Skrevet av Emne: Ny manager etter Jesse Marsch  (Lest 30711 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gordon McUseless

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #360 på: Februar 13, 2023, 21:44:41 »
I følge Romano er det møter i Chelsea angående Potter sin fremtid.
Ja, Todd Boelhy trenger vel å få lettet de ulmende lommene sine for litt penger igjen. Hadde vi bare ventet litt til, kunne vi sikkert fått en milliard eller to for Jesse.

Kato

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #361 på: Februar 13, 2023, 21:45:33 »
I følge Romano er det møter i Chelsea angående Potter sin fremtid.
Potter-ball i Leeds, kanskje?

Han har jo vært total katastrofe for Chelsea denne sesongen. De har handla som fulle sjømenn, men likevel ikke klart å sette sammen et slagkraftig mannskap med alle stjernene. Nei takk!

auren

I forhold til Nottingham Forest har de jo knapt handlet.
 

Jostein.

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #362 på: Februar 13, 2023, 21:45:38 »
Tar gjerne Potter!

Leeds Carajo!

auren

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #363 på: Februar 13, 2023, 21:47:09 »
I følge Romano er det møter i Chelsea angående Potter sin fremtid.
Potter-ball i Leeds, kanskje?

Han har jo vært total katastrofe for Chelsea denne sesongen. De har handla som fulle sjømenn, men likevel ikke klart å sette sammen et slagkraftig mannskap med alle stjernene. Nei takk!

auren

I forhold til Nottingham Forest har de jo knapt handlet.

Har de ikke handlet for 600 millioner pund etter at de fikk nye eiere i mai? Nottingham har vel knapt passert 100 millioner...?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #364 på: Februar 13, 2023, 21:48:47 »
I følge Romano er det møter i Chelsea angående Potter sin fremtid.
Potter-ball i Leeds, kanskje?

Han har jo vært total katastrofe for Chelsea denne sesongen. De har handla som fulle sjømenn, men likevel ikke klart å sette sammen et slagkraftig mannskap med alle stjernene. Nei takk!

auren

Kanskje det som er problemet. All handlingen og altfor mange gode spillere som ikke får spille.

Tror problemet er Chelsea, ikke Potter..

Kato

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #365 på: Februar 13, 2023, 22:01:44 »
I følge Romano er det møter i Chelsea angående Potter sin fremtid.
Potter-ball i Leeds, kanskje?

Han har jo vært total katastrofe for Chelsea denne sesongen. De har handla som fulle sjømenn, men likevel ikke klart å sette sammen et slagkraftig mannskap med alle stjernene. Nei takk!

auren

I forhold til Nottingham Forest har de jo knapt handlet.

Har de ikke handlet for 600 millioner pund etter at de fikk nye eiere i mai? Nottingham har vel knapt passert 100 millioner...?

auren

På to vindu har Forest signert 29 spillere.
 

GeirO

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #366 på: Februar 13, 2023, 22:02:27 »
Tar gjerne Potter!
Potter er  vel ikke noen Quick fixer? Brukte vel lang tid i Østersund  og Brighton, mener jeg å huske

Eriksen55

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #367 på: Februar 13, 2023, 22:18:15 »
Tar gjerne Potter!
Potter er  vel ikke noen Quick fixer? Brukte vel lang tid i Østersund  og Brighton, mener jeg å huske

Han tettet bakover først. Når det satt så utviklet han det offensive. Vi spiller egentlig mye bra kamper og har mange gode offensive spillere. Så en som kan trykke på de rette knappene og få oss litt bedre strukturert og kyniske foran eget mål hadde vært noe.

Det  er neppe noen quick fix jobb for noen..

Dennis

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #368 på: Februar 14, 2023, 11:12:23 »
Det er i ferd med å bli en farse.

Ideelt sett hadde en ny trener fått en liten stund med laget før cupfinalene mot Everton og Southampton, men jeg tenker ikke på tidsbruken spesielt. Det er verre med timingen, som nevnt. Likevel, Skubala har nok en god hånd på laget enn så lenge.

