Skrevet av Emne: Kamp: vs Manchester United@Old Trafford, Onsdag 8/2, kl.21.00, V Sport PL  (Lest 8857 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Karl Hot Shot

1 poeng vunnet.

Meslier stod en brukbar kamp, men var helt elendig på 2-2-utlikninga. Borte vekk. Ikke akkurat David Harvey.
Litt unødvendige baklengs, svak av Koch og elendig av Meslier.

Så enkelt kan det oppsummeres. +1 fra meg
 

Hallgeir *

1 poeng vunnet.

Litt unødvendige baklengs, svak av Koch og elendig av Meslier.
Elendig av Meslier? Er dekket av to forsvarere rett foran seg på siste målet. Muligens retningsforandring også.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Nå må vi slutte å unnskylde Meslier for absolutt alt.....

Du må jo se at han er dekket? Kunne tatt den, absolutt. Men tabbe? Ikke i nærheten.

Man ser gjerne det man vil se..

Sier som ho i studio til Viaplay, keeperspillet er rævva i den situasjonen.

Og på Sky sier de at han hadde dårlig sikt og at skuddet kom fort og var hardt.
Super Leeds since 1968

RoarG

Hvis vi kan koble entusiasmen fra dagens kamp med litt også nå, kan resten av sesongen bli hyggeligere enn det har sett ut til å bli.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

peacock

Heroisk innsats av gutta! :)
Men, vi har et keeperproblem.

Eriksen55

1 poeng vunnet.

Litt unødvendige baklengs, svak av Koch og elendig av Meslier.
Elendig av Meslier? Er dekket av to forsvarere rett foran seg på siste målet. Muligens retningsforandring også.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Nå må vi slutte å unnskylde Meslier for absolutt alt.....

Du må jo se at han er dekket? Kunne tatt den, absolutt. Men tabbe? Ikke i nærheten.

Man ser gjerne det man vil se..

Sier som ho i studio til Viaplay, keeperspillet er rævva i den situasjonen.

Ja hun utstråler kunnskap med sine dype analyser

Ikke lett å redde noe man ikke ser utgangen på. Wöber står 2 meter foran han.

Bjosse77

1 poeng vunnet.

Litt unødvendige baklengs, svak av Koch og elendig av Meslier.
Elendig av Meslier? Er dekket av to forsvarere rett foran seg på siste målet. Muligens retningsforandring også.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Nå må vi slutte å unnskylde Meslier for absolutt alt.....

Skivebom. Meslier gjør en kanonkamp, ja han kunne tatt 2-2 målet - men har jo glimrende redninger gjennom hele kampen.
Herlig poeng i dag, og gir boozt for gruppa.
Fin guts på midtbane med USgutta -  og Harrison liggende bak Bamford var vellykket!
Gir tom pluss for innhoppet til Aaronson, centimeter fra frisparkscoring også…

Aner ikke hva du snakker om, hvor har jeg skrevet at han gjør en dårlig kamp? Vi må likevel se at han ikke er verdens beste keeper. Den der skal han ta, samme hvor god han er ellers. Forumet her unnskylder Meslier for alt, som vanlig. Ikke rart vi synes han er verdens beste her inne. Hadde Wöber hatt Cooper på ryggen hadde vi vært over oss av feilpasningene, men i dag ser vi kun den strålende defe sive innsatsen.

Samme med Meslier, vi ser redningene, men ikke svakhetene.

peacock

Summerville inn. Veldig trist etter at han har vært skadet såpass lenge, colombianeren.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Han er kjeks. Hadde også en skadehistorikk i Feyenoord.

auren

Synes det var fantastisk å se oss ta kommandoen i andre omgang. Man U var rådville de første 10-12 minuttene. Dessverre så ble vi spilt mer og mer lave, og litt typisk at de scorer på den første sjansen sin i andre omgang. Men i stedet for at de tar over, så svarer vi og går rett i angrep og setter nesten 1-3 ved Aaronson.

Det kan fort bli poeng på søndag også med den innstillingen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gordon McUseless

Summerville inn. Veldig trist etter at han har vært skadet såpass lenge, colombianeren.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Han er kjeks. Hadde også en skadehistorikk i Feyenoord.
Har forstått det slik at skaden i holland var en alvorlig kneskade og der er vel den eneste plassen han enda ikke har vert skadet etter han kom.

Dylan

Hvis jeg lest kommentarene her uten å ha sett kampen hadde jeg litt på om vi hadde tapt eller vunnet........

Eriksen55

Hadde Jesse byttet ut Harrison og Bamford hadde det nok blitt styr. Pussig det der..

Bjosse77

Hvis jeg lest kommentarene her uten å ha sett kampen hadde jeg litt på om vi hadde tapt eller vunnet........

Vel....
Ingen av delene. 🤷‍♂️

Johnnyj

Bare jeg som er positivt overrasket over Firpo i dag?
Synes han var veldig god. Likte spesielt involveringen der han dro på seg et gult kort for å hindre at Rashford løp igjennom.

Gøy at hakkekyllingen slår tilbake   ;D
« Siste redigering: Februar 08, 2023, 23:31:17 av Johnnyj »

peacock

Ikke verst å klare 2-2 med 3 mann i forsvaret halve kampen! Firpo er fortsatt en komplett katastrofe. Fullstendig feilplassert til enhver tid, og selger seg gang på gang for høyt i banen. Vi burde faktisk satt inn Rasmus på venstreback når Pascal tok telling.

Bjosse77

Bare jeg som er positivt overrasket over Firpo i dag?
Synes han var veldig god. Likte spesielt involveringen der han dro på seg et gult kort for å hindre at Rashford løp igjennom.

Gøy at hakkekyllingen slår tilbake   ;D

Helt grei, og et viktig gult kort. Ganske bra offensivt, men taper for mye dueller. Nesten alt. Med forbehold om at jeg skal se kampen på ny.

Lucas the Kop Cat

1 poeng vunnet.

Litt unødvendige baklengs, svak av Koch og elendig av Meslier.
Elendig av Meslier? Er dekket av to forsvarere rett foran seg på siste målet. Muligens retningsforandring også.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Nå må vi slutte å unnskylde Meslier for absolutt alt.....

Skivebom. Meslier gjør en kanonkamp, ja han kunne tatt 2-2 målet - men har jo glimrende redninger gjennom hele kampen.
Herlig poeng i dag, og gir boozt for gruppa.
Fin guts på midtbane med USgutta -  og Harrison liggende bak Bamford var vellykket!
Gir tom pluss for innhoppet til Aaronson, centimeter fra frisparkscoring også…

Aner ikke hva du snakker om, hvor har jeg skrevet at han gjør en dårlig kamp? Vi må likevel se at han ikke er verdens beste keeper. Den der skal han ta, samme hvor god han er ellers. Forumet her unnskylder Meslier for alt, som vanlig. Ikke rart vi synes han er verdens beste her inne. Hadde Wöber hatt Cooper på ryggen hadde vi vært over oss av feilpasningene, men i dag ser vi kun den strålende defe sive innsatsen.

Samme med Meslier, vi ser redningene, men ikke svakhetene.
Det er to grupper Meslier-kommentarer her inne, de som synes ham er elendig og de som ikke synes han er det. Ingen som sier han er feilfri. Når han får kritikk for å ikke være verdens beste keeper, blir det for dumt. Vi har ikke et lag med verdens beste i noen av posisjonene.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


peacock

Bare jeg som er positivt overrasket over Firpo i dag?
Synes han var veldig god. Likte spesielt involveringen der han dro på seg et gult kort for å hindre at Rashford løp igjennom.

Gøy at hakkekyllingen slår tilbake   ;D

Dette er kødd, ikke sant? Uansett, litt morsomt med ironi.

Gordon McUseless

Bare jeg som er positivt overrasket over Firpo i dag?
Synes han var veldig god. Likte spesielt involveringen der han dro på seg et gult kort for å hindre at Rashford løp igjennom.

Gøy at hakkekyllingen slår tilbake   ;D

Dette er kødd, ikke sant? Uansett, litt morsomt med ironi.
Firpo hadde en grov feilplassering etter at han kom inn, men etter det, så var det ikke så mye å sette fingeren på som jeg så,  men du må gjerne opplyse meg om det jeg har gått glipp av.

Bjosse77

Det er to grupper Meslier-kommentarer her inne, de som synes ham er elendig og de som ikke synes han er det. Ingen som sier han er feilfri. Når han får kritikk for å ikke være verdens beste keeper, blir det for dumt. Vi har ikke et lag med verdens beste i noen av posisjonene.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Han får ikke kritikk for ikke å  ære verdens beste keeper. Han får skryt for alt han gjør så han høres ut som verdens beste keeper, det er det jeg synes er så pussig. Han er god for alderen, og et bra talent, men han er ikke i øvre sjiktet i PL ennå.

Eriksen55

Bare jeg som er positivt overrasket over Firpo i dag?
Synes han var veldig god. Likte spesielt involveringen der han dro på seg et gult kort for å hindre at Rashford løp igjennom.

