Skrevet av Emne: Kamp: vs Wolverhampton @Molineux Stadium, lørdag 18/3 kl.16.00 på Vsport PL2  (Lest 8919 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Lucas the Kop Cat

Kan vi få 4-2 Leeds? Nå har man sjansen.
Det kan vi!!!!

Igjen Supernytt er med Summerville/Rodrigo.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


RoarG

Tenk at man ble sannspådd for en gangs skyld.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK


Fredhans

😂😂😂😂👌

HåvardK

Utrolig - det ser ut til at det gikk vår vei, faktisk.

auren

Herlig dommer! Denne synes jeg var riktig. Traore stopper jo idet han blir holdt.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Utrolig - det ser ut til at det gikk vår vei, faktisk.
Hæh? Det må da være feil?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Fredhans

Tullebukk av en kommentator, rødt kort for holding…… holdingen var vel ikke så voldsom🤔

lojosang

Utrolig - det ser ut til at det gikk vår vei, faktisk.
Og jeg som skal til Porto i påsken.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

- Leif Olav

palle

VAR...

Riktig avgjørelse. Hvor hindret blir den levende betongblokka Traore av en liten holding, egentlig?
...ooo, vi vandrar saman...

HåvardK

Nå får de et kvarter tillegg, da.

Fredhans

Herlig og ha en super lørdag alle Leeds fan👍👏👏👏

ar9

Fotball blir sjelden bedre enn dette


Sent from my iPhone using Tapatalk

auren

Jadda!!!!!!! 4-2 seier! Det smakte godt! Og så driter jeg litt i spillet. Denne var sykt fortjent etter alt vi har vært uheldig med i 2023!

Grattis folkens! 

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Dette kalles flyt! Og er det noe som trengs resten av sesongen så er det vel akkurat det! Herlig herlig herlig!!!

flynn

RoarG

Gratulerer med seier alle sammen. Ikke noe bunnlag lengre. Trygt plassert på 14. plass er vi. Slapp inn 2 (dobbelt så mange som mot Forest og Everton). Men hva gjør det, når man scorer 4. La oss håpe at dette blir den nye trenden.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Må være en av de svakeste prestasjonene vi har levert etter opprykket. Typisk at vi da vinner. Det kan ikke bli deiligere.
 

Cherry

Banner og jubler på middag i Holmenkollen, kun laget vårt som kan gjøre ting så spennende!
Måtte Ayling ut?
 

auren

Må være en av de svakeste prestasjonene vi har levert etter opprykket. Typisk at vi da vinner.

Tror nok bare det føles slik etter at vi ledet 3-0. Vi scorer da vitterlig fire mål! Ja, vi ble til tider ekstremt kjørt av Wolves i 15-20 minutter i hver omgang. Men dette er ikke noe ran i mine øyne. Tror ikke sjansestatistikken er så veldig ujevn, sånn type 8-6 i sjanser til Wolves eller noe.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Tips til Styret. Drit i pins og hettegensere med logo. Det vi trenger er LUSCOS-Sobril!

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
Tablett med Leeds-smiley? Høres litt suspekt ut.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Tror det ville gjort oss både ekstatisk og lykkelig.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
Ikke lykkepille Leeds-fansen trenger, heller nitroglyserin for å ta vare på hjertet.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Johnnyj

Så utrolig deilig!!

Forever Whites

Nå tar vi Arsenal om 14 dager.  De er oppskrytt!  8) 8) 8)
Medlem 94237

Kato

Meslier 7 - Fantastisk redning fra Raul, altfor uryddig i feltarbeidet.
Ayling 5 - Helt grusom, aldri sett han verre. Bortsett fra 5 sekunder.
Wøber 8 - Holder fullstendig fortet, med masse hodeløse høns rundt seg.
Koch 7 - Langt fra seirende ut av alle dueller.
Firpo 5 - Rundingsbøye i andre omgang. Helt korrekt tatt av.
Roca 5 - Ny rekord i antall balltap, helt sikkert.
McKennie 6 - Tungt, tregt og masse løpende mellom.
Harrison 7 - Ser ut til å bli viktigste mann herfra og ut.
Bamford 6 - Sånn passe interessert.
Aaronson 6 - Verdens største nesten-spiller.
Gnonto 7 - Viktig med ball, mye rart uten.
Kristensen 7 - Stengte for så vidt høyresiden. Kan ikke være dårligere enn Ayling i dag, går ikke an.
Rodrigo 7 - Knapt et ordentlig touch, så scoret han.
Struijk 7 - Inn og berget en synkende venstreside.
Summerville 8 - Enormt viktig at han klarte å holde litt i ballen.

Den som ser kampen på nytt må ikke telle antall balltap. Da får vi ikke sove i natt. Helt grusomt.
« Siste redigering: Mars 18, 2023, 18:18:02 av Kato »
 

baste

Fotball blir sjelden bedre enn dette


Sent from my iPhone using Tapatalk

For min del, så ble fotball kvelden perfekt. B/G snudde 0-2 til 5-3
Ikke ofte mine 2 lag vinner samme dag

MOT

Lucas the Kop Cat

Nok en berg- og dalbanekamp, merkelig at det svinger sånn. Ayling med mye rot i bakre rekker , spiller seg opp utover kampen og redder en ok karakter med målet. Endelig et innøvd cornertrekk?  Syntes Struijk klart seg greit mot Traore som de fleste sliter mot. 0luss 8gså til Gracia, suksess med de andre byttene, Kristensen, Summerville og Rodrigo får en si.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Kato

Nok en berg- og dalbanekamp, merkelig at det svinger sånn. Ayling med mye rot i bakre rekker , spiller seg opp utover kampen og redder en ok karakter med målet. Endelig et innøvd cornertrekk?  Syntes Struijk klart seg greit mot Traore som de fleste sliter mot. 0luss 8gså til Gracia, suksess med de andre byttene, Kristensen, Summerville og Rodrigo får en si.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Wøber er en kanonsignering. Akkurat det du trenger når du sliter i bunnstriden. Med Arsenal i neste var denne livsviktig.
« Siste redigering: Mars 18, 2023, 18:27:32 av Kato »
 

pedro

Strålende og viktig seier (vi har faktisk tatt 6 poeng mot ulvane i denne sesongen) 8) det som irriterte mest i dag var han der kommentatoren, han er værste sort. Babler i veg om alt annet enn det som skjer på banen unntatt når det er VAR i bildet, og da overprøver han VAR - avgjørelsen med sine synspunkt. Når vi forlot wankership tenkte undertegnede; det skal nli deilig å slippe Arnstein Friling, men den gang ei :-[
Vel vel vi vant og rykket laaangt opp på tabellen 8)
Leedsomaniac

Blank_File

Deilig at jeg slipper å trene i dag. Dette er mer enn nok fram til Spania Norge til helga.

Tror jeg hadde følt meg temmelig lurt av dommeren i dag hvis jeg var Wolverhampton. Ikke at det var så galt, men du snakker om å ha ALLE marginer mot seg. På alle nivå.

Det var altså denne kampen vi skulle score 4 mål. Himmel og hav for en fotballkamp. En totalt dysfunksjonell midtbane. Også likevel 4 mål.

RoarG

Så er det bare å håpe at Everton taper mot Chelski.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Ayling, Harrison og Rodrigo var vel også målscorere i fjor. Rødt kort i tillegg. Jimenez rundt midt i kampen om jeg husker riktig - da skiftet kampen fullstendig karakter.
For en viktig seier dette var.
Kanskje de deiligste seierene dette.
Skal ha mye tur hvis vi får med oss noe neste runde, men etter det har vi altså 3 hjemmekamper.
Neste runde så møtes vel noen av bunnlagene rundt oss så det kan jo potensielt gjøre at vi havner litt ned på tabellen igjen med mindre vi klarer å sjokkere borte mot Arsenal.
Egentlig et ganske greit kampprogram fremover har vi, men avslutningen på sesongen er fryktelig tøff for vår del, så vi bør kanskje ha litt og gå på.
Den tid den sorg.Deilig! Gratulerer alle sammen. Herregud så godt!