Skrevet av Emne: Kamp vs Shrewsbury Town @Elland Road, 9.8.2023, Kl. 2045, Carabao Cup  (Lest 6025 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Kamp allerede på onsdag mot Shrewsbury Town i den gamle Ligacupen. Går ut fra at dette er runde 1? Hva gjør Farke her? Stiller med de samme 11 som startet mot Cardiff (minus Cooper?), eller sparer han spillere? Et argument for å starte med de samme 11, er at laget da blir mer samspilt enn om man bytter i vei. Jammen om jeg vet.

Jeg tipper derfor denne første-elleveren:

                    Darlow

Ayling   Cresswell   Struijk      Firpo

James             Perkins           Gnonto

Sinisterra        Gelhardt         Poveda

På benken:
Klaesson, Mullen, Monteiro, Summerville, Hjelde, Byram, Pirie, Ampadu, Gray
« Siste redigering: August 07, 2023, 17:16:51 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Kamp allerede på onsdag mot Shrewsbury Town i den gamle Ligacupen. Går ut fra at dette er runde 1? Hva gjør Farke her? Stiller med de samme 11 som statet mot Cardiff (minus Cooper?), eller sparer han spillere? Et argument for å starte med de samme 11, er at laget da blir mer samspilt enn om man bytter i vei. Jammen om jeg vet.

Jeg tipper derfor denne første-elleveren:

                    Darlow

Ayling   Cresswell   Struijk      Firpo

James             Perkins           Gnonto

Sinisterra        Gelhardt         Poveda

På benken:
Klaesson, Mullen, Monteiro, Summerville, Hjelde, Byram, Pirie, Ampadu, Gray

Firpo satt på tribunen i går sammen med Bamford og Harrison.

På skadelista vel?
Super Leeds since 1968

RoarG

Hjelde fra start igjen, da?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

peacock

Kamp allerede på onsdag mot Shrewsbury Town i den gamle Ligacupen. Går ut fra at dette er runde 1? Hva gjør Farke her? Stiller med de samme 11 som startet mot Cardiff (minus Cooper?), eller sparer han spillere? Et argument for å starte med de samme 11, er at laget da blir mer samspilt enn om man bytter i vei. Jammen om jeg vet.

Jeg tipper derfor denne første-elleveren:

                    Darlow

Ayling   Cresswell   Struijk      Firpo

James             Perkins           Gnonto

Sinisterra        Gelhardt         Poveda

På benken:
Klaesson, Mullen, Monteiro, Summerville, Hjelde, Byram, Pirie, Ampadu, Gray
Du vil spille med to vinger og en spiss på sentral midtbane?

RoarG

Kamp allerede på onsdag mot Shrewsbury Town i den gamle Ligacupen. Går ut fra at dette er runde 1? Hva gjør Farke her? Stiller med de samme 11 som startet mot Cardiff (minus Cooper?), eller sparer han spillere? Et argument for å starte med de samme 11, er at laget da blir mer samspilt enn om man bytter i vei. Jammen om jeg vet.

Jeg tipper derfor denne første-elleveren:

                    Darlow

Ayling   Cresswell   Struijk      Firpo

James             Perkins           Gnonto

Sinisterra        Gelhardt         Poveda

På benken:
Klaesson, Mullen, Monteiro, Summerville, Hjelde, Byram, Pirie, Ampadu, Gray
Du vil spille med to vinger og en spiss på sentral midtbane?
Tenkte på å hvile Ampadu og Gray til denne kampen. Fullt mulig å sette opp alternative lagoppstillinger her.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sterland

Kamp allerede på onsdag mot Shrewsbury Town i den gamle Ligacupen. Går ut fra at dette er runde 1? Hva gjør Farke her? Stiller med de samme 11 som startet mot Cardiff (minus Cooper?), eller sparer han spillere? Et argument for å starte med de samme 11, er at laget da blir mer samspilt enn om man bytter i vei. Jammen om jeg vet.

Jeg tipper derfor denne første-elleveren:

                    Darlow

Ayling   Cresswell   Struijk      Firpo

James             Perkins           Gnonto

Sinisterra        Gelhardt         Poveda

På benken:
Klaesson, Mullen, Monteiro, Summerville, Hjelde, Byram, Pirie, Ampadu, Gray
Tipper enten Mullen eller Monteiro starter. Får vi skader på Cresswell eller Struijk er vi fullstendig ribbet i midtforsvaret. Ellers håper jeg skadeutsatte Sinisterra blir spart. Tror også Bate og Hjelde/Byram starter.
Forhåpentligvis spiller Perkins spiss, dersom han får tillitt fra start.

auren

Perfekt kamp for Shackleton, Gyabi og Bate dette. Håper på noe slik:

Darlow - Shackleton, Cresswell, Struijk, Byram - Gyabi, Bate - Gnonto, Gelhardt, Poveda - Perkins

Poveda burde kanskje spilt i 10-er posisjonen dog.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Foreslår følgende lag:

Darlow

Shackleton
Ayling
Hjelde
Byram

Ampadu
Gyabi

Poveda
Gelhardt
James

Perkins

Da får vi spart noen viktige spillere som Sinisterra, Summerville, Gnonto, Struijk, Cresswell og unge Archie Gray. Men fortsatt et bra lag.
MOT

Sydhagen

Går denne på lutv?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Går denne på lutv?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Kun radio der.

The match has not been selected for live television coverage within the UK.

For those not attending the game, you can stay right here on leedsunited.com to follow live updates throughout the 90 minutes, or listen to uninterrupted commentary on LUTV!
Super Leeds since 1968

GeirO

Foreslår følgende lag:

Darlow

Shackleton
Ayling
Hjelde
Byram

Ampadu
Gyabi

Poveda
Gelhardt
James

Perkins

Da får vi spart noen viktige spillere som Sinisterra, Summerville, Gnonto, Struijk, Cresswell og unge Archie Gray. Men fortsatt et bra lag.
Ombestemmer meg  vi kjører dette laget heller:

Dallas (kan alt,)

Drameh
Cooper
Firpo

Summerville
Adams
Greenwood
Harrison

Joseph
Bamford
Rutter

Disse 11 spyler Shrewsbury av banen...

PS! Tar forbehold om skader etc.
« Siste redigering: August 09, 2023, 07:41:16 av GeirO »
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post


Kun radio der.

The match has not been selected for live television coverage within the UK.



Ikkje veit eg, men det i bold KAN være vesentlig så lenge en er i Norge?
« Siste redigering: August 09, 2023, 01:02:59 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Ønsker meg noe slikt:

Darlow

Shackleton - Cresswell - Strujk - Hjelde

Gyabi - Ampadu

Poveda - Gelhardt - James

Perkins

Ampadu ut til pause mot Byram, som får en omgang til med matchtrening før full kamp søndag. Shack opp på midten. Kunne også vært artig å se/høre Mullen eller Moore som stopper også, men tror nok vi får en variant av de som er nærmest førstelaget.

Forbehold om at Rutter, Joseph, Drameh og Greenwood er uaktuelle. Sini, Gnonto og Gray på benken i tilfelle. I skadeoppdateringen nevnes derimot kun Firpo, Cooper og Summerville. De to sistnevnte ble jo skadet i nettopp den kampen, men Firpo har jo vært skadet en stund. Kan det bety at Bamford,, Joseph og Rutter er nærmere? Samtidig nevnes jo ikke Harrison der og han er vel enda et stykke unna.

Så tror jeg nok kanskje Byram starter og heller tas av, og at Ayling vil være involvert siden han nesten er den eneste voksne i laget. Håper likevel Hjelde får starte. Hadde ingen god kamp på søndag og bytte til pause er nok tøft for selvtillit. Hadde vært fint om han var på hesten igjen umiddelbart. Kanskje også som stopper sammen med Cresswell og Byram/Ayling på backene.

Så blir det sikkert noe helt annet. :)
« Siste redigering: August 09, 2023, 12:31:16 av Dennis »
Marching on together!

GeirO

Ønsker meg noe slikt:

Darlow

Shackleton - Cresswell - Strujk - Hjelde

Gyabi - Ampadu

Poveda - Gelhardt - James

Perkins

Ampadu ut til pause mot Byram, som får en omgang til med matchtrening før full kamp søndag. Shack opp på midten. Kunne også vært artig å se/høre Mullen eller Moore som stopper også, men tror nok vi får en variant av de som er nærmest førstelaget.

Forbehold om at Rutter, Joseph, Drameh og Greenwood er uaktuelle. Sini, Gnonto og Gray på benken i tilfelle. I skadeoppdateringen nevnes derimot kun Firpo, Cooper og Summerville. De to sistnevnte ble jo skadet i nettopp den kampen, men Firpo har jo vært skadet en stund. Kan det bety at Bamford,, Joseph og Rutter er nærmere? Samtidig nevnes jo ikke Harrison der og han er vel enda et stykke unna.

Så tror jeg nok kanskje Byram starter og heller tas av, og at Ayling vil være involvert siden han nesten er den eneste voksne i laget. Håper likevel Hjelde får starte. Hadde ingen god kamp på søndag og bytte til pause er nok tøft for selvtillit. Hadde vært fint om han var på hesten igjen umiddelbart. Kanskje også som stopper sammen med Cresswell og Byram/Ayling på backene.

Så blir det sikkert noe helt annet. :)
Nesten samme lag som jeg har lengre oppe. Men jeg hviler Cresswell og Struijk til fordel for Ayling og Byram. Tar ikke sjansen på flere skader på midtstoppere....

Dennis

Darlow

Ayling - Ampadu - Cresswell - Hjelde

Gyabi - Shackleton

Poveda - Gray - James

Gelhardt


Skal vi tro noe sånt ut fra de 11 som er meldt? Eller om det er Shackleton på høyreback, Ayling som stopper med Cresswell og Ampadu/Gyabi sentralt på midten.

Ingen Willy Gnonto, altså. Ingen oppgitt grunn til det enda, om det er hvile, skade eller overgang det er snakk om.
 
« Siste redigering: August 09, 2023, 19:56:03 av Dennis »
Marching on together!

Eriksen55

Darlow

Ayling - Ampadu - Cresswell - Hjelde

Gyabi - Shackleton

Poveda - Gray - James

Gelhardt


Skal vi tro noe sånt ut fra de 11 som er meldt? Eller om det er Shackleton på høyreback, Ayling som stopper med Cresswell og Ampadu/Gyabi sentralt på midten.

Ingen Willy Gnonto, altså. Ingen oppgitt grunn til det enda, om det er hvile, skade eller overgang det er snakk om.

Tipper Gnonto hviler - Håper ihvertfall

Fireren bak er nok Shack, Hjelde, Ayling og Cresswell - Blir spennende å se hvem som spiller hvor.

Går denne på LUTV eller er det som tidligere ingen sending på den første cuprunden?


RoarG

Bytt plassene til Shackleton og Ampadu, kanskje?

Innbyttere er for øvrig: Meslier, Klaesson, Moore, Struijk, Byram, Drameh, Bate, Sinisterra og Perkins.
« Siste redigering: August 09, 2023, 20:04:35 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Jeg tenker:

Darlow - Ayling, Cresswell, Hjelde, Shackleton - Ampadu, Gyabi - Poveda, Gray, James - Gelhardt

Noen som vet om denne kan sees en plass?

Tips: 2-1 (Gelhardt og James)

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

Jeg tenker:

Darlow - Ayling, Cresswell, Hjelde, Shackleton - Ampadu, Gyabi - Poveda, Gray, James - Gelhardt

Noen som vet om denne kan sees en plass?

Tips: 2-1 (Gelhardt og James)

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tror ikke det


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dennis

Hadde et håp om en eller annen bettingside sendte den, men har ikke funnet noe.
Marching on together!

Hallgeir *

Hadde et håp om en eller annen bettingside sendte den, men har ikke funnet noe.

https://firstrows.top/#
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Hadde et håp om en eller annen bettingside sendte den, men har ikke funnet noe.

https://firstrows.top/#

Funker det der - VM i trykking, pop up og registrering

Hallgeir *

Da er i alle fall Drameh klar etter å ha vært ute en liten stund.

Substitutes: Meslier (GK), Klaesson (GK), Perkins, Struijk, Sinisterra, Byram, Bate, Drameh, Moore.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Hadde et håp om en eller annen bettingside sendte den, men har ikke funnet noe.

https://firstrows.top/#

Funker det der - VM i trykking, pop up og registrering

Bare to linker der til kveldens kamp, og begge via en bettingside. Da gidder jeg ikke betale for å se, men når det er seriekamper pleier det å være flere valg uten betalingstvang.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Virker som om det blir radiolyd via LUTV i kveld. Har et ab. til £3,49 per mnd, og via det er jeg inne nå. Bedre enn ingenting.  :)
Super Leeds since 1968

roaldv

Hadde et håp om en eller annen bettingside sendte den, men har ikke funnet noe.

https://firstrows.top/#

Funker det der - VM i trykking, pop up og registrering
Så den viser faktisk kampen?

Hallgeir *

0-1 Deflected shot (via Hjelde).
Super Leeds since 1968

GeirO

He he, reprise fra Cardiffkampen. Vi presser og så 0-1.
MOT

auren

0-1...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Fortsatt forsvarsproblemer? Kan ikke få nye folk inn hurtigst mulig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020