Det som er verre, er at man helt tydelig nå er et godt stykke ned på lista over kandidater. Iraola var utvilsomt en kandidat, mens både Gallardo, Corberan, Ange og Slot har vært såpass mye nevnt at jeg vil anta de også har vært under lupen.

Senest mot Scum var Alfred Schreuder nede på indre bane og vist rundt. Phil Hay er i alle fall ikke tvil om at det var "Ortas mann", inntil Radrizzani la ned veto. Nå går praten i Nuno og Gerrard. Om det er reelle linker gjenstår å se, men navn av denne typen vil ikke være samlende for fanskaren. Positive resultater vil selvsagt snu på det, men man begynner med et handikap i den verst tenkelige tida.

Jeg skrev i går også at jeg overhodet ikke ønsker Nuno (eller Gerrard). De feilet begge i sin siste Premier League-jobb, men Nuno står også for en usjarmerende fotball med lite mål, drøying av tid og overspilling. Han takker nok ikke av i Saudi Arabia, for å være interim coach i fire måneder. Det samme vil jeg anta gjelder for Gerrard, som for egen del må treffe i sin neste jobb om han ikke ytterligere skal miste momentet fra Skottland. Jeg vil derfor tro at slike trenere vil minst kreve kontrakt frem til neste sommer.

Igjen, dette bør legges på Skubala og hans lille team ut sesongen om det ikke endrer seg med noen av kandidatene vi har lest om. Jeg kunne levd med antifotball for å redde plassen, men på sikt må vi tilbake til positiv, engasjerende fotball.

Og ikke minst, ryktene går nå i at take over skjer 1. juli. Da bør det være slutt for dagens trekløver.
Marching on together!

Furu

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #369 på: Februar 14, 2023, 11:21:20 »

Gordon McUseless

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #370 på: Februar 14, 2023, 11:24:14 »
Det er i ferd med å bli en farse.

Ideelt sett hadde en ny trener fått en liten stund med laget før cupfinalene mot Everton og Southampton, men jeg tenker ikke på tidsbruken spesielt. Det er verre med timingen, som nevnt. Likevel, Skubala har nok en god hånd på laget enn så lenge.

Det som er verre, er at man helt tydelig nå er et godt stykke ned på lista over kandidater. Iraola var utvilsomt en kandidat, mens både Gallardo, Corberan, Ange og Slot har vært såpass mye nevnt at jeg vil anta de også har vært under lupen.

Senest mot Scum var Alfred Schreuder nede på indre bane og vist rundt. Phil Hay er i alle fall ikke tvil om at det var "Ortas mann", inntil Radrizzani la ned veto. Nå går praten i Nuno og Gerrard. Om det er reelle linker gjenstår å se, men navn av denne typen vil ikke være samlende for fanskaren. Positive resultater vil selvsagt snu på det, men man begynner med et handikap i den verst tenkelige tida.

Jeg skrev i går også at jeg overhodet ikke ønsker Nuno (eller Gerrard). De feilet begge i sin siste Premier League-jobb, men Nuno står også for en usjarmerende fotball med lite mål, drøying av tid og overspilling. Han takker nok ikke av i Saudi Arabia, for å være interim coach i fire måneder. Det samme vil jeg anta gjelder for Gerrard, som for egen del må treffe i sin neste jobb om han ikke ytterligere skal miste momentet fra Skottland. Jeg vil derfor tro at slike trenere vil minst kreve kontrakt frem til neste sommer.

Igjen, dette bør legges på Skubala og hans lille team ut sesongen om det ikke endrer seg med noen av kandidatene vi har lest om. Jeg kunne levd med antifotball for å redde plassen, men på sikt må vi tilbake til positiv, engasjerende fotball.

Og ikke minst, ryktene går nå i at take over skjer 1. juli. Da bør det være slutt for dagens trekløver.

Kunne ikke sagt meg mer enig i hvert ord.
Nuno hvis det skjer, må ikke bli noe mer enn en nødløsning. At vi skal legge all den positive fotballen vi har stått for siden Bielsa skal snus totalt opp ned hadde vert en tragedie og må ikke skje.
Hvis de de går for han på lang sikt er Leedsprosjektet dødt som vi har kjent det.
Hvis klubben vet at de kan få inn noen av de 3 førstevalgene til sommeren, så må vi få inn noen på kort sikt eller la Skubala og gjengen fortsette til sommeren og eventuelt styrke det teamet hvis mulig.

Kato

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #371 på: Februar 14, 2023, 11:25:49 »
https://motleedsnews.com/news/leeds-united-agreed-terms-with-alfred-schreuder-before-andrea-radrizzani-pulled-plug/


Virker som Orta var veldig på Schreuder, men Radrizzani til slutt sa nei. Sikkert påvirka av fans.

Kan jo undres på forholdene internt hos oss på toppen nå. Klubben selges til sommeren, divisjonsstatus betyr milliarder. Radrizzani må lykkes med ansettelsen, er det plass for Victor Orta med det som ser ut som totalt andre tanker oppi dette?
 

GaryMac

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #372 på: Februar 14, 2023, 12:07:39 »
Nytt navn i hatten.
https://www.leedsunited.news/news/leeds-make-approach-for-tata-martino-as-manager-search-continues/

Gerardo Martino. 60-årig argentiner med fortid i bl.a. Barcelona og som sjef for Mexico. Med litt ymse suksess...

Fantasyland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #373 på: Februar 14, 2023, 12:10:13 »
https://motleedsnews.com/news/leeds-united-agreed-terms-with-alfred-schreuder-before-andrea-radrizzani-pulled-plug/


Virker som Orta var veldig på Schreuder, men Radrizzani til slutt sa nei. Sikkert påvirka av fans.

Kan jo undres på forholdene internt hos oss på toppen nå. Klubben selges til sommeren, divisjonsstatus betyr milliarder. Radrizzani må lykkes med ansettelsen, er det plass for Victor Orta med det som ser ut som totalt andre tanker oppi dette?

Det var Orta som ville tviholde på Marsch og nå kommer det frem at han pusha Schreuder også. Viser seg at styret / Radz er de som faktisk har agert oppi all denne elendigheten. Orta derimot.....han bør vel være ferdig ved full takeover. Føles ut som han går seg helt bort for tiden..

Dennis

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #374 på: Februar 14, 2023, 12:51:30 »
https://motleedsnews.com/news/leeds-united-agreed-terms-with-alfred-schreuder-before-andrea-radrizzani-pulled-plug/


Virker som Orta var veldig på Schreuder, men Radrizzani til slutt sa nei. Sikkert påvirka av fans.

Kan jo undres på forholdene internt hos oss på toppen nå. Klubben selges til sommeren, divisjonsstatus betyr milliarder. Radrizzani må lykkes med ansettelsen, er det plass for Victor Orta med det som ser ut som totalt andre tanker oppi dette?

Det var Orta som ville tviholde på Marsch og nå kommer det frem at han pusha Schreuder også. Viser seg at styret / Radz er de som faktisk har agert oppi all denne elendigheten. Orta derimot.....han bør vel være ferdig ved full takeover. Føles ut som han går seg helt bort for tiden..

Jesse Marsch var jo gullkalven til Victor Orta. Han hadde holdt kontakten med han i lang tid under Bielsa-perioden og skulle uansett inn i fjor sommer. Da sitter det nok i litt ekstra prestisje for godeste Victor å få Marsch til å fungere. Om det er derfor det tok fire måneder fra han burde vært erstattet til han faktisk ble ... vel, sparket i det minste, kan man bare spekulere i.

Dersom det blir en overtakelse i sommer, tipper jeg Orta og Kinnear forsvinner raskt. Orta har vel derimot en status som gjør at han ikke vil slite med å finne en ny jobb. Skal vi tippe en overgang til(bake til) Sevilla eller noe slikt?
Marching on together!

Gordon McUseless

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #375 på: Februar 14, 2023, 13:27:02 »
Virker mer og mer som Victor Orta synger på siste MOT verset.

ar9

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #376 på: Februar 14, 2023, 13:31:06 »
https://motleedsnews.com/news/leeds-united-agreed-terms-with-alfred-schreuder-before-andrea-radrizzani-pulled-plug/


Virker som Orta var veldig på Schreuder, men Radrizzani til slutt sa nei. Sikkert påvirka av fans.

Kan jo undres på forholdene internt hos oss på toppen nå. Klubben selges til sommeren, divisjonsstatus betyr milliarder. Radrizzani må lykkes med ansettelsen, er det plass for Victor Orta med det som ser ut som totalt andre tanker oppi dette?

Det var Orta som ville tviholde på Marsch og nå kommer det frem at han pusha Schreuder også. Viser seg at styret / Radz er de som faktisk har agert oppi all denne elendigheten. Orta derimot.....han bør vel være ferdig ved full takeover. Føles ut som han går seg helt bort for tiden..

Jesse Marsch var jo gullkalven til Victor Orta. Han hadde holdt kontakten med han i lang tid under Bielsa-perioden og skulle uansett inn i fjor sommer. Da sitter det nok i litt ekstra prestisje for godeste Victor å få Marsch til å fungere. Om det er derfor det tok fire måneder fra han burde vært erstattet til han faktisk ble ... vel, sparket i det minste, kan man bare spekulere i.

Dersom det blir en overtakelse i sommer, tipper jeg Orta og Kinnear forsvinner raskt. Orta har vel derimot en status som gjør at han ikke vil slite med å finne en ny jobb. Skal vi tippe en overgang til(bake til) Sevilla eller noe slikt?
MÅ JO DRA FREM DENNE SKILDRINGEN PÅ VALENTINERDAGEN:
Ser for meg Orta or Radrizzani som ett ektepar som har vært tett oppåhverandre i lang tid. To veldig forskjellige typer. Den ene litt elegant men ganske rolig, beskjeden og kalkulerende som ikke liker å tre tøffe / upopulære beslutninger nedover hodet på folk. Helst vil han gjøre alle til lags. Den andre er stikk motsatt på alle mulige måter.
Forholdet startet kjempebra og nådde vel sine klimaks med kapringen av Bielsa og opprykket. Deretter mer og mer slitasje og det går nok mot skillsmisse. Begge to er nok allerede ute å flørter med andre på hver sin front. Ett mellomlangt tett ekteskap er nok slutt om ca 3 mnd.
«Lille Angus» har vekslet mellom å tilfredsstille de to men kan nok fort bli børstet til side som en del av skilsmissen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dennis

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #377 på: Februar 14, 2023, 14:06:36 »
https://motleedsnews.com/news/leeds-united-agreed-terms-with-alfred-schreuder-before-andrea-radrizzani-pulled-plug/


Virker som Orta var veldig på Schreuder, men Radrizzani til slutt sa nei. Sikkert påvirka av fans.

Kan jo undres på forholdene internt hos oss på toppen nå. Klubben selges til sommeren, divisjonsstatus betyr milliarder. Radrizzani må lykkes med ansettelsen, er det plass for Victor Orta med det som ser ut som totalt andre tanker oppi dette?

Det var Orta som ville tviholde på Marsch og nå kommer det frem at han pusha Schreuder også. Viser seg at styret / Radz er de som faktisk har agert oppi all denne elendigheten. Orta derimot.....han bør vel være ferdig ved full takeover. Føles ut som han går seg helt bort for tiden..

Jesse Marsch var jo gullkalven til Victor Orta. Han hadde holdt kontakten med han i lang tid under Bielsa-perioden og skulle uansett inn i fjor sommer. Da sitter det nok i litt ekstra prestisje for godeste Victor å få Marsch til å fungere. Om det er derfor det tok fire måneder fra han burde vært erstattet til han faktisk ble ... vel, sparket i det minste, kan man bare spekulere i.

Dersom det blir en overtakelse i sommer, tipper jeg Orta og Kinnear forsvinner raskt. Orta har vel derimot en status som gjør at han ikke vil slite med å finne en ny jobb. Skal vi tippe en overgang til(bake til) Sevilla eller noe slikt?
MÅ JO DRA FREM DENNE SKILDRINGEN PÅ VALENTINERDAGEN:
Ser for meg Orta or Radrizzani som ett ektepar som har vært tett oppåhverandre i lang tid. To veldig forskjellige typer. Den ene litt elegant men ganske rolig, beskjeden og kalkulerende som ikke liker å tre tøffe / upopulære beslutninger nedover hodet på folk. Helst vil han gjøre alle til lags. Den andre er stikk motsatt på alle mulige måter.
Forholdet startet kjempebra og nådde vel sine klimaks med kapringen av Bielsa og opprykket. Deretter mer og mer slitasje og det går nok mot skillsmisse. Begge to er nok allerede ute å flørter med andre på hver sin front. Ett mellomlangt tett ekteskap er nok slutt om ca 3 mnd.
«Lille Angus» har vekslet mellom å tilfredsstille de to men kan nok fort bli børstet til side som en del av skilsmissen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 ;D

Men liker de måneskinnsturer på stranda?!
Marching on together!

Kato

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #378 på: Februar 14, 2023, 14:49:14 »
https://motleedsnews.com/news/leeds-united-agreed-terms-with-alfred-schreuder-before-andrea-radrizzani-pulled-plug/


Virker som Orta var veldig på Schreuder, men Radrizzani til slutt sa nei. Sikkert påvirka av fans.

Kan jo undres på forholdene internt hos oss på toppen nå. Klubben selges til sommeren, divisjonsstatus betyr milliarder. Radrizzani må lykkes med ansettelsen, er det plass for Victor Orta med det som ser ut som totalt andre tanker oppi dette?

Det var Orta som ville tviholde på Marsch og nå kommer det frem at han pusha Schreuder også. Viser seg at styret / Radz er de som faktisk har agert oppi all denne elendigheten. Orta derimot.....han bør vel være ferdig ved full takeover. Føles ut som han går seg helt bort for tiden..

Jesse Marsch var jo gullkalven til Victor Orta. Han hadde holdt kontakten med han i lang tid under Bielsa-perioden og skulle uansett inn i fjor sommer. Da sitter det nok i litt ekstra prestisje for godeste Victor å få Marsch til å fungere. Om det er derfor det tok fire måneder fra han burde vært erstattet til han faktisk ble ... vel, sparket i det minste, kan man bare spekulere i.

Dersom det blir en overtakelse i sommer, tipper jeg Orta og Kinnear forsvinner raskt. Orta har vel derimot en status som gjør at han ikke vil slite med å finne en ny jobb. Skal vi tippe en overgang til(bake til) Sevilla eller noe slikt?
MÅ JO DRA FREM DENNE SKILDRINGEN PÅ VALENTINERDAGEN:
Ser for meg Orta or Radrizzani som ett ektepar som har vært tett oppåhverandre i lang tid. To veldig forskjellige typer. Den ene litt elegant men ganske rolig, beskjeden og kalkulerende som ikke liker å tre tøffe / upopulære beslutninger nedover hodet på folk. Helst vil han gjøre alle til lags. Den andre er stikk motsatt på alle mulige måter.
Forholdet startet kjempebra og nådde vel sine klimaks med kapringen av Bielsa og opprykket. Deretter mer og mer slitasje og det går nok mot skillsmisse. Begge to er nok allerede ute å flørter med andre på hver sin front. Ett mellomlangt tett ekteskap er nok slutt om ca 3 mnd.
«Lille Angus» har vekslet mellom å tilfredsstille de to men kan nok fort bli børstet til side som en del av skilsmissen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Vil tro Radrizzani prøver å beholde Orta til take-over er gjennomført. Ønskes neppe noe støy rundt dette i fasen vi er inne i nå. Ryker Orta nå, er det stor splid i toppen.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #379 på: Februar 14, 2023, 16:10:12 »
Jeg tror nok at Orta/Radrizzani har hatt ulike meninger om Marsch/tålmodighet osv, og tydeligvis også nå rundt Schreuder. Man kan si at Radrizzani blir styrt litt vel mye av 'folkemeningen' via f.eks twitter, men det er ikke nødvendigvis alltid negativt. Vi slapp badgen, vi slapp Schreuder (fasit på om det er en bra ting får vi jo aldri...).

Staheten til Orta kan jo også være en bra ting til tider, Marsch stod for mye bra (offensivt, man managment...) og ville kaaaanskje ha lyktes på sikt etter at Adams/McKinnie var innspilt på midtbanen og vi fikk inn en v.back og stopper eller to med kvalitet... At Southamptn velger ham sier mye om at han ikke har ødelagt ryktet sitt i England.

Og Orta kan det sies mye om, men han har en stooor standing i miljøene for sine kunnskaper og kontakter, det er sikkert. Men det betyr jo ikke at man treffer alltid likevel.

Men ja, 49'ers lurker nok også i bakgrunnen med sine meninger. Så lenge de etter all sannsynlighet blir flertallseiere om noen måneder tror jeg deres stemme på styrterommet blir stadig mer vektlagt.

Og løssluppetheten til Radrizzani henger vel sammen med at han vet at han ikke vil være ansvarlig særlig mye lenger, så nå har han ikke like mange sperrer mot å svare fans på twitter, noe han i større grad har klart å unngå tidligere.

Men nå er han snart fri. :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bye

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #380 på: Februar 14, 2023, 16:15:50 »
Herrefred for en jævla klonegjeng. Fadese.
Trønder i Bergen!

Sterland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #381 på: Februar 14, 2023, 16:59:48 »
Jeg tror nok at Orta/Radrizzani har hatt ulike meninger om Marsch/tålmodighet osv, og tydeligvis også nå rundt Schreuder. Man kan si at Radrizzani blir styrt litt vel mye av 'folkemeningen' via f.eks twitter, men det er ikke nødvendigvis alltid negativt. Vi slapp badgen, vi slapp Schreuder (fasit på om det er en bra ting får vi jo aldri...).

Staheten til Orta kan jo også være en bra ting til tider, Marsch stod for mye bra (offensivt, man managment...) og ville kaaaanskje ha lyktes på sikt etter at Adams/McKinnie var innspilt på midtbanen og vi fikk inn en v.back og stopper eller to med kvalitet... At Southamptn velger ham sier mye om at han ikke har ødelagt ryktet sitt i England.

Og Orta kan det sies mye om, men han har en stooor standing i miljøene for sine kunnskaper og kontakter, det er sikkert. Men det betyr jo ikke at man treffer alltid likevel.

Men ja, 49'ers lurker nok også i bakgrunnen med sine meninger. Så lenge de etter all sannsynlighet blir flertallseiere om noen måneder tror jeg deres stemme på styrterommet blir stadig mer vektlagt.

Og løssluppetheten til Radrizzani henger vel sammen med at han vet at han ikke vil være ansvarlig særlig mye lenger, så nå har han ikke like mange sperrer mot å svare fans på twitter, noe han i større grad har klart å unngå tidligere.

Men nå er han snart fri. :)
Gudene vet hva vi får etter Radrizzani.. Han har vært en utrolig berikelse i forhold til hva som regjert på Elland Road tidligere, spesielt under og etter Ridsdale-æraen. Sakset fra Wiki (mente det var flere inne i mellom)
1997   2003   Peter Ridsdale
2003   2003   Professor John McKenzie
2003   2004   Trevor Birch
2004   2005   Gerald Krasner
2005   2013   Ken Bates
2013   2014   Salah Nooruddin
2014   2017   Massimo Cellino
2017   Present   Andrea Radrizzani

Kan ikke se noen som har levert bedre enn Andrea, bortsett fra Ridsdale før alt kollapset.

Borge

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #382 på: Februar 14, 2023, 17:01:29 »
Jeg tror nok at Orta/Radrizzani har hatt ulike meninger om Marsch/tålmodighet osv, og tydeligvis også nå rundt Schreuder. Man kan si at Radrizzani blir styrt litt vel mye av 'folkemeningen' via f.eks twitter, men det er ikke nødvendigvis alltid negativt. Vi slapp badgen, vi slapp Schreuder (fasit på om det er en bra ting får vi jo aldri...).

Staheten til Orta kan jo også være en bra ting til tider, Marsch stod for mye bra (offensivt, man managment...) og ville kaaaanskje ha lyktes på sikt etter at Adams/McKinnie var innspilt på midtbanen og vi fikk inn en v.back og stopper eller to med kvalitet... At Southamptn velger ham sier mye om at han ikke har ødelagt ryktet sitt i England.

Og Orta kan det sies mye om, men han har en stooor standing i miljøene for sine kunnskaper og kontakter, det er sikkert. Men det betyr jo ikke at man treffer alltid likevel.

Men ja, 49'ers lurker nok også i bakgrunnen med sine meninger. Så lenge de etter all sannsynlighet blir flertallseiere om noen måneder tror jeg deres stemme på styrterommet blir stadig mer vektlagt.

Og løssluppetheten til Radrizzani henger vel sammen med at han vet at han ikke vil være ansvarlig særlig mye lenger, så nå har han ikke like mange sperrer mot å svare fans på twitter, noe han i større grad har klart å unngå tidligere.

Men nå er han snart fri. :)

Spørs hvor mye lykke det blir med amerikanske eiere...?
Borge

Fantasyland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #383 på: Februar 14, 2023, 17:25:44 »
Duncan Castles

@DuncanCastles
Leeds United would have to pay €6m to hire Nuno Espírito Santo as Jesse Marsch’s replacement.
• Considering appointing interim coach until end of Premier League season
• Michael Skubala candidate for extended interim role
https://thetimes.co.uk/article/leeds-need-5m-for-nuno-espirito-santo-but-weigh-up-michael-skubala-in-interim-j3krzqlwm

Fantasyland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #384 på: Februar 14, 2023, 17:27:07 »
LUFCFANZONE
@LUFCFANZ0NE
According to The Times, Leeds have interviewed 2 current Asian based managers to replace Jesse Marsch.

Al Ittihad (Saudi) manager Nuno Espirito Santo and Al Gharafa’s (Qatar) Pedro Martins have both been interviewed, but as of yet neither have been offered the job.

#LUFC #LUFC

GeirO

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #385 på: Februar 14, 2023, 18:41:06 »
Vi jobber ikke med de øverste hyllene lengre....en hylle ned nå så finner vi Allardyce. Warnock, Steve Bruce og Mark Hughes.

Tipper vi ender opp med rødkledd fyr fra Liverpool, dessverre (Gerrard).
MOT

Kickthemdown

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #386 på: Februar 14, 2023, 18:58:01 »
Vi jobber ikke med de øverste hyllene lengre....en hylle ned nå så finner vi Allardyce. Warnock, Steve Bruce og Mark Hughes.

Tipper vi ender opp med rødkledd fyr fra Liverpool, dessverre (Gerrard).
Skjer ikke at Gerrard engang vil til oss. Han vet han er mindre likt - dårlig utgangspunkt for en manager.

92bryhal

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #387 på: Februar 14, 2023, 19:03:56 »
📰 #LUFC can confirm Michael Skubala will continue to lead the men’s first team for the club’s upcoming fixtures

@LUFC

Blank_File

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #388 på: Februar 14, 2023, 19:10:04 »
#LUFC can confirm Michael Skubala will continue to lead the men’s first team for the club’s upcoming fixtures

@LUFC
Da får vi bare inderlig håpe at det holder. Jeg er skeptisk. Men tror jeg hadde vært det uansett hvem vi fikk inn nå.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #389 på: Februar 14, 2023, 19:29:48 »
📰 #LUFC can confirm Michael Skubala will continue to lead the men’s first team for the club’s upcoming fixtures

@LUFC

Det er det eneste riktige mht Everton og Southampton.

En ny manager ville ikke hatt tid til å gjøre de endringene han ønsket, ikke blitt kjent med troppen i tide, og kunne fått en tøff start i rollen med dårlige resultat i de to kampene.

Nå får vi et team som allerede har jobbet med god effekt på troppen, har vist evne til å justere på Marsch' spillestil, men samtidig hatt vett til å beholde ting som allerede funket.

Om dette er nok til å få resultater i de to kampene er så sin sak...

Anyways, gr det dårlig er det ingen grunn til å la de fortsette lenger om vi har en annen (midlertidig) klar.

For ja jeg vil heller ha Iraola/Slot til sommeren enn ja andre som har blitt lansert så langt...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan