Skrevet av Emne: Kamp: vs Nottingham Forest @Elland Road, tirsdag 4.4. kl. 20.45 på Vsport PL1  (Lest 6876 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

To dager til ny kamp, og da må vi lage kamptråd. Er Wöber og Gnonto tilgjengelige igjen? Hvem spiller sammen med Roca på midten?

Håper å se følgende lag:

Meslier - Ayling, Koch, Wöber, Firpo - Roca, McKennie - Summerville, Harrison, Gnonto - Rodrigo

Subs: Robles, Cooper, Kristensen, Struijk, Greenwood, Aaronson, Rutter, Bamford, Sinisterra

Ingen tvil at vi mangler den utpregede 10-eren. Aaronson jobber godt, men er ufarlig i den rollen. Harrison har en del målpoeng i seg, men er best på venstreving. Rodrigo kan spille der, men er klart best som spiss. Kunne Summerville eller Sinisterra passet i rollen?

Jeg tror Gracia går for denne mer "trygge" lagoppstillingen:

Meslier - Ayling, Koch, Wöber, Firpo - Roca, McKennie - Summerville, Aaronson, Harrison - Rodrigo

Trekløveret Summerville, Aaronson og Harrison har spilt mye sammen under Gracia.

Tidlig tips: 2-1, med Summverville og Koch som scorere.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andersen

Vi må bare vinne denne kampen! Og Crystal Palace i den neste hjemme kampen. Gracia har meldt at Wøber og Gnonto ikke blir klare mot Nottingham Forest . MOT.

Reaney

Denne sesongen er utgjort. Fanden ble malt på veggen i august og slipper dessverre ikke taket.

peacock

Jeg synes Ayling har vært noe shaky defensivt. Hvor nære er Kristensen laget?

stian

Gleder meg stort til denne kampen. Nå som Arsenal-kampen er unnagjort føler jeg meg ganske trygg på at april-kampene blir de som bringer oss ut av den direkte nedrykksstriden. Slår vi Forest, noe jeg tror vi gjør, er jeg sikker på at de ender bak oss på tabellen ved sesongslutt. De har et blytungt program i april.

Gracia har strammet oss opp defensivt og det er mer variasjon offensivt. Mot Arsenal var vi slett ikke så verst, vi møtte bare et svingodt lag. Forest er milevis unna dette nivået. Gracia virker å ha et langt større taktisk repertoar enn Marsch, så vi møter nok Forest meget godt forberedt. Skadene gir imidlertid grunn til bekymring, men nå har vi i alle fall stallen til å tåle det bedre. Bring it on!

HåvardK

Jeg synes Ayling har vært noe shaky defensivt. Hvor nære er Kristensen laget?
Understatement of the season.

HåvardK

Gleder meg stort til denne kampen. Nå som Arsenal-kampen er unnagjort føler jeg meg ganske trygg på at april-kampene blir de som bringer oss ut av den direkte nedrykksstriden. Slår vi Forest, noe jeg tror vi gjør, er jeg sikker på at de ender bak oss på tabellen ved sesongslutt. De har et blytungt program i april.

Gracia har strammet oss opp defensivt og det er mer variasjon offensivt. Mot Arsenal var vi slett ikke så verst, vi møtte bare et svingodt lag. Forest er milevis unna dette nivået. Gracia virker å ha et langt større taktisk repertoar enn Marsch, så vi møter nok Forest meget godt forberedt. Skadene gir imidlertid grunn til bekymring, men nå har vi i alle fall stallen til å tåle det bedre. Bring it on!
Herlig innstilling, Stian!

RoarG

Er optimist på bursdagen. 1-0 til Leeds. Man har noe å hevne.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Er vel på høy tid med en tur på benken for Luke Ayling. Vært elendig over tid.

Sydhagen

Er vel på høy tid med en tur på benken for Luke Ayling. Vært elendig over tid.
Enig. Kristensen bør inn her.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Forest har mange gode spillere i troppen. Kanskje ikke så merkelig iom at de har handlet inn rundt 25 spillere etter opprykket….  :o. Må jo få tak i noe bra da….
Problemet med det er jo å spille inn ett lag som funker. Det virker på hjemmebane innimellom, men merkelig nok ikke på bortebane...og det er derfor jeg tror vi vinner denne. ;D
Tøff match, men tipper 4-1.
 

Myhre10

Wöber ser ikke ut til å være tilbake før i slutten av april.

ar9

Season long???


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cherry

Wöber ser ikke ut til å være tilbake før i slutten av april.

Forest med 7-8 mann i troppen skadet, så vi som dem må spille med de vi har.
Håper Rodrigo/Bamford blir forsøkt sammen med Sinisterra fremover, da kan vi både holde på ball med Patrick - og få stusser og småspillene som Rodrigo er gode på …tror Luis scorer i morra!
Midtbanen vår er lett for tiden, håper Gracia møter vel forberedt og har en god plan der.
Dette hadde vært mitt lag:
Meslier
Kristensen-Koch-Cooper-Firpo
Sinisterra-Roca-Mc Kennie-Harrison
Bamford-Rodrigo

Få inn lettbeinte Summerville og en sulten Rutter når vi har mørna`Forest forsvaret etter ca 65 min.

Vet jo at både Ayling og Aaronson blir valgt da, men lov å håpe ;)

GeirO

Vil påstå Summerville er mye bedre enn Sinisterra for tiden. Dessverre har ikke Sinisterra vært god siden hans fantastiske periode i høst. Skadene ødelegger mye og han trenger noe tid før han blir bra. Bør starte på benken hvis han ikke har hatt en fantastisk treningsuke.
MOT

ar9

2-1 Rodrigo, Harrison


Sent from my iPhone using Tapatalk

Josch

Tipper lagene spiller på sikkerhet og tar kontringer når de byr seg. Veldig uheldig for begge lag å tape her. Kan fort bli kun ett mål i denne kampen. Begge har vanskelig motstand siste ni etter denne, så dette er sjansen til 3 poeng. Forest vil ligge bakpå, så Leeds må stå for kreativiteten på 0-0. Driblers og x-faktor spillere blir viktig.

auren

Laget:

Meslier - Ayling, Koch, Struijk, Firpo - Roca, McKennie - Sinisterra, Aaronson, Harrison - Bamford

Subs: Robles, Kristensen, Cooper, Greenwood, Gyabi, Rodrigo, Rutter, GNONTO, Summerville

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Merker meg at Gracia ikke er helt fan av Cooper. Han har vel vært tilgjengelig for å starte en god del kamper, men har stort sett sittet på benken. Satt vel også på tribunen en kamp selv om han var fit. Ayling, Koch, Harrison og Aaronson er bankers i laget.

Denne MÅ vi bare vinne! 1-0 (Sini)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Skandaløst nok finnes det ingen Lokale Avdelinger for Porto! Hotell-loungen sier de skal få det på, men jeg er lett skeptisk.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

- Leif Olav

Hallgeir *

Har faktisk ikke lagt merke til Forest sin målforskjell i bortekampene, sjokkerende 4-32 !

Laget scorer altså mål litt sjeldnere enn i hver tredje kamp, med statistikken 1-3-9. Vi har vel aldri hatt en større sjanse til å få et positivt resultat fra en hjemmekamp denne sesongen. Det må utnyttes.

Viktigere med full pott i kveld enn mot Palace på søndag.
Super Leeds since 1968

auren

0-1. Måtte nesten komme etter flere muligheter for bortelaget. Huff! Da blir det tøft med tre poeng. Vi gir bort ballen alt for enkelt!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sølvreven

***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Joe Jordan

Så lekende lett kan det gjøres...


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Reaney

Ayling fortsetter showet og 0-1. 

GeirO

Vi må bare ha mål...masse mål.
MOT

Borge

Og vi fortsetter å gi bort enkle mål   
Borge

Gordon McUseless

Taper vi hjemme for Forest er det ikke håp.

GeirO

Har faktisk ikke lagt merke til Forest sin målforskjell i bortekampene, sjokkerende 4-32 !

Laget scorer altså mål litt sjeldnere enn i hver tredje kamp, med statistikken 1-3-9. Vi har vel aldri hatt en større sjanse til å få et positivt resultat fra en hjemmekamp denne sesongen. Det må utnyttes.

Viktigere med full pott i kveld enn mot Palace på søndag.
Elland Road er et sted hvor all statistikk bruker å bli snudd på hodet.
MOT

Hallgeir *

Som vanlig skal alt gjøres "the Leeds way".  :(
Super Leeds since 1968