13, 2023, 10:13:04 »
MATCHDAY! Har trua. Vi har scoret tre mål hver av de tre siste ligakampene på Villa Park; i dag vinner vi 3-1.
« Siste redigering: Januar 13, 2023, 10:15:09 av TK20 »

Kato

Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #14 på: Januar 13, 2023, 10:30:27 »
MATCHDAY! Har trua. Vi har scoret tre mål hver av de tre siste ligakampene på Villa Park; i dag vinner vi 3-1.

1-0. Bamford inn og avgjør i 97.

Stut og Fjærkre

Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #15 på: Januar 13, 2023, 10:43:15 »
Hvis vi har Summerville ute blir det neppe hviletid på Aaronson. Lurer på om dette kan bli elleveren, hvis det ikke er noen ytterligere skader jeg ikke har fått med meg:

Meslier
Ayling, Koch, Cooper, Struijk/Wöber
Adams, Roca
Gnonto, Aaronson, Harrison
Rodrigo

Litt artig at det allerede er vanskelig å komme utenom Gnonto i startoppstillingen. Ting kommer garantert til å gå opp og ned for ham, men det må være utrolig bra for utviklingen til en 19-åring å få så mye spilletid i Premier League.

Hva medRoca på benk,og Wöber på defensiv midt, fungerte ganske greit i Wales

Ønsker kanskje Greenwood i stedet for Aaronson.
« Siste redigering: Januar 13, 2023, 10:47:58 av Stut og Fjærkre »

Gordon McUseless

Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #16 på: Januar 13, 2023, 11:06:13 »
Hvis vi har Summerville ute blir det neppe hviletid på Aaronson. Lurer på om dette kan bli elleveren, hvis det ikke er noen ytterligere skader jeg ikke har fått med meg:

Meslier
Ayling, Koch, Cooper, Struijk/Wöber
Adams, Roca
Gnonto, Aaronson, Harrison
Rodrigo

Litt artig at det allerede er vanskelig å komme utenom Gnonto i startoppstillingen. Ting kommer garantert til å gå opp og ned for ham, men det må være utrolig bra for utviklingen til en 19-åring å få så mye spilletid i Premier League.

Hva medRoca på benk,og Wöber på defensiv midt, fungerte ganske greit i Wales

Ønsker kanskje Greenwood i stedet for Aaronson.
Syns vi skal bli ferdig med å bruke spillere i alle andre posisjoner enn de er tiltenkt. Må begynne å spisse oss litt i stedet for å ha en gjeng med "Jack of all trades, master of none"

Stut og Fjærkre

Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #17 på: Januar 13, 2023, 11:17:36 »
Hvis vi har Summerville ute blir det neppe hviletid på Aaronson. Lurer på om dette kan bli elleveren, hvis det ikke er noen ytterligere skader jeg ikke har fått med meg:

Meslier
Ayling, Koch, Cooper, Struijk/Wöber
Adams, Roca
Gnonto, Aaronson, Harrison
Rodrigo

Litt artig at det allerede er vanskelig å komme utenom Gnonto i startoppstillingen. Ting kommer garantert til å gå opp og ned for ham, men det må være utrolig bra for utviklingen til en 19-åring å få så mye spilletid i Premier League.

Hva medRoca på benk,og Wöber på defensiv midt, fungerte ganske greit i Wales

Ønsker kanskje Greenwood i stedet for Aaronson.
Syns vi skal bli ferdig med å bruke spillere i alle andre posisjoner enn de er tiltenkt. Må begynne å spisse oss litt i stedet for å ha en gjeng med "Jack of all trades, master of none"

Skal vi ansette Kjetil Knutsen i samme slengen?
En posisjonsspillere har ikke noe i moderne fotball å gjøre, ihvertfall ikke sør for polarsirkelen.
Lag komponeres ut i fra hvem som er i form, og hvem som er utilgjengelige.

auren

Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #18 på: Januar 13, 2023, 12:05:22 »
Fett bilde Leeds har postet på Facebook

🤍




auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andersen

Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #19 på: Januar 13, 2023, 12:13:51 »
Håper på seier i kveld , men vet jo ikke med vårt kjære Leeds om dagen. 7- 8 faste spillere hos Aston Villa sies å være ute til møte med Leeds i kveld , men en skal kanskje være litt nøktern til det ryktet , da managere plutselig klarer å stable flesteparten av skadde spillere på beina rett før avspark. Dette er vel en 6 poengs kamp i kveld , vinner vi får vi noen poeng ned til de nederste på tabellen , men som skrevet Leeds er Leeds .MOT.