Gøy at hakkekyllingen slår tilbake   ;D

Dette er kødd, ikke sant? Uansett, litt morsomt med ironi.
Firpo hadde en grov feilplassering etter at han kom inn, men etter det, så var det ikke så mye å sette fingeren på som jeg så,  men du må gjerne opplyse meg om det jeg har gått glipp av.

Det blir slik når det er stemplet og vedtatt på forhånd at noen er ræva.

Forever Whites

Vi gjorde vel en noenlunde bra kamp i dag, siden bmoen ikke dukket opp i kveld?
« Siste redigering: Februar 08, 2023, 23:44:36 av Forever Whites »
Medlem 94237

Kato

Det må skilles mellom snørr og bart her. Det vi påpeker er elendig keeperspill i en situasjon. Utenom det sto Meslier en meget god kamp. Men man må kunne forlange at en keeper tar skudd som går midt på mål, enkelt og greit. Noen verdensklasse har han enda en stund igjen til.
« Siste redigering: Februar 08, 2023, 23:45:37 av Kato »
 

karaba

Bare jeg som er positivt overrasket over Firpo i dag?
Synes han var veldig god. Likte spesielt involveringen der han dro på seg et gult kort for å hindre at Rashford løp igjennom.

Gøy at hakkekyllingen slår tilbake   ;D

Dette er kødd, ikke sant? Uansett, litt morsomt med ironi.
Firpo hadde en grov feilplassering etter at han kom inn, men etter det, så var det ikke så mye å sette fingeren på som jeg så,  men du må gjerne opplyse meg om det jeg har gått glipp av.

Det blir slik når det er stemplet og vedtatt på forhånd at noen er ræva.
Er vel ganske klart at han veldig mange ganger ikke er riktig plassert verken i forhold til egne spillere og motspillere. Alt for ofte spillere som løper inn bak han, mens han blir stående å se på ball. Er jo ikke uten grunn at Struijk starter, en spiller som i utgangspunktet ikke er back (og ikke spesielt god når han spiller der heller)


Sent from my iPhone using Tapatalk

auren

Vi gjorde vel en noenlunde bra kamp i dag, siden bmoen ikke dukket opp i kveld?


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gordon McUseless

Bare jeg som er positivt overrasket over Firpo i dag?
Synes han var veldig god. Likte spesielt involveringen der han dro på seg et gult kort for å hindre at Rashford løp igjennom.

Gøy at hakkekyllingen slår tilbake   ;D

Dette er kødd, ikke sant? Uansett, litt morsomt med ironi.
Firpo hadde en grov feilplassering etter at han kom inn, men etter det, så var det ikke så mye å sette fingeren på som jeg så,  men du må gjerne opplyse meg om det jeg har gått glipp av.

Det blir slik når det er stemplet og vedtatt på forhånd at noen er ræva.
Er vel ganske klart at han veldig mange ganger ikke er riktig plassert verken i forhold til egne spillere og motspillere. Alt for ofte spillere som løper inn bak han, mens han blir stående å se på ball. Er jo ikke uten grunn at Struijk starter, en spiller som i utgangspunktet ikke er back (og ikke spesielt god når han spiller der heller)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Veldig mange ganger? I dag, eller er det tidligere du mener?

Bjosse77

Men et spørsmål.
Hvorfor er det ikke straffe på fellingen av Summerville på overtid i 1. omgang? Kommentatorene sier den er utenfor, men ManUtd spilleren står på linja.

Tenker da tilbake på straffen Spurs fikk mot oss når Alioski etter VAR har 2 cm av låret over linja. Samme med den berømte hælspark tunnelen til Raphinha for øvrig.

Er det VAR og Big Six syken, eller hva er det jeg ikke skjønner her?
« Siste redigering: Februar 08, 2023, 23:53:01 av Bjosse77 »

Kato

Ikke fornøyd med Summerville i dag,  synes arbeidsradiusen er for liten uten ball. Mener han bør ta langt mer i defensivt og i duellspill.

Smudge

Likte det jeg så av Aaronson idag!

karaba

Kamp: vs Manchester United@Old Trafford, Onsdag 8/2, kl.21.00, V Sport PL
« Svar #208 på: Februar 08, 2023, 23:54:10 »
Blir spennende å se hvordan Gnonto utvikler seg , er jo noe av det mest talentfulle jeg har sett på lang tid


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fantasyland

Jonny Cooper
@JRCooper26
Luke Ayling won 17 duels in tonight's match against Manchester United, the most by a Leeds United player in a league match for over four years. He also made 12 tackles, the most by a player in a Premier League game since December 2018. Thought he was exceptional. #lufc