Skrevet av Emne: Kamp: vs. Bournemouth @ Vitality Stadium, søndag 30.04.23 kl 15.00 Viasport PL3  (Lest 8453 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Myhre10

Husker stort sett at Bielsa ikke var så interessert i nye spillere. Han hadde jo Dallas som kunne spille overalt.

Han var interessert i nye spillere, men de skulle være bedre enn de han hadde fra før!

Forever Whites

Er så glad vi i løpet av gårsdagen fikk forklaringen på hvorfor vi har gjort det så elendig i de siste oppgjørene.  Bielsa har hjernevasket spillerne.  Godt å få det oppklart.  Nå kan man få nattesøvnen tilbake......
Medlem 94237

Eriksen55

Er så glad vi i løpet av gårsdagen fikk forklaringen på hvorfor vi har gjort det så elendig i de siste oppgjørene.  Bielsa har hjernevasket spillerne.  Godt å få det oppklart.  Nå kan man få nattesøvnen tilbake......

Hvis det er konklusjonen du får ut av det jeg skrev så sier det mest om deg.

Jeg lanserte en teori om dette ja. Som i at Bielsa klarte å heve relativt begrensede fotballspillere til et relativt høyt nivå. At Bielsa fikk maks ut av disse spillerne i sitt system. Stor kudos til Bielsa.

De samme spillerne er og har stort sett middelmådige både før og etter Bielsa.

 Noen kamper klarer vi å ligge tight i ramma og kontrollere i sone.. men nesten hver kamp havner vi i situasjoner hvor vi er så ute at det er sjukt å se. Det støtes og ruses på steder man kun burde sett i juniorfotball, det er ballwatching i boks som vi ser i knøttefotball.  Når vi blir kjørt og havner bakpå ser vi litt mann mann tendenser hos noen. Jo mer vi sliter, jo lenger ute av posisjon er vi. Hvis bare en av spillerne gjør det, så blir det håpløst for de andre.
Under Bielsa funket jo det stort sett da alle var drillet. I dag når det skjer blir vi åpne som en låvedør og havner i undertall og blir overspilt.

Mulig dette er en syltynn teori. Vi slet med dette under Jesse og nå Gracia.

Offensivt og på midten har vi mye nytt. Bak har vi stort sett de samme. Med fasit i hånd så tror jeg en utskiftning av de bak forrige sommer hadde vært viktigere enn vinger og spisser. Det er for sent nå uansett. Men jobben Bielsa gjorde med enkeltspillere ble kanskje undervurdert. Jeg også trodde at Bielsa hjalp dem med å få ut sitt potensial og at de nå var gode PL spillere. Så viser det seg at de kanskje kun var middels CC likevel…

Igjen, mulig syltynn teori. Men sliter med å skjønne at vi ikke klarer å organisere oss defensivt.

Dette er ikke kritikk av Bielsa. Det er mer en anerkjennelse av hvilken fantastisk trener han faktisk var og hva han klarte å få spillerne sine til å utrette.




Kontakinte

Husker stort sett at Bielsa ikke var så interessert i nye spillere. Han hadde jo Dallas som kunne spille overalt.
Det der er ett narrativ, fremsatt av vårt eminente "styre".

Lucas the Kop Cat

Er så glad vi i løpet av gårsdagen fikk forklaringen på hvorfor vi har gjort det så elendig i de siste oppgjørene.  Bielsa har hjernevasket spillerne.  Godt å få det oppklart.  Nå kan man få nattesøvnen tilbake......

Hvis det er konklusjonen du får ut av det jeg skrev så sier det mest om deg.

Jeg lanserte en teori om dette ja. Som i at Bielsa klarte å heve relativt begrensede fotballspillere til et relativt høyt nivå. At Bielsa fikk maks ut av disse spillerne i sitt system. Stor kudos til Bielsa.

De samme spillerne er og har stort sett middelmådige både før og etter Bielsa.

 Noen kamper klarer vi å ligge tight i ramma og kontrollere i sone.. men nesten hver kamp havner vi i situasjoner hvor vi er så ute at det er sjukt å se. Det støtes og ruses på steder man kun burde sett i juniorfotball, det er ballwatching i boks som vi ser i knøttefotball.  Når vi blir kjørt og havner bakpå ser vi litt mann mann tendenser hos noen. Jo mer vi sliter, jo lenger ute av posisjon er vi. Hvis bare en av spillerne gjør det, så blir det håpløst for de andre.
Under Bielsa funket jo det stort sett da alle var drillet. I dag når det skjer blir vi åpne som en låvedør og havner i undertall og blir overspilt.

Mulig dette er en syltynn teori. Vi slet med dette under Jesse og nå Gracia.

Offensivt og på midten har vi mye nytt. Bak har vi stort sett de samme. Med fasit i hånd så tror jeg en utskiftning av de bak forrige sommer hadde vært viktigere enn vinger og spisser. Det er for sent nå uansett. Men jobben Bielsa gjorde med enkeltspillere ble kanskje undervurdert. Jeg også trodde at Bielsa hjalp dem med å få ut sitt potensial og at de nå var gode PL spillere. Så viser det seg at de kanskje kun var middels CC likevel…

Igjen, mulig syltynn teori. Men sliter med å skjønne at vi ikke klarer å organisere oss defensivt.

Dette er ikke kritikk av Bielsa. Det er mer en anerkjennelse av hvilken fantastisk trener han faktisk var og hva han klarte å få spillerne sine til å utrette.
Var nok flere som oppfattet "hjernevask" som kritikk av Bielsa så litt uheldig med ordvalget hvis du mente det du skriver her. Bielsa fikk middelmådige spillere til å overprestere pga sin personlighet og daglige tyngde. Det gikk så lenge det funket men når resultatene ikke gikk riktig vei, mistet spillerne troen på systemet og seg selv. Marsch og Gracia har ikke vært i nærheten av å gi spillerne den boosten de trengte for å få tilbake noe av Bielsa-selvtilliten.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Forever Whites

Er så glad vi i løpet av gårsdagen fikk forklaringen på hvorfor vi har gjort det så elendig i de siste oppgjørene.  Bielsa har hjernevasket spillerne.  Godt å få det oppklart.  Nå kan man få nattesøvnen tilbake......

Hvis det er konklusjonen du får ut av det jeg skrev så sier det mest om deg.

Jeg lanserte en teori om dette ja. Som i at Bielsa klarte å heve relativt begrensede fotballspillere til et relativt høyt nivå. At Bielsa fikk maks ut av disse spillerne i sitt system. Stor kudos til Bielsa.

De samme spillerne er og har stort sett middelmådige både før og etter Bielsa.

 Noen kamper klarer vi å ligge tight i ramma og kontrollere i sone.. men nesten hver kamp havner vi i situasjoner hvor vi er så ute at det er sjukt å se. Det støtes og ruses på steder man kun burde sett i juniorfotball, det er ballwatching i boks som vi ser i knøttefotball.  Når vi blir kjørt og havner bakpå ser vi litt mann mann tendenser hos noen. Jo mer vi sliter, jo lenger ute av posisjon er vi. Hvis bare en av spillerne gjør det, så blir det håpløst for de andre.
Under Bielsa funket jo det stort sett da alle var drillet. I dag når det skjer blir vi åpne som en låvedør og havner i undertall og blir overspilt.

Mulig dette er en syltynn teori. Vi slet med dette under Jesse og nå Gracia.

Offensivt og på midten har vi mye nytt. Bak har vi stort sett de samme. Med fasit i hånd så tror jeg en utskiftning av de bak forrige sommer hadde vært viktigere enn vinger og spisser. Det er for sent nå uansett. Men jobben Bielsa gjorde med enkeltspillere ble kanskje undervurdert. Jeg også trodde at Bielsa hjalp dem med å få ut sitt potensial og at de nå var gode PL spillere. Så viser det seg at de kanskje kun var middels CC likevel…

Igjen, mulig syltynn teori. Men sliter med å skjønne at vi ikke klarer å organisere oss defensivt.

Dette er ikke kritikk av Bielsa. Det er mer en anerkjennelse av hvilken fantastisk trener han faktisk var og hva han klarte å få spillerne sine til å utrette.

Det var litt ironisk skrevet av meg, eller galgenhumor, velg det du vil.  Men etter et år burde en ny trener fått orden på de bakre rekker, og skiftet ut spillere på de rette plassene. Samtidig var det nokså håpløst at vi sparket Marsch en uke etter at han hadde fått på plass "sine" spillere i et av de mest aktive overgangsvinduene vi har hatt i januar.  Vet at man ble desperat da pga resultater, men han burde vel fått et par kamper til på seg?  Eller vært sparket tidligere slik at ny trener fikk være med å velge nye spillere?

Men det jeg sliter mest med å forstå er en helt annen ting som du tok opp i et tidligere innlegg du skrev: Hva skjedde med laget etter kollapsen mot Crystal Palace?

Før Palace kampen trodde jeg faktisk at vi var på rett vei og at Gracia faktisk kunne redde stumpene denne sesongen.  Men etter den kampen virker det som all energi og kamplyst forsvant helt.  Vi greier delvis å skape noen sjanser men som vanlig er uttellingen elendig, og så kommer de "lette" målene imot.

Finnes det en trener der ute som kan gjøre mirakler for oss i de 4 siste oppgjørene?  Vi kan faktisk klare oss med 4 poeng, men hvem skal vi ta dem fra?
Medlem 94237

Eriksen55

Husker stort sett at Bielsa ikke var så interessert i nye spillere. Han hadde jo Dallas som kunne spille overalt.
Det der er ett narrativ, fremsatt av vårt eminente "styre".

Det er meget mulig.

Men jeg vet ikke. Har null greie på om styret ikke ville backe Bielsa, om Bielsa selv ikke ønsket spillere eller om det er en kombo.

Det blir kokt suppe på enkelte historier som passer til det man selv ønsker og tror er riktig.

Uten gode kilder eller dokumentasjon så blir alt bare synsing.

Personlig tror jeg at Bielsa ikke ville ha inn så mange nye. At styret syntes det var knall at de ikke trengte å bruke penger, men i ettertid har sagt at de ønsket å forsterke for fremstå bedre utad.

Men igjen, blir bare synsing. Sannheten her vet kun noen få. Av de få så er det bare en jeg stoler på snakker sant. Men han snakker neppe  :)


Kato

Husker stort sett at Bielsa ikke var så interessert i nye spillere. Han hadde jo Dallas som kunne spille overalt.
Det der er ett narrativ, fremsatt av vårt eminente "styre".

Det er meget mulig.

Men jeg vet ikke. Har null greie på om styret ikke ville backe Bielsa, om Bielsa selv ikke ønsket spillere eller om det er en kombo.

Det blir kokt suppe på enkelte historier som passer til det man selv ønsker og tror er riktig.

Uten gode kilder eller dokumentasjon så blir alt bare synsing.

Personlig tror jeg at Bielsa ikke ville ha inn så mange nye. At styret syntes det var knall at de ikke trengte å bruke penger, men i ettertid har sagt at de ønsket å forsterke for fremstå bedre utad.

Men igjen, blir bare synsing. Sannheten her vet kun noen få. Av de få så er det bare en jeg stoler på snakker sant. Men han snakker neppe  :)

Det er vel ganske klart at Bielsa ønsket en stall på 18 mann, og bruk av U-21 spillere utover det. I seg selv oppskriften på katastrofe basert på den belastningen han utsetter spillere for. Ja, det hadde kanskje vært bedre med bytte av noen spillere, men vi hadde antagelig vært på tannkjøttet uansett under Bielsa. Sinisterra inn for eksempel, hadde neppe spilt en eneste kamp.
 

Reaney

For en arrogant gjeng overfor forventningsfulle fans som håper på autografer.
Skrekkeksempelet er lille gutten som ender opp med å bli blokkert av vaktmannen.

https://twitter.com/i/status/1652631235770957825
« Siste redigering: Mai 01, 2023, 11:42:04 av Reaney »

Josch

Husker stort sett at Bielsa ikke var så interessert i nye spillere. Han hadde jo Dallas som kunne spille overalt.
Det der er ett narrativ, fremsatt av vårt eminente "styre".

Det er meget mulig.

Men jeg vet ikke. Har null greie på om styret ikke ville backe Bielsa, om Bielsa selv ikke ønsket spillere eller om det er en kombo.

Det blir kokt suppe på enkelte historier som passer til det man selv ønsker og tror er riktig.

Uten gode kilder eller dokumentasjon så blir alt bare synsing.

Personlig tror jeg at Bielsa ikke ville ha inn så mange nye. At styret syntes det var knall at de ikke trengte å bruke penger, men i ettertid har sagt at de ønsket å forsterke for fremstå bedre utad.

Men igjen, blir bare synsing. Sannheten her vet kun noen få. Av de få så er det bare en jeg stoler på snakker sant. Men han snakker neppe  :)

Det er vel ganske klart at Bielsa ønsket en stall på 18 mann, og bruk av U-21 spillere utover det. I seg selv oppskriften på katastrofe basert på den belastningen han utsetter spillere for. Ja, det hadde kanskje vært bedre med bytte av noen spillere, men vi hadde antagelig vært på tannkjøttet uansett under Bielsa. Sinisterra inn for eksempel, hadde neppe spilt en eneste kamp.

Jeg mener begge dere har litt rett her. Jeg tror styret hadde ubegrenset tillit til Bielsa etter opprykket og den fine 9. plassen i 2021. De trodde han var ufeilbarlig og hadde rett i alle vurderinger.

Men det var feil å ha en tynn tropp mot PL-motstand i sesong nr 2, selv om det gikk bra i den første *. Spillere var utslitt og skader hopet seg opp pga Bielsas metoder. I tillegg denne mannsmarkeringen.  Her hadde Bielsa feilvurdert hva som kreves i PL. Han var ikke ufeilbarlig likevel.

Ingen gjorde direkte feil, men jeg tror det hadde vært best for Leeds å ansette en ny coach sommeren 2021. Men det var politisk umulig etter Bielsas bragder. Tilliten til Bielsa var 110% på det tidspunkt. Forståelig nok.

*=sesongen 20/21 innheoldt både bra og dårlige resultater (mange tap) , men fire avsluttende seire gav 9. plass som var sesongens beste tabellplasserig for Leeds. Man ble da ikke kritisk nok til det som gikk feil i dårlige kamper og trodde suksessen ville fortsette med Bielsa neste sesong.

Dennis

Er så glad vi i løpet av gårsdagen fikk forklaringen på hvorfor vi har gjort det så elendig i de siste oppgjørene.  Bielsa har hjernevasket spillerne.  Godt å få det oppklart.  Nå kan man få nattesøvnen tilbake......
[...]
Offensivt og på midten har vi mye nytt. Bak har vi stort sett de samme. Med fasit i hånd så tror jeg en utskiftning av de bak forrige sommer hadde vært viktigere enn vinger og spisser. Det er for sent nå uansett. Men jobben Bielsa gjorde med enkeltspillere ble kanskje undervurdert. Jeg også trodde at Bielsa hjalp dem med å få ut sitt potensial og at de nå var gode PL spillere. Så viser det seg at de kanskje kun var middels CC likevel…
[...]

Det er vel bare tre stykker som har undervurdert den jobben og dessverre er det de som tar avgjørelsene i klubben. Radrizzani har selv uttalt at de trodde det var lettere enn først antatt, da klubben sjarmerte alt og alle første sesongen.

Som du nevner, med en ramme av spillere (pluss Raphinha) som inntil et par år tidligere var nedre midtsjiktet av Championship-standard.

Som du også påpeker, vi tenkte vel kanskje at det var snakk om å få ut sitt fulle potensiale. For enkelte spillere var det nok det, men for andre var det rett og slett et tilfelle av å bli strødd magisk støv over. Snakker da spesielt om Bamford, Phillips og Ayling. Spillere som ikke var i nærheten av den standarden verken før og, kanskje mer avslørende, i etterkant av den tiden. Det er for meg helt absurd at Phillips har klippekort på midtbanen til et såpass godt landslag som England, når han vrakes til fordel for en midtstopper i sin posisjon på et helt overlegent fotballag. Jeg syns Phillips fremstår som en overlegen type og fysisk er han enorm når han er skadefri, men den spilleren han var i tre fulle sesonger i enforcer-rollen til MB tror jeg ikke man får se igjen. Det blir derimot en annen diskusjon.

Viktigst av alt spilte Leeds som et lag på denne tiden. All in på en spillestil, som selvsagt var naiv, men kanskje var det akkurat den naiviteten og tiltroen til akkurat det systemet som spilte den/denne gjengen opp til Premier League og 9.plass på direkten? Uavhengig om det burde vært gjort ting annerledes og man over tid kunne kompensert for manglende investeringsinteresse fra styre og stell i forhold til slitasje og en gjeng som kanskje bokset litt over sin vektklasse, så er det liten tvil om at dagens Leeds mangler den lagånden. Spillerne er forståelig nok ribbet for selvtillit og usikkerheten rundt både trener, divisjonstilhørighet og eierskifte (med alt som hører med) bidrar ikke positivt. Likevel er det et minimumskrav å forvente innsats. Spillerne faller jo fullstendig sammen så fort et annet lag viser farligheter og når det kommer mål imot, sprekker den lille bobla umiddelbart.

Det overrasker vel ingen at vi er her vi er, for det har tatt LANG tid å komme hit. Jeg er likevel fortsatt sjokkert over at ikke Radrizzani våknet når han fikk et så enormt skremmeskudd i fjorsesongen. Det har skjedd mye rart denne sesongen også; historisk dyre kjøp av unge spillere som det enten legges for mye vekt på (Aaronson) eller som ikke får/er god nok til å bidra i det hele tatt (Rutter). Kjøp av spillere som i stor grad er ment å dekke ønskene til en spesifikk trener (Kristensen. Aaronson, Adams (godt kjøp) og Wöber (har sett ut som en forbedrin, men svak etter skaden)). Man beholder treneren etter at det først skulle sparkes i forkant av Pool/Bournemouth-seirene (kilde Hay), før man deretter sparker han rett etter vinduet stenges! Så gis Skubala offentlig tillit ut sesongen, før en grusom forestilling endrer på det kun tre kamper inn. Merk også at det sies at Bamford var en stor innflytelse på de treningene. Hva sier det om autoriteten til mannen som skulle redde oss? Etterpå valser Orta rundt med Schröder på Elland Road, før Radrizzani legger ned veto grunnet oppstyret som fulgte. Deretter reiste de land og strand rundt for å hente en trener, før Gracia tar over. Da har jeg ikke nevnt Twitter-lovnadene,  'sacka the board, sacka the board!' eller behandlingen av Dan James og Jackie Harrison (både som spillere og med tanke på spillerlogistikk) på de to DDs.

Vi overlevede "den vanskelige" andresesongen med et nødskrik. Tre år i Premier League burde være nok for en klubb av Leeds' størrelse til å konsolidere seg som en middelhavsfarer og så begynne planleggingen for videre klatring. Noen sesonger strålende og noen litt skuffende, men alltid med en langsiktig plan og stadig fremgang. Nå blir neste år starten på et helt nytt prosjekt, høyst sannsynlig tilbake til start når det gjelder divisjon.

Jeg er nok litt hakk i plata nå, men som sagt tidligere er jeg redd at denne sommeren kan få større fokus på eierskap og administrative utfordringer, fremfor restrukturering av stallen. Dersom Radrizzani fortsatt er innbitt på å selge klubben, må han få i stand en ny avtale ettersom dagens opsjon gjelder PL-spill (kilde Ornstein, Hay) og dersom han vil selge kan jeg ikke skjønne hvorfor han skal bruke sine penger på gjennoppbygging av stallen for en ny eier. Samtidig er spørsmålet om 49ers vil bli majoritetseiere i en klubb som rykker tilbake til start, om enn mer solid fundamentalt enn da Radrizzani tok over. Eller må italieneren ut på markedet for å skaffe nye investorer/kjøpere som ser at han er stadig mer desperat? Eller beholder han eierskapet selv, i et forsøk på å gjenvinne tapt fortjeneste på investeringen?

Slike ting kan få direkte og vesentlige følger for gjenoppbygging av stallen. Et annet spørsmål er hvem som faktisk skal sitte med tømmene i denne prosessen. Victor Orta har bevist gang på gang at det er langt over hans evner, så dermed må man også finne en ny DOF. Det sitter vel ikke altfor mange slike og kartlegger hvilke spillere som passer til Leeds United etter et nedrykk? Jeg er derfor skeptisk til hvor klar laget og stallen er til 46 kamper hvor direkte opprykk må være målet.

Spennende sommer på gang med andre ord.
« Siste redigering: Mai 01, 2023, 12:25:51 av Dennis »
Marching on together!

Smudge

Fy faen for noen spillere!! Skammelig oppførsel i lobbyen!! Få de ut av klubben!!!

HåvardK

For en arrogant gjeng overfor forventningsfulle fans som håper på autografer.
Skrekkeksempelet er lille gutten som ender opp med å bli blokkert av vaktmannen.

https://twitter.com/i/status/1652631235770957825
Skammelig.

peacock

Jeg ser ikke helt at vi bør gjenoppbygge hele stallen ved et nedrykk. Noen forsvinner naturligvis, men med en haug av unggutter, samt en stamme av rutine, vil kunne være godt nok til et opprykk. Se hva Burnley har gjort denne sesongen. Dette fordrer selvsagt en god manager....

Glem heller ikke at vi trolig har spillere på utlån som kan duge i Championship: Gelhardt, Cresswell, James og muligens Hjelde

HåvardK

Jeg ser ikke helt at vi bør gjenoppbygge hele stallen ved et nedrykk. Noen forsvinner naturligvis, men med en haug av unggutter, samt en stamme av rutine, vil kunne være godt nok til et opprykk. Se hva Burnley har gjort denne sesongen. Dette fordrer selvsagt en god manager....

Glem heller ikke at vi trolig har spillere på utlån som kan duge i Championship: Gelhardt, Cresswell, James og muligens Hjelde
Bra med optimisme! Tror allikevel at vi må forberede oss på at mange av de unge selv ønsker å forlate oss når vi rykker ned. Økonomisk er vi vel brukbart stilt, men sportslig er det ikke mye lys i tunnelen. Svært usikker på om de som er lånt ut faktisk vil komme tilbake. Unntaken er kanskje Poveda, Roberts og Shackleton. Og vil de være positive tilskudd?

GeirO

Fy faen for noen spillere!! Skammelig oppførsel i lobbyen!! Få de ut av klubben!!!
Enn hvis spillerne har fått beskjed om at bussen går om ett minutt....? Vi kan ikke dømme folk uten info om saken.
MOT

leedslife

Fy faen for noen spillere!! Skammelig oppførsel i lobbyen!! Få de ut av klubben!!!
Enn hvis spillerne har fått beskjed om at bussen går om ett minutt....? Vi kan ikke dømme folk uten info om saken.
Forshaw hadde tid til å stoppe i de 10 sekundene det tar å ta et bilde eller skrive autograf.
De har sutret og hylt i flere uker nå om støtte og at hele Elland Road må stå bak dem. Da må vi klare å ta oss tid til 1 barn som har kommet langveis fra.

Dennis

Fy faen for noen spillere!! Skammelig oppførsel i lobbyen!! Få de ut av klubben!!!
Enn hvis spillerne har fått beskjed om at bussen går om ett minutt....? Vi kan ikke dømme folk uten info om saken.
Forshaw hadde tid til å stoppe i de 10 sekundene det tar å ta et bilde eller skrive autograf.
De har sutret og hylt i flere uker nå om støtte og at hele Elland Road må stå bak dem. Da må vi klare å ta oss tid til 1 barn som har kommet langveis fra.

Enig i det.

Sikkert mange grunner spillerne kan komme med, men det er en liten gutt der som sikkert er bra skuffa over å møte sine helter. Samme gjaldt videoen med Arsenal her om dagen, hvor alle stopper for å signere hos ei lita jente. Ikke en eneste spiller sier noe eller smiler.

Det er sikkert slitsomt å måtte stille opp eller ta seg tid til alt mulig, men det er liksom en del av greia når du tjener to-tre-fire ganger en norsk årslønn i uka.
Marching on together!

leedslife

Fy faen for noen spillere!! Skammelig oppførsel i lobbyen!! Få de ut av klubben!!!
Enn hvis spillerne har fått beskjed om at bussen går om ett minutt....? Vi kan ikke dømme folk uten info om saken.
Forshaw hadde tid til å stoppe i de 10 sekundene det tar å ta et bilde eller skrive autograf.
De har sutret og hylt i flere uker nå om støtte og at hele Elland Road må stå bak dem. Da må vi klare å ta oss tid til 1 barn som har kommet langveis fra.

Enig i det.

Sikkert mange grunner spillerne kan komme med, men det er en liten gutt der som sikkert er bra skuffa over å møte sine helter. Samme gjaldt videoen med Arsenal her om dagen, hvor alle stopper for å signere hos ei lita jente. Ikke en eneste spiller sier noe eller smiler.

Det er sikkert slitsomt å måtte stille opp eller ta seg tid til alt mulig, men det er liksom en del av greia når du tjener to-tre-fire ganger en norsk årslønn i uka.
Ja gjelder jo stort sett alle. Men skuffelsen var stor da jeg trodde vi var best i klassen her.
Et smil hjelper. Litt personlighet.
X antall fotballskoler ol opp i gjennom med barn til og med her i Norge.
Man blir målløs.
Helt vilt.

HåvardK

Fy faen for noen spillere!! Skammelig oppførsel i lobbyen!! Få de ut av klubben!!!
Enn hvis spillerne har fått beskjed om at bussen går om ett minutt....? Vi kan ikke dømme folk uten info om saken.
Forshaw hadde tid til å stoppe i de 10 sekundene det tar å ta et bilde eller skrive autograf.
De har sutret og hylt i flere uker nå om støtte og at hele Elland Road må stå bak dem. Da må vi klare å ta oss tid til 1 barn som har kommet langveis fra.

Enig i det.

Sikkert mange grunner spillerne kan komme med, men det er en liten gutt der som sikkert er bra skuffa over å møte sine helter. Samme gjaldt videoen med Arsenal her om dagen, hvor alle stopper for å signere hos ei lita jente. Ikke en eneste spiller sier noe eller smiler.

Det er sikkert slitsomt å måtte stille opp eller ta seg tid til alt mulig, men det er liksom en del av greia når du tjener to-tre-fire ganger en norsk årslønn i uka.
Ja gjelder jo stort sett alle. Men skuffelsen var stor da jeg trodde vi var best i klassen her.
Et smil hjelper. Litt personlighet.
X antall fotballskoler ol opp i gjennom med barn til og med her i Norge.
Man blir målløs.
Helt vilt.
Ikke mye verdier igjen i klubben når det er slik - sett bort fra de verdiene som renner inn på spillernes konto ukentlig.

peacock

Jeg ser ikke helt at vi bør gjenoppbygge hele stallen ved et nedrykk. Noen forsvinner naturligvis, men med en haug av unggutter, samt en stamme av rutine, vil kunne være godt nok til et opprykk. Se hva Burnley har gjort denne sesongen. Dette fordrer selvsagt en god manager....

Glem heller ikke at vi trolig har spillere på utlån som kan duge i Championship: Gelhardt, Cresswell, James og muligens Hjelde
Bra med optimisme! Tror allikevel at vi må forberede oss på at mange av de unge selv ønsker å forlate oss når vi rykker ned. Økonomisk er vi vel brukbart stilt, men sportslig er det ikke mye lys i tunnelen. Svært usikker på om de som er lånt ut faktisk vil komme tilbake. Unntaken er kanskje Poveda, Roberts og Shackleton. Og vil de være positive tilskudd?

Nei, disse er ikke gode nok.

Hallgeir *

For en arrogant gjeng overfor forventningsfulle fans som håper på autografer.
Skrekkeksempelet er lille gutten som ender opp med å bli blokkert av vaktmannen.

https://twitter.com/i/status/1652631235770957825

De hadde vel kanskje en deadline i forhold til avgang på buss / fly. Hva vet jeg, men noen autografer hadde de sikkert hatt tid til. Mobilen var dessverre mer interessant. Enig i at det ikke er spesielt god oppførsel.
Super Leeds since 1968

ar9

For en arrogant gjeng overfor forventningsfulle fans som håper på autografer.
Skrekkeksempelet er lille gutten som ender opp med å bli blokkert av vaktmannen.

https://twitter.com/i/status/1652631235770957825

De hadde vel kanskje en deadline i forhold til avgang på buss / fly. Hva vet jeg, men noen autografer hadde de sikkert hatt tid til. Mobilen var dessverre mer interessant. Enig i at det ikke er spesielt god oppførsel.
Her mener jeg media/pr avdelinga i klubben har sovet i timen. Ingen mobiler og headset de få minuttene man passerer slike sluser.
Spillerne er bare guttunger som lever i en skjermet verden og skjønner ikke slikt.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Eriksen55

Fy faen for noen spillere!! Skammelig oppførsel i lobbyen!! Få de ut av klubben!!!
Enn hvis spillerne har fått beskjed om at bussen går om ett minutt....? Vi kan ikke dømme folk uten info om saken.
Forshaw hadde tid til å stoppe i de 10 sekundene det tar å ta et bilde eller skrive autograf.
De har sutret og hylt i flere uker nå om støtte og at hele Elland Road må stå bak dem. Da må vi klare å ta oss tid til 1 barn som har kommet langveis fra.

Enig i det.

Sikkert mange grunner spillerne kan komme med, men det er en liten gutt der som sikkert er bra skuffa over å møte sine helter. Samme gjaldt videoen med Arsenal her om dagen, hvor alle stopper for å signere hos ei lita jente. Ikke en eneste spiller sier noe eller smiler.

Det er sikkert slitsomt å måtte stille opp eller ta seg tid til alt mulig, men det er liksom en del av greia når du tjener to-tre-fire ganger en norsk årslønn i uka.

Far og sønn er fornøyd. Det samme var jentungen og familien når hun møtte Arsenal. Ikke sikkert det minuttet media viser forklarer alt. Jenta i Arsenal hadde tidligere snakket med mange spillere og avtalt at de skulle signere drakten etterpå.

Det ser ikke bra ut når spillerne bare gikk forbi i går. Alle burde i det minste sagt hei. Såpass må vi forvente. Men heldigvis var det noen som ga han oppmerksomhet og gjorde han fornøyd. Det var bare ikke interresant nok for media å ta med

https://twitter.com/magnumdecorati1/status/1652992126353850368?s=46&t=tn0gjof0Mi3A86AoOHwmIw


Kontakinte

Fy faen for noen spillere!! Skammelig oppførsel i lobbyen!! Få de ut av klubben!!!
Enn hvis spillerne har fått beskjed om at bussen går om ett minutt....? Vi kan ikke dømme folk uten info om saken.
så Du mener vi kjører kollektivt til Bornmouth? Tror nok de hadde blitt telt ombord å venta på.

GeirO

Fy faen for noen spillere!! Skammelig oppførsel i lobbyen!! Få de ut av klubben!!!
Enn hvis spillerne har fått beskjed om at bussen går om ett minutt....? Vi kan ikke dømme folk uten info om saken.
så Du mener vi kjører kollektivt til Bornmouth? Tror nok de hadde blitt telt ombord å venta på.
Poenget er at vi ikke vet årsaken til at de ikke stoppet. Kan godt hende det var dårlig gjort av spillerne.
MOT


Kato

Det er pillråttent fra øverste til nederst i denne klubben.  Ego’er som bryr seg om en ting og det er lønningsposen. De gidder ingenting, hverken på banen eller utenfor. Heller nede med litt moral, enn her oppe med kakerlakker.

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Litt mer perspektiv på videoen:

https://twitter.com/MagnumDecorati1/status/1652994900600733698?s=20

Ikke alle gikk rett forbi med blikket på telefonen. Forshaw, Ayling, Harrison og trener Gracia stopper og smiler.


Edit: Så først nå at det var nevnt over her også.
« Siste redigering: Mai 01, 2023, 17:04:32 av Dennis »
Marching on together!