Gordon McUseless

Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #20 på: Januar 13, 2023, 13:04:07 »
Hvis vi har Summerville ute blir det neppe hviletid på Aaronson. Lurer på om dette kan bli elleveren, hvis det ikke er noen ytterligere skader jeg ikke har fått med meg:

Meslier
Ayling, Koch, Cooper, Struijk/Wöber
Adams, Roca
Gnonto, Aaronson, Harrison
Rodrigo

Litt artig at det allerede er vanskelig å komme utenom Gnonto i startoppstillingen. Ting kommer garantert til å gå opp og ned for ham, men det må være utrolig bra for utviklingen til en 19-åring å få så mye spilletid i Premier League.

Hva medRoca på benk,og Wöber på defensiv midt, fungerte ganske greit i Wales

Ønsker kanskje Greenwood i stedet for Aaronson.
Syns vi skal bli ferdig med å bruke spillere i alle andre posisjoner enn de er tiltenkt. Må begynne å spisse oss litt i stedet for å ha en gjeng med "Jack of all trades, master of none"

Skal vi ansette Kjetil Knutsen i samme slengen?
En posisjonsspillere har ikke noe i moderne fotball å gjøre, ihvertfall ikke sør for polarsirkelen.
Lag komponeres ut i fra hvem som er i form, og hvem som er utilgjengelige.
Ikke det nei...Så Haaland, Van Dyke og Trippier er ikke posisjonsspillere i sine klubber??
Det er greit med en potet eller to men ikke 7-8, slik vi holdt på under Bielsa.

stian

Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #21 på: Januar 13, 2023, 15:23:42 »
Hvis vi har Summerville ute blir det neppe hviletid på Aaronson. Lurer på om dette kan bli elleveren, hvis det ikke er noen ytterligere skader jeg ikke har fått med meg:

Meslier
Ayling, Koch, Cooper, Struijk/Wöber
Adams, Roca
Gnonto, Aaronson, Harrison
Rodrigo

Litt artig at det allerede er vanskelig å komme utenom Gnonto i startoppstillingen. Ting kommer garantert til å gå opp og ned for ham, men det må være utrolig bra for utviklingen til en 19-åring å få så mye spilletid i Premier League.

Hva medRoca på benk,og Wöber på defensiv midt, fungerte ganske greit i Wales

Ønsker kanskje Greenwood i stedet for Aaronson.
Syns vi skal bli ferdig med å bruke spillere i alle andre posisjoner enn de er tiltenkt. Må begynne å spisse oss litt i stedet for å ha en gjeng med "Jack of all trades, master of none"

Skal vi ansette Kjetil Knutsen i samme slengen?
En posisjonsspillere har ikke noe i moderne fotball å gjøre, ihvertfall ikke sør for polarsirkelen.
Lag komponeres ut i fra hvem som er i form, og hvem som er utilgjengelige.
Ikke det nei...Så Haaland, Van Dyke og Trippier er ikke posisjonsspillere i sine klubber??
Det er greit med en potet eller to men ikke 7-8, slik vi holdt på under Bielsa.

Noen spillere er åpenbare posisjonsspillere, med ferdigheter som er veldig spesifikke for den rollen de innehar (f.eks. Haaland, Van Dyke etc). Noen har mer generelle ferdigheter som kan anvendes i en drøss med roller, hvor Stuart Dallas har vært ekstrem hos oss.

Jeg er helt enig i at vi trenger å rendyrke rollene, som vil tilsi at vi for eksempel ikke fortsetter inn i evigheten med stoppertalentet Struijk som vb. Wöber virker å være tiltenkt vb-rollen, men han har egenskaper som kan tilføre mye på midtbanen i de tilfellene motstander eller skadesituasjon tilsier at det er ønskelig. Han var bra mot West Ham i den rollen han fylte da.
Utelukkende positivt å ha spillere som behersker flere roller, men de færreste er som Dallas og kan inneha ørti roller uke etter uke.

flynn

Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #22 på: Januar 13, 2023, 17:12:04 »
Wöber spilte ikke mot West Ham. Han spilte noe over halvtimen mot et meget reservepreget Cardiff. Rett nok ga han et positivt inntrykk, men å mene at han nå er bedre skikket til Premier League enn f.eks Cooper er ganske optimistisk. Roca har også langt mer fartstid i bedre ligaer enn Max, og har spilt det meste for oss så langt, stort sett med solide bidrag.
Jeg håper jo også at Wöber blir en forsterkning, men jeg vil nok personlig ha noe mer is i magen før jeg satser hus og hjem på ham.

Håper for all del Cooper starter i alle fall. Stats med og uten ham taler sitt eget språk. Vår viktigste spiller de siste 5 åra sett under ett.

flynn

stian

Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #23 på: Januar 13, 2023, 17:51:33 »
Wöber spilte ikke mot West Ham. Han spilte noe over halvtimen mot et meget reservepreget Cardiff. Rett nok ga han et positivt inntrykk, men å mene at han nå er bedre skikket til Premier League enn f.eks Cooper er ganske optimistisk. Roca har også langt mer fartstid i bedre ligaer enn Max, og har spilt det meste for oss så langt, stort sett med solide bidrag.
Jeg håper jo også at Wöber blir en forsterkning, men jeg vil nok personlig ha noe mer is i magen før jeg satser hus og hjem på ham.

Håper for all del Cooper starter i alle fall. Stats med og uten ham taler sitt eget språk. Vår viktigste spiller de siste 5 åra sett under ett.

flynn

Cardiff var det selvfølgelig, ja. Men Wöber skilte seg positivt ut. Tror nok det er mest sannsynlig at Struijk starter på backen, men vil gjerne se ham der. Hvis kampbildet tilsier at vi trenger mer power på midtbanen er han et alternativ. Tviler på at han er hentet for å være midtstopper, der bør Struijk være foran ham i køen og klubben har tydeligvis klokkertro på Llorente også.

Blank_File

Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #24 på: Januar 13, 2023, 17:52:08 »
Wöber spilte ikke mot West Ham. Han spilte noe over halvtimen mot et meget reservepreget Cardiff. Rett nok ga han et positivt inntrykk, men å mene at han nå er bedre skikket til Premier League enn f.eks Cooper er ganske optimistisk. Roca har også langt mer fartstid i bedre ligaer enn Max, og har spilt det meste for oss så langt, stort sett med solide bidrag.
Jeg håper jo også at Wöber blir en forsterkning, men jeg vil nok personlig ha noe mer is i magen før jeg satser hus og hjem på ham.

Håper for all del Cooper starter i alle fall. Stats med og uten ham taler sitt eget språk. Vår viktigste spiller de siste 5 åra sett under ett.

flynn
Han snakket om Struijk mot WH.


Sent from my iPhone using Tapatalk

auren

Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #25 på: Januar 13, 2023, 20:02:42 »
Forventet lag:




auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Smudge

Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #26 på: Januar 13, 2023, 20:03:52 »
Veldig bra at vi sparer nysignerte spillere som skal heve laget. Trist lagoppstilling

kilgallon

Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #27 på: Januar 13, 2023, 20:13:30 »
Veldig bra at vi sparer nysignerte spillere som skal heve laget. Trist lagoppstilling
Wöber er sannsynligvis ikke klar til å starte en PL kamp ennå. Han sa selv etter Cardiff, at han etter 4 ukers pause mangler en del på å være i 100% form.

jaho

Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #28 på: Januar 13, 2023, 20:15:31 »
MATCHDAY! Har trua. Vi har scoret tre mål hver av de tre siste ligakampene på Villa Park; i dag vinner vi 3-1.
De to siste kampene der var henholdsvis Bamford og James store kamp.

leedslife

Sv: Kamp: vs. Aston Villa @ Villa Park, 13.01.23 kl 21:00 V sport PL
« Svar #29 på: Januar 13, 2023, 20:41:41 »
Vi var fornøyd med mentaliteten til Drameh, men ikke i troppen?
Han og Leeds er vel et avsluttet kapittel snart?