Skrevet av Emne: Kamp: vs Brighton @Elland Road, lørdag 11/3 kl.16.00 på Vsport PL2  (Lest 7143 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

palle

åiåiåiåiåi!
...ooo, vi vandrar saman...

leedslife

Klassescoring

auren

De to utskjelte Harrison og Bamford gjør det for Leeds. Strålende forarbeid av Harrison. Holde 1-1 til pause nå! Nesten igjen fra Bamford!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ar9

Trengs ikke 100 pasninger og finspill. Vinn en duell, kjapp pasning og klink til.


Sent from my iPhone using Tapatalk

leedslife

Ny assist fra Harrison. Havet ned til neste blir enda større.

Lucas the Kop Cat

Vi har manglet energi, taktikk og teknikk så langt i kampen. Håper det var en vitamininnsprøytning.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Bjosse77

Harrison til Bamford!

Place your bets!

auren

Nesten 1-2. Forferdelig av Ayling. Heldigvis en elendig avslutning av argentineren.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

bmoen

Dette er jo værre forsvarsspill enn under Bielsa!
BMo - Leeds-fan siden 1964

GeirO

Baaaaamfoooord!!! For et mål!!!! Og med feil fot!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Stemmer, det var en Brightonfot.
MOT

Fantasyland

Dette er jo værre forsvarsspill enn under Bielsa!

Få deg briller, du.

auren

Pause. 1-1. En grei åpning på kampen, men etterhvert har kvalitetsforskjellen på lagene blitt mer og mer tydelig. Brighton det beste laget og vi er litt heldig som går til pause med 1-1. Men på benken sitter det mange spillere som kan heve laget! Fullt mulig med poeng her!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjosse77

Ganske jevnt, men vi slipper til for mye avslutninger i 16m. Ayling med sesongverste, tror jeg, og Aaronson må byttes i pausen.

Ellers 2-1 i skudd på mål, og 7-9 i skudd totalt. Brighton overlegne på skudd i 16m.


bmoen

Dette er jo værre forsvarsspill enn under Bielsa!

Få deg briller, du.

Det tror jeg  du  må skaffe deg! Høyresida i forsvaret er jo helt lam!
« Siste redigering: Mars 11, 2023, 16:51:50 av bmoen »
BMo - Leeds-fan siden 1964

karaba

For et latterlig lag vi følger. PL´s desidert svakeste. Vi kommer til å havne sist på tabellen.

Hvorfor gidder du å følge med et latterlig lag?
Ikke gi nettrollet mat :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Eriksen55

Pga målet og kanskje bedre selvtillit så kan Bamford komme tilbake utpå i andre. Men i stedet for Aaronson og Harrison vil jeg ha Rutter og Gnonto inn fra start i andre. Vi må få litt bedre kvalitet i mottak og pasninger. Begge de kan skape noe på egenhånd.



Fantasyland

Dette er jo værre forsvarsspill enn under Bielsa!

Få deg briller, du.

Det tror jeg  du  må skaffe deg!

Har jo sett en del av innleggene dine. Absolutt ingen har noen som helst verdi. Det finnes ikke snev av saklige analyser eller gode innlegg. Så den tenkte jeg var på sin plass.

Hva tenker du forøvrig om 2 omgang ? Endringer du ville gjort ?

peacock

Her har vi vært heldige.
Til tider er det gutter mot menn, og vi vippes lett vekk i enhver fysisk duell. Summerville har vært forferdelig svak, og bør erstattes med Gnonto. Aaronson bør vel også få en tidlig dusj. McKennie har vel både kreativitet og mer duellstyrke.

karaba

Kamp: vs Brighton @Elland Road, lørdag 11/3 kl.16.00 på Vsport PL2
« Svar #78 på: Mars 11, 2023, 16:52:58 »
Pause. 1-1. En grei åpning på kampen, men etterhvert har kvalitetsforskjellen på lagene blitt mer og mer tydelig. Brighton det beste laget og vi er litt heldig som går til pause med 1-1. Men på benken sitter det mange spillere som kan heve laget! Fullt mulig med poeng her!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Er enig, vi har i hvert fall 2-3 spillere som kan komme inn å heve laget etter pause og kamper fremover. Brighton er er bra lag og vi henger litt tauene i blant, men med litt flaks så kan vi vippe en slik kamp i vår favør


Sent from my iPhone using Tapatalk

Reaney

Eriksen 55. Hvis det kommer ren fotballbok en gang om et football lag som har gjort ALT feil (les latterlig) så vil det dessverre handle om Leeds United. På tross av det slutter man selvsagt ikke å følge laget selv om det er blytungt.

