Skrevet av Emne: Kamp: FA-cup 5. runde vs. Fulham @ Craven Cottage 28/2-23 kl 20:45 - V.sp1  (Lest 6902 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Reaney

Vi er fullstendig ufarlige på frispark og Rutter blir snytt for ledermålet pga av en ex. Looserpool klovn og juksemaker Wilson.

auren

For en syk heading av Rutter! I stolpen! Og så enda en stor sjanse like etterpå. Utur at vi ikke har scoret så langt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Kommer ikke nærmere mål enn det,, Rutter.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


J-R

Faen vi er dårlige fremover….
Må bare håpe på Firpo i dag også..

Gordon McUseless

Denne kampen så langt er så til de grader som hele sesongen har vert. Et skudd et på på Fulham ov vi har smultringen etter flere sjanser. 🤯

Hallgeir *

I denne omgangen har mye dreid seg om marginer, og de har definitivt ikke vært på vår side.

Rutter med en god prestasjon, bakover i luften og henter ballen, for så å treffe stanga med keeper totalt utspilt.
Super Leeds since 1968

raggen

blir veldig flatt med roca,adams og mckennie på midtbanen da ingen av de er særlig offensive og generelt er vi veldig forsiktig fremover og lite fremoverrettet da midtbanen får ballen. men slipper ikke fulham til det store og burde vært 1-1 minst... håper han kan kjøre 2 på topp da rutter får lite hjelp til tider. men helt ok 1 omg av leeds men vil helst se noen bytter
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Pause. 1-0. Synes hjemmelaget leder fortjent nok. Hatt mye ball, men ikke skapt all verden. Mye nesten. Det eneste målet er nesten en kopi av målet mot City (?) på hjemmebane helt i starten av andre omgang. En elendig ball av Adams gjør at Fulham kan prøve lykken fra 25 meter. Selvsagt suser ballen i stolpen og i mål. Vi har hatt mange gode muligheter for overganger, men synes det går litt i sirup. Mye støttepasninger. Men vi skaper en diger en ved Rutter helt på tampen, i tillegg til to annullerte scoringer. Roca også svært nære å tre Summerville alene gjennom. Spent på hvilke justeringer Gracia gjør i andre omgang. Ser nesten ut som Bamford skal inn. Denne kampen kan vi vinne!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Johnnyj

Pause. 1-0. Synes hjemmelaget leder fortjent nok.

Nå tøyser du vel?? Her skulle vi ha ledet til pause

palle

Den første anulleringen er jo hinsides; skulle vært rødt på forsvarer der!

...nesten, i hvert fall...
...ooo, vi vandrar saman...

Trondjo

Adams med en dårlig pasning og Palhinha scorer fra 25 meter utagbart for vår franskmann i mål...

auren

LOL. Meslier redder ingenting, aldri!
Du fokuserer bare på Meslier du, ikke på Adams/Roca som må ta skylden for denne
 

kilgallon

Flott omgang av gutta, og selvfølgelig skulle vi ledet etter denne omgangen. Det som irriterer meg mest er den måtten som Chris Kavanagh konsekvent dømmer imot Leeds. Helt uforstålig annullering og ikke minst at Fulham spilleren får lov til å sparke ned en rettvendt Gnonto uten så mye som et tilsnak. Forfærdelig dømming!

Joe Jordan

Det som har vært av kontringer stopper for ofte ofte opp eller ender ned feilpasninger. Rutter trenger en makker der fremme i andre omgang.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

auren

Pause. 1-0. Synes hjemmelaget leder fortjent nok.

Nå tøyser du vel?? Her skulle vi ha ledet til pause
Jeg er nok litt streng nå. Men spillemessig har Fulham vært best synes jeg. Men vi har jo skapt den største sjansen. Jeg ser i grunnen bort fra de annullerte målene som sjanser, selv om den første var ekstremt billig blåst av dommer. Fulham har vært nære på å skape store sjanser ved flere anledninger. Stort sett har vi kontroll, men de har spilt oss litt rundt til tider.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Russel_Doig

Pause. 1-0. Synes hjemmelaget leder fortjent nok.

Nå tøyser du vel?? Her skulle vi ha ledet til pause
Jeg er nok litt streng nå. Men spillemessig har Fulham vært best synes jeg. Men vi har jo skapt den største sjansen. Jeg ser i grunnen bort fra de annullerte målene som sjanser, selv om den første var ekstremt billig blåst av dommer. Fulham har vært nære på å skape store sjanser ved flere anledninger. Stort sett har vi kontroll, men de har spilt oss litt rundt til tider.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Spillemessig har Fulham vært best??!?

NEI

leedslife

Imporende Cresswell og Millwal lederl 0-1 til pause i PO duellen mot Drameh og Luton.
Shack og fra start, men vært ganske anonym.

Russel_Doig

Imporende Cresswell og Millwal lederl 0-1 til pause i PO duellen mot Drameh og Luton.
Shack og fra start, men vært ganske anonym.

Du ser på den nå?! 🤔

auren

Pause. 1-0. Synes hjemmelaget leder fortjent nok.

Nå tøyser du vel?? Her skulle vi ha ledet til pause
Jeg er nok litt streng nå. Men spillemessig har Fulham vært best synes jeg. Men vi har jo skapt den største sjansen. Jeg ser i grunnen bort fra de annullerte målene som sjanser, selv om den første var ekstremt billig blåst av dommer. Fulham har vært nære på å skape store sjanser ved flere anledninger. Stort sett har vi kontroll, men de har spilt oss litt rundt til tider.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Spillemessig har Fulham vært best??!?

NEI

Jada. Og Meslier har hatt en ny stor tabbe. Noe mer fra den kanten?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Nesten 1-1 ved Gnonto der, men keeper er med på notene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Rutter med ny avslutning men det blir for lite snert i skuddet nok en gang.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


leedslife

Er mye positivt i spillet til Rutter
Håper han får seg en scoring ikveld

auren

Rutter heit på grøten her. Har Fulham på gaffelen nå, derfor svært viktig med en snarlig scoring.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Er mye positivt i spillet til Rutter
Håper han får seg en scoring ikveld

Eneste som mangler, ja.
Super Leeds since 1968

auren

2-0. To drømmescoringer. Da er det nok game over er jeg redd...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

De har hele veien angrepet rommet bak Summerville, svakt at vi ikke gjør noe med det. Ayling - Summerville er ikke godt nok defensivt.

auren

Hør Leedsfansen!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Smudge

Fotball handler om kvalitet.. dessverre

karaba

Problemet vi har er at vi trenger alt for mange sjanser per mål. Holder ikke å være best i banespillet hvis man ikke klarer å få ballen i mål.


Sent from my iPhone using Tapatalk

stian

Fulham er effektive...

leedslife

Selv om vi skaper noe og burde hatt en scoring så synes jeg det virker som Fulham har litt større spekter i spillet sitt.
Men halvtime igjen og får vi en scoring så kan alt skje.