Skrevet av Emne: Ny manager...hvem blir det?  (Lest 22461 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.


karaba

Ny manager...hvem blir det?
« Svar #91 på: Juni 20, 2023, 12:41:58 »
Nå satser jeg på at Farke får manager jobben . Står i følge YEP, Sky Sport og flere mediakilder  nå mellom Farke og Vieira!   
Vieira ble totalt «gjennomskuet» taktisk med Crystal Palace og da han fikk sparken så hadde vel ikke Crystal Palace scoret i de 9 siste kampene. Vieira var en god spiller, men er ingen topp trener!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sydhagen

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #92 på: Juni 20, 2023, 12:58:16 »
Nå satser jeg på at Farke får manager jobben . Står i følge YEP, Sky Sport og flere mediakilder  nå mellom Farke og Vieira!   
Vieira ble totalt «gjennomskuet» taktisk med Crystal Palace og da han fikk sparken så hadde vel ikke Crystal Palace scoret i de 9 siste kampene. Vieira var en god spiller, men er ingen topp trener!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Enig. Håper på Farke
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #93 på: Juni 20, 2023, 13:01:31 »
Vieira eller Farke.......tja - bruser jo ikke i blodet av noen av de.
Farkke har jo utført underverkere med Norwich da, og en spillergruppe som er sveiset sammen for Championship - fotball (som han kan) med kapital i ryggen
for å kunne huke`tak i spillere som leverer i denne divisjonen tror jeg faktisk han får til.
« Siste redigering: Juni 20, 2023, 14:19:26 av Cherry »
 

Kato

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #94 på: Juni 20, 2023, 13:22:30 »
Vieira eller Franke.......tja - bruser jo ikke i blodet av noen av de.
Franke har jo utført underverkere med Norwich da, og en spillergruppe som er sveiset sammen for Championship - fotball (som han kan) med kapital i ryggen
for å kunne huke`tak i spillere som leverer i denne divisjonen tror jeg faktisk han får til.

Jack Harrison har jobbet under Vieira før, kanskje det kan holde han i klubben. Vieira det beste navnet for å holde spillere.
 

Russel_Doig

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #95 på: Juni 20, 2023, 13:40:39 »
Vieira eller Franke.......tja - bruser jo ikke i blodet av noen av de.
Franke har jo utført underverkere med Norwich da, og en spillergruppe som er sveiset sammen for Championship - fotball (som han kan) med kapital i ryggen
for å kunne huke`tak i spillere som leverer i denne divisjonen tror jeg faktisk han får til.

Jack Harrison har jobbet under Vieira før, kanskje det kan holde han i klubben. Vieira det beste navnet for å holde spillere.

Enig! Sjøl om det var skremmende hvor mye bedre Palace ble når han forsvant.

Sterland

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #96 på: Juni 20, 2023, 14:13:08 »
Vieira eller Franke.......tja - bruser jo ikke i blodet av noen av de.
Franke har jo utført underverkere med Norwich da, og en spillergruppe som er sveiset sammen for Championship - fotball (som han kan) med kapital i ryggen
for å kunne huke`tak i spillere som leverer i denne divisjonen tror jeg faktisk han får til.

Jack Harrison har jobbet under Vieira før, kanskje det kan holde han i klubben. Vieira det beste navnet for å holde spillere.

Enig! Sjøl om det var skremmende hvor mye bedre Palace ble når han forsvant.
statsen til Vieira ytterst middelmådige. Han har aldri oppnådd noe som helst, bortsett fra å holde CP i Premier League en sesong. I fjor sprakk det virkelig for han, da et Palace-lag med mange bra spillere, gikk 12 matcher på rad uten seier. Har ingen tro på at denne mannen kan lede oss tilbake til PL.

Kato

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #97 på: Juni 20, 2023, 14:54:34 »
Vieira eller Franke.......tja - bruser jo ikke i blodet av noen av de.
Franke har jo utført underverkere med Norwich da, og en spillergruppe som er sveiset sammen for Championship - fotball (som han kan) med kapital i ryggen
for å kunne huke`tak i spillere som leverer i denne divisjonen tror jeg faktisk han får til.

Jack Harrison har jobbet under Vieira før, kanskje det kan holde han i klubben. Vieira det beste navnet for å holde spillere.

Enig! Sjøl om det var skremmende hvor mye bedre Palace ble når han forsvant.
statsen til Vieira ytterst middelmådige. Han har aldri oppnådd noe som helst, bortsett fra å holde CP i Premier League en sesong. I fjor sprakk det virkelig for han, da et Palace-lag med mange bra spillere, gikk 12 matcher på rad uten seier. Har ingen tro på at denne mannen kan lede oss tilbake til PL.

Zaha, som bar laget, ute hele perioden. Begrensa spillermateriell i Palace, altfor enkelt å bare slakte han.

Sterland

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #98 på: Juni 20, 2023, 15:17:25 »
Vieira eller Franke.......tja - bruser jo ikke i blodet av noen av de.
Franke har jo utført underverkere med Norwich da, og en spillergruppe som er sveiset sammen for Championship - fotball (som han kan) med kapital i ryggen
for å kunne huke`tak i spillere som leverer i denne divisjonen tror jeg faktisk han får til.

Jack Harrison har jobbet under Vieira før, kanskje det kan holde han i klubben. Vieira det beste navnet for å holde spillere.

Enig! Sjøl om det var skremmende hvor mye bedre Palace ble når han forsvant.
statsen til Vieira ytterst middelmådige. Han har aldri oppnådd noe som helst, bortsett fra å holde CP i Premier League en sesong. I fjor sprakk det virkelig for han, da et Palace-lag med mange bra spillere, gikk 12 matcher på rad uten seier. Har ingen tro på at denne mannen kan lede oss tilbake til PL.

Zaha, som bar laget, ute hele perioden. Begrensa spillermateriell i Palace, altfor enkelt å bare slakte han.
Vel.. Zaha, Eze, Olise, Ayew, J. Andersen, Schlupp mfl er kvalitetsspillere i min bok. Det har vel vi fått kjenne på ved et par anledninger.. Laget løftet seg umiddelbart etter comebacket til Hodgson. Ingen fjær i hatten til Vieira, tvert i mot..


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #100 på: Juni 21, 2023, 19:39:45 »
Vieira begynte jo svært bra i Palace men det ble begredelig til slutt.

Her er hva man finner på Palace-forumene:
As i posted earlier, after trawling through a few Palace forums, the common consensus was that the main issues with Vieira were;
a) his poor choice of assistant coaches, who weren’t considered up to the job.
b) his reluctance to take training himself and leaving it to the aforementioned coaches.

The result of this approach was once things started going wrong neither he or his coaches has the ability to change things and turn them around. The players stopped responding and he just went full on defensive and the team’s attacking threat was diminished ti almost nothing.

Don’t take my word for it, check out a couple of Palace forums and see what they think of his time there.

I do concede however, that he would be a bigger draw with regards to bringing players in, so maybe, we could get away with it in the Championship but, overall, its a no from me.
(waccoe)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #101 på: Juni 21, 2023, 21:26:54 »
Alfonso Leocádio
@alfonso_leocad
🚨Understand the Leeds United managerial race is as we speak a direct 50/50 between the appointment of Daniel Farke or Patrick Viera. Some of the Leeds hierarchy in favour of Farke. #LUFC #Leeds

Håper på Farke. Kom igjen nå da!

Blank_File

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #102 på: Juni 21, 2023, 21:39:29 »
Hadde vel håpet på en hylle høyere, men med det kaoset som har rådet hos oss og med såpass mye usikkerhet, så er det vel dette vi måtte regne med. Kan vi få Farke, så velger jeg han.

Dennis

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #103 på: Juni 22, 2023, 08:34:37 »
Farke > Vieira for min del.

Den ene har to opprykk fra divisjonen. Det bar rett ned igjen, men så var det ingen satsning fra klubbens side for å etablere seg heller. Fin fotball står han også for.
Den andre har ingen track record for å vinne divisjoner (som trener), eller i det hele tatt å gjøre lagene særlig bedre. Ryktene om en til tider fraværende trener er også bekymringsverdig.

Blir spennende å se om klubben klarer lande noen denne uka. Det meldes om de to, men finnes det en kanin i hatten?

Det begynner uansett å bli på tide!
Marching on together!

auren

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #104 på: Juni 22, 2023, 09:30:02 »
Farke > Vieira for min del.

Den ene har to opprykk fra divisjonen. Det bar rett ned igjen, men så var det ingen satsning fra klubbens side for å etablere seg heller. Fin fotball står han også for.
Den andre har ingen track record for å vinne divisjoner (som trener), eller i det hele tatt å gjøre lagene særlig bedre. Ryktene om en til tider fraværende trener er også bekymringsverdig.

Blir spennende å se om klubben klarer lande noen denne uka. Det meldes om de to, men finnes det en kanin i hatten?

Det begynner uansett å bli på tide!

Helt enig. Håper på Farke, ene og alene fordi han har bevist hva som skal til med opprykk. Virker også som Norwich-supporterne liker ham. Flott fotball er selvsagt et viktig pluss. Denne sesongen som vi nå har lagt bak oss, har vært den minst engasjerende sesongen jeg kan huske som Leedssupporter. Fryktelig trist å se hvordan spillet har utviklet seg på kun halvannen sesong.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #105 på: Juni 22, 2023, 10:07:53 »
Er veldig skeptisk til Vieira. En fantastisk spiller, og steintøff mentalitet. Hvis han tar med seg det siste til klubben, kan det riktig nok bli bra - men det ryktes at han vanligvis ikke bidrar på treningsfeltet! Det høres jo helt vanvittig ut.

GeirO

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #106 på: Juni 22, 2023, 12:00:03 »
For meg er det nå nesten hipp som happ hvem som blir manager.
Det eneste som er viktig er om han eller hun lykkes eller ikke. Umulig å si på forhånd.
MOT

Cherry

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #107 på: Juni 23, 2023, 09:38:29 »
 

Kato

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #108 på: Juni 23, 2023, 10:46:24 »
Ila hælja`.........ny manager bør komme på plass nå...


https://www.leedsunited.news/news/report-details-when-leeds-now-expect-to-confirm-new-manager-appointment/

Parker, Vieira, Farke. Alle tre med sparken denne sesongen. Trenger ikke bli verdensklasse.
 

GeirO

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #109 på: Juni 23, 2023, 13:42:26 »
Siden det er intervjuet så mange kandidater (oppfatter jeg), tror jeg mer og mer på en overraskelse.
Et navn vi knapt har hørt om  :o


Sydhagen

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #110 på: Juni 23, 2023, 13:46:10 »
Det skrives at offentliggjøring av ny manager blir først etter at takeover er ratifisert av EFL - trolig i neste uke
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Fantasyland

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #111 på: Juni 23, 2023, 14:20:07 »
Who is in the running for the job?

Scott Parker and Daniel Farke both made the interview process, partly on the strength of winning promotion from the Championship twice before. Patrick Vieira came strongly into the reckoning latterly and Leeds knew he might be keen because they had been made aware of his interest in the job at Elland Road back when Jesse Marsch was sacked in February. Though Vieira was still at Crystal Palace at the time, his relationship with Palace was close to running its course and the thought of taking charge at Leeds appealed to him. He is said to have presented very strongly this week, although Leeds were pleased with the interviews as a whole.

Prior to those interviews taking place, time was spent discussing West Brom’s Carlos Corberan. Leeds had seen good things from him in his prior role as their development-squad coach and as part of Marcelo Bielsa’s first-team staff and they were impressed by his impact at Huddersfield and West Brom. But unlike many of the other candidates involved, Corberan was not a free agent and was subject to a release clause at The Hawthorns, thought to be set in excess of £2million ($2.5m). As of the early part of this week, Leeds had not contacted West Brom about activating his release — but he is never one to discount because he is held in high regard at Elland Road.

https://theathletic.com/4634659/2023/06/23/leeds-united-takeover-49ers/

Fantasyland

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #112 på: Juni 23, 2023, 20:07:02 »
LUFCFANZONE
@LUFCFANZ0NE
Daniel Farke has emerged as Leeds’ top managerial candidate following a face to face interview this afternoon in London with the club’s hierarchy.

Following talks and impressing the club, terms are now being discussed with the German to become Leeds United manager and is number 1 choice to take over at Elland Road.

(Mail Sport 🥈)

Hallgeir *

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #113 på: Juni 23, 2023, 21:02:32 »
LUFCFANZONE
@LUFCFANZ0NE
Daniel Farke has emerged as Leeds’ top managerial candidate following a face to face interview this afternoon in London with the club’s hierarchy.

Following talks and impressing the club, terms are now being discussed with the German to become Leeds United manager and is number 1 choice to take over at Elland Road.

(Mail Sport 🥈)

Jeg har en litt dårlig følelse hvis vi ender opp med Vieira, så jeg sier heller ja takk til Farke. Selv om man aldri har noen garanti for at han er en god match, så har han i alle fall noe å vise til på cv'en.
Super Leeds since 1968

Blank_File

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #114 på: Juni 23, 2023, 22:33:27 »
LUFCFANZONE
@LUFCFANZ0NE
Daniel Farke has emerged as Leeds’ top managerial candidate following a face to face interview this afternoon in London with the club’s hierarchy.

Following talks and impressing the club, terms are now being discussed with the German to become Leeds United manager and is number 1 choice to take over at Elland Road.

(Mail Sport 🥈)

Jeg har en litt dårlig følelse hvis vi ender opp med Vieira, så jeg sier heller ja takk til Farke. Selv om man aldri har noen garanti for at han er en god match, så har han i alle fall noe å vise til på cv'en.

Enig. Phil Hay snakket i dag om at han tror 49'ers ser på veldig mye av det som skjer nå som midlertidig, og at det første legges en kortsiktig plan for å rykke opp igjen så fort som mulig. Etter litt tankevirksomhet og den situasjonen vi er i, så har jeg slått meg til ro med det. Da er Farke ett veldig godt alternativ.

Kato

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #115 på: Juni 23, 2023, 22:46:04 »
LUFCFANZONE
@LUFCFANZ0NE
Daniel Farke has emerged as Leeds’ top managerial candidate following a face to face interview this afternoon in London with the club’s hierarchy.

Following talks and impressing the club, terms are now being discussed with the German to become Leeds United manager and is number 1 choice to take over at Elland Road.

(Mail Sport 🥈)

Jeg har en litt dårlig følelse hvis vi ender opp med Vieira, så jeg sier heller ja takk til Farke. Selv om man aldri har noen garanti for at han er en god match, så har han i alle fall noe å vise til på cv'en.

Enig. Phil Hay snakket i dag om at han tror 49'ers ser på veldig mye av det som skjer nå som midlertidig, og at det første legges en kortsiktig plan for å rykke opp igjen så fort som mulig. Etter litt tankevirksomhet og den situasjonen vi er i, så har jeg slått meg til ro med det. Da er Farke ett veldig godt alternativ.

Har en kompis som er Norwich-fan. Han var veldig fornøyd med Farke.
 

morten1966

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #116 på: Juni 24, 2023, 11:18:16 »
Bare vi nå ikke blir Stoke da dem rykket ned....brukte masse penger etter nedrykket i 2018 . Husker dem var opprykksfavoritter i 18/19 sesongen men det gikk ikke så bra. Håper klubben tar fornuftige valg nå.

SupALeedS

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #117 på: Juni 24, 2023, 11:26:43 »
Det jeg ikke skjønner er hvordan kan ansette en som skal ha ansvar for spillerlogistikk men vi kan ikke ansette en trener før overtakelsen er klar? Noen som kjenner til hvorfor? Er for meg helt ulogisk.
Alex

Josch

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #118 på: Juni 24, 2023, 12:28:39 »
Det jeg ikke skjønner er hvordan kan ansette en som skal ha ansvar for spillerlogistikk men vi kan ikke ansette en trener før overtakelsen er klar? Noen som kjenner til hvorfor? Er for meg helt ulogisk.

49ers som ny eier (nytt styre) skal betale for nye spillere ,  ikke Radrizzani. Det er naturlig at Farke ønsker dette på plass før han skriver under og peker ut spillere han ønsker seg. Et flertall i styret skal vel også ansette ny coach. Dette er vel et stort styrevedtak. Akkurat nå er 49ers i mindretall før godkjenningen er formelt på plass. Nei, eierskifte må på plass først.
« Siste redigering: Juni 24, 2023, 12:35:28 av Josch »

Forever Whites

Sv: Ny manager...hvem blir det?
« Svar #119 på: Juni 25, 2023, 16:34:59 »
Det skrives at offentliggjøring av ny manager blir først etter at takeover er ratifisert av EFL - trolig i neste uke

Kan dette eventuelt ta lengre tid?  Burde fått det på plass snarest slik at man kom skikkelig i gang før pre-season er over.  Håper ikke EFL drøyer og drøyer det hele.
Medlem 94237