Skrevet av Emne: Ex lånespiller: Djed Spence  (Lest 4815 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Ex lånespiller: Djed Spence
« på: August 30, 2023, 10:36:48 »
Bekreftet lån hele sesongen 23/24. Ser ikke ut til å være opsjon på kjøp.

Tenker vi henter inn spillere på opprykksnivå med Spence.

Meslier

Spence - Rodon - Struijk - Ny mann

Ampadu - Ny mann

Gnonto - Ny mann - Sinisterra

Piroe

Subs: Darlow, Bamford, Cooper, Gray, Shackleton, Summerville, Ayling, Firpo, James, Rutter.

Da begynner det å ligne noe.
« Siste redigering: Januar 04, 2024, 20:42:03 av Hallgeir * »
 

RoarG

Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #1 på: August 30, 2023, 10:48:17 »
Bare å ønske Spence til lykke med låneoppholdet sitt i Leeds :).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GaryMac

Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #2 på: August 30, 2023, 10:59:16 »
Satser på at det blir bra.


https://www.leedsunited.com/news/team-news/31928/died-spence-i-m-looking-forward-to-playing-at-elland-road

Ellers enig med Kato om de tre "Ny Mann".  Kommer de rette inn der bør vi ha et lag som spiller de fleste andre lagene i championship av banen.

peacock

Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #3 på: August 30, 2023, 11:04:02 »
Trenger ingen "ny mann" mellom Gnonto og Sinisterra. Der skal Rutter spille. Jeg synes jeg så spiren av et bra samarbeid med Piroe der på lørdag.

Kato

Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #4 på: August 30, 2023, 11:08:39 »
Trenger ingen "ny mann" mellom Gnonto og Sinisterra. Der skal Rutter spille. Jeg synes jeg så spiren av et bra samarbeid med Piroe der på lørdag.

Velger Summerville der langt foran Rutter.
 

GaryMac

Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #5 på: August 30, 2023, 11:13:41 »
Trenger ingen "ny mann" mellom Gnonto og Sinisterra. Der skal Rutter spille. Jeg synes jeg så spiren av et bra samarbeid med Piroe der på lørdag.

Velger Summerville der langt foran Rutter.
Så vidt jeg har skjønt det (så ikke kampen) var Piroe mellom Gnonto og Sini på lørdag, med Rutter helt på topp. Men fullt mulig at jeg har misforstått.

Eriksen55

Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #6 på: August 30, 2023, 11:15:35 »
Trenger ingen "ny mann" mellom Gnonto og Sinisterra. Der skal Rutter spille. Jeg synes jeg så spiren av et bra samarbeid med Piroe der på lørdag.

Velger Summerville der langt foran Rutter.

Jeg både tror og håper at Summerville, Rutter, Gnonto, Sinisterra, Poveda og Greenwood blir alternativene i 10er rollen.

Helt sikker på at det kommer en venstreback.

 I tilegg håper jeg det jobbes med et cover til Ampadu og en box to box midtbanespiller som går rett i og forsterker 11ern.

Eriksen55

Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #7 på: August 30, 2023, 11:17:47 »
Trenger ingen "ny mann" mellom Gnonto og Sinisterra. Der skal Rutter spille. Jeg synes jeg så spiren av et bra samarbeid med Piroe der på lørdag.

Velger Summerville der langt foran Rutter.
Så vidt jeg har skjønt det (så ikke kampen) var Piroe mellom Gnonto og Sini på lørdag, med Rutter helt på topp. Men fullt mulig at jeg har misforstått.

Piroe var spissen. Rutter bak. Innimellom i tospann

I presset så det ofte ut som vi spilte med to spisser. Men Piroe trakk seg ofte tilbake og møtte ballen, da truet Rutter fremover. Hvis jeg så det riktig da  :)

peacock

Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #8 på: August 30, 2023, 11:21:17 »
Sayonara Dramah nå da?

Dennis

Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #9 på: August 30, 2023, 11:23:59 »
Trenger ingen "ny mann" mellom Gnonto og Sinisterra. Der skal Rutter spille. Jeg synes jeg så spiren av et bra samarbeid med Piroe der på lørdag.

Velger Summerville der langt foran Rutter.
Så vidt jeg har skjønt det (så ikke kampen) var Piroe mellom Gnonto og Sini på lørdag, med Rutter helt på topp. Men fullt mulig at jeg har misforstått.

Jeg syns også Piroe var langt oftere i den rollen, spesielt i førsteomgang. Men det kan være at han bare naturlig faller ned ofte, slik han gjorde i Swansea.

Tipper nok det er ganske dynamisk, som mye av Farkes fotball er.
Marching on together!

auren

Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #10 på: August 30, 2023, 11:24:30 »
Velkommen Djed! En meget, meget solid signering. Skulle gjerne hatt med opsjon på kjøp, men selvsagt mulig å forhandle når sesongen er slutt.

Fint om transfer-diskusjoner tas i ryktetråden og ikke i selve spillertråden. Fint om en moderator kan flytte disse innleggene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #11 på: August 30, 2023, 11:45:38 »
Dette er jo en bunnsolid signering. Sportslig bør Spence være en klassespiller i divisjonen. Økonomisk kan vi gå i pluss ettersom vi kan selge Drameh for en sum godt over lånesummen på en mill. Utviklingsmessig blir vi mindre avhengig av en aldrende Ayling og får tid til å finne en varig løsning (som også kan bli Spence, selv om det ikke er noen kjøpsopsjon).

På papiret veldig god butikk, dette her!

Andersen

Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #12 på: August 30, 2023, 11:48:52 »
Flott med Spence som kommer inn. Nå synes jeg vi får et lag som kan slå fra seg i ligaen denne sesongen. Fint at 49ers nå har skjønt alvoret over at hvis vi skal henge med øverst i toppen i 23/24 sesongen må nye spillere inn .

Eriksen55

Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #13 på: August 30, 2023, 12:36:03 »
Denne overgangen kan gå begge veier. Forbeholder meg retten til å være litt skeptisk. Vi trenger å oppgradere Ayling og Drameh får det ikke helt til. Så i utgangspunktet er dette positivt. Men det er kun 1 sesong i Forest han har spilt bra. Til gjengjeld var han da veldig bra. I Boro var det mye utenomsportlig rør og han fikk ikke spille. Der mener jeg at spillergruppen vendte seg mot han og da ble han lånt ut til Forest. Dette var under Warnock, så kanskje det var problemet.  Ikke fått spille i Tottenham, det er i og for seg greit nok. Han fikk knapt spille når Spurs lånte han ut til Rennes heller.

Han har 102 kamper i CC - 4 mål og 5 assist. Ikke veldig imponerende for en uber offensiv back.

Oppsiden med denne overgangen kan være stor og han har potensiale til å bidra massivt offensivt. Klar oppgradering selv om Ayling også er god offensivt. Defensivt frykter jeg at dette ikke blir noe bedre. Kanskje tvert i mot. Det aller viktigste vil være at Djed klarer å fokusere på fotball og har gode holdninger, som tydeligvis har vært hans utfordring i karrieren.

Hvis han finner seg til rette og leverer som han gjorde for Forest så blir dette veldig bra. Nøkkelen for at dette skal bli bra tror jeg er Farke og Ampadu.

Jeg krysser fingrene
« Siste redigering: August 30, 2023, 12:44:59 av Eriksen55 »

Blank_File

Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #14 på: August 30, 2023, 12:53:21 »
Denne overgangen kan gå begge veier. Forbeholder meg retten til å være litt skeptisk. Vi trenger å oppgradere Ayling og Drameh får det ikke helt til. Så i utgangspunktet er dette positivt. Men det er kun 1 sesong i Forest han har spilt bra. Til gjengjeld var han da veldig bra. I Boro var det mye utenomsportlig rør og han fikk ikke spille. Der mener jeg at spillergruppen vendte seg mot han og da ble han lånt ut til Forest. Dette var under Warnock, så kanskje det var problemet.  Ikke fått spille i Tottenham, det er i og for seg greit nok. Han fikk knapt spille når Spurs lånte han ut til Rennes heller.

Han har 102 kamper i CC - 4 mål og 5 assist. Ikke veldig imponerende for en uber offensiv back.

Oppsiden med denne overgangen kan være stor og han har potensiale til å bidra massivt offensivt. Klar oppgradering selv om Ayling også er god offensivt. Defensivt frykter jeg at dette ikke blir noe bedre. Kanskje tvert i mot. Det aller viktigste vil være at Djed klarer å fokusere på fotball og har gode holdninger, som tydeligvis har vært hans utfordring i karrieren.

Hvis han finner seg til rette og leverer som han gjorde for Forest så blir dette veldig bra. Nøkkelen for at dette skal bli bra tror jeg er Farke og Ampadu.

Jeg krysser fingrene

Fin oppsummering. Defensivt har en stor fordel som vi har total mangel på i forsvar, ekstrem fart. Det tror jeg vi kommer til å nyte godt av, offensivt, men aller mest defensivt.

leedslife

Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #15 på: August 30, 2023, 13:03:34 »
Denne overgangen kan gå begge veier. Forbeholder meg retten til å være litt skeptisk. Vi trenger å oppgradere Ayling og Drameh får det ikke helt til. Så i utgangspunktet er dette positivt. Men det er kun 1 sesong i Forest han har spilt bra. Til gjengjeld var han da veldig bra. I Boro var det mye utenomsportlig rør og han fikk ikke spille. Der mener jeg at spillergruppen vendte seg mot han og da ble han lånt ut til Forest. Dette var under Warnock, så kanskje det var problemet.  Ikke fått spille i Tottenham, det er i og for seg greit nok. Han fikk knapt spille når Spurs lånte han ut til Rennes heller.

Han har 102 kamper i CC - 4 mål og 5 assist. Ikke veldig imponerende for en uber offensiv back.

Oppsiden med denne overgangen kan være stor og han har potensiale til å bidra massivt offensivt. Klar oppgradering selv om Ayling også er god offensivt. Defensivt frykter jeg at dette ikke blir noe bedre. Kanskje tvert i mot. Det aller viktigste vil være at Djed klarer å fokusere på fotball og har gode holdninger, som tydeligvis har vært hans utfordring i karrieren.

Hvis han finner seg til rette og leverer som han gjorde for Forest så blir dette veldig bra. Nøkkelen for at dette skal bli bra tror jeg er Farke og Ampadu.

Jeg krysser fingrene

Fin oppsummering. Defensivt har en stor fordel som vi har total mangel på i forsvar, ekstrem fart. Det tror jeg vi kommer til å nyte godt av, offensivt, men aller mest defensivt.
Her er du inne på noe vensentlig tror jeg for hele backrekka. Som skader oss veldig med og uten ball.
Spence har i tillegg veldig gode tall i posession.Vi har fått noen målsjanser og mål i mot på det siste årene.
Her kan det lugge litt for Ayling og andre backer.
Faktisk ikke så gale defensive tall for Spence i CC 21´. Nivået tatt i betaktning.
Manglende positional sense i Rennes var en gjenganger, men har ikke helt oversikt over system som ble spilt og rolle han hadde der.
Er jo også en håpløs overgang for spiller hvis det Dennis sier stemmer. Spilleren kjøpes av klubben og ikke Conte.
Djed Spence in Nottingham Forest's 2021/22 Championship promotion-winning campaign:

LUFCDATA

3622 minutes played
1063 successful passes
318 successful final third passes
242 total duels won
195 ground duels won
76 successful take-ons
65 interceptions
60 times fouled
59 tackles won
51 accurate long passes
47 clearances
42 appearances
40 matches started
40 chances created
26 shots
15 clean sheets
9 shot on-target
6 big chances created
4 assists
2 penalties won
2 goals
1 play-off winner's medal

⚪ Direct involvement with 8 of Nottingham Forest's 73 league goals in 2021/22 (4 assists, 2 goals, 2 penalties won).

⚪ Played 87.5% of Nottingham Forest's total minutes played in the Championship in 2021/22.

⚪ Produced more successful take-ons (76) than any other Championship defenders in 2021/22.

⚪ Ranked only second behind Joe Worrall for most interceptions for Nottingham Forest (65) in 2021/22.

⚪ In terms of Championship defenders, only Andy Yiadom managed to win more ground duels (225) than Djed Spence (195) in 2021/22.
« Siste redigering: August 30, 2023, 13:16:55 av leedslife »

Eriksen55

Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #16 på: August 30, 2023, 13:03:52 »
Denne overgangen kan gå begge veier. Forbeholder meg retten til å være litt skeptisk. Vi trenger å oppgradere Ayling og Drameh får det ikke helt til. Så i utgangspunktet er dette positivt. Men det er kun 1 sesong i Forest han har spilt bra. Til gjengjeld var han da veldig bra. I Boro var det mye utenomsportlig rør og han fikk ikke spille. Der mener jeg at spillergruppen vendte seg mot han og da ble han lånt ut til Forest. Dette var under Warnock, så kanskje det var problemet.  Ikke fått spille i Tottenham, det er i og for seg greit nok. Han fikk knapt spille når Spurs lånte han ut til Rennes heller.

Han har 102 kamper i CC - 4 mål og 5 assist. Ikke veldig imponerende for en uber offensiv back.

Oppsiden med denne overgangen kan være stor og han har potensiale til å bidra massivt offensivt. Klar oppgradering selv om Ayling også er god offensivt. Defensivt frykter jeg at dette ikke blir noe bedre. Kanskje tvert i mot. Det aller viktigste vil være at Djed klarer å fokusere på fotball og har gode holdninger, som tydeligvis har vært hans utfordring i karrieren.

Hvis han finner seg til rette og leverer som han gjorde for Forest så blir dette veldig bra. Nøkkelen for at dette skal bli bra tror jeg er Farke og Ampadu.

Jeg krysser fingrene

Fin oppsummering. Defensivt har en stor fordel som vi har total mangel på i forsvar, ekstrem fart. Det tror jeg vi kommer til å nyte godt av, offensivt, men aller mest defensivt.

Absolutt bra fart. Så han kan tillate seg å stå litt mer feil og sjanse litt mer enn Ayling

Forstå meg rett - Ingenting hadde vært bedre enn om dette hadde blitt suksess  :)

GeirO

Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #17 på: August 30, 2023, 13:19:46 »
Vi får nå se om Spence greier å ta plassen fra Ayling. Jeg mener Ayling er bedre enn det mange fremstiller han som her (over the top etc.). Offensivt er han meget bra. Utrolig den scoringen han headet inn...en høyreback plutselig i en midtspissposisjon...fantastisk.

Eriksen55

Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #18 på: August 30, 2023, 13:31:18 »
Vi får nå se om Spence greier å ta plassen fra Ayling. Jeg mener Ayling er bedre enn det mange fremstiller han som her (over the top etc.). Offensivt er han meget bra. Utrolig den scoringen han headet inn...en høyreback plutselig i en midtspissposisjon...fantastisk.

Enig - Ufortjent mye tyn - 1 mål og 1 assist i ligaen i år, rutinert, god på å holde på ball og alltid med offensivt. Men en Spence i toppform tror jeg ikke Ayling utkonkkurerer.

Kato

Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #19 på: August 30, 2023, 13:32:37 »
Vi får nå se om Spence greier å ta plassen fra Ayling. Jeg mener Ayling er bedre enn det mange fremstiller han som her (over the top etc.). Offensivt er han meget bra. Utrolig den scoringen han headet inn...en høyreback plutselig i en midtspissposisjon...fantastisk.

Enig - Ufortjent mye tyn - 1 mål og 1 assist i ligaen i år, rutinert, god på å holde på ball og alltid med offensivt. Men en Spence i toppform tror jeg ikke Ayling utkonkkurerer.

Er det noe vi trenger der bak med Cooper og Struijk så er det fart. Og da er det Spence vi trenger.

GeirO

Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #20 på: August 30, 2023, 13:42:09 »
Vi får nå se om Spence greier å ta plassen fra Ayling. Jeg mener Ayling er bedre enn det mange fremstiller han som her (over the top etc.). Offensivt er han meget bra. Utrolig den scoringen han headet inn...en høyreback plutselig i en midtspissposisjon...fantastisk.

Enig - Ufortjent mye tyn - 1 mål og 1 assist i ligaen i år, rutinert, god på å holde på ball og alltid med offensivt. Men en Spence i toppform tror jeg ikke Ayling utkonkkurerer.

Er det noe vi trenger der bak med Cooper og Struijk så er det fart. Og da er det Spence vi trenger.
Er Spence bedre enn Ayling er det jo bra for Leeds.
MOT

samadhi

Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #21 på: August 30, 2023, 13:49:27 »
Vi får nå se om Spence greier å ta plassen fra Ayling. Jeg mener Ayling er bedre enn det mange fremstiller han som her (over the top etc.). Offensivt er han meget bra. Utrolig den scoringen han headet inn...en høyreback plutselig i en midtspissposisjon...fantastisk.

Enig - Ufortjent mye tyn - 1 mål og 1 assist i ligaen i år, rutinert, god på å holde på ball og alltid med offensivt. Men en Spence i toppform tror jeg ikke Ayling utkonkkurerer.

Er det noe vi trenger der bak med Cooper og Struijk så er det fart. Og da er det Spence vi trenger.
Er Spence bedre enn Ayling er det jo bra for Leeds.

Spence virker som en veldig god signering, men blir ikke overrasket om Ayling biter seg fast på laget. Har rutinen, stabilteten og ikke minst en veldig høy stjerne internt i stallen.
marching on together,
derudaf forever...

HåvardK

Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #22 på: August 30, 2023, 14:19:34 »
Vi får nå se om Spence greier å ta plassen fra Ayling. Jeg mener Ayling er bedre enn det mange fremstiller han som her (over the top etc.). Offensivt er han meget bra. Utrolig den scoringen han headet inn...en høyreback plutselig i en midtspissposisjon...fantastisk.

Enig - Ufortjent mye tyn - 1 mål og 1 assist i ligaen i år, rutinert, god på å holde på ball og alltid med offensivt. Men en Spence i toppform tror jeg ikke Ayling utkonkkurerer.

Er det noe vi trenger der bak med Cooper og Struijk så er det fart. Og da er det Spence vi trenger.
Er Spence bedre enn Ayling er det jo bra for Leeds.

Spence virker som en veldig god signering, men blir ikke overrasket om Ayling biter seg fast på laget. Har rutinen, stabilteten og ikke minst en veldig høy stjerne internt i stallen.
Vi skal heller ikke glemme viktigheten av å ha ledertyper i laget. Det var en stor forskjell på gårsdagens oppstilling og det laget som startet mot Ipswich.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #23 på: August 31, 2023, 14:40:17 »
...kanskje Dennisen kan gjenåpne ryktetråden (hvisdet ikke var en spesiell grunn til å stenge den)? :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #24 på: August 31, 2023, 14:45:53 »

Sitat
Ser at emnet er stengt. "Bare admin og moderatorer kan svare".

Hva har skjedd? Asbjørn??

Tipper at du trykket feil sist du svarte i tråden :D

Har du en gjenåpningsfunksjon som alternativ til stengt?
Eg er ikkje moderator lenger og kan ikkje hjelpe :o

Muulig Robert må trå til?

Må svare her da eg ikkje kan svare i tråden...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #25 på: September 16, 2023, 11:20:32 »
Fikk omsider lest meg opp om Djed, takket være the Athletic & Phil Hay...

https://theathletic.com/4858797/2023/09/15/djed-spence-leeds/

Inntrykket blir en spiller som trengte 'the arm around the sholder' fra Nottingham-Cooper og ikke kjeften fra Warnock i Middlesbrough. Kanskje handler det også om en spiller som fungerer bedre som vingback med tre stoppere bak seg (som i Nottingham)...

Her er også en Middlesbrough-manager i Woodgate som inviterte London-unggutten til lunch 1.juledag fordi han følte han trengte det. Og en Cody Drameh som etterfulgte Spence i Fulham men følte han måtte forlate Leeds da Spence ankom Elland Road-klubbben...

Og også han har en mor som involverer seg  ;D

PS! For Leeds sin del, javisst spiller vi med to bak i forsvaret, men i denne divisjonen blir nok backenes offensive bidrag vel så viktige som deres defensive arbeid.

« Siste redigering: September 16, 2023, 11:25:19 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #26 på: September 16, 2023, 11:28:18 »
Fikk omsider lest meg opp om Djed, takket være the Athletic & Phil Hay...

https://theathletic.com/4858797/2023/09/15/djed-spence-leeds/

Inntrykket blir en spiller som trengte 'the arm around the sholder' fra Nottingham-Cooper og ikke kjeften fra Warnock i Middlesbrough. Kanskje handler det også om en spiller som fungerer bedre som vingback med tre stoppere bak seg (som i Nottingham)...

Her er også en Middlesbrough-manager i Woodgate som inviterte London-unggutten til lunch 1.juledag fordi han følte han trengte det. Og en Cody Drameh som etterfulgte Spence i Fulham men følte han måtte forlate Leeds da Spence ankom Elland Road-klubbben...

Og også han har en mor som involverer seg  ;D

PS! For Leeds sin del, javisst spiller vi med to bak i forsvaret, men i denne divisjonen blir nok backenes offensive bidrag vel så viktige som deres defensive arbeid.
Av kommentarene til artikkelen falt eg for denne... (finner mye 'sannhet' her)

Well, as a Leeds fan, I found myself reading this article with a growing sense of trepidation. He's clearly a talented player but I'm left wondering if we will see the best or worst of him. It's still early days with Farke as manager so I'm not entirely sure if he will "get" Djed as Cooper did. I really hope so as it could lead to a special relationship. Fingers crossed.

...
(update)
The Athletic er fin mht at flere klubbers fans leser artiklene.
Her er et Forest-perspektiv:
Djed is a complicated character. Don't just assume he wants the "arm round the shoulder" style. Cooper understood that he needed quite strict structure, coupled with plenty of encouragement. If Farke can get him firing, he's like a cheat code in the Championship. I've watched Forest for 31 years and he's easily the most exciting RB I've ever seen for us. Absolutely unstoppable on his day.
« Siste redigering: September 16, 2023, 11:34:21 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #27 på: September 16, 2023, 12:11:34 »
Blir spennende å se hvilken utgave av Spence vi får se, men nedturene i hans korte karriere er forklarlige nok. At han ikke fungerte 100% under Warnock bryr meg ingenting. Hentet til Spurs av blant annet Steinsson, uten at dette var Contes spiller.

Sier ikke dermed at Spence ikke er uten ansvar for de svake periodene av sin korte karriere, men når det gjelder no nonsense-trenere, så er det forskjellig måter å gjøre det på. Warnock, Farke, Bielsa. Alle trenere som krever autoritet, men på hver sin måte. Jeg tror det er milevis forskjell på lederstilen til Warnock og Farke.

Strict structure, coupled with plenty of encouragement? Det er vel ganske nært det Farke fremstår.
Marching on together!

auren

Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #28 på: September 17, 2023, 16:01:06 »
Dårlig nytt om Spence, ute i mange uker…

Bad news on Djed Spence - out for several weeks with a knee ligament injury, Farke says. Not needing surgery at this stage. #lufc


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

peacock

Sv: Ny lånespiller: Djed Spence
« Svar #29 på: September 17, 2023, 16:51:38 »
Dårlig nytt om Spence, ute i mange uker…

Bad news on Djed Spence - out for several weeks with a knee ligament injury, Farke says. Not needing surgery at this stage. #lufc


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Huff! Vi blir aldri "kvitt" Ayling på høyreback! ::)