Skrevet av Emne: Sesongen 2023/2024 i Championship  (Lest 37858 ganger)

gordonmcspeed og 2 gjester leser dette emnet.

Josch

Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #210 på: Desember 30, 2023, 16:11:19 »
Leeds er nr 4 ved nyttår. Ni poeng bak nr. 2. Tabellmessig litt dårligere enn jeg hadde forventet. Gode hjemme og middels borte. Må bli bedre borte. Forsterkninger trengs.

Postivt: tatt 9 poeng mot Ipswich/ Leicester av 9 mulige. Scorer jevnt og trutt.

Negativt: Svikter mot fysisk og gjerrig motstand, særlig borte.

TK20

Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #211 på: Desember 30, 2023, 18:34:32 »
De fleste er vel glade det ikke er VAR i Championship. Det hadde vært interessant å gjøre opp et slags regnskap. Jeg er mest interessert i de tilfellene der dommeren gjør helt åpenbare feil og der VAR med 99% sikkerhet hadde grepet inn.

Jeg kommer på tre situasjoner i vår disfavør:

  • West Bromwich hands før scoring på Elland Road
  • Peltier feier ned James borte mot Rotherham
  • Kipre drar ned Gnonto borte mot West Bromwich

Kommer ikke på noen situasjoner i vår favør. Straffen til James mot Preston var litt soft men VAR hadde aldri snudd den avgjørelsen.

Noe jeg har glemt?

Cherry

Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #212 på: Desember 30, 2023, 19:26:40 »
De fleste er vel glade det ikke er VAR i Championship. Det hadde vært interessant å gjøre opp et slags regnskap. Jeg er mest interessert i de tilfellene der dommeren gjør helt åpenbare feil og der VAR med 99% sikkerhet hadde grepet inn.

Jeg kommer på tre situasjoner i vår disfavør:

  • West Bromwich hands før scoring på Elland Road
  • Peltier feier ned James borte mot Rotherham
  • Kipre drar ned Gnonto borte mot West Bromwich

Kommer ikke på noen situasjoner i vår favør. Straffen til James mot Preston var litt soft men VAR hadde aldri snudd den avgjørelsen.

Noe jeg har glemt?

Tenker at slike avgjørelser utjevner seg ila sesongen , men den i går der Gnonto blir dratt ned i skuddøyeblikket av Kipre, og dommeren har FRI sikt på situasjonen …den vil huskes`en stund…grusom dømming der.
 

auren

Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #213 på: Desember 30, 2023, 21:52:16 »
De fleste er vel glade det ikke er VAR i Championship. Det hadde vært interessant å gjøre opp et slags regnskap. Jeg er mest interessert i de tilfellene der dommeren gjør helt åpenbare feil og der VAR med 99% sikkerhet hadde grepet inn.

Jeg kommer på tre situasjoner i vår disfavør:

  • West Bromwich hands før scoring på Elland Road
  • Peltier feier ned James borte mot Rotherham
  • Kipre drar ned Gnonto borte mot West Bromwich

Kommer ikke på noen situasjoner i vår favør. Straffen til James mot Preston var litt soft men VAR hadde aldri snudd den avgjørelsen.

Noe jeg har glemt?
Leeds - WBA. Krystallklar straffe minutter etter handsen og 0-1. Mye klarere enn «straffen» på Gnonto.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #214 på: Januar 03, 2024, 08:06:37 »
Så får vi se om det får innvirkning på lagenes form:

1️⃣8️⃣ Championship players away on international duty at AfCoN/Asian Cup this month. Set to miss five or six domestic fixtures.

4️⃣ Leicester
3️⃣ M'boro
2️⃣ Ipswich
2️⃣ Huddersfield
2️⃣ WBA
1️⃣ Southampton
1️⃣ Stoke
1️⃣ Cardiff
1️⃣ Watford
1️⃣ Hull

0️⃣ #LUFC

https://x.com/JoeDonnohue/status/1742229515722424374?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #215 på: Januar 03, 2024, 08:08:27 »
Så får vi se om det får innvirkning på lagenes form:

1️⃣8️⃣ Championship players away on international duty at AfCoN/Asian Cup this month. Set to miss five or six domestic fixtures.

4️⃣ Leicester
3️⃣ M'boro
2️⃣ Ipswich
2️⃣ Huddersfield
2️⃣ WBA
1️⃣ Southampton
1️⃣ Stoke
1️⃣ Cardiff
1️⃣ Watford
1️⃣ Hull

0️⃣ #LUFC

https://x.com/JoeDonnohue/status/1742229515722424374?s=20

Veeeel...

None from Ipswich are going and I think only daka and one more have  gone for Leicester

(twittertråden)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #216 på: Januar 27, 2024, 18:26:34 »
Kampene som venter i februar ....

 2. Bristol City B
10. Rotherham H
13. Swansea B
17. Plymouth B
23. Leicester H

I tillegg skal omkampen mot Plymouth B inn også, slik at det blir tre lange reiser (Bristol + Plymouth x2) og en halvlang til Swansea.

Jeg ser for meg en helt annen poengfangst enn i januar. Blir en vanskelig måned, tror jeg.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #217 på: Januar 27, 2024, 22:24:07 »
Kampene som venter i februar ....

 2. Bristol City B
10. Rotherham H
13. Swansea B
17. Plymouth B
23. Leicester H

I tillegg skal omkampen mot Plymouth B inn også, slik at det blir tre lange reiser (Bristol + Plymouth x2) og en halvlang til Swansea.

Jeg ser for meg en helt annen poengfangst enn i januar. Blir en vanskelig måned, tror jeg.

For profesjonelle spillere som benytter fly til kamper så finnes det ikke lange reiser i England. Ikke sikkert det blir full pott, men det er neppe pga reise belastningen :)

Hallgeir *

Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #218 på: Januar 27, 2024, 22:38:46 »
Kampene som venter i februar ....

 2. Bristol City B
10. Rotherham H
13. Swansea B
17. Plymouth B
23. Leicester H

I tillegg skal omkampen mot Plymouth B inn også, slik at det blir tre lange reiser (Bristol + Plymouth x2) og en halvlang til Swansea.

Jeg ser for meg en helt annen poengfangst enn i januar. Blir en vanskelig måned, tror jeg.

For profesjonelle spillere som benytter fly til kamper så finnes det ikke lange reiser i England. Ikke sikkert det blir full pott, men det er neppe pga reise belastningen :)

Nei, ikke sikkert reisebelastningen er like stor som den en gang var, men med så mange bortekamper, og med den historikken vi har denne sesongen mht bortekamper, kan poengfangsten bli en del svakere enn våre opprykkskonkurrenter.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #219 på: Februar 02, 2024, 18:16:38 »
Ser fra transferoversikten på vinduets siste dag at Coventry sikret seg Ephron Mason-Clark fra Peterborough. Skulle gjerne ha sett han i Leeds. Coventry har styrket seg kraftig med å kapre hans underskrift.

Ser for øvrig ut til at han er utlånt til Peterborough ut sesongen.
« Siste redigering: Februar 02, 2024, 18:31:46 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #220 på: Februar 03, 2024, 09:23:28 »
Visst skal vi tre ganger til ned til sørkysten i løpet av to uker:
- borte mot Plymouth i cupen nå tirsdag
(-hjemme mot Rotherham neste lørdag)
- borte mot Swansea tirsdag 13.2.
- borte mot Plymouth i serien lørdag 17.2.

Men deretter skal vi holde oss i Yorkshire i serien til midten av mars :)
- hjemme mot Leicester fredag 23.2.
[- potensiell bortekamp i FA-cupens 5.runde onsdag 28.2. -  enten Birmingham (Aston Villa) eller London (Chelsea)]
- borte mot Huddersfield lørdag 2.3.
- hjemme mot Stoke tirsdag 5.3.
- borte mot Sheffield W lørdag 9.3.
- hjemme mot Millwall lørdag 16.3. (evt kvartfinaler i FA-cupen)

Det blir to tøffe bortereiser om to uker, men ellers er reisebelastningen fremover hèlt OK. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #221 på: Februar 03, 2024, 09:41:49 »
Det fine med det Leeds prester for tiden er at man blir trygg på produktet.
Vi har blitt solide bakover (eg krediterer radarparet Rodon/Ampadu for mye av dette) og vi skaper sjanser. Vi har mange som kan score og mange med assists. Og vi har folk på benken som kan influere kamper.

Vi sliter med å omsette sjansene til mål. Men i det siste har vi klart å skaffe flust med trepoengere.

Og nå til poenget: :D
Det har gjort meg tryggere på produktet. Vi vinner kamper. Vi går ikke på blemmer. Selv om det 'bare' blir playoff kan vi være trygge på at vi vil levere varene der også. Vi spiller jo cupfinaler hver helg.

Flere ganger denne sesongen har vi fått en i fleisen tidlig. Men vi har slått kjapt tilbake.
Så akkurat nå er jeg optimist også mht en playoff-variant.
Også det vil vi kunne takle. :)

TENK hvor fantastisk det vil kunne være å feire opprykk på Wembley med 90.000 andre (jojo, sikkert noen Coventryfans der også). :D

* skrevet fortsatt i seiersrus etter Bristol City :)
« Siste redigering: Februar 03, 2024, 09:48:12 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #222 på: Februar 03, 2024, 09:47:46 »
Leicester, Southampton og Leeds ser langt bedre ut enn resten av lagene. Ipswich på tur ned. Vi driver i en annen liga økonomisk, så skulle vel bare mangle. Sjelden sett så store forskjeller i denne divisjonen.
 

Reaney

Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #223 på: Februar 03, 2024, 10:07:21 »
Da er vi endelig "top two" (i hvert fall noen timer til) etter at ca. 2/3 av sesongen er gjennomført.
Hvis vi deler sesongen i tre gav de de første 15 kampene 28 poeng fordelt på 8 - 4 - 3. Våre neste 15 kamper gav enda bedre uttelling med 32 poeng fordelt på 10 - 2 - 3. Til sammen gir dette 18 - 6 - 6 og 60 poeng etter 30 kamper. Med andre ord 2 poeng pr. kamp i snitt. Klarer vi å holde denne trenden vil vi ende opp på 92 poeng. Det ville holdt til direkte opprykk i de fleste Championship sesonger, men denne sesongen er dette høyst uvisst.

Her følger våre 16 siste motstandere i årets sesong:
Rotherham (H)
Swansea (B)
Plymouth (B)
Leicester (H)
Huddersfield (B)
Stoke (H)
Sheffield W (B)
Millwall (H)
Watford (B)
Hull (H)
Coventry (B)
Sunderland (H)
Blackburn (H)
Middlesbrough (B)
QPR (B)
Southampton (H)

Uttellingen mot de resterende 16 lagene denne sesongen har vært 9 - 4 - 3 og 31 poeng. Jeg har en følelse at vi må opp noen hakk poengmessig for å klare direkte opprykk. Også kan selvsagt siste hjemmekamp mot Southampton bli ren opprykksfinale.

Ønsker alle en god vår og måtte det beste skje.
« Siste redigering: Februar 03, 2024, 10:11:00 av Reaney »

rd1

Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #224 på: Februar 03, 2024, 14:14:36 »
Da er vi endelig "top two" (i hvert fall noen timer til) etter at ca. 2/3 av sesongen er gjennomført.
Hvis vi deler sesongen i tre gav de de første 15 kampene 28 poeng fordelt på 8 - 4 - 3. Våre neste 15 kamper gav enda bedre uttelling med 32 poeng fordelt på 10 - 2 - 3. Til sammen gir dette 18 - 6 - 6 og 60 poeng etter 30 kamper. Med andre ord 2 poeng pr. kamp i snitt. Klarer vi å holde denne trenden vil vi ende opp på 92 poeng. Det ville holdt til direkte opprykk i de fleste Championship sesonger, men denne sesongen er dette høyst uvisst.

Her følger våre 16 siste motstandere i årets sesong:
Rotherham (H)
Swansea (B)
Plymouth (B)
Leicester (H)
Huddersfield (B)
Stoke (H)
Sheffield W (B)
Millwall (H)
Watford (B)
Hull (H)
Coventry (B)
Sunderland (H)
Blackburn (H)
Middlesbrough (B)
QPR (B)
Southampton (H)

Uttellingen mot de resterende 16 lagene denne sesongen har vært 9 - 4 - 3 og 31 poeng. Jeg har en følelse at vi må opp noen hakk poengmessig for å klare direkte opprykk. Også kan selvsagt siste hjemmekamp mot Southampton bli ren opprykksfinale.

Ønsker alle en god vår og måtte det beste skje.

Klarer vi 92 poeng rykker vi direkte opp! Men vi ender nok opp med 94 poeng. Tar de siste 3 poengene hjemme mot saints, og de ender opp med 87 poeng.
"Who needs Cantona??"

Andersen

Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #225 på: Februar 03, 2024, 14:34:07 »
Vi driver vel ikke en annerledes butikk i forhold til de andre i ligaen , og da tenker jeg på de 4 øverste lagene på toppen . Vi ligger jo og vaker oppunder FFP dog på sikker grunn , men allikevel . Leicester fikk ingen inn i dette januar vinduet , Ipswich fikk vel hanket inn et par spillere, Southampton vet jeg ikke , og oss selv fikk vi kun en inn på lån for resten av sesongen. Så da er det vel ikke så mye penger å bruke på spillere frem til sommeren ? Har dette noe med alle de som hadde låne klausuler i sine kontrakter da vi rykket ned ? I så fall gjorde Orta en veldig dårlig jobb , med tanke på å få penger inn på de som forlot oss i sommer. Forøvrig spillere som ikke hjalp oss noe nevneverdig i nedrykk sesongen.

Blank_File

Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #226 på: Februar 03, 2024, 15:08:38 »
Da er vi endelig "top two" (i hvert fall noen timer til) etter at ca. 2/3 av sesongen er gjennomført.
Hvis vi deler sesongen i tre gav de de første 15 kampene 28 poeng fordelt på 8 - 4 - 3. Våre neste 15 kamper gav enda bedre uttelling med 32 poeng fordelt på 10 - 2 - 3. Til sammen gir dette 18 - 6 - 6 og 60 poeng etter 30 kamper. Med andre ord 2 poeng pr. kamp i snitt. Klarer vi å holde denne trenden vil vi ende opp på 92 poeng. Det ville holdt til direkte opprykk i de fleste Championship sesonger, men denne sesongen er dette høyst uvisst.

Her følger våre 16 siste motstandere i årets sesong:
Rotherham (H)
Swansea (B)
Plymouth (B)
Leicester (H)
Huddersfield (B)
Stoke (H)
Sheffield W (B)
Millwall (H)
Watford (B)
Hull (H)
Coventry (B)
Sunderland (H)
Blackburn (H)
Middlesbrough (B)
QPR (B)
Southampton (H)

Uttellingen mot de resterende 16 lagene denne sesongen har vært 9 - 4 - 3 og 31 poeng. Jeg har en følelse at vi må opp noen hakk poengmessig for å klare direkte opprykk. Også kan selvsagt siste hjemmekamp mot Southampton bli ren opprykksfinale.

Ønsker alle en god vår og måtte det beste skje.
Godt oppsummert det Reaney. Jeg har litt mer troa nå. Men alle tre kan få formsvikt før sesongen er slutt. Leicester tror jeg blir bortimot umulig å gjøre noe med. Om vi havner utenfor, så håper jeg det blir Southampton som går rett opp, så vi kan få Ipswich i playoff.

TK20

Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #227 på: Februar 03, 2024, 15:36:25 »
Da er vi endelig "top two" (i hvert fall noen timer til) etter at ca. 2/3 av sesongen er gjennomført.
Hvis vi deler sesongen i tre gav de de første 15 kampene 28 poeng fordelt på 8 - 4 - 3. Våre neste 15 kamper gav enda bedre uttelling med 32 poeng fordelt på 10 - 2 - 3. Til sammen gir dette 18 - 6 - 6 og 60 poeng etter 30 kamper. Med andre ord 2 poeng pr. kamp i snitt. Klarer vi å holde denne trenden vil vi ende opp på 92 poeng. Det ville holdt til direkte opprykk i de fleste Championship sesonger, men denne sesongen er dette høyst uvisst.

Her følger våre 16 siste motstandere i årets sesong:
Rotherham (H)
Swansea (B)
Plymouth (B)
Leicester (H)
Huddersfield (B)
Stoke (H)
Sheffield W (B)
Millwall (H)
Watford (B)
Hull (H)
Coventry (B)
Sunderland (H)
Blackburn (H)
Middlesbrough (B)
QPR (B)
Southampton (H)

Uttellingen mot de resterende 16 lagene denne sesongen har vært 9 - 4 - 3 og 31 poeng. Jeg har en følelse at vi må opp noen hakk poengmessig for å klare direkte opprykk. Også kan selvsagt siste hjemmekamp mot Southampton bli ren opprykksfinale.

Ønsker alle en god vår og måtte det beste skje.

Blir veldig spennende fremover. Southampton kommer til å få en formdupp. Det går ikke an å holde den flyten så lenge!

karaba

Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #228 på: Februar 03, 2024, 16:13:15 »
Ipswich ligger under 2-0 etter 10 min.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fantasyland

Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #229 på: Februar 03, 2024, 17:28:55 »
Ipswich ligger under 2-0 etter 10 min.


Sent from my iPhone using Tapatalk

3-0 nå. Juling av Preston…

Josch

Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #230 på: Februar 03, 2024, 18:58:36 »
Da er vi endelig "top two" (i hvert fall noen timer til) etter at ca. 2/3 av sesongen er gjennomført.
Hvis vi deler sesongen i tre gav de de første 15 kampene 28 poeng fordelt på 8 - 4 - 3. Våre neste 15 kamper gav enda bedre uttelling med 32 poeng fordelt på 10 - 2 - 3. Til sammen gir dette 18 - 6 - 6 og 60 poeng etter 30 kamper. Med andre ord 2 poeng pr. kamp i snitt. Klarer vi å holde denne trenden vil vi ende opp på 92 poeng. Det ville holdt til direkte opprykk i de fleste Championship sesonger, men denne sesongen er dette høyst uvisst.

Her følger våre 16 siste motstandere i årets sesong:
Rotherham (H)
Swansea (B)
Plymouth (B)
Leicester (H)
Huddersfield (B)
Stoke (H)
Sheffield W (B)
Millwall (H)
Watford (B)
Hull (H)
Coventry (B)
Sunderland (H)
Blackburn (H)
Middlesbrough (B)
QPR (B)
Southampton (H)

Uttellingen mot de resterende 16 lagene denne sesongen har vært 9 - 4 - 3 og 31 poeng. Jeg har en følelse at vi må opp noen hakk poengmessig for å klare direkte opprykk. Også kan selvsagt siste hjemmekamp mot Southampton bli ren opprykksfinale.

Ønsker alle en god vår og måtte det beste skje.

Om Southampton og Leeds fortsetter i samme sporet som nå, dvs vinner sine "sikre" kamper, så blir sjansen for opprykksfinale i mai mellom dem større og større.

Om et av dem har inntil 3 poengs forsprang etter 45 kamper, og det er jevn målforskjel, så blir det finale på ER. Det må sies å være en fordel for Leeds, å få trukket en slik avsluttende kamp hjemme.


Fantasyland

Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #231 på: Februar 03, 2024, 20:08:28 »
Det er drømmen. To poeng bak S’oton og ren opprykksfinale på ER. Vi spiller årsbeste og runder av sesongen som PL-klubb. 3-0, Summerville x 2 og Paddy. La det skje 😎💪

Hallgeir *

Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #232 på: Februar 03, 2024, 20:17:31 »
Det er drømmen. To poeng bak S’oton og ren opprykksfinale på ER. Vi spiller årsbeste og runder av sesongen som PL-klubb. 3-0, Summerville x 2 og Paddy. La det skje 😎💪

Drømmen må vel heller være at vi er fire poeng foran S'hampton, eller tre poeng og så god målforskjell at det teller som "et ekstra poeng". Slipper neglebiting da.
Super Leeds since 1968

Josch

Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #233 på: Februar 03, 2024, 22:01:02 »
Jeg tror det er sannsynlig at Leeds tar flere poeng enn Southampton i siste del.
Southampton spiller borte mot:

Ipswich
Leicester
WBA
Leeds

Leeds har kun Leicester hjemme av de vanskelige, og en evt "finale" hjemme i mai. Programmet viser fordel Leeds.

morten1966

Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #234 på: Februar 04, 2024, 11:02:27 »
Vi kommer til å møte Ipswich i play off...vinner borte og taper hjemme...samme som mot Derby...historien gjentar seg.. vår  eneste mulighet er direkte opprykk.

Eriksen55

Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #235 på: Februar 04, 2024, 11:04:04 »
Vi kommer til å møte Ipswich i play off...vinner borte og taper hjemme...samme som mot Derby...historien gjentar seg.. vår  eneste mulighet er direkte opprykk.

Fint du har fasit!

Rart du ikke fikk klemt inn at vi raper pga Meslier 😉

auren

Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #236 på: Februar 04, 2024, 11:27:38 »
Vi kommer til å møte Ipswich i play off...vinner borte og taper hjemme...samme som mot Derby...historien gjentar seg.. vår  eneste mulighet er direkte opprykk.
Mener det er et veldig usannsynlig scenario. Da må enten vi eller Ipswich, eller begge, gå på en kjempesprekk. Er det ikke slik at lag nr. 3 møter lag nr. 6 og nr. 4 og 5 møter hverandre? Pt en luke på 11-12 poeng til 5. plass og 14-15 poeng til 6. plass.

Men vi kan jo møte dem i play off finalen da…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #237 på: Februar 04, 2024, 11:28:24 »
Vi kommer til å møte Ipswich i play off...vinner borte og taper hjemme...samme som mot Derby...historien gjentar seg.. vår  eneste mulighet er direkte opprykk.

Fint du har fasit!

Rart du ikke fikk klemt inn at vi raper pga Meslier
*BURP*

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #238 på: Februar 04, 2024, 13:16:12 »
Mye "ex"-Leeds på banen nå i Boro-Sunderland.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen 2023/2024 i Championship
« Svar #239 på: Februar 04, 2024, 13:37:16 »
Mye "ex"-Leeds på banen nå i Boro-Sunderland.

Hehe, 3-2 til Middlesbrough der :D
Et øyeblikk tenkte eg på Lewis O'Brien som eks-Leeds også, så mye som han var linket til oss. Nå er han innbytter for Middlebrough :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan