Skrevet av Emne: Kamp: vs West Ham @ London Stadium søndag 21.05.23 kl 14:30 på Viasport PL  (Lest 4191 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Er nervøsiteten så påfallende at folket vegrer seg mot å lage kamptråd?  ;) Bare litt over et døgn til kampstart, og en ny tråd må vi ha.

Mot Newcastle startet disse:
Starting XI: Robles (GK), Ayling (C), Firpo, Koch, Bamford, Harrison, Rodrigo, Kristensen, McKennie, Wober, Greenwood.

Firpo vet vi skal ut i karantene. Struijk er vel det naturlige valget som erstatter. Greenwood bør kanskje vike plassen for Forshaw, som gjorde et bra innhopp. Roca sliter visstnok med en skade.

Ellers tviler jeg på at det blir andre endringer. Uansett må viljen til å vinne være mye større enn frykten for å tape. Det virker som om Allardyce er flink til å innprente akkurat den holdningen.

Ønsket om tre poeng er selvfølgelig det største, men jeg håper i tillegg på at Bamford får uttelling på en av sjansene som kommer. Etter det han og familien har gjennomgått den siste uka, hadde det vært stort å stå igjen som matchvinner på søndag.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Kamp vs West Ham 21.5. kl 14:30 #London Stadium
« Svar #1 på: Mai 20, 2023, 11:04:38 »
Kamptråd må til!

Hvem bør starte?

Leeds-Lives tre reportere har hver sine argumenter her.
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-lineups-west-ham-26949479

Pre game presseren her
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-sam-allardyce-bamford-26947991

Vi kan være nedrykket i løpet av runden. Og vi kan være over streken...

All in all, truslene mot Bamford & all, eg tror eg går for:
Robles - Ayling, Kristensen, Cooper (om han er klar, det vet vi ikke), Wöber - Koch, Forshaw, Harrison - Summerville, Rodrigo, Gnonto

Eg baserer dette på hva som fungerte i Newcastlekampen...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

West Ham sikrer definitivt plassen med 1 poeng, og det tror jeg at de får. Leeds (18, 31) er avhengig av at Forest (16, 34), Everton (17, 32) og Leicester (19, 30) alle taper i dag. Med uavgjort for Leeds og tomålstap for Everton går vi forbi dem på målforskjell. Jepp, akkurat så jevn og nervøs er situasjonen. Så, 1-1. Rodrigo scorer for Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

stian

West Ham sikrer definitivt plassen med 1 poeng, og det tror jeg at de får. Leeds (18, 31) er avhengig av at Forest (16, 34), Everton (17, 32) og Leicester (19, 30) alle taper i dag. Med uavgjort for Leeds og tomålstap for Everton går vi forbi dem på målforskjell. Jepp, akkurat så jevn og nervøs er situasjonen. Så, 1-1. Rodrigo scorer for Leeds.

Til og med enda jevnere, ettersom vi har flere scorede mål. Deler ditt tips om U på oss og en gjerrig kamp, men bytter målscorer til Gnonto. Det blir en syk innspurt, og hvis Big Sam klarer å slite frem seks poeng tror jeg han skriver seg inn i sølvskrift som tidenes nest største redningsmann i Leeds. Ikke umulig basert på Newcastle-kampen, men heller ikke sannsynlig med tanke på den dødsspiralen vi har vært inne det siste halvåret.

Smudge

Blir nesten overrasket om vi ikke vinner denne. West Ham har ikke bare spilt midtuke-kamp, men mye tull og bråk rundt det som skjedde etter kampen gjør at vi bør ta denne. Flere West Ham spillere er under etterforskning og kan risikere utestengelse. Her bør vi ha et fortrinn!

GaryMac

Forslag til lag:
                    Robles
Ayling - Cooper - Wöber - Strujik
               Koch - Forsaw
Harrison - Gnonto - Summerville
                   Rodrigo

Christensen som stopper hvis Cooper ikke er klar

RoarG

Blir nesten overrasket om vi ikke vinner denne. West Ham har ikke bare spilt midtuke-kamp, men mye tull og bråk rundt det som skjedde etter kampen gjør at vi bør ta denne. Flere West Ham spillere er under etterforskning og kan risikere utestengelse. Her bør vi ha et fortrinn!
Og hver gang vi forventes ha et fortrinn, tryner vi. Nei, ingen seier her. Uavgjort, og nedrykket er vel 80% sikkert.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

peacock

3:5:2

Robles
Kristensen Koch Cooper
Ayling Forshaw McKennie Harrison Wöber
Rodrigo Bamford

GaryMac

En West-Ham-skribent som antyder store endringer i laget:
https://www.hammers.news/match-preview/predicted-everton-sweating-as-david-moyes-makes-nine-west-ham-changes-for-leeds-clash/
Ni nye inn - da bør de ikke klage på trøtte bein. Men håper på litt dårligere kvalitet og samhandling.

GeirO

Sjelden har dette uttrykket passet bedre enn i dag:
Vinn eller forsvinn!

Hallgeir *

Norsk Tipping har lavere odds på borteseier enn hjemmeseier i denne kampen.  8)
Super Leeds since 1968

RoarG

Norsk Tipping har lavere odds på borteseier enn hjemmeseier i denne kampen.  8)
Seriøst?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Norsk Tipping har lavere odds på borteseier enn hjemmeseier i denne kampen.  8)
Seriøst?

Da jeg leverte min oddskupong, var den det. Når jeg nå sjekket samme kamp, var det endret til 2,55 for H og 2,60 for B.
Super Leeds since 1968

morten1966

Vi må bare vinne to kamper på rad så er dette i boks...hvor vanskelig  kan det være? Sist var vel mot Bournemouth og Liverpool. Vær så snill kjære LEEDS UNITED bare to kamper på rad!!!!

Carl Fisker

Bamford I startelleveren.

Hallgeir *

Bamford I startelleveren.

Starting XI: Robles (GK), Ayling (C), Forshaw, Koch, Bamford, Harrison, Rodrigo, Struijk, Kristensen, McKennie, Wöber.

Substitutes: Meslier (GK), Cooper, Aaronson, Roca, Summerville, Rutter, Gnonto, Greenwood, Mullen.
Super Leeds since 1968

Carl Fisker

Bamford I startelleveren.

Starting XI: Robles (GK), Ayling (C), Forshaw, Koch, Bamford, Harrison, Rodrigo, Struijk, Kristensen, McKennie, Wöber.

Substitutes: Meslier (GK), Cooper, Aaronson, Roca, Summerville, Rutter, Gnonto, Greenwood, Mullen.
Merkelig at aspeløvet får starte.

GaryMac

Bamford I startelleveren.
Måtte han slå knallhardt tilbake og motbevise all kritikk og hets han har fått den siste tiden.
Heia Hatrick Bamford

jaho

og West Ham sparer vel ikke noe særlig spillere nei...

RoarG

Bamford I startelleveren.

Starting XI: Robles (GK), Ayling (C), Forshaw, Koch, Bamford, Harrison, Rodrigo, Struijk, Kristensen, McKennie, Wöber.

Substitutes: Meslier (GK), Cooper, Aaronson, Roca, Summerville, Rutter, Gnonto, Greenwood, Mullen.
Hvem er Mullen? Ellers, som forventet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Bamford I startelleveren.

Starting XI: Robles (GK), Ayling (C), Forshaw, Koch, Bamford, Harrison, Rodrigo, Struijk, Kristensen, McKennie, Wöber.

Substitutes: Meslier (GK), Cooper, Aaronson, Roca, Summerville, Rutter, Gnonto, Greenwood, Mullen.
Merkelig at aspeløvet får starte.

Akkurat de to jeg antydet ville komme inn. Burde kanskje levere en lottokupong - not....  :-\

Brukbart på benken i alle fall.
Super Leeds since 1968

GeirO

Bamford I startelleveren.

Starting XI: Robles (GK), Ayling (C), Forshaw, Koch, Bamford, Harrison, Rodrigo, Struijk, Kristensen, McKennie, Wöber.

Substitutes: Meslier (GK), Cooper, Aaronson, Roca, Summerville, Rutter, Gnonto, Greenwood, Mullen.
Merkelig at aspeløvet får starte.
Enda mer mobbing...?
MOT

GaryMac

Bamford I startelleveren.

Starting XI: Robles (GK), Ayling (C), Forshaw, Koch, Bamford, Harrison, Rodrigo, Struijk, Kristensen, McKennie, Wöber.

Substitutes: Meslier (GK), Cooper, Aaronson, Roca, Summerville, Rutter, Gnonto, Greenwood, Mullen.
Hvem er Mullen? Ellers, som forventet.
Jeremiah Chukwuedo Chilokoa-Mullen er en 18 år gammel skotsk midtstopper som vel har gjort en brukbar sesong på U21-laget.

karaba

Bamford I startelleveren.

Starting XI: Robles (GK), Ayling (C), Forshaw, Koch, Bamford, Harrison, Rodrigo, Struijk, Kristensen, McKennie, Wöber.

Substitutes: Meslier (GK), Cooper, Aaronson, Roca, Summerville, Rutter, Gnonto, Greenwood, Mullen.
Hvem er Mullen? Ellers, som forventet.
Jeremiah Chukwuedo Chilokoa-Mullen er en 18 år gammel skotsk midtstopper som vel har gjort en brukbar sesong på U21-laget.
Han hadde et fint mål i opprykks finalen for U21


Sent from my iPhone using Tapatalk

Forever Whites

Lykke til i dag Leeds venner.  I dag er det 3 poeng som gjelder.  Blir spennende 2 timer nå.

MOT
Medlem 94237

Sterland

Skulle gjerne sett Cooper fremfor Struijk.

GeirO

Ingen offensive midtbanespillere, er det så lurt da?
Satser vi på kontringer?
MOT

RoarG

Brrr...Lykke til, alle sammen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GaryMac

Skulle gjerne sett Gnonto få den overgangen på venstresiden istedenfor Pat :-)

Forever Whites

Skulle gjerne sett Gnonto få den overgangen på venstresiden istedenfor Pat :-)

Skulle likt å sett deg skryte litt av Pat i situasjonen etter da.
Medlem 94237