0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.
Fy flate så frustrerende det er å se på kroppsspråket til gjengen vår i dag. Det slenges med armene hver gang vi mister ballen. Virkelig ikke bra
Arsenal redusering
Sitat fra: Gordon McUseless på Mars 04, 2023, 17:25:18Arsenal reduseringOg der var vi over streken...
Arsenal utligning
Frustrert gjeng der ute - forferdelig lagmoral altså.
Sitat fra: Bye på Mars 04, 2023, 17:35:04Frustrert gjeng der ute - forferdelig lagmoral altså.Jeg gremmes over all frustrasjonen som vises så godt. Hjelpe meg. Nedrykksmoral
Det er jaggu tynt i rekkene, når Joseph inn er vårt første bytte.
Sitat fra: Xern på Mars 04, 2023, 17:35:58Sitat fra: Bye på Mars 04, 2023, 17:35:04Frustrert gjeng der ute - forferdelig lagmoral altså.Jeg gremmes over all frustrasjonen som vises så godt. Hjelpe meg. NedrykksmoralJepps, de har nok mye å lære av moralen her inne........
Sitat fra: Forever Whites på Mars 04, 2023, 17:41:00Sitat fra: Xern på Mars 04, 2023, 17:35:58Sitat fra: Bye på Mars 04, 2023, 17:35:04Frustrert gjeng der ute - forferdelig lagmoral altså.Jeg gremmes over all frustrasjonen som vises så godt. Hjelpe meg. NedrykksmoralJepps, de har nok mye å lære av moralen her inne........Ja, for fans på et forum må jo stilles samme forventninger til som proffe fotballspillere i verdens beste liga.
Enig med GeirO her over - vi burde vitterlig fått mer ut av denne, Chelsea er ikke noe topplag for tiden. De kommer til å tape flere poeng utover våren. Vi burde tatt minst ett her..