Eriksen55

For et latterlig lag vi følger. PL´s desidert svakeste. Vi kommer til å havne sist på tabellen.

Hvorfor gidder du å følge med et latterlig lag?
Ikke gi nettrollet mat :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sant det. Lot meg lure utpå!

Bare å håpe på bedre spill og noen mål, for da blir det stille 😀

Joe Jordan

Herlig Bamford mål. Men det ser så jævlig dumt ut når Mac Allister står dønn alene og header inn det første målet. Hvor er organiseringen liksom?


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Eriksen55

Dette er jo værre forsvarsspill enn under Bielsa!

Få deg briller, du.

Det tror jeg  du  må skaffe deg!

Har jo sett en del av innleggene dine. Absolutt ingen har noen som helst verdi. Det finnes ikke snev av saklige analyser eller gode innlegg. Så den tenkte jeg var på sin plass.

Hva tenker du forøvrig om 2 omgang ? Endringer du ville gjort ?

De får du ikke i forkant. Mye lettere i etterkant når man sitter med fasiten.

leedslife

Helt grenseløst å svake vi er i posession. En ting er kvaliteten, men har jo heller aldri vært noe ide eller takt over det vi har foretatt oss.

RoarG

1-1. Greit sånn sett, men B'mouth har slått L'pool. 3 poengerne må begynne og komme.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Dette er jo værre forsvarsspill enn under Bielsa!

Få deg briller, du.

Det tror jeg  du  må skaffe deg!

Har jo sett en del av innleggene dine. Absolutt ingen har noen som helst verdi. Det finnes ikke snev av saklige analyser eller gode innlegg. Så den tenkte jeg var på sin plass.

Hva tenker du forøvrig om 2 omgang ? Endringer du ville gjort ?
Han ville over fra mannsmarkering til soneforsvar i fjor. Da ville alt ordne seg.

peacock

Her har vi vært heldige.
Til tider er det gutter mot menn, og vi vippes lett vekk i enhver fysisk duell. Summerville har vært forferdelig svak, og bør erstattes med Gnonto. Aaronson bør vel også få en tidlig dusj. McKennie har vel både kreativitet og mer duellstyrke.

Nostradamus:
https://twitter.com/GrahamSmyth/status/1634583428971593734

Cannavaro

Det er så mye å ta tak i....men vi får prise oss lykkelig over at Bamford har evne til å avslutte på mål ihvertfall, selv om det var via et Brighton bein (Webster ?)...
Det er tydelig å se at Brighton har en spillestil ....prøvet å narre Leeds opp i press for å spille av første press ledd, eller slå den lange på spillere i bakromsløp.  Brighton er ballsikre og har god bevegelse, tydelig å se at de har god samhandling. Pluss at de er aggressive i press spill også, et godt fotball lag. Tabellen lyver jo aldri.
Poenget er at prestasjonene til Leeds er totalt sett for svakt, men noe tilfeldigheter og god jobbing kan gi alle lag poeng.  Vil gjerne se noen bytter her etterhvert.  Summerville kommer ikke til sin rett, og Aaronsson har ikke fått til mye hittil.  Vi må opp noen hakk i 2.omgang for å få med poeng her tenker jeg...
MFLU - Miracles For Leeds United

Hallgeir *

Vi har både Sinisterra og Rodrigo på benken, men hvilken kampform er de i? Ikke sikkert at de er i stand til å trylle fram en seier.

Uansett flott at vi nå har flere alternativer og bedre kvalitet blant innbytterne.
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Lett å bli pessimistisk ut fra det som vises på banen men samtidig bare ett mål fra 15. plass akkurat nå